درمان در منزل تهران

بیمار هستید و نمی دانید کدام یک از روش های درمانی پیشنهاد شده توسط پزشکان موثرتر است؟ یک پزشک معتقد است با مصرف دارو و استراحت شرایط شما بهبود می یابد ولی پزشک دیگر به بستری شدن در بیمارستان اصرار می ورزد؟ تحقیقات و آمار نشان می دهد با گذراندن درمان در منزل تهران سرعت بهبودی شما بیشتر خواهد شد. چگونه؟

واقعا طی کردن درمان در منزل تهران موثرتر از مراجعه به درمانگاه است؟

تحقیقی که در سال 2019 در مجله علمی The American Journal of Accountable Care چاپ شد ثابت کرد ماندن در خانه برای بیماران بسیار بهتر از بستری شدن در بیمارستان ها است. منظور از ماندن در خانه ادامه روند درمان، ویزیت دکتر در منزل و انجام کارهای وابسته به سلامتی بیمار است.
طی این تحقیق دو گروه از افراد با عارضه های شدیدی چون نارسایی های قلبی، بیماری های ریوی، عفونت دستگاه ادرار، ذات الریه و سلولیت را مورد بررسی قرار دادند. گروه اول افراد بستری در بیمارستان یا مراجعه کنندگان به این مراکز درمانی پس از بروز علائم بودند. گروه دوم نیز افرادی که با مشاهده عوارض یاد شده سریعا از خدمات درمانی در منزل بهره برده بودند.

تحقیق برای مدت زمان طولانی انجام شد تا نتایج قابل استناد باشند. سرانجام برآیند آمار نشان داد گروه دوم (افرادی که از سرویس هایی چون پرستار در منزل تهران استفاده می کردند) در مقایسه با گروه اول کمتر نیاز به خدمات درمانی داشته اند. حتی تعداد دفعات مراجعه دوباره و حضوری این دسته بسیار پایین تر از گروه اول بوده است. این به معنای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بهره مندی از چنین سرویس هایی است.

اما در حالی که در مراکز درمانی تجهیزات بیشتری وجود دارد یا همواره پرستار و پزشک در دسترس اند، این نتیجه چطور ممکن است؟

انجام خدمات درمان در منزل تهران, طی کردن درمان در منزل تهران

علت تاثیرگذاری بیشتر سرویس درمان در منزل تهران چیست؟

عوامل بسیاری می توانند در این امر تاثیرگذار باشند. از فاکتورهای زمانی گرفته تا موارد مالی، همگی می توانند در این طبقه بندی قرار بگیرند؛ اما کلی ترین و مهمترین آنها عبارتند از:

در دسترس بودن همیشگی خدمات پزشکی- درمانی

سالمندان، کودکان یا بیماران بدحال عموما وضعیت جسمانی مساعدی ندارند. به همین دلیل، بیشتر از هر زمان دیگری برای انجام کارهای حتی ساده خود نیاز به کمک فردی مانند پرستار در منزل خواهند داشت. حال به این کارهای شخصی، نیاز به تزریقات دارو، انجام آزمایشات یا کنترل فشار خون یا قند خون را نیز اضافه کنید.

اطرافیان این عزیزان نیز بدون شک مشغله های مربوط به خود را داشته یا اطلاعات و دانشی در زمینه خدمات درمانی ندارند. علاوه بر آن، مراجعه هر روزه به مراکز درمانی نیز واقعا سخت است. این در حالی است که با استفاده از سرویس درمان در منزل تهران دیگر نه تنها نیاز به تغییر برنامه مراقبان این عزیزان است، بلکه در همه شرایط یک متخصص کنار آنها حضور خواهد داشت.

پزشک و پرستار کنار شما هستند، نه شما کنار آنها

با استفاده از چنین سرویس هایی پزشک در منزل تهران شما حضور خواهد داشت؛ بنابراین نه نگرانی از بابت انتقال بیمار بدحال به بیمارستان است، نه دغدغه ای از بابت تغییر در برنامه های شخصی یا کاری همراهان آنها. این دسترسی سرعت ارائه خدمات درمانی و بازیابی سلامتی بیماران عزیز را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

ارائه خدمات درمانی شخصی سازی شده

زمانی که دکتر در منزل بیمار حضور داشته باشد، تنها یک فرد درخواست کننده خدمات درمانی حضور دارد. کاملا برعکس جو و شرایطی که در مراکز درمانی حاکم است. در مکان هایی چون بیمارستان ها، پزشک یا پرستار مجبور به ارائه خدمات به چندین بیمار است. این امر قطعا تاثیر هر چند ناچیزی در تمرکز وی خواهد گذاشت. از این رو، طی کردن روند درمان در منزل تهران کاملا شخصی سازی شده و بر اساس نیازهای بیمار شما خواهد بود.

مدیریت مصرف داروها

شرایط جسمی بیمار ممکن است در هر لحظه متناسب با مصرف هر دارویی تغییر کند. البته تغییر وضعیت ممکن است به دلیل خود بیماری یا سپری کردن دوران نقاهت نیز باشد. به همین منظور، با حضور یک پرستار یا متخصص در کنار این عزیزان روند ثبت وضعیت صورت گرفته و امکان مدیریت داروها یا تغییر دوزها راحت تر است. اگر در چنین شرایطی بخواهید به مطب پزشک معالج مراجعه کنید، علاوه بر زمان هدر رفته در ترافیک، ماندن در صف های طولانی انتظار نیز می تواند حال بیمار شما را از آنچه که هست نامساعد تر سازد.

هزینه ها واقعا مهم اند

هزینه ها نه تنها مهم اند، بلکه می توانند در روند درمان نیز تاثیرگذار باشند. بیمار حتی اگر در شرایط مناسبی نیز نباشد، باز هم به قیمت ها و هزینه های احتمالی فکر خواهد کرد. به خصوص اگر بیمه این موارد مالی را پوشش ندهد.

به شما قول می دهیم با پیگیری درمان در منزل تهران در هزینه هایتان به شدت صرفه جویی خواهد شد. چطور؟

از مراکز درمانی شروع می کنیم. با مراجعه به این مکان ها علاوه بر هزینه های معنوی (زمان) ناچار به پرداخت هزینه های درمان، رفت و آمد به آنجا نیز هستید؛ یعنی زمان خود را خالی کنید، برنامه های خود را به هم بزنید، با تاکسی، آژانس یا ماشین شخصی به محل بروید تا پس از مدتی معطلی توسط پزشک معاینه شوید. تازه از هزینه بستری شدن در بیمارستان نیز صرفه نظر کرده ایم.

این در حالی است که با سپری کردن طرح درمان در منزل و مراجعه پزشک به خانه بیمار، تنها هزینه ای که مجبور به پرداخت هستید، هزینه درمان است. نه زمان خود را از دست داده اید، نه در ترافیک مانده اید. چه چیزی از این بهتر؟

سرویس درمان در منزل تهران, سپری کردن درمان در منزل تهران

برای سپری کردن درمان در منزل تهران، از کارشناسان ما کمک بگیرید

آسانیسم با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه بهداشت و درمان، با کمک دانش و تخصص پرستاران و پزشکان رده بالای کشور، درمان در منزل تهران را راحت تر از قبل کرده است. این روش به خودی خود درمان را سریع تر و ساده تر می کند، اما کارشناسان آسانیسم به منظور آسایش هر چه بیشتر شما عزیزان این روش را کارآمدتر از گذشته در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

در واقع، اگر در گذشته مجبور به پرس و جوهای فراوان بین افراد مختلف با تجربه های متفاوت از موسسات خدمات پرستاری بودید، یا باید ساعت ها وقت خود را صرف گشتن در گوگل می کردید تا معتبرترین مرکز را پیدا کنید، آسانیسم با فراهم آوردن لیستی از خدمات بهداشتی- درمانی همه موسسات خدمات پرستاری در منزل، کار شما را آسان تر کرده است.

بدین شکل که پس از ثبت سفارش- که کاملا رایگان است- فهرستی از نام مورد اعتماد ترین مراکز، متشکل از مجرب ترین پرسنل به همراه قیمت سرویس ها در اختیارتان قرار داده خواهد شد تا با توجه به نیازهای خود و انتظاراتتان از یک پرستار یا پزشک، مناسب ترین سرویس را انتخاب کنید. پیگیری طرح درمان در خانه به خودی خود صرفه جویی در زمان را به همراه داشت؛ اما با این قابلیت آسانیسم این امر چندین برابر بیشتر از قبل شده است.

اگر شما نیز بیمار هستید یا از بیماری نگهداری میکنید و می خواهید با سپری کردن درمان در منزل تهران سرعت بهبودی را بیشتر کنید، همین حالا با ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن، بهترین پزشک و پرستار در خانه شما حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *