ویزیت در منزل تهران

به این آمار دقت کنید: بیش از ده هزار کودکی که پس از جنگ جهانی دوم به دنیا آمده اند، سن 75 سال را رد کرده اند! سنی که علاوه بر مراقبت بیشتر، بیشترین تعداد دفعات مراجعه به پزشک را دارد. البته مسئله به اینجا ختم نمی شود. هر چه سن بالاتر می رود، امکان رفت و آمد به مراکز درمانی نیز کمتر می شود. البته دیگر عزیزانی هم وجود دارند که به دلیل شرایط فیزیکی قادر به این کار نیستند. پس چاره کار چیست؟ درمان در منزل. اگر هم در تهران سکونت دارید، ویزیت در منزل تهران مناسب ترین گزینه برای نگهداری و مراقبت از این نازنینان خواهد بود.

چرا ویزیت در منزل تهران انتخاب بهتری است؟

تضعیف وضعیت جسمانی بیماران، نوبت گرفتن و منتظر ماندن در صف های انتظار طولانی، همه گیری ویروس کرونا و هزار و یک دلیل دیگر باعث شده تا امکان مراجعه به مراکز درمانی سخت تر از گذشته شود. به طوری که در برخی از شرایط، عدم مراجعه حضوری و حضور دکتر در منزل بسیار عقلانی تر خواهد بود.
درمواقع بیماری، ترجیح همه ما به جای بستری شدن در بیمارستان ها، ماندن در خانه و ادامه پروسه درمان خود در آنجا هستیم. علاوه بر عدم توانایی در مراجعه به مراکز درمانی، صف های طولانی، منتظر ماندن برای خالی شدن تخت یا ماندن در ترافیک که همگی باعث می شوند برای مدت زمان طولانی تری مجبور به تحمل درد باشیم، باعث میشود تا ویزیت در منزل تهران را به دیگر گزینه ها ترجیح دهیم.
روند درمان به خودی خود چالش برانگیز و سخت است. حال هر چه این روند راحت تر انجام پذیرد، روحیه و قوای جسمانی بیمار نیز با سرعت بالاتری رشد خواهد داشت. تصور کنید تنها با برقراری یک تماس با متخصص، انجام معاینات و ویزیت پزشک در منزل بیماری شما تشخیص و درمان شود. چقدر همه چیز ساده خواهد بود!

البته که امروزه با توسعه تکنولوژی امکان ویزیت در پشت دوربین های گوشی یا کامپیوترهای خانگی مهیا شده است. ولی به نظر شما این گونه معاینه کافی است؟ بدون شک هر چقدر تکنولوژی پیشرفت داشته باشد، باز هم هیچ چیز جایگزین ویزیت حضوری را نخواهد شد. به نظرتان دیگر مزایای این روش چیست؟

ویزیت در منزل تهران؛ کم هزینه و بی دردسر

در اواخر قرن 20 میلادی، انجام ویزیت در منزل تهران تقریباً منسوخ شده بود. اما گذشت زمان باعث ترویج این روش و اثبات مزایای آن شد. شیوع کرونا یکی از چنین موقعیت ها بود. از جمله مزیت های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزیت درمنزل تهران, ویزیت در منزل, مزایای ویزیت در منزل تهران,درمان در منزل

کاهش میزان بستری

یکی از بزرگترین مزیت های این روش، کاهش هزینه های بیمارستانی اعم از بیمه و بستری شدن است. طبق نتیجه مطالعات، افرادی که پروسه درمان را در منزل طی می کنند، 9% کمتر نیاز به بستری پیدا خواهند کرد. نیاز به مراجعه به مراکز درمانی تخصصی نیز به میزان 20% کاهش می یابد.

ارتقاء ایمنی بیماران

جمعیت سالمندان جهان هر روزه رو به افزایش است. ولی نکته مهم تعداد افرادی است که به دلایل متعدد خانه نشین شده اند. ویزیت پزشک در منزل به متخصص اجازه می دهد تا بیمار را با کمترین تحرکی معاینه کند. علاوه بر آن، امکان تزریق آمپول در منزل، بررسی وضعیت عمومی وی، ارزیابی داروها و پاسخ بیمار به آنها را نیز فراهم می آورد. بدون آن که با مراجعه به مراکز درمانی و در معرض دیگر ویروس ها قرار گرفتن ریسک یا خطری آنها را تهدید نماید. به عبارت دیگر، ویزیت در منزل تهران نه تنها افزایش درک پزشک از شرایط بیمار را به همراه خواهد داشت، بلکه ارتباط میان آنها را نیز تقویت خواهد کرد.

ویزیت درمنزل تهران, ویزیت در منزل, مزایای ویزیت در منزل تهران,درمان در منزل

تاثیرگذاری بیشتر

تحقیقات نشان می دهد پیگیری طول درمان در منزل، میزان تاثیرگذاری داروها و روند بهبودی را ارتقا می بخشد. طبیعی هم است؛ زیرا بیمار در کنار خانواده خود، در محیط امن خانه و به دور از هر گونه تنش و استرس ناشی از دیگر بیماران یا جو حاکم در مراکز درمانی قرار دارد؛ بنابراین اگر به دنبال بازیابی هر چه سریع تر سلامتی خود هستید، همین حالا با شرکت پرستاری آسانیسم تماس گرفته تا آسان تر درمان شوید.

صرفه جویی در زمان

ابتدایی ترین مزیتی که پس از شنیدن و خواندن درباره این نوع معاینه به ذهن ما خطور می کند، صرفه جویی در زمان بیمار است. بررسی نتایج تحقیقی که روی 13 هزار وقت ویزیت انجام شد، نشان از رضایت حداکثری افراد از ویزیت خانگی دارد. تقریباً 70% از بیماران اظهار داشتند که دلیل انتخاب ویزیت در منزل تهران، راحتی آن بود. دلیل رایج بعدی، دریافت سریعتر خدمات پزشکی گزارش شد.

به گفته این مطالعه میانگین زمانی که پزشک پس از تقاضای ویزیت خانگی به محل می رسد 1 ساعت و سی دقیقه است. درخواست نوبت از پزشک نیازمند تغییر برنامه هفتگی یا ماهانه ما است. در حالیکه ویزیت خانگی اینگونه نیست.

افزایش رضایتمندی پزشکان

لازم به ذکر است که بسیاری از پزشکان ویزیت در منزل تهران را ترجیح می دهند. چطور؟ جواب مشخص است. پزشکان بسیاری این روش را پادزهری علیه نگرانی های روزافزون در این شغل پر مخاطره می دانند. در ویزیت خانگی پزشک با در نظر گرفتن میزان زمان کافی تمام موارد موثر در بیماری فرد را شناسایی می کند. پس از آن، با ارزیابی رژیم غذایی، فعالیت بدنی و وضعیت روحی وی مناسب ترین و بهترین روند درمان را برای فرد تعیین می کند.

به عبارت دیگر، مدت زمان اختصاص یافته به بیمار در ویزیت در منزل تهران در مقایسه با معاینات درون بیمارستانی بسیار بیشتر است. بنابراین متخصصین در مراکز درمانی مجبور به تشخیص بیماری در زمان محدوداند که همین امر یک چالش غیر قابل انکار است. حال که با مزایای این روش آشنا شدیم، به نظر شما چطور میتوان به یک ویزیت کارآمد دسترسی داشت؟

ویزیت درمنزل تهران, ویزیت در منزل, visit to tehran's house

عواملی که خدمات ویزیت در منزل تهران را موثرتر می سازد

البته که سلامت افراد موضوع رقابتی نیست؛ اما با ترویج هر چه بیشتر این نوع از درمان، به تعداد کلینیک هایی که این روش را ارائه می دهند افزوده می شود. با این حال، تفاوت موسسات یا پزشکان حاذق با دیگران چیست؟ مهمترین عامل در پروسه درمان خانگی، تخصص و تجربه پزشک معالج است. آشنایی با بیماری های متعدد، داروهای جدید و متنوع، نیازهای روانشناختی گوناگون و … از جمله مواردی هستند که سطح کیفی خدمات را ارتقا داده و آنها را موثرتر می سازند. توجه داشته باشید عدم وجود دانش و تجربه بالا و مرتبط خطرات سهمگینی را برای بیماران به همراه خواهد آورد.

مورد بعدی، قابل اعتماد بودن پزشکان است. البته که تجربه در این صنف، اعتبار را به همراه دارد. ولی صداقت یکی دیگر از ارکان اساسی این فرایند می باشد.
یکی از خدمت های ارائه شده موسسه آسانیسم در مراقبت و درمان شما عزیزان، ویزیت در منزل تهران است. پزشکان ما متخصصینی ماهر و مجرب اند که تمام تلاش خود را جهت بهبود شرایط شما به کار می گیرند. تنها یک تجربه کافی است تا با تلاش بی وقفه ما برای سلامتیتان آشنا شوید. بنابراین اگر به دنبال موثرترین و کارآمدترین روند درمان هستید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *