خدمات پرستاری در منزل عظیمیه کرج

افرادی وجود دارند که به دلایلی مانند ترافیک، وسایل نقلیه نامناسب، زمان ناکافی، مشغله‌های کاری و تحصیلی، مراجعه به مراکز درمانی و مراقبتی برایشان سخت است و برای سلامتی خود، بیمار یا سالمندی که در خانه دارند نگرانند. اگر شما هم زمان کافی برای مراقبت از سالمند، کودک و بیمار در منزل را ندارید، پرستار کاربلد و با تجربه را از ما بخواهید. پرستاران آسانیسم آموزش‌های لازم برای نگهداری و مراقبت از کودک، سالمند و بیمار را دیده‌اند و می‌توانند با مراقبت از عزیزان شما به نگرانی‌هایتان در این زمینه پایان دهند.
ما در پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم، با کادری مجرب علاوه بر خدمات پرستاری، خدماتی مانند تعویض سوند، انجام انواع تزریقات، آمبولانس خصوصی و … را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌دهیم. برای ثبت سفارش کافیست با ما تماس بگیرید.

خدمات پرستاری عظیمیه
خدمات پرستاری عظیمیه
چه خدماتی نیاز دارید؟

انواع خدمات پرستاری، مراقبتی و بالینی در منزل عظیمیه کرج

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دیگر بیماری‌های واگیردار مراجعه به بیمارستان می‌تواند خطرناک و اضطراب آور باشد؛ از طرفی مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی مورد نیاز با سالمند یا بیمار مثل انجام آزمایش، تزریقات و… را نمی‌توان نادیده گرفت و باید حتما انجام شود. در این هنگام می‌توان از خدمات بالینی استفاده کرد واز قرار گرفتن عزیزانمان در معرض آلودگی هوا، مسیر طولانی و بیماری‌های مختلف اجتناب کرد. ما در پلتفرم آسانیسم خدمات بالینی را برای شما و عزیزانتان با بهترین کیفیت و توسط پرستاران آموزش دیده انجام می‌دهیم. در ادامه خدمات بالینی ارائه شده در منزل پلتفرم آسانیسم را بررسی خواهیم کرد.

خدمات پرستاری از سالمند در منزل عظیمیه کرج

نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل عظیمیه کرج

سالمندان همراه با کهولت سن به ناتوانی و بسیاری از بیماری‌ها دچار می‌شوند؛ به طوری که نمی‌توانند مانند همیشه کار‌های روزمره و شخصی خود را انجام دهند، در این شرایط وظیفه فرزندان است که از پدر و مادری که سال‌ها از آن‌ها مراقبت کرده‌اند، نگهداری کنند. اما گاهی مشغله‌کاری، نداشتن زمان کافی، نداشتن توانایی جسمی برای حمایت از سالمند ناتوان حرکتی و … از دلایلی هستند که فرزندان نمی‌توانند از پدر و مادر سالخورده خود مراقبت کنند و شاید تصمیم بگیرند مراقبت از آن‌ها را به خانه سالمندان بسپارند. اما برای نگهداری از سالمندان راه‌ مناسب‌تری مانند استخدام پرستار و نگهداری سالمند در منزل نیز وجود دارد که به‌جای سلب استقلال سالمند، و دوری از خانواده، باعث آرامش سالمند و خانواده او می‌شود. شما می‌توانید برای نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل عظیمیه کرج از سرویس پرستار سالمند پلتفرم آسانیسم بهره بگیرید.

انواع خدماتی که آسانیسم بر اساس نیاز سالمند ارائه می‌دهد شامل:

  • پرستار سالمند پوشکی
  • همدم سالمند
  • پرستار سالمند دیابتی
  • پرستار سالمند ویلچری
  • نگهداری 24 ساعته از سالمند
  • پرستار سالمند خانم 
  • پرستار سالمند آقا 
  • پرستار سالمند بیمار 
  • پرستار روزانه سالمند

وظایف پرستار سالمند

پرستارانی که از طرف پلتفرم آسانیسم در منزل شما به مراقبت عزیزانتان می‌پردازند آموزش دیده و به اصول رفتار با سالمند به خوبی آشنا هستند. پرستار خوب باید با سالمند دوستانه و با حوصله رفتار کند تا کیفیت زندگی سالمند ارتقا پیدا کند. آن‌ها وظیفه‌شناس و متعهد هستند و راحتی سالمندتان را حتی در عدم حضور شما تضمین می‌کنند. وظایف دیگری که به عهده‌ی پرستاران متعهد آسانیسم است شامل:

  • کمک به سالمند در انجام حرکات ورزشی 
  • تنظیم برنامه غذایی سالمند
  • تنظیم و تهیه دارو سالمند
  • تنظیم برنامه روزانه منظم
  • کمک به او در انجام فعالیت‌های روزانه 
  • ایجاد امید و انگیزه به آینده
  • هم‌صحبتی با او 
  • کمک در انجام کار‌های شخصی 
  • انجام امور بالینی مثل تزریقات و گرفتن فشار خون

خدمات پرستاری از کودک در منزل عظیمیه کرج

نگهداری از کودک در منزل عظیمیه

دوران کودکی قسمت مهمی از زندگی هر فرد است؛ زیرا ذهن کودک آماده فراگیری آموزش‌های متنوع و تربیت است. علاوه بر آموزش و یادگیری، کودکان نیاز به مراقبت ویژه دارند؛ زیرا به دلیل کنجکاوی ممکن است دست به کار‌های خطرناکی بزنند. از طرفی بعضی از مادران به دلیل مشغله کاری مجبورند ساعاتی از روز را خارج از منزل بگذرانند و مدام نگران تنهایی فرزند، خورد و خوراک و شرایط او هستند. در این شرایط برای نگهداری و مراقبت از فرزندمان به جای فرستادن او به مهدکودک و نگرانی برای رفت و آمد و تغذیه او بهتر است از پرستار کمک بگیریم و با نگهداری کودک در منزل خودمان، با خیال آسوده به انجام امور بپردازیم. پرستاران ما در آسانیسم با داشتن تجربه و دیدن دوره‌های مربوط به کودکیاری می توانند به رفع نیاز‌های فرزند شما بپردازند.

چه زمانی باید از پرستار کودک کمک گرفت؟

  • هنگام مسافرت که امکان نگهداری از کودک وجود ندارد
  • پس از زایمان
  • پس از به دنیا آمدن فرزند دوقلو
  • زمانی که شاغل هستید و زمان کافی برای مراقبت از کودک را ندارید 
  • هنگام تحصیل 
  • هنگامی که کودک به بیماری خاصی دچار است
  • برای کمک به کودک در انجام تکالیف و ….

وظایف پرستار کودک

مراقبت و ایمنی کودک

همانطور که گفته شد اولین خواسته پدر و مادر‌ها مراقبت از کودک و ایمن بودن آن است. پرستار کودک باید زمانی که درحال انجام فعالیت‌هایی مثل درست کردن غذا برای کودک یا آماده کردن حمام برای کودک است همواره ایمنی کودک را نیز تامین کند و مطمئن شود تا کار خطرناکی انجام ندهد.

آماده کردن غذا و شیرخشک

اگر کودک در سنی باشد که نتواند غذا بخورد، پرستار باید برای او شیر خشک درست کند، به این صورت که در هر وعده بطری شیرخشک را تمیز بشوید؛ البته بهتر است، برای ازبین رفتن باکتری‌های بطری آن را در آب جوش قرار داده سپس استفاده کند. اما اگر کودک در سنی باشد که بتواند غذا بخورد باید با در نظر گرفتن حساسیت‌های غذایی کودک لیستی از غذا‌های سالم تهیه کرده و به صورت مرتب برای او غذا‌ها را آماده کند.

تمیز کردن محیط بازی و اتاق خواب کودک

از وظایف دیگر پرستار کودک مرتب کردن اتاق خواب و محیط بازی کودک است.

سرگرم کردن کودک و بازی با او

بازی با کودک باعث افزایش تعامل بین کودک و پرستار و ارتباط صمیمانه میان آن‌ها می‌شود. به همین دلیل بهتر است پرستار با خلاقیت در انتخاب بازی، علاوه بر سرگرم کردن و درگیر کردن خلاقیت کودک با او ارتباط خوبی برقرار کند.

انجام کار‌های خانه

معمولا انجام کار‌های خانه جزو وظایف پرستار کودک به شمار نمی‌رود. اما اگر والدین تقاضای انجام کار‌های خانه را داشته باشند با در نظر گرفتن هزینه انجام می‌شود.

امور نظافتی و حمام کودک

از وظایف دیگر پرستار تعویض لباس کودک، تعویض پوشک در صورت پوشکی بودن کودک، آماده کردن حمام و استحمام کودک است.

سایر وظایف پرستار کودک

علاوه بر مواردی که گفته شد در صورتی که کودک بیمار باشد، پرستار با توجه به تجویز پزشک باید دارو‌ها را سر وقت به او بدهد. همچنین انجام کار‌هایی مثل بردن کودک به کلاس‌های آموزشی، مدیریت روابط بین کودکان درصورت نگهداری از چند کودک و کمک در نوشتن تکالیف نمونه‌های دیگری از وظایف پرستار کودک در عظیمیه کرج است.

همراه بیمار در بیمارستان کرج

همراه بیمار در بیمارستان کرج

گاهی نیاز است یکی از عزیزانتان به دستور پزشک معالج در بیمارستان بستری شود. اما این اتفاق برای خانواده چالش برانگیز است؛ زیرا بعضی از خانواده‌ها شرایط لازم برای حضور در بیمارستان به عنوان همراه را ندارند. در این شرایط استفاده از سرویس همراه بیمار در بیمارستان کرج می‌تواند کمک شایانی به آرامش بیمار و اعضای خانواده بکند. پرستاران دلسوز ما در آسانیسم با داشتن تخصص برای مراقبت از بیماران شما در بیمارستان و منزل در کنار شما هستند.

از جمله خدماتی که پرستاران متعهد آسانیسم به عنوان همراه بیمار در بیمارستان کرج به شما ارائه می‌دهند شامل:

کمک در جابجایی و رفت و آمد بیمار

بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شوند معمولا وضعیت جسمانی حرکتی خوبی ندارند و باید برای حرکت و راه رفتن به آن‌ها کمک شود. یکی از دلایل کمک گرفتن از همراه بیمار در بیمارستان عدم توانایی کافی برای حمایت از بیمار در حرکت و جابجایی او است. پرستار باید بتواند با کمک به بیمار هنگام نشستن و بلند شدن از روی تخت یا جابجایی بین طبقات و… از سقوط او جلوگیری کند.

 کمک در جمع آوری نمونه‌های آزمایشگاهی

گاهی برای تشخیص وضعیت بیمار باید نمونه گیری‌ها و آزمایشات مختلفی انجام شود، همراه بیمار در بیمارستان باید نمونه‌ها و نتایج آن را نیز جمع آوری کند.

کمک در انجام ورزش روزانه برای جلوگیری از زخم بستر

همراه بیمار در بیمارستان باید برای جلوگیری از زخم بستر در تغییر وضعیت به بیمار کمک کند. همچنین ممکن است پزشک برای بیمار ورزش در نظر بگیرد که پیگیری و کمک به بیمار در انجام آن، وظیفه پرستار است.

پیگیری تغذیه بیمار

در بیمارستان غذا توسط پرستاران و پرسنل بیمارستان تهیه می‌شود اما همراه بیمار در بیمارستان باید به وعده‌های غذایی نظارت داشته باشد و مصرف آن توسط بیمار را پیگیری کند.

کمک در انجام کار‌های شخصی

از وظایف دیگر پرستار تعویض لباس‌های بیمار، استحمام و در صورت نیاز، کمک به بیمار برای رفتن به سرویس بهداشتی است.

اطلاع به پزشک و پرستار در صورت نامناسب بودن حال بیمار

گاهی وضعیت بیمار به حالت غیر عادی تغییر پیدا می‌کند؛ همراه بیمار علاوه بر آشنایی با کمک‌های اولیه باید فورا پرستار و دکتر بیمار را در جریان شرایط بیمار قرار دهد.

نظارت بر مصرف دارو

از وظایف دیگر همراه بیمار در بیمارستان نظارت بر دارو و ساعات مصرف آن است. همراه بیمار مسئولیت پذیر و متعهد، باید با تهیه و برنامه‌ریزی دقیق برای مصرف دارو به بهبود وضعیت بیمار کمک کند.

رفتار مناسب با بیمار

با توجه به حال بد روحی و جسمانی بیمار، همراه بیمار باید با رفتاری مناسب و خوش‌رویی سبب رفع اضطراب بیمار، افزایش روحیه، و امید به آینده شود.

آمبولانس خصوصی

در شرایط بحرانی برای انتقال بیمار نیاز است که آمبولانس زودتر از آمبولانس‌های دولتی در محل حاضر شود، همچنین ممکن است به مراقبت‌های ویژه یا کمک‌های پزشکی احتیاج داشته باشید؛ در این زمان بهتر است از آمبولانس خصوصی استفاده کنید. پلتفرم آسانیسم حتی در شرایط غیر ضروری نیز به شما خدمات ارائه می‌دهد و کافی است درخواست خود را ثبت کرده و در کمترین زمان از این خدمات بهره‌مند شوید. ما با توجه به شرایط بیمار شما آمبولانس‌های تیپ A، B و c را با تجهیزات به‌روز و در سریع ‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در چه مواردی از آمبولانس خصوصی استفاده کنیم؟

  • انتقال بیمار با وضعیت جسمانی نامناسب
  • انتقال بیمار با پزشک و تجهیزات پزشکی 
  • نیاز به سرعت بالاتر 
  • امنیت بیشتر 
  • نظافت بهتر 
  • انتقال به بیمارستان برای انجام کار‌های غیر ضروری مانند چکاب یا معاینه یا عکس برداری

خدمات فیزیوتراپی در منزل عظیمیه کرج

فیزیوتراپی در منزل عظیمیه

فیزیوتراپی به یکسری علوم توانبخشی اطلاق می‌شود که گاهی به دستور پزشک برای درمان افراد آسیب دیده به کاربرده می‌شود. فیزیوتراپی نیاز به صبر و حوصله برای حصول نتیجه دارد و نیازمند تمرینات روزانه و طولانی مدت است، همچنین جلسات زیادی را در برمی‌گیرد. از طرفی رفت و آمد، ماندن پشت چراغ قرمز و منتظر ماندن در صف بیماران در مطب، برای بیمار سخت است. در این شرایط با استخدام پرستار برای فیزیوتراپی در منزل می‌توان روند بهبود سلامت بیمار را تسریع بخشید. پلتفرم آسانیسم جهت آسایش عزیزان شما خدمات فیزیوتراپی در منزل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع خدماتی که فیزیوتراپیست‌های مجرب آسانیسم در سرویس فیزیوتراپی در منزل به شما ارائه می‌دهند شامل:

 فیزیوتراپی بعد از جراحی

بعد از انجام بعضی از جراحی‌ها، بیمار در حرکت کردن و بلند شدن دچار مشکلاتی می‌شود که البته انجام آن در بازیابی سلامتی او نیز مفید است. انجام حرکات فیزیوتراپی در منزل به بیمار کمک می‌کند تا دوباره توانایی‌های خود را به دست بیاورد.

فیزیوتراپی برای ناتوانی‌های ناشی از افزایش سن

با افزایش سن علاوه بر تغییرات ظاهری تغیراتی در توانایی‌های افراد نیز به‌وجود می‌آید. مشکلات حرکتی و عملکردی نمونه‌ای از کاهش توانایی‌ها است که برای مقابله یا درمان آن می‌توان به روش‌های متفاوتی متوسل شد. اما یکی از توصیه‌های پزشکان شرکت در جلسات فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی در منزل می‌تواند در مقابله با مشکلات حرکتی، عملکردی و بهبود آن موثر باشد.

فیزیوتراپی بیماری‌های مزمن

ممکن است بعضی از بیماری‌های طولانی مدت، تاثیر منفی بر تعادل بگذراند که برای رفع این عوارض می‌توان از درمان فیزیوتراپی نیز بهره گرفت.

فیزیوتراپی کمر و دیسک کمر

همه می‌دانیم هنگام نشستن، برخاستن، بلند کردن اجسام سنگین و… باید نکات سلامتی و مراقبتی را رعایت کنیم و در صورت رعایت نکردن دچار مشکلاتی مانند کمر درد یا دیسک کمر می‌شویم که با درد زیادی نیز همراه است. انجام حرکات فیزیوتراپی در این افراد باعث کاهش درد، بهبود یافتن قسمت‌های آسیب دیده و بازیابی توانایی‌ها است.

فیزیوتراپیست خانم و آقا

بعضی از افراد به دلایل فرهنگی و مذهبی، فیزیوتراپیست خانم یا آقا را ترجیح می‌دهند. ما در آسانیسم برای آسایش بیش‌تر عزیزان شما خدمتی با عنوان فیزیوتراپیست خانم یا آقا قرار داده‌ایم که به انتخاب خود بیمار و رابطه ادراکی بهتر می‌تواند فیزیوتراپیست خود را انتخاب کند.

سایر خدمات فیزیوتراپی در عظیمیه کرج

  • فیزیوتراپی دست
  • فیزیوتراپی مچ دست 
  • فیزیوتراپی انگشتان دست
  • فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی
  • فیزیوتراپی بیماران مبتلا به مشکلات قلبی
  • فیزیوتراپی ارتوپدی
  • فیزیوتراپی سوختگی و…توسط پرستاران آسانیسم به شما عزیزان ارائه می‌شود.

تزریقات در منزل عظیمیه کرج

تزریق در منزل عظیمیه کرج

گاهی بیماری که در خانه نگهداری می‌کنید نیاز به تزریقات پیدا می‌کند. در این هنگام باید از افراد کاربلد و ماهر برای انجام تزریقات استفاده کنید؛ زیرا در صورتی که تزریق به خوبی انجام نشود عوارضی مثل پارگی رگ‌های خونی، خونریزی، عفونت و حتی مرگ را به دنبال دارد. با استفاده از خدمات تزریقات در منزل عظیمیه کرج دیگر نیازی به خارج شدن از خانه برای انجام تزریقات نیست. علاوه بر آن پرستاران آسانیسم آموزش دیده و مجرب هستند و می‌توانید با خیال آسوده تزریقات را به آن‌ها بسپرید.

آزمایش در منزل در عظیمیه کرج

برخی افراد برای اطمینان از سلامتی به صورت دوره‌ای و بقیه با دستور پزشک آزمایشاتی را انجام می‌دهند. اما با توجه به مشغله کاری، کهولت سن برای سالمندان و رفت و آمد سخت برای خانم‌های باردار بهتر است آزمایشات در خانه انجام شود. برای استفاده از سرویس آزمایشات در کرج آسانیسم کافی است با ما تماس بگیرید.

شرکت خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم

پلتفرم آسانیسم متشکل از نیرو‌های آموزش دیده و کار بلد است که خدماتی از جمله پرستاری کودک در منزل، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از بیمار در منزل، همراه بیمار در بیمارستان، آمبولانس خصوصی، تزریقات و نمونه گیری در منزل و … را به شما ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. کافی است باشماره 02191304433 تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت یا اپلیکیشن آسانیسم فرم ثبت سفارش را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امتیاز محتوا

4 پاسخ

  1. سلام من خودم ساکن تهرانم و مادر و پدر سالمندی توی عظیمیه کرج دارم. امکانش هست پرستاری براشون از همون شهر بگیرم؟

    1. سلام ممنون از پیامتون. بله حتما. لطفا برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. با تشکر

  2. سلام ممنونم از سایت و خدمات خوبتون در زمینه پرستار سالمند. من یه سوال دارم هزینه های استفاده از پرستار سالمند در منزل و خانه سالمندان چقدر با هم فرق داره؟

    1. برای اگاهی از قیمت ها و تعرفه خدمات می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. اما تا حدودی هزینه پرستاری از سالمندان در منزل بسیار ارزانتر از خانه سالمندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *