آمبولانس خصوصی صادقیه

افراد زیادی در مواقع اضطراری برای مراجعه به بیمارستان از آمبولانس استفاده می‌کنند. اما مواقعی وجود دارد که تصمیم دارید عزیز بیمارتان را به محل اقامت جدیدتان منتقل کنید یا او را برای ویزیت نزد پزشک ببرید در این مواقع نمی‌توانید از آمبولانس های عمومی استفاده کنید چرا که این آمبولانس ها تنها برای مواقع اضطراری طراحی شده اند از طرفی جابه جایی عزیز بیمارتان با خودروی شخصی می‌تواند بسیار خطرناک باشد در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده از امبولانس خصوصی است.

اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌‌کنید و برای انتقال عزیز بیمار یا مصدومتان به مراکز درمانی یا هر مکان دیگری نیاز به کمک دارید می‌‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه استفاده کنید. صادقیه نیز یکی از مناطقی است که تحت پوشش پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم قرار دارد. آسانیسم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت سرویس آمبولانس خصوصی را به تمام ساکنین عزیز صادقیه تهران ارائه می‌دهد.

آمبولانس خصوصی
اعزام آمبولانس خصوصی
ثبت درخواست خدمات

انواع امبولانس خصوصی صادقیه

پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم انواع مختلفی از آمبولانس های خصوصی را متناسب با شرایط بیمار ارائه می‌دهد تمامی این آمبولانس ها به تجهیزات پزشکی لازم و همچنین کادر پزشکی آموزش دیده و متخصص مجهز هستند و عزیز بیمار شما را در ارامش و آسایش کامل به مکان مورد نظر تان منتقل می‌کنند. در این بخش برخی از خدمات آمبولانس خصوصی صادقیه را معرفی می‌کنیم:

آمبولانس خصوصی بیماران اعصاب و روان

بیمارانی که دچار اختلالات اعصاب و روان هستند نمی‌توانند به خوبی افکار، احساسات و رفتار خود را کنترل کنند و ممکن است با کوچکترین مسئله ای دچار آشفتگی شوند بنابراین در هنگام انتقال آن ها به بیمارستان یا هر مکان دیگری باید نهایت دقت را داشته باشید تا کمترین نگرانی و استرسی در آن ها ایجاد نشود. آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان آسانیسم متناسب با شرایط و نیاز های بیماران دچار اختلالات اعصاب و روان طراحی شده اند و توسط کادر پزشکی متخصص عزیز بیمار شما را در بهترین شرایط به مقصد مورد نظرتان منتقل می‌کنند. بنابراین اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌کنید و برای جابه‌جایی عزیز بیمارتان نیاز به خودرویی مجهز دارید تا بدون هیچ استرس و تشویشی بیمارتان را جابه‌جا کنید سرویس آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان صادقیه آسانیسم بهترین گزینه برای شما است.

آمبولانس خصوصی صادقیه

آمبولانس خصوصی استقرار در صادقیه

آمبولانس خصوصی آسانیسم با تجهیزات لازم و کادر پزشکی متخصص آمادگی استقرار در مکان های مختلف (نمایشگاه، مسابقات) را دارد. اگر تصمیم دارید که رویداد بزرگی مانند مسابقات، مهمانی و جشن های بزرگ، همایش ها و … برگزار کنید اما نگرانید که در مواقع اضطراری چگونه به مهمانانتان کمک کنید سرویس آمبولانس خصوصی استقرار بهترین راهکار برای حفظ آرامش شما و سلامت مهمانانتان است. آمبولانس های خصوصی استقرار آسانیسم در طول برگزاری رویداد شما آماده خدمت رسانی به شما هستند. بنابراین اگر تصمیم دارید در منطقه صادقیه تهران رویدادی با حضور افراد و مهمان های زیادی برگزار کنید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه آسانیسم بهره مند شوید.

 آمبولانس خصوصی بین شهری

بسیاری از خانواده ها تصمیم میگیرند که برای بهبودی هر چه سریعتر بیمارشان او را به بیمارستان بهتری در شهر دیگری منتقل کنند اما نمیتوانند برای جابه جایی او از وسایل نقلیه شخصی و عمومی استفاده کنند چرا که این کار ممکن است شرایط بیمارشان را بدتر کند و یا حتی جان او را به خطر بیندازد. در چنین شرایطی استفاده از امبولانس های خصوصی مجهز و استاندارد بهترین ایده است. بنابراین اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌کنید و تصمیم دارید عزیز بیمارتان را به دلایل مختلفی ( مراجعه به بیماستان و پزشک، محل اقامت جدید و…) جابه جا کنید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی بین شهری صادقیه پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم بهره مند شوید.

آمبولانس خصوصی حمل و جابه‌جایی بیمار

اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید بیمارتان را به بیمارتان یا هر مکان دیگری جابه جا کنید اما برای اینکار به خودرویی مجهز به تجهیزات پزشکی و کادر پزشکی نیاز دارید می توانید از سرویس امبولانس خصوصی حمل و جا به جایی بیمار صادقیه پلت فرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم استفاده کنید. آمبولانس خصوصی حمل و جابه جایی بیمار صادقیه به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز ساکن این منطقه از تهران است و در کوتاه ترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به شما و عزیز بیمارتان در محل مورد نظر حاضر می شود.

آمبولانس خصوصی امداد سریع

اگر بیمار شما شرایط اورژانسی و وخیمی دارد می‌توانید با استفاده از آمبولانس خصوصی امداد سریع او را در بهترین شرایط به بیمارستان مورد نظرتان منتقل کنید. امبولانس خصوصی امداد سریع در طول حمل بیمارتان به بیمارستان مورد نظر با کمک کادر پزشکی اموزش دیده و مخصص خدماتی مانند تزریق سرم، آزمایش و همچنین در صورت نیاز احیای بیمار را نیز ارائه می‌دهد.

اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌کنید با درخواست آمبولانس خصوصی امداد سریع صادقیه آسانیسم می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن عزیز بیمارتان را با بهترین و استاندارد ترین امبولانس به بیمارستان مورد نظرتان منتقل کنید. سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه در تمامی روز های هفته و به صورت 24 ساعته اماده خدمات رسانی به شما ساکنین عزیز منطقه صادقیه است.

آمبولانس خصوصی نوزاد

آمبولانس خصوصی نوزاد با هدف حمل و جابه جایی نوزاد در شرایط اضطراری و غیر اضطراری طراحی شده است. اگر نوزاد بیماری دارید و باید او را به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل کنید بهتر است از آمبولانس خصوصی نوزاد استفاده کنید چرا که این امبولانس ها و تجهیزات آن ویژه اناتومی بدن نوزاد طراحی شده است. و از همه مهم تر یک کادر متخصص نوزاد نیز همراه دارد تا در طول مسیر خدمات پزشکی لازم را به نوزادتان ارائه دهد. اگر در منطقه صادقیه تهران زندگی می‌کنید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم بهره مند شوید.

صادقیه (تهران)

معرفی منطقه صادقیه تهران و مراکز درمانی آن

صادقیه یکی از محلات قدیمی و خوش آب و هوای تهران است که قبل از انقلاب با نام آریا شهر شناخته می شد. صادقیه در منطقه 2 و منطقه 5 تهران قرار گرفته است. موقعیت قرارگیری صادقیه در غرب تهران است. جالب است بدانید محله صادقیه به دلیل وجود امکانات حمل و نقل شهری از جمله ایستگاه مترو ، پایانه های تاکسی رانی و خطوط BRT جزو پر رفت و امد ترین محلات تهران است و به دلیل وجود همین امکانات دسترسی به سایر نقاط تهران بسیار آسان است. از طریق مترو و بزرگراه شیخ فضل‌الله صادقیه می توان به راحتی به کرج دسترسی پیدا کرد. از خیابان ها و فلکه های معروف صادقیه می توان به خیابان ستار خان ،خیابان خسرو، خیابان سازمان آب، فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه اشاره کرد.

منطقه صادقیه از اماکن تفریحی، فرهنگی مذهبی، مراکز خرید، مدارس و مراکز درمانی زیادی برخودار است .

ازجمله بیمارستان ها و مراکز درمانی محله صادقیه تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارستان خصوصی ابن سینا
  • بیمارستان پیامبران
  • کلینیک گفتار درمانی
  • درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی فرهنگیان
  • درمانگاه شبانه روزی التیام
  • درمانگاه بهراد
  • درمانگاه خیریه صادقیه
  • درمانگاه فرهنگیان
  • کلینیک کیمیا
  • درمانگاه تامین اجتماعی

اگر در مراجعه به هر یک از مراکز درمانی صادقیه تهران به یک خودرو مجهز به تجهیزات پزشکی به همراه کادر پزشکی آموزش دیده و حرفه ای نیاز دارید میتوانید از سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه آسانیسم بهره مند شوید. آمبولانس خصوصی صادقیه آسانیسم در کمترین زمان ممکن و در بهترین شرایط شما را به مرکز درمانی مورد نظرتان منتقل می کند.

اعزام فوری آمبولانس صادقیه

اعزام فوری آمبولانس خصوصی آسانیسم

آسانیسم پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی معتبر در شهر تهران و کرج است. که با پرسنل اموزش دیده، متخصص و متعهد زیادی برای خدمت رسانی به شما عزیزان ساکن تهران و کرج همکاری دارد . از جمله خدمات برجسته آسانیسم میتوان به سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه اشاره کرد که امکان حمل و نقل عزیز بیمارتان به مراکز درمانی یا هر مکان و شهر دیگری آسان کرده است. بنابراین اگر در صادقیه تهران زندگی می کنید می توانید برای انتقال ایمن بیمارتان و هم چنین حفظ آرامش خود و سایر اعضای خانواده تان از امبولانس های خصوصی اسانیسم استفاده کنید. امبولانس های خصوصی آسانیسم به تمام تجهیزات پزشکی لازم ازجمله انکوباتور، دستگاه های تنفسی و مانیتورینگ مجهز هستند و توسط کادر پزشکی متخصص و متعهد تا مقصد مورد نظرتان همراهی می شود.

تمامی پرسنل آسانیسم از جمله پزشکان، پرستاران و رانندگان امبولانس آسانیسم افرادی متخصص و آموزش دیده هستند که قبل از استخدام احراز هویت می‌شوند .

تیم پشتیبان پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل پاسخگو و پشتیبان شما ساکنین عزیز صادقیه است بنابراین اگر سوال یا ابهامی در زمینه هزینه و نحوه درخواست امبولانس خصوصی صادقیه با توجه به شرایط جسمانی و روحی بیمارتان دارید می‌توانید با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید.

شما می‌توانید برای درخواست سرویس آمبولانس خصوصی صادقیه فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره آمبولانس خصوصی 02191304433 تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از شرایط جسمانی و روحی و روانی عزیزتان با شما تماس خواهند گرفت سپس امبولانسی ویژه عزیز شما به محل مورد نظر تان اعزام می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

4 پاسخ

  1. برای حمل یه بیمار از یک خونه به آسایشگاه نیاز به یه آمبولانس داریم شما می تونید این کار را برای ما انجام بدید که توی روحیه و رفتار بیمار ما تاثیر بد نزاره و حالش بدتر نکنه؟

    1. بله مرکز آسانیسم با داشتن نیروهای متخصص و تیم پزشکی مجرب میتواند این کار را با دقت تمام برای بیمار شما انجام بدهد.

  2. سلام، از خدمات پرستاری آسانیسم به خاطر مادر بیمارم تشکر می کنم و به شما اطلاع می دهم که با کمک پرستار شما رو به بهبودی است.

    1. سلام، زنده باشی، خیلی ممنون که وقت گذاشتی و به ما انرژی مثبت دادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *