خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد

 مشغله کاری در خانواده‌های شهرنشین امری طبیعی است؛ که باعث می‌شود که خانواده‌ها زمان و انرژی کافی برای مراقبت از والدین سالمند، عزیزان بیمار یا کودکان خردسالشان را نداشته باشند.

 در چنین شرایطی بهتر است از یک پرستار در منزل توانمند کمک بگیرید. اگر در سعادت آباد زندگی می‌کنید و نیاز به پرستار باتجربه و دلسوز دارید؛ می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد پلتفرم آسانیسم بهره‌ ببرید. استفاده از این خدمت، خیال شما را در حین انجام امور روزانه، از امنیت و آسایش عزیزانتان آسوده می‌کند.

 همچنین می‌توانید از سایر خدمات پرستاری آسانیسم، نظیر پزشک در منزل، آمبولانس خصوصی، فیزیوتراپی در منزل و…  نیز بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت خدمات کافی‌ است با همکاران ما در آسانیسم  تماس بگیرید.

خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد
خدمات پرستاری سعادت آباد
ثبت سفارش خدمات

انواع مختلف پرستار در سعادت آباد

نوع پرستاری که برای ارائه خدمات در منزل برای شما فرستاده می‌شود به شرایط شما بستگی دارد. انواع پرستار در سعادت آباد شامل:

پرستار سالمند در منزل سعادت آباد

دوران سالمندی، یک دوره حساس از زندگی است؛ چرا که سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و بدن در مقابل بیماری‌ها بی دفاع می‌شود. اغلب افراد در دوران پیری، نیاز به خدمات پرستاری سالمند دارند که این افراد در انجام کار‌های شخصی و امور روزانه همراهشان شود و به آن‌ها کمک کند.

 از طرفی اعضای خانواده ممکن است زمان کافی یا مهارت لازم برای مراقبت از سالمند نداشته باشند. اگر شما و سالمندتان نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید؛ بهتر است از خدمات پرستاری آسانیسم استفاده کنید. 

این خدمات توسط کادری مجرب و کاربلد، با توجه به نیاز سالمند شما متغیر خواهد بود. تعدادی از خدماتی که آسانیسم در سرویس پرستار سالمند تهران ارائه می‌دهد شامل:

پرستار سالمند پوشکی

بعضی از سالمندان توانایی کنترل مدفوع و ادرار خود را ندارند. این شرایط می‌تواند هم برای خودشان و هم برای خانواده‌شان دردسر ساز شده و باعث خدشه‌دار شدن آرامش خانواده شود.

 در این شرایط بجای نگرانی از قضاوت‌های بیجای دیگران، می‌توانید باعث برگشتن آرامش به خانه و افزایش کیفیت زندگی سالمند شوید؛ کافی است از یک پرستار خبره برای مراقبت از سالمندتان کمک بگیرید. پرستار سالمند پوشکی، برای تعویض پوشک آموزش دیده و این کار را به درستی انجام می‌دهد. او با رفتار مناسب، عزت نفس سالمند را حفظ می‌کند.

پرستار در منزل سعادت آباد برای سالمندان

همدم سالمند

مرگ همسر و ازدواج فرزندان از اتفاقاتی است که باعث تنهایی سالمند می‌شود. سالمندان نیز مانند سایر گروه‌های سنی دوست دارند وقت خود را بین جمع بگذرانند و تنها ماندن و گوشه‌گیری برایشان آزاد دهنده است. از طرفی سپردن آنان به خانه سالمندان ممکن است باعث از بین رفتن عزت نفس آن‌ها شده و برای اعضای خانواده و سالمند خوشایند نباشد.

 در این شرایط می‌توانید از همدم سالمند بهره بگیرید. پرستار سالمند، با برقراری ارتباط با سالمند، علاوه بر کمک در انجام کار‌های روزانه و امور شخصی، سالمند را در دورهمی‌ها و انجام کار‌های دلخواهش همراهی می‌کند. این خدمت مزایای زیادی دارد که نمونه آن جلوگیری از زمین خوردن سالمند، مصرف به‌موقع غذا و دارو، تنظیم برنامه خواب، هم‌صحبتی با پرستار و جلوگیری از انزوا و… است.

پرستار سالمند بیمار

 اگر سالمند شما مریضی و ناتوانی دارد و زمان و مهارت کافی برای نگهداری از اورا ندارید؛ می‌توانید از خدمات پرستار بیمار در منزل در محله سعادت آباد بهره‌بگیرید. پرستار‌هایی که از طرف آسانیسم به منزل شما اعزام می‌شوند؛ همگی آموزش‌های لازم برای پرستاری از سالمند بیمار را دیده‌اند و به خوبی می‌توانند از او مراقبت کنند.

پرستار سالمند خانم

بعضی از خانم‌ها به دلیل فرهنگ یا محدودیت‌های مذهبی، ترجیح می‌دهند به‌جای استخدام پرستار آقا، از پرستار خانم برای سالمند کمک بگیرند. آسانیسم در این‌باره هیچ محدودیتی اعمال نمی‌کند و به سالمند اجازه می‌دهد جنسیت پرستار را خودش انتخاب کند.

پرستار کودک در سعادت آباد

یکی از مشکلات مادران شاغل، تنها ماندن فرزندانشان در خانه است. از طرفی تنها گذاشتن کودک در خانه، کار خطرناکی است؛ زیرا ممکن است از سر کنجکاوی به خودش آسیب بزند. 

شما می‌توانید در ساعات کاری و یا هر ساعت دیگری از روز که نمی‌توانید از کودک دلبندتان مراقبت کنید؛ از استخدام پرستار کودک در سعادت آباد بهره ببرید. پرستاران دلسوز ما در آسانیسم، همگی دوره‌های کودک‌یاری را گذرانده‌اند و با دلسوزی و خوش‌اخلاقی، بر آموزش، تربیت و رشد خلاقیت کودک تمرکز می‌کنند.

خدمات پرستاری از کودک در سعادت آباد

 پرستاران، در انجام بازی‌ها، کتاب‌خواندن، قدم زدن، رفتن به مهد کودک و… با کودک همراه می‌شوند. تعدادی از سرویس ‌هایی که توسط پرستاران دلسوز آسانیسم به شما عزیزان ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی

معمولا پزشک، برای توانبخشی بعد از آسیب‌دیدگی، درمان فیزیوتراپی را تجویز می‌کند. اما فیزیوتراپی چیست؟ فیزیوتراپی، یکی از علوم توانبخشی است که با هدف افزایش قدرت، تحمل، انعطاف عضلات، افزایش حرکت و کاشی درد صورت می‌گیرد. ممکن است عزیزان ما در اثر تغییر حالت ناگهانی، انجام ورزش، تصادف، سبک زندگی و … به درمان فیزیوتراپی نیاز داشته باشند. 

در این شرایط مجبورید ساعات زیادی از روز را، صرف رفت و آمد به مطب و انتظار در صف بیماران و همراهی با بیمار کنید؛ اما پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس فیزیوتراپی در منزل آسانیسم است. با استفاده از این سرویس، می‌توانید کارهایتان را بهتر مدیریت کنید؛ درمان فیزیوتراپی به را به فیزیوتراپیست اعزام شده بسپارید و به برنامه روزانه خود رسیدگی کنید. تعدادی از سرویس ‌هایی که توسط آسانیسم در این زمینه ارائه می‌کند شامل:

فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی

بیمار به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد؛ گاهی پزشک، فیزوتراپی قبل از عمل جراحی  را تجویز می‌کند. بعد از انجام عمل جراحی، بیمار باید سعی کند بدن را به حالت عادی برگرداند. در این شرایط نیز فیزیوتراپی می‌تواند برای بهبود او موثر باشد چراکه فیزیوتراپی اثراتی همچون بهبود عملکرد بدن، کاهش درد و تقویت عضلات  دارد.

فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

فیزیوتراپی پارکیسنون

بیماری پارکینسون، نوعی اختلال سیستم حرکتی است که به شکل لزرش دست، سفتی و گرفتگی عضلات و آهسته‌شدن حرکات و.. خود را نشان‌ دهد. برای نگهداری از بیماران پارکینسون در منزل دارودرمانی و تحریک مغزی تجویز می‌شود اما برای برخی دیگر، درمان فیزیوتراپی موثر خواهد بود. فیزیوتراپی با به حداقل رساندن عوارض بیماری و به حداکثر رساندن توانایی حرکتی بیمار، با بیماری مقابله می‌کند.

فیزیوتراپی سالمند

با افزایش سن، کاهش توانایی و اختلالات اندام‌های حرکتی در سالمندان بیش‌تر مشاهده می‌شود. این اختلالات با درد‌هایی آزار دهنده در ناحیه دست، پا، کمر و زانو خود را نشان خواهند داد. 

اگر سالمند شما نیز با این درد‌های آزار دهنده دست و پنجه نرم می‌کند؛ می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی سالمند در منزل آسانیسم بهره بگیرید. این درمان در سالمندان معمولا با هدف بازیابی توانایی‌ها، کاهش درد، افزایش توان عضلانی، جلوگیری و درمان بیماری‌های دوران سالمندی و… انجام می‌شود.

 اگر سالمند شما حوصله شلوغی و انتظار در ترافیک و مرکز درمانی را ندارد می‌ توانید از فیزیوتراپی سالمند در منزل آسانیسم بهره بگیرید. استفاده از این خدمت برای شما خالی از لطف نبوده و با مزایای زیر همراه است.

  • امکان حضور و آموزش سایر اعضای خانواده در فیزیوتراپی سالمند
  • حذف هزینه‌های رفت و آمد
  • مدیریت بهتر زمان
  • آشنایی فیزیوتراپیست با سبک زندگی سالمند و گوشزد کردن رفتار اشتباه
  • مصون ماندن سالمند از ابتلا به بیماری‌های خطرناک
  • در اختیار داشتن تجهیزات لازم (پزشک همراه وسیله‌های مورد نیاز حضور می‌یابد)

فیزیوتراپی آسم

آسم نوعی بیماری مزمن است که در آن ریه‌ها به محرک‌ها حساس بوده و تاثیرگذاری محرک‌ها، موجب ترشح مخاط و التهاب مجاری تنفسی می‌شود. خس خس، تنگی نفس، تنگی قفسه سینه و سرفه از علائم ابتلا به این بیماری است. استفاده از فیزیوتراپی در مدیریت آسم موثر است. به این صورت که پزشک معالج شیوه استفاده از دستگاه‌های دارویی آسم، انجام تمرینات ورزشی،  تکنیک‌های تنفسی و… را به بیمار آموزش می‌دهد.

فیزیوتراپی دیسک کمر

وارد شدن یک فشار غیر طبیعی به مهره‌های کمر، قرار گرفتن در یک حالت غیرعادی، سبک زندگی و… از دلایل ابتلا به دیسک کمر هستند. هنگامی که فردی به دیسک کمر مبتلا می‌شود؛ درحقیقت، غضروف‌های واشر مانند بین دو مهره کمر، از حالت طبیعی خارج شده و درحالت بیرون‌زدگی یا پارگی قرار می‌گیرد.

 این اتفاق با درد زیادی همراه بوده و ممکن است باعث درد یا بی‌حسی در سایر اندام‌های بدن شود. در این شرایط با توجه به وضعیت بیمار، درمان‌های مختلفی مثل جراحی، دارو درمانی و تزریق برای او در نظر گرفته می‌شود. در مواردی نیز پزشک درمان فیزیوتراپی را توصیه می‌کند.

 فیزیوتراپی دیسک کمر، علاوه بر کاهش درد، به او در تنظیم وضعیت بدن، مدیریت بیماری و پیشگیری از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری می‌کند.

فیزیوتراپی پا

پا از اعضای مهم بدن همه ما انسان‌ها است و در صورتی که آسیب ببیند؛ خیلی از فعالیت‌های روزانه مختل خواهد شد. در صورتی که پا‌هایان به هر دلیل آسیب ببیند، ممکن است پزشک معالج، درمان فیزیوتراپی را برایتان تجویز کند. شکستگی، پیچ خوردگی، درد در ساق پا، خارپاشنه، التهاب در تاندون آشیل، آسیب‌دیدگی بافت نرم پا و…  تعدادی از آسیب‌هایی هستند که با استفاده از فیزیوتراپی پا در منزل درمان می‌شوند. پزشک برای انجام این کار از متد‌های مختلفی استفاده می‌کند. این متد‌ها شامل:

  • مگنت تراپی
  • سرما درمانی
  • گرما درمانی
  • لیزردرمانی
  • الکتروتراپی
  • اولتراسوند
  • ورزش درمانی و …

آزمایش در منزل سعادت آباد

افرادی که به سلامتی اهمیت می‌دهند، معمولا چکاپ سالانه را در لیست کار‌های خود قرار می‌دهند. این چکاپ کمک می‌کند تا مشکلات جزئی تشخیص داده شده و منجر به بیماری‌های خطرناک نشوند. آغاز این آزمایش از بیست‌سالگی است و تاپایان عمر نیاز است که به صورت سالیانه انجام شود. 

در بعضی موارد نیز؛ پس از مراجعه به مراکز درمانی، به دلیل داشتن یکسری علائم،  پزشک برای اطمینان از سلامتی، آزمایش تجویز می‌کند. اگر نیاز است آزمایش انجام دهید؛ اما شرایط حضور در آزمایشگاه را ندارید؛ سرویس آزمایش در منزل سعادت آباد می‌تواند برای شما مفید باشد. انواع آزمایشاتی که پرستاران آسانیسم در منزل شما انجام می‌دهند شامل:

  • آزمایش خون
  • آزمایش HPV
  • چکاپ سالانه
  • آزمایش کرونا
  • نمونه‌گیری ادرار
  • نمونه‌گیری مدفوع
  • آزمایش HIV
  • چکاپ 6 ماهه
  • آزمایش طب‌کار و …

آمبولانس خصوصی

گاهی نیاز است بیمار به منزل، یا از منزل به بیمارستان انتقال داده شود. به دلیل نیاز به رعایت نکات ویژه ایمنی و مراقبتی سرویس حمل بیمار، استفاده از آمبولانس، انتخاب مناسبی است. اما اگر بخواهید امکانات و آزادی عمل بیش‌تری داشته باشید؛ بهتر است از آمبولانس خصوصی استفاده کنید. آمبولانس خصوصی به صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی به شما بوده و حتی امکان جابجایی بیمار بین دوشهر را به شما می‌دهد. 

آمبولانس خصوصی در سعات آباد

انتخاب بیمارستان مقصد، ارسال کادر آموزش دیده همراه آمبولانس، با توجه به شرایط بیمار، تجهیزات مناسب برای انتقال بیمار و… تنها گوشه‌ای از خدماتی است که آمبولانس خصوصی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی دیگر از خدمات آسانیسم، اعزام همراه بیمار در بیمارستان است تا از مراقبت و نگهداری از بیمار در بیمارستان در محله سعادت آباد برای خود یا عزیزانتان مطمئن شوید.

آسانیسم، ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد

اگر شما نیز برای نگهداری از فرزند، سالمند و یا اعضای بیمار خانواده به مشکل خورده‌اید؛ راه چاره، کمک گرفتن از پرستار آموزش دیده و مجرب است. آسانیسم، به عنوان پلتفرم خدمات هوشمند پرستاری، علاوه بر انواع خدمات پرستاری، سرویس‌هایی مثل انجام تزریقات در منزل، انجام آزمایشات در منزل، پزشک در منزل و غیره را نیز ارائه می‌دهد و می‌توان گفت شما را از هرگونه خدمات مراقبتی و درمانی خارج از خانه بی‌نیاز می‌سازد.

 برای دریافت خدمات، می‌توانید درخواست خودرا در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید؛ یا با شماره‌گیری 02191304433 علاوه بر ثبت سفارش، به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

8 پاسخ

  1. من برای جابجایی بیمار از بولوار فرهنگ به بیمارستان به یک آمبولانس احتیاج دارم. آیا به این منطقه آمبولانس می‌فرستید؟

    1. امکان ارسال آمبولانس خصوصی به تمام نقاط شهر تهران وجود دارد.

  2. سلام من در سعادت آباد زندگی می‌کنم. یک پرستار میخوام که در انجام تمرینات فیزیوتراپی بهم کمک کنه.

    1. سلام، ممنون از شما برای انتخاب آسانیسم. پرستار ما با توجه به نیاز‌های شما خدمات متنوعی ارائه می‌دهند که کمک در انجام فیزیوتراپی یکی از این خدمات است. برای ثبت سفارش با شماره 02191304433 تماس بگیرید.

  3. من یه پرستار می خوام که آقا باشه و توی تعویض پوشک سالمندم جوری رفتار نکنه که بهش بر بخوره. در ضمن حواسشم باشه که به مرور زمان زخم بستر نگیره.

    1. شما می توانید از پرستارهای خبره آسانیسم برای مراقبت از سالمندتان کمک بگیرید. پرستار سالمند پوشکی، برای تعویض پوشک آموزش دیده و این کار را به درستی انجام می ‌دهد. او با رفتار مناسب، عزت نفس سالمند را حفظ می ‌کند.

  4. برای کودک اوتیسم هم شما پرستار دارید که روش درست رفتار با اون بلد باشه؟ قیمت و شرایط استخدام چیه؟

    1. سلام، بله ما در آسانیسم پرستارانی داریم که در نگهداری از کودک اوتیسم با تجربه هستند و دانش کافی در این مورد دارند. شما میتوانید با مراجعه به صفحه ی سرویس پرستار کودک ثبت سفارش کنید یا با شماره 02191304433 تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره قیمت و شرایط به شما توضیح دهند و ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *