آمبولانس خصوصی در پیروزی

در بسیاری از مواقع جابه جایی بیمار یا مصدومی که شرایط جسمانی وخیمی دارد توسط وسایل نقلیه شخصی یا آمبولانس های عمومی که تجهیزات کافی ندارند می تواند بسیار خطرناک باشد و شرایط جسمانی عزیزتان را از آنچه که هست بدتر کند. در چنین شرایطی استفاده از آمبولانس‌های خصوصی استاندارد و مجهز به تجهیزات و کادر پزشکی حرفه ای می تواند بهترین راهکار برای شما باشد.

 منطقه پیروزی یکی از مناطقی است که تحت پوشش پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم قرار دارد که سرویس آمبولانس خصوصی را به تمام ساکنین عزیز این منطقه از تهران ارائه می دهد. 

اگر در منطقه پیروزی تهران زندگی می‌ کنید و برای انتقال عزیز بیمارتان از منزل به بیمارستان  و یا از بیمارستان به منزل یا هر مکان دیگری نیاز به کمک دارید می ‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی پیروزی استفاده کنید

آمبولانس خصوصی محله پیروزی
آمبولانس خصوصی در تهران پیروزی
ثبت سفارش خدمات

انواع آمبولانس خصوصی پیروزی

آمبولانس های خصوصی پیروزی آسانیسم به تمام تجهیزات و کادر پزشکی لازم مجهز هستند و می توانند بیمار شما را در بهترین شرایط و بدون هیچ ریسک و خطری  به مکان مورد نظر شما منقل کنند. در این بخش برخی از خدمات آمبولانس خصوصی پیروزی  را معرفی می کنیم:

آمبولانس خصوصی بیماران اعصاب و روان

آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان پیروزی مناسب افرادی است که به بیماری های اختلالات ذهنی و روانی مبتلا هستند. این دسته از امبولانس ها  عزیز بیمار شما را در بهترین شرایط و بدون هیچ گونه استرس و تشویشی  توسط کادر پزشکی مجرب  و با رعایت نکات پزشکی و درمانی به بهترین شکل و با آرامش کامل به بیمارستان و مکان مورد نظر شما منتقل می کنند. بنابراین اگر ساکن منطقه پیروزی هستید و نگرانید که چگونه در آرامش کامل بیمارتان را به بیمارستان یا مکان مورد نظرتان منتقل کنید سرویس آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان پیروزی برای شما عزیزان طراحی شده است.

آمبولانس خصوصی استقرار

از آمبولانس خصوصی استقرار در زمان برگزاری رویداد های بزرگ مانند مسابقات، مهمانی و جشن های بزرگ، هماش ها و … استفاده می شود تا در شرایط اضطراری بتوانند به میهمانانشان خدمت رسانی کنند. این امبولانس ها در طول برگزاری رویداد شما کاملا در حالت آماده باش قرار دارند.

آمبولانس خصوصی پیروزی

 آمبولانس خصوصی بین شهری

اگر تصمیم داریم که به دلیل نقل مکان یا درمان بهتر، عزیز بیمارتان را از شهری به شهر دیگر جا به جا کنید اما نگران امنیت و سلامت بیمارتان هستید سرویس آمبولانس خصوصی بین شهری آسانیسم برای شما است. آمبولانس خصوصی بین شهری پیروزی به تمام  دستگاه ها و تجهیزات پزشکی  لازم  مجهز است و آمادگی کامل برای انتقال و جابه جایی بین شهری بیمار شما را در بهترین شرایط دارد.

 آمبولانس خصوصی حمل و جابه‌جایی بیمار

اگر در منطقه پیروزی زندگی می کنید و بیماری در خانه دارید که برای انتقال  او به بیمارستان یا هر مکان دیگری به  وسیله نقلیه مجهز به کادر پزشکی و تجهیزات پزشکی دارید می توانید از سرویس امبولانس خصوصی حمل و جا به جایی بیمار آسانیسم استفاده کنید. آمبولانس خصوصی حمل و جابه جایی بیمار پیروزی  آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز ساکن منطقه پیروزی تهران است و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما برای خدمت رسانی حاضر می شود.

آمبولانس خصوصی امداد سریع

آمبولانس خصوصی امداد سریع پیروزی نه تنها بیمار شما به بیمارستان مورد نظرتان منتقل می‌کند بلکه در حین انتقال عزیز بیمارتان با کمک کادر پزشکی مجرب و متخصص خدماتی مانند تزریق سرم، آزمایش و همچنین احیای بیمار را نیز ارائه می دهد.

اگر بیمار شما در شرایط اوژانسی قرار دارد  با درخواست شما آمبولانس خصوصی آسانیسم  همراه با پزشکان و پرستاران متخصص و مجرب و مجهز به دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در کمترین زمان ممکن  به محل شما اعزام می شوند. سرویس آمبولانس خصوصی پیروزی در هر روز هفته به صورت شبانه روزی به شما متقاضیان عزیز ارائه می شود.

امبولانس خصوصی نوزاد

امبولانس خصوصی نوزاد به تمام  تجهیزات پزشکی لازم برای پایدار کردن شرایط نوزاد مجهز است تمامی این دستگاه ها و تجهیزات  متناسب با بدن نوزاد طراحی شده اند. این امبولانس توسط یک کادر  متخصص نوزاد نیز همراهی می شود. اگر نوزادی دارید که مشکلات تنفسی و ریوی یا هر مشکل دیگری دارد می توانید برای انتقال ایمن او به مراکز درمانی تخصصی از آمبولانس خصوصی نوزاد پیروزی استفاده کنید.

لیست بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه پیروزی

در این بخش لیستی از بیمارستان ها و درمانگاه هایی که در منطقه پیروزی تهران قرار گرفته است را معرفی می کنیم.

منطقه پیروزی

اگر در منطقه پیروزی تهران زندگی می‌ کنید و برای جا به جایی عزیز بیمارتان به هر یک از این بیمارستان ها و درمانگاه ها نیاز به وسیله نقلیه استاندارد و مجهز به کادر پزشکی و تجهیزات پزشکی کامل دارید می توانید از سرویس آمبولانس خصوصی پیروزی آسانیسم  استفاده کنید. آسانیسم با مجهزترین آمبولانس های خصوصی و متخصص ترین کادر پزشکی آماده خدمت رسانی به شما شهروندان منطقه پیروزی تهران است و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما برای انتقال شما یا عزیز بیمارتان حاضر می شود.

بیمارستان فجر

آدرس: تهران خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه جنب مخابرات به پیروزی

شماره تماس: ۳۸۲۴۱

درمانگاه هفده شهریور

آدرس: تهران خیابان پیروزی- سه راه سلیمانیه میدان بروجردی

شماره تماس: ۳۳۳۴۱۰۱۱ و ۳۳۳۴۵۴۵۴

درمانگاه شبنه روزی قائم آل طه

آدرس: تهران خیابان پیروزی – ابتدای خیابان پنجم نیروی هوائی پلاک۲۶

شماره تماس: ۷۷۴۲۴۹۰۲

درمانگاه فرهنگیان منطقه ۱۴

آدرس: تهران خیابان پیروزی – خیابان دریاباری- خیابان شهید درودیان پلاک ۵۱۶

شماره: ۳۳۳۳۱۸۳۳ و ۳۳۳۰۱۱۸۵

بنر آمبولانس خصوصی

درمانگاه شرق تهران

آدرس: تهران خیابان پیروزی-خیابان دهم فروردین -نبش خیابان شیوا

شماره تماس: ۳۳۱۷۱۰۷۱

درمانگاه خیریه ولیعصر

آدرس: تهران خیابان پیروزی -خیابان نبرد-بعد از فرزانه-پلاک ۴۲۸

شماره تماس: ۳۳۱۷۴۸۷۳  و ۳۱۷۱۳۸۴

درمانگاه خیریه شهید بهشتی

آدرس: تهران خیابان پیروزی-خیابان نبرد-اول خیابان  قیام

شماره تماس: ۳۳۱۹۶۲۷۲

درمانگاه خیریه دار الشفاء امام مجتبی

آدرس: تهران خیابان پیروزی-خیابان شکوفه-خیابان شهیدین نور صالحی-پ۱۳۶

شماره تماس:  ۳۳۳۴۴۹۹ و۳۷۹۶۵۶۶

درمانگاه خیریه امام حسن عسگری

آدرس: تهران خیابان پیروزی ۲۱متری دهقان کوچه اول درمانگاه پ ۸

تلفن: ۷۷۴۳۹۶۴۷     و   ۷۴۳۶۲۰۹

درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی

آدرس: تهران خیابان پیروزی دوم نیروی دریائی نبش ۲/۳۶

درمانگاه خیریه جوادالائمه

آدرس: تهران خیابان پیروزی -اتوبان افسریه -۲۰متری افسریه -خیابان ۱۵متری دوم افسریه -خیابان دهم پ۱۶۲
تلفن:۳۳۱۵۹۴۵۳

‌ درمانگاه آهنگ

آدرس: تهران خیابان پیروزی -بلوارابوذر-پل پنجم -خیابان ۴۵متری آهنگ -نرسیده به دانشگا ه آزاد-پلاک۳۵۲
تلفن: ۳۳۶۹۸۹۰۰ و ۳۳۶۹۸۹۰۳

اعزام فوری آمبولانس خصوصی آسانیسم

پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم  یکی از مراکز موفق، حرفه ای و معتبر است که علاوه بر  ارائه سرویس های پرستار در منزل ، ویزیت پزشک در منزل ، آزمایش در منزل، فیزیوتراپی در منزل  و …. اماده ارائه سرویس آمبولانس خصوصی  به ساکنین تمام مناطق شهر تهران و کرج است.

آمبولانس خصوصی در مرحله پیروزی

بنابراین اگر در هر منطقه ای از کرج(گوهر دشت، عظیمیه، مهر شهر و … ) و تهران(تهرانپارس، پیروزی و… ) زندگی  می کنید می توانید به منظور انتقال عزیز بیمارتان  به مراکز درمانی یا جابجایی ایمن او به هر مکان دیگری از سرویس آمبولانس خصوصی آسانیسم با توجه به شرایط جسمانی و روحی روانی  بیمارتان  بهره مند شوید.

امبولانس های خصوصی  اسانیسم به تمام تجهیزات پزشکی لازم ازجمله انکوباتور، دستگاه های تنفسی و مانیتورینگ مجهز هستند؛ همچنین تمامی کادر  پزشکی آسانیسم افرادی متخصص، حرفه ای،  دلسوز و مهربان هستند که  قبل از  استخدام احراز هویت می شوند . پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی، بر عملکرد کادر پزشکی و پرسنل آمبولانس ها به صورت دوره ای نظارت دارد.

تیم پشتیبان پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به صورت تمام وقت پاسخگو و پشتیبان شما عزیزان است بنابراین اگر سوال یا ابهامی در زمینه هزینه آمبولانس خصوصی و  نحوه درخواست امبولانس خصوصی با توجه به شرایط جسمانی بیمارتان و همچنین منطقه ای که زندگی می کنید دارید می توانید با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید.

شما می توانید برای درخواست سرویس آمبولانس خصوصی پیروزی فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره تلفن 02191304433 تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از شرایط جسمانی و روحی و روانی عزیزتان با شما تماس خواهند گرفت سپس امبولانسی مخصوص عزیز شما  به محل مورد نظر تان اعزام می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

4 پاسخ

  1. توی منطقه پیروزی یه جلسه مهم داریم که خیلی از افراد اونجا دعوت می کنیم. امکانش هست یه آمبولانس از ابتدا تا انتهای مراسم در بیرون و در محدوده جلسه مستقر بشه؟

    1. بله شما می توانید از خدمات استقرار آمبولانس در این منطقه استفاده کنید.

  2. از بیمارستان فجر یه مریض داریم که کلی دستگاه بهش وصله باید بیاریم خونه. چجوری از امکانات آمبولانس خصوصی آسانیسم می تونم برای انتقال بیمارم کمک بگیرم؟

    1. بله حتما، با شماره 02191304433 تماس بگيريد تا كارشناسان برای شما آمبولانس خصوصی اعزام كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *