خدمات پرستاری در منزل جهانشهر

 اگر کودک، نوزاد، سالمند و افراد دچار بیماری در خانه دارید، بهتر است برای کاهش حجم کار‌ها و مدیریت بهتر شرایط از یک پرستار خوب و با تجربه بهره بگیرید. با استخدام پرستار دیگر نگرانی برای تنهایی سالمند و فرزندتان در خانه را نخواهید داشت. علاوه بر آن نیازی به فرستادن سالمند به خانه سالمندان و سپردن کودک به مهد کودک نیز نخواهید داشت. استخدام پرستار به شما حس خوب نگهداری از سالمند،کودک و بیمار را در محیط امن خانه می‌دهد.

شرکت خدمات پرستاری آسانیسم با ارائه خدمات مراقبتی در منزل جهانشهر کرج در خدمت شماست. ما در آسانیسم، خدماتی از جمله پرستاری کودک، سالمند و بیمار، تعویض سوند، انجام انواع تزریقات و آزمایشات و… را در منزل به شما و عزیزانتان ارائه می‌دهیم.

خدمات پرستاری و مراقبتی از کودک در منزل جهانشهر کرج
خدمات پرستاری و مراقبتی از سالمند در منزل جهانشهر کرج
چه خدماتی نیاز دارید؟

مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل

افزایش سرعت بهبودی

وقتی یکی از عزیزانمان در بیمارستان بستری می‌شود و یا به دستور پزشک معالج باید در بیمارستان بماند تا از او پرستاری شود، می‌تواند شرایط استرس‌آوری برای همه باشد؛ زیرا با قرار گرفتن عزیزانمان در کنار افرادی که بیماری‌های واگیر دارند، به خصوص در زمان کرونا امکان ابتلا به بیماری و نگرانی از ابتلا به آن افزایش پیدا می‌کند. ولی اگر مراقبت‌ها در خانه انجام شود، دیگر نگرانی ابتلا به بیماری های مسری را نخواهید داشت. علاوه بر آن پرستار در منزل، پیگیری درمان، تنظیم و تهیه دارو‌ها، برنامه غذایی مناسب برای بیمار و… را انجام می‌دهد و همه‌ی این عوامل و حال روحی خوب در خانه باعث افزایش سرعت بهبود او می‌شود.

هزینه کم‌تر

شاید برخی تصور کنند که سپردن سالمند به آسایشگاه، بستری کردن بیماردر بیمارستان یا سپردن کودک به مهد کودک در هزینه‌ها به آن‌ها کمک خواهد کرد. اما جالب است بدانید استخدام یک پرستار در خانه با توجه به کیفیت بالای خدمات، نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه است.

توجه شخصی

در نظر داشته باشید که در خانه سالمندان، مهدکودک‌ها، و یا بیمارستان‌ها امکان ارائه توجه شخصی وجود ندارد؛ زیرا کارکنان، مربیان و پرستاران مشغله زیادی دارند وامکان معطوف کردن توجه به عزیزان شما را نخواهند داشت. در صورتی که استخدام پرستار این امکان را به شما و عزیزانتان می‌دهد.

کمک در کار‌های خانه

از مزایای دیگر پرستار خانم در منزل، کمک در کار‌های منزل است که با توافق بین پرستار و والدین، او در کنار مراقبت از سالمند یا کودک کمک در بعضی از کار‌های خانه را به عهده می‌گیرد.

حفظ استقلال

از دیگر دلایلی که خانواده‌ها استخدام پرستار را به راه حل‌های دیگر ترجیح می‌دهند حفظ استقلال است. استخدام پرستار درخانه باعث می‌شود سالمند مانند گذشته در خانه بماند و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد که باعث حفظ استقلال و عزت نفس نیز می‌شود.

انواع خدمات پرستاری در منزل جهانشهر کرج

همکاران ما در آسانیسم خدماتی از جمله مراقبت از کودک، سالمند، بیمار و… ارائه می‌دهند. این خدمات شامل کمک به آن‌ها در انجام ورزش، تنظیم برنامه غذایی و پیگیری آن، کمک به سالمندان و بیمار در صورت نیاز به مصرف دارو و مدیریت مصرف صحیح دارو، انجام برخی کار‌های منزل، مراقبت از آن‌ها و… است.

خدمات پرستاری از سالمند در منزل جهانشهر کرج

خدمات پرستاری از سالمند در منزل جهانشهر

کهولت سن باعث مشکلات زیادی می‌شود، افراد سالمند به تنهایی نمی‌توانند انجام کار‌های روزانه و شخصی خود را انجام دهند و این برای آن‌ها و عزیزانشان ناراحت کننده است. افزایش سن خطر ابتلا به بعضی از بیماری‌ها را نیز افزایش می‌دهد. اما با کمک گرفتن از یک پرستار خوب می‌توان به مدیریت این مشکلات و ارتقا زندگی سالمند کمک کرد. ما با ارائه خدمات پرستاری سالمند، در منزل جهانشهر کرج به سالمند شما برای مقابله با ناتوانی‌ها کمک خواهیم کرد.

خدمات پرستاری در منزل جهانشهر کرج که توسط کادر مجرب آسانیسم ارائه می‌شود شامل:

پرستار سالمند ولیچری و فلج

از مشکلاتی که ممکن است برای سالمند اتفاق بیفتد مشکلات جسمانی حرکتی و ناتوانی در راه رفتن است که موجب نیاز سالمند به پرستار و کمک در انجام امور را افزایش می‌دهد. استخدام پرستار سالمند برای این سالمندان کمک بزرگی به آن‌ها است و روی کیفیت زندگی آنان نیز تاثیرگذار است.

پرستار خانم سالمند

از مزایای استخدام پرستار از پلتفرم آسانیسم، امکان استخدام پرستار خانم برای سالمند خانم است که بر ارتباط بین پرستار و سالمند خانم تاثیر گذار بوده و باعث ایجاد راحتی و صمیمیت بین آنان می‌شود.

پرستار24 ساعته سالمند

بعضی از سالمندان به فردی با تخصص و تجربه نیاز دارند تا در شب نیز از آنان مراقبت کند انجام این کار برای اعضای خانواده با وجود فعالیت‌های شخصی و مشغله کاری سخت است و حتی بعضی از خانواده‌ها مقدور به انجام این کار نیستند. پرستار شبانه روزی جایگزین مناسبی برای آسایشگاه است.

همدم سالمند

سالمندان نیز مانند دیگر افراد به شخصی نیاز دارند که در انجام امور آن‌ها را همراهی کند. در حقیقت این سالمندان توانایی انجام کار‌های روزمره و شخصی خود را دارند؛ اما برای جلوگیری از تنهایی، گوشه گیری و انزوا از پرستار کمک می‌گیرند.

نگهداری از سالمند پوشکی

بعضی از سالمندان توانایی اجابت مزاج را از دست داده‌اند و باید از پوشک استفاده کنند. پرستار سالمند پوشکی باید آموزش‌های مرتبط برای انجام این کار را دیده باشد و با رعایت اصول بستن پوشک و رعایت نظافت تعویض پوشک را انجام دهد. از ویژگی‌های مهم این پرستار رازداری و رفتار مناسب برای جلوگیری از احساس خجالت در بیمار است.

پرستار سالمند بیمار

نگهداری از سالمند بیمار نیاز به تخصص و آشنایی پرستار نسبت به بیماری‌ها دارد. پرستار سالمند بیمار باید بتواند انجام ورزش‌، تغذیه و مصرف دارو‌های سالمند را کنترل کند.

سایر خدمات پرستار سالمند

نگهداری از سالمند دیابتی، نگهداری از سالمند مبتلا به زخم بستر و نگهداری از سالمند آقا از دیگر خدماتی است که توسط کادر مجرب آسانیسم به شما و عزیزانتان در جهانشر کرج ارائه می‌شود.

خدمات پرستاری از کودک در منزل جهانشهر کرج

خدمات پرستاری از کودک در منزل جهانشهر

انتخاب پرستار خوب زمانی که در خانه نیستید از اهمیت زیادی برخوردار است. پرستار توانا و متبحر، با رفتار مناسب و برنامه ریزی دقیقی که دارد فرصت رشد، خلاقیت و یادگیری را برای فرزند شما فراهم می‌کند. پرستار باید بتواند با کودک برخوردی صمیمانه داشته باشد، در نبود پدر و مادر اورا سرگرم کند و به او عشق بورزد. با استخدام چنین پرستاری شما می‌توانید با خیال آسوده به انجام کار‌های خود بپردازید و مراقبت از کودکتان را به پرستار بسپارید. نیرو‌های ما در آسانیسم با تجربه بالا، گذراندن دوره‌های مفید کودکیاری ودوره‌های مخصوص نگهداری از کودکان بیمار یا معلول، می‌توانند به رفع نیاز‌های فرزند شما بپردازند.

خدمات متنوعی که توسط پرستاران ما به شما و کودک دلبندتان در منزل جهانشهر کرج ارائه می‌شود شامل:

پرستار کودک اوتیسم

اوتیسم یک اختلال رشد است که معمولا در سه سال اول زندگی و در ابتدای دوره کودکی به مرور خود را در رفتار خاص کودک نشان می‌دهد. به صورت کلی سه علامت کودک اوتیستیک شامل روابط اجتماعی ضعیف یا همان بی میلی برای برقراری ارتباط، بروز مشکلات در ارتباطات کلامی و غیر کلامی کودک و علاقه نشان دادن به یکسری فعالیت خاص و بی توجهی نسبت به سایر فعالیت‌ها است. در این شرایط بهره بردن از تجربیات و دانایی فرد آموزش دیده و مجرب می‌تواند کمک زیادی به کودک اوتیستیک و والدین او بکند چراکه آموزش در سال ‌های اول زندگی می‌تواند به افزایش شانس داشتن زندگی نرمال برای کودک بیانجامد.

پرستار کودک مبتلا به سندروم داون

کودک مبتلا به سندروم داون مبتلا به یک اختلال ژنیتیکی است که با دو نوع علائم فیزیکی و ذهنی همراه است. گاهی ابتلا به سندروم داون امکان ابتلا به سایر بیماری‌ها را نیز افزایش می‌دهد. برای این بیماری درمان خاصی وجود ندارد. پیشنهاد می‌شود والدین برای افزایش کیفت زندگی این کودکان و فراهم کردن شرایط شاد در زندگی آن‌ها شیوه تربیت و آموزش مختص به آن‌ها را بیاموزند. اما گاهی والدین به اندازه کافی برای مراقبت ویژه از فرزندشان و چالش‌های آموزش به او زمان ندارند که در این شرایط کمک گرفتن از یک پرستار می‌تواند کمک زیادی به کودک و والدین او بکند.

پرستار کودک دوقلو

نگهداری از کودک دوقلو با چالش‌های زیادی مثل زمان ناکافی برای رسیدگی و مراقبت، استرس و احساس فشار کار بالا، کار سخت و بی‌خوابی و کم خوابی شبانه همراه است. شما با استخدام پرستار خوب می‌توانید با تقسیم کار‌ها چالش‌ها را مدیریت و وقت کافی برای آموزش و تربیت فرزندانتان صرف کنید.

مادریار

این سرویس که برای کودکان زیر دو سال ارائه می‌شود و به مادر پس از زایمان در نگهداری کودک و انجام امورات منزل کمک می‌کند. مادریاران معمولا تجربه مادر شدن دارند تا بتوانند با استفاده از تجارب خود به بهترین شکل خدمات مورد نظر را ارائه کنند. به طور کلی وظایف مادریار شامل تعویض لباس و پوشک کودک، آماده کردن شیر خشک و غذای کودک، تنظیم ساعت خواب او، تربیت، سرگرم کردن و آموش کودک می‌باشد.

کودکیار

نقش اصلی کودکیار تربیت و آموزش صحیح مباحث مختلف است. کودکیاران دارای مدرک کودکیاری، آشنا به شیوه تعامل با کودکان و با تجربه هستند. این پرستاران در انجام امور شخصی کودک مثل استحمام و تعویض لباس‌ها به او کمک می‌کنند. آن‌ها اتاق کودک را تمیز و برنامه غذایی مناسبی را برای کودک تنظیم می‌کنند.

پرستارکودک بیمار

یکی از انواع پرستار کودک، پرستاری از کودک بیمار است که نسبت به مراقبت از سایر کودکان سخت تر است. پرستار کودک بیمار باید بتواند با ترفند‌های متفاوت حواس کودک را از بیماری پرت کند؛ او همچنین باید میزان خواب، خوراک و ساعات مصرف دارو را تنظیم کند.

همراه بیمار در بیمارستان و پرستار بیمار در منزل

پرستار بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان

در بعضی از شرایط اضطراری و پیش بینی نشده، یکی از اعضای خانواده باید در بیمارستان بستری شود و به دلایل مختلف امکان همراهی و مراقبت از او در بیمارستان را نداریم. در این شرایط می‌توان از سرویس همراه بیمار در بیمارستان بهره گرفت. همچنین گاهی باوجود پرستار در منزل برای نگهداری از بیمار، با بروز مشکلاتی برای بیمار باید او را به بیمارستان منتقل کنند، که در این زمان نیز پرستار می‌تواند همراه او در بیمارستان حاضر شود. ما در آسانیسم با ارائه سرویس پرستار بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

خدمات بالینی و پزشکی در منزل جهانشهر

وجود پرستار در منزل به دلایلی مثل کمک در انجام امور منزل، نگهداری کودک، پرستاری و مراقبت از بیمار و… کمک شایانی به شما برای نظم بخشیدن به امور و کاهش فشار کاری و کاهش مسئولیت‌ها است. در ادامه به با خدمات بالینی که در آسانیسم ارائه می‌دهیم بیشتر آشنا می‌شوید.

فیزیوتراپی در منزل

گاهی برای فرد آسیب دیده گذراندن جلسات فیزیوتراپی تجویز می‌شود که ممکن است به درازا بکشد و زمان و صبر زیادی را بطلبد. اما با استفاده از سرویس فیزیوتراپی در منزل می‌توان تا حد زیادی مشکلات ناشی از رفت و آمد و جابجایی بیمار را که طبیعتا به دلیل بیماری کم حوصله شده است را برطرف کند، به این صورت که دیگر نیازی به مراجعه بیمار به مطب فیزیوتراپی نیست. ما در پلتفرم آسانیسم با ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل با استفاده از کادر مجرب به افزایش سرعت بهبود عزیزان شما کمک می‌کنیم.

نمونه‌هایی از خدمات فیزیوتراپی در منزل آسانیسم شامل:

  • فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی و مشکلات قلبی
  • فیزیوتراپی زانو 
  • فیزیوتراپی دست 
  • فیزیوتراپی مچ دست 
  • فیزیوتراپی بیماری‌های تنفسی 
  • فیزیوتراپی کمر و دیسک کمر 
  • فیزیوتراپی ارتوپدی و…

تزریقات در منزل جهانشهر کرج

تزریقات در منزل

همانطور که می‌دانید تزریقات باید توسط افراد مجرب و کاربلد انجام شود زیرا اگر به صورت نادرست صورت گیرد، می‌تواند موجب پاره شدن رگ‌های خونی، عفونت یا حتی مرگ شود. پرستاران ما در آسانیسم این کار را به صورت حرفه‌ای و بهداشتی انجام می‌دهند.

انواع خدمات تزریقات که توسط پرستاران آموزش دیده آسانیسم در منزل جهانشهر کرج انجام می‌شود شامل:

تزریق آمپول در منزل

گاهی بیمار نیاز به تزریق آمپول دارد اما به دلایلی مثل شرایط سخت بیماری، دوری مسیر درمانگاه یا نداشتن زمان کافی، قادر به رفتن به درمانگاه یا بیمارستان برای تزریق نیست. در این شرایط کمک گرفتن از یک پرستار نه تنها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه است و موجب آسایش بیمار می‌شود، بلکه او را از قرار گرفتن در معرض بیماری‌های واگیر مراکز درمانی و اضطراب ناشی از آن مصون می‌کند.

تزریق سرم در منزل

از عوارض بیماری‌های متفاوت کم آبی بدن بیمار و کاهش میزان مایعات در بدن است که دکتر برای مقابله با آن سرم تجویز می‌کند. اما گاهی به دلایل مختلف امکان مراجعه به درمانگاه و تزریق سرم وجود ندارد. تزریق سرم نیز همانند تزریق آمپول باید با دقت انجام شود. در این شرایط تزریقات توسط پرستار در منزل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تزریق عضلانی، تزریق واکسن، تزریق آنتی بیوتیک و … سایرخدماتی است که توسط کادر آسانیسم به شما ارائه می‌شود.

تعویض سوند در منزل

مهم ترین دلایل وصل سوند، ادرار، تکرر ادرار، ناتوانی در کنترل ادرار است و این روش معمولا برای بیماران و سالمندان استفاده می‌شود. اما وصل و تعویض سوند کار هر کسی نیست. اگر درخانه بخواهید سوند را تعویض یا وصل کنید نیاز به فرد متخصص در انجام این کار دارید که بتواند بصورت بهداشتی و صحیح سوند را وصل یا تعویض کند. ما در آسانیسم با ارائه خدمات تعویض سوند در منزل همراه شما هستیم.

اعزام فوری آمبولانس خصوصی جهت حمل بیمار

اگر لازم باشد بیمارمان را از بیمارستانی به بیمارستان دیگر انتقال دهیم، یا بیمار را از منزل به بیمارستان یا هر مقصد دیگری انتقال بدهیم، در این شرایط به یک وسیله نقلیه مناسب احتیاج داریم که در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل برساند و علاوه برآن دارای تجهیزات به‌روز باشد. شما با دریافت سرویس اعزام آمبولانس خصوصی آسانیسم می‌توانید همه‌ی این ویژگی‌ها را با هم و به طور همزمان دریافت کنید و حتی بسته به شرایط بیمار، از نیروی متخصص ومراقبت‌های ویژه پزشکی بهره‌مند شوید.

مزایای دریافت آمبولانس خصوصی از پلتفرم آسانیسم:

  • دسترسی سریع و به موقع درهمه‌ی زمان‌ها و مکان‌ها 
  • اعزام نیروی متخصص و امکانات همراه بیمار 
  • تجهیزات به‌روز آمبولانس 
  • بهداشتی بودن آمبولانس
  • امکان جابجایی و انتقال بیمار بین شهر‌ها

آسانیسم با کادری مجرب و آموزش‌دیده در کنار شماست

آسانیسم با ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل جهانشهر کرج در خدمت شماست. اگر برای انتخاب پرستار خوب زمان کافی ندارید به ما اعتماد کنید. پرستاران آسانیسم دوره‌های مربوط به کودکیاری، مراقبت از بیمار و نگهداری از سالمند را گذرانده و به بهترین شکل از عزیزان شما مراقبت می‌کنند. شما همچنین می‌توانید از خدماتی مثل تزریقات در منزل، فیزیوتراپی در منزل، تعویض سوند، آمبولانس اختصاصی و… بهره ببرید. کارشناسان ما در آسانیسم آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات مشاوره به صورت رایگان هستند. برای دریافت این خدمات کافی است با شماره 02191304433 تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت یا اپلیکیشن آسانیسم فرم ثبت سفارش را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امتیاز محتوا

4 پاسخ

    1. برای انتخاب پرستار سالمند، ابتدا نیازها و خواسته های خود را از پرستارتان مشخص کنید سپس در مصاحبه ای که با پرستاران خود خواهید داشت از سوابق و توانایی های آنها مطلع شوید و بعد با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارید پرستار را ارزیابی کنید. این روند را در استخدام پرستار کودک یا پرستار بیمار نیز می توانید در نظر داشته باشید.

  1. سلام وقت بخیر آیا برای جهانشهر هم خدمات پرستاری سالمند مبتلا به پارکینسون شدید ارائه میدید؟

    1. با سلام. بله لطفا با کارشناسان ما در آسانیسم تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *