خدمات پزشکی در منزل

اگر شما یا یکی از عزیزانتان به دلیل بیماری، جراحت یا مصدومیت نیاز به خدمات پزشکی دارید اما به دلیل کهولت سن یا بیماری توانایی مراجعه حضوری به بیمارستان و سایر مراکز درمانی را ندارید یا نمی خواهید وقت زیادی را در در ترافیک و صف های طولانی انتظار هدر دهید می توانید از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنید.

 دسترسی آسان و 24 ساعته به خدمات پزشکی برای بیماران مسن و با شرایط خاص میتواند یک گزینه عالی باشد. سرویس خدمات پزشکی در منزل آسانیسم برای درمان شما عزیزان در محل زندگی تان، در سریع ترین زمان ممکن و به دور از هر گونه ابتلا به بیماری دیگری طراحی و در دسترس قرار گرفته است.

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با همکاری با پزشکان متخصص و با تجربه، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در هر زمینه و با هر بیماری است.

خدمات پزشکی در منزل
خدمات پزشکی در خانه

انواع خدمات پزشکی در منزل

همانطور که گفتیم با استفاده از سرویس خدمات پزشکی در منزل لازم نیست عزیز بیمارتان با شرایط جسمانی سخت محیط امن خانه را به مقصد مراکز درمانی ترک کند بلکه دکتر در کوتاه‌ترین زمان در منزل شما حاضر خواهد شد و تمام خدماتی که در مراکز درمانی ارائه می‌ شود را در خانه به بیمارتان ارائه خواهد داد. در ادامه برخی از انواع خدمات پزشکی در منزل را به شما معرفی می کنیم:

ویزیت در منزل

یکی از انواع خدمات پزشکی در منزل سرویس ویزیت در منزل است. در این سرویس ویزیت پزشک عمومی و ویزیت پزشک خصوصی ارائه می شود.

پزشک عمومی

پزشک عمومی شرایط پزشکی و مسائل بهداشتی غیر جراحی زیادی را درمان می کند. بیشتر افرادی که احساس بیماری می کنند ابتدا به پزشک عمومی مراجعه می کنند.

پزشکان عمومی مشکلات پزشکی رایج را درمان می کنند، معاینات معمولی را انجام می دهند و در صورتی که نیاز به درمان فوری و معاینه متخصص بود، بیمار را به سایر متخصصین مربوطه ارجاع می دهند. برخی از بیماری هایی که پزشک عمومی می تواند درمان کند می توان موارد چون فشار خون بالا، بیماری ایسکمیک قلب (آنژین، حمله قلبی)، آسم، بیماری کبد، مشکلات مربوط به سیستم عصبی، سکته مغزی، تشنج و … را نام برد. یکی از اهداف اصلی پزشک عمومی در منزل، حفظ سلامت بیمار خارج از مراکز درمانی است.

پزشک متخصص

پزشک متخصص تمامی تحصیلات و آموزش های پیشرفته را در زمینه خاصی از پزشکی گذرانده است. معمولاً برای اینکه بتوانید با پزشک متخصص ملاقات کنید به یک معرفی نامه از پزشک عمومی نیاز دارید. از انواع پزشک متخصص در منزل می توان به متخصص عفونی، متخصص داخلی، متخصص قلب و عروق، متخصص پوست و … اشاره کرد.

اگر نیاز دارید که توسط پزشک متخصص ویزیت شوید و امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارید آسانیسم پزشک متخصص در زمینه بیماری شما را به محل زندگی تان اعزام می کند. در هر کدام از مناطق تهران و کرج که باشید پزشکان متخصص ما خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما می‌رسانند تا خدمات‌رسانی به بهترین شکل و با کمترین سختی برای بیمارتان، انجام شود. کافی است از طریق تلفن، سایت یا اپلیکیشن آسانیسم سفارش خود را ثبت کنید.

انجام خدمات پزشکی سالمندان

فیزیوتراپی در منزل

یکی دیگر از خدمات پزشکی پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم فیزیوتراپی در منزل است.

فیزیوتراپی به بیماران کمک می کند تا قدرت، عملکرد، حرکت و سلامت کلی خود را که بر اثر کهولت سن، آسیب های ورزشی، بیماری و همچنین تصادف از دست داده اند بازیابی، حفظ و به حداکثر برسانند.

 از آنجایی که فیزیوتراپی یک روش درمانی نسبتاً طولانی است مراجعه مکرر و هر روزه  این افراد به بیمارستان ها، مراکز پزشکی یا کلینیک های خصوصی می تواند بسیار دردناک و سخت باشد در چنین شرایطی سرویس فیزیوتراپی در منزل می تواند بهترین ایده برای حفظ آرامش، امنیت و بهبود هرچه سریعتر بیمارتان باشد.

برخلاف تصور برخی از افراد فیزیوتراپی در منزل کاملا بی خطر است. فیزیوتراپیست های آسانیسم همگی حرفه ای، متعهد و آموزش دیده اند و قبل از شروع فیزیو تراپی ابتدا بررسی می کنند که آیا بیمار شما شرایط خوبی برای ورزش دارد یا خیر سپس جلسات فیزوتراپی را شروع می کنند. برای مثال فیزیوتراپ ها نبض و تعداد تنفس بیمار را چک می کنند سپس با توجه به شرایط جسمانی بیمارتان تمرینات مناسب را برنامه‌ریزی می کنند. در صورتی که در طول تمرینات فیزیوتراپی بیمار نتواند روند درمان را ادامه دهد، فیزیوتراپ تمرینات را متوقف خواهد کرد.

اگر بیمار شما خانم است و برای راحتی حال او به دنبال فیسوتراپیست خانم هستید نگران نباشید آسانیسم جهت راحتی بیماران خانم خود، برای خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی از متخصصین خانم استفاده می کند.

از انواع فیزیوترارپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیزیوترارپی زانو
  • فیزیوترارپی مچ پا
  • فیزیوترارپی دست
  • فیزیوترارپی کمر
  • فیزیوترارپی سکته مغزی
  • فیزیوترارپی عصبی
  • فیزیوترارپی ارتوپدی
  • فیزیوترارپی قلبی ریوی
  • فیزیوترارپی سالمندن
  • فیزیوترارپی کودکان
  • فیزیوتراپی آسم
  • فیزیوتراپی گردن
  • فیزیوتراپی پارکینسون

تماس با کارشناسان آسانیسم

آزمایش در منزل

بسیاری از افراد برای چکاپ سلامتی شان و پیشگیری از بیماری ها، به صورت دوره ای به پزشک و آزمایشگاه مراجعه می کنند؛ اما مراجعه به آزمایشگاه ها برای برخی از افراد مشکل است. بسیار از افراد به دلیل شرایط خاص خود از جمله کهولت سن، جراحت، معلولیت، بیماری و ناتوانی جسمی نمی توانند به آزمایشگاه ها مراجعه کنند. برخی از افراد هم به دلیل مشغله کاری و برنامه فشرده امکان مراجعه دوره ای به آزمایشگاه ها را ندارند و ممکن است تا زمانی که به بیماری خاصی مبتلا نشوند برای اطلاع از وضعیت کلی سلامتیشان به آزمایگاه و پزشک مراجعه نکنند. در این شرایط استفاده از سرویس آزمایش در منزل پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم بهترین راه حل است. پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی های لازم از سمت کارشناسان آسانیسم پرسنل ما در کمترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می کنند.

آمبولانس خصوصی 

انتقال بیماری که از شرایط جسمانی نامساعد و سختی برخودار است کار بسیار چالش برانگیزی است. چرا که در صورت بروز کوچکترین سهل انگاری می تواند شرایط بیمار شما از آنچه که هست بد تر شود؛ اما نگران نباشید سرویس آمبولانس خصوصی پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به کمک شما آمده تا بتوانید بیمارتان را بی دغدغه به مرکز و مکان موردنظرتان ببرید.

اگر برای انتقال بیمارتان به مراکز درمانی یا هر مکان دیگری نیاز به آمبولانس خصوصی دارید کافی است درخواستتان را از طریق تلفن، اپلیکیشن و سایت آسانیسم ثبت کنید. آمبولانس خصوصی آسانیسم در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شرایط بیمار شما را به بیمارستان و سایر مراکز درمانی می‌رساند.

آسانیسم ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل

آسانیسم متشکل از پرسنلی دلسوز، متعهد، آموزش‌دیده و متخصص است بنابراین بدون هیچ نگرانی می توانید درمان بیمارتان را به ما بسپارید. چراکه پرسنل آسانیسم با عشق و علاقه به شما و عزیزان بیمارتان خدمت‌رسانی می‌کنند. از طرفی اسانیسم در هر شرایطی پشتیبان شما است، در صورت نارضایتی یا نیاز به مشاوره می ‌توانید با کارشناسان آسانیسم در ارتباط باشید.

 پس از ثبت درخواست شما جهت استفاده از خدمات پزشکی در منزل، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی بیمارتان با شما تماس خواهند گرفت سپس با توجه به نیازتان سرویس‌دهی خواهند داشت؛ شما می‌ توانید با استفاده از شماره تلفن 02191304433 یا تکمیل فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *