خدمات پرستاری در منزل گوهردشت

اگر کودک، سالمند یا عزیز بیماری در خانه دارید که نیاز دارد کسی در انجام کارهای شخصی به او کمک کند، اما شما نمی‌توانید تمام وقت در کنارش باشید و از ایشان نگهداری کنید، استفاده از خدمات پرستار در منزل می‌تواند گزینه خوبی برای شما و عزیزتان باشد؛ چراکه دیگر مجبور نیستید عزیزتان را در خانه تنها بگذارید یا او را به مراکز درمانی یا مهدکودک منتقل کنید. پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم ارائه دهنده بهترین خدمات نگهداری و مراقبت از کودک، سالمند و بیمار در تمام مناطق کرج از جمله گوهردشت است. تمامی پرسنل آسانیسم افرادی مجرب و کارآزموده هستند و سابقه بالایی در زمینه ارائه خدمات پرستاری دارند.

بنابراین اگر ساکن گوهر دشت هستید و نیاز دارید تا فردی حرفه‌ای، دلسوز و متعهد از عزیزانتان مراقبت کند، می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل گوهردشت کرج آسانیسم استفاده کنید.

پرستار در گهردشت برای نگهداری از سالمند
پرستار در منزل در گهردشت برای کودکان و نوزادان
چه خدمات پرستاری در گوهردشت نیاز دارید؟

مزایای استفاده از پرستار در منزل در گهردشت

برای همه سخت است که یکی از اعضای خانواده خود را از خانه دور کنند و او را به مهد کودک، خانه سالمندان یا بیمارستان ببرند. بسیاری از بیماران و سالمندان در خانه خود و در محیطی که به آن کاملا آشنا و دلبسته هستند راحت‌ترند و سریع‌تر بهبود پیدا می‌کنند. از طرفی پرستاری در منزل نیز راه حلی مقرون به صرفه است که در زمان و هزینه شما به دلیل عدم مراجعه مکرر به مهدکودک، بیمارستان و خانه سالمندان صرفه جویی می‌کند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل را معرفی می‌کنیم.

بهبودی سریع‌تر فرد بیمار

با استفاده از خدمات پرستار بیمار، بیمار شما از ویروس‌ها و عفونت‌هایی که در مراکز درمانی به دلیل حضور افراد مختلف با بیماری‌های متفاوت وجود دارد محافظت می‌شود. بیماران از سیستم ایمنی ضعیف‌تری نسبت به افراد سالم برخوردار هستند، در نتیجه نسبت به عفونت‌ها و ویروس‌ها حساس‌ترند.

خدمات پرستاری در منزل به بیمار کمک می‌کند تا به دلیل دور بودن از عفونت‌ها و همچنین حضور در کانون گرم خانواده بهتر و سریع‌تر بهبود پیدا کند.

پرستار در گهردشت در منزل مقرون به صرفه تر از دیگر گزینه‌هاست

خدمات پرستاری در منزل در مقایسه با مراقبت‌های داخل بیمارستان، خانه سالمندان و مهد کودک‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. از طرفی لازم نیست به طور مکرر برای همراهی عزیزتان به بیمارستان بروید یا کودک خردسالتان را به مهدکودک برسانید و سپس با عجله به محل کارتان بروید. با استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌توانید مراقبت‌های حرفه‌ای را در آسایش خانه در اختیار بیمار، والدین سالمند و کودک دلبندتان قرار دهید.

مراقبت در محیط آشنا

انتقال فرد بیمار به بیمارستان و والدین سالمند به خانه سالمندان می‌تواند بر سلامت روحی و روانی آن‌ها تأثیر منفی بگذارد. بسیاری از سالمندان به دلیل دوری از خانه و خانواده دچار استرس و پریشان حالی زیادی می‌شوند و این می‌تواند خطر ابتلا آن‌ها به آلزایمر را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

مراقبت‌های پرستاری در خانه در گهردشت به فرد کمک می‌کند تا مراقبت‌های پزشکی حرفه‌ای را در محیط‌های آشنا دریافت کنند. قرار گرفتن در کانون گرم خانواده و محیط آشنا به آرامش ذهن بیمار و سالمندتان کمک زیادی می‌کند و استرس و نگرانی را از بین می‌برد و شما نیز می‌توانید از بودن عزیزتان در کنارتان مانند قبل لذت ببرید.

کمک در انجام کارهای شخصی و روزمره

برخی از افراد بیمار و سالمند ممکن است در انجام کارهای شخصی مانند تعویض لباس، شستن لباس، حمام، نظافت، آشپزی و غیره مشکل داشته باشند. استخدام پرستار در منزل به عزیز شما در بهداشت فردی، نظافت خانه، انجام خریدهای خانه و همچنین پخت و پز غذا کمک می‌کند.

مراقبت و نگهداری از کودک در مواقعی که شما در خانه نیستید و بازی کردن با کودک و تمیز کردن اسباب بازی‌های کودک، استحمام کردن کودک یا دیگر خدمات زمانی که اقدام به استخدام پرستار کودک می‌کنید برای شما انجام می‌شود تا با خیال راحت از کودکتان مراقبت شده تا مشغله و نگرانی در مورد کودکتان از ذهن شما برداشته شود.

از همه مهم‌تر مراقب است تا بیمار یا سالمند شما داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و به موقع مصرف کند. معمولا سالمندان در مصرف داروهایشان دچار سردرگمی می‌شوند و ممکن است داروها را اشتباه مصرف کنند؛ این می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی برای سالمندتان شود. با استخدام پرستار سالمند در منزل به سلامت والدین سالمند و آرامش خاطر خود کمک کنید.

همراهی و مصاحبت با بیمار

همراهی بیمار و همدم سالمند در خانه و انجام فعالیت‌ها باعث می‌شود تا کمتر احساس تنهایی و رها شدن داشته باشد. تنها بودن عزیز بیمار و سالمند به مدت طولانی در خانه ممکن است علاوه بر تشدید بیماری جسمی، مشکلات روحی و روانی را نیز ایجاد کند. حضور پرستار در خانه و هم‌صحبتی او با سالمند و بیمار می‌تواند به افزایش روحیه و سطح کیفی زندگی این افراد کمک زیادی کند.

بنابراین اگر در گوهر دشت کرج زندگی می‌کنید و نمی‌خواهید عزیزانتان را به مهد کودک، مراکز درمانی و خانه سالمندان ببرید، می‌توانید ازسرویس پرستاری در منزل گوهر دشت بهره‌مند شوید و از عزیزانتان در محیطی آشنا و آرام و امن مراقبت کنید.

خدمات پرستار در گهردشت

خدمات پرستاری در منزل گوهردشت کرج برای سالمندان

یکی از خدمات پرستاری در منزل گوهر دشت کرج ارائه شده در پلتفرم آسانیسم، سرویس پرستار سالمند در کرج و محله گوهردشت است.

اگر والدین سالمندی دارید که به دلیل مشغله کاری یا دور بودن از او نمی‌توانید مراقبت‌ها و همراهی لازم را به او ارائه دهید، سرویس پرستار سالمند در منزل گوهردشت برای شما و والدین عزیزتان طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس، علاوه بر مراقبت از سلامت جسمی و روانی والدینتان به آرامش خاطر خود نیز کمک کنید و بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای به کارهای شخصی و اداری خود برسید. پرستار خصوصی سالمند خدمات متنوعی ارائه می‌دهد؛ این خدمات به نیاز شما و عزیز سالمندتان بستگی دارد.

به طور کلی برخی از خدمات پرستار سالمند شامل موارد زیر است:

  • کمک به انجام تحرک، ماساژ و جلوگیری از ایجاد زخم بستر
  • توجه به مصرف درست و به موقع دارو
  • کمک در انجام کارهای روزمره و شخصی (حمام و لباس پوشیدن و…)
  • تنظیم ساعت خواب
  • هم‌صحبتی با سالمند
  • توجه به رژیم غذایی سالمند
  • انجام تزریقات در صورت نیاز
  • چک کردن فشارخون، قند خون و …

انواع پرستار سالمند در منزل

پرستار کودکان در گوهردشت کرج

اگر کودک خردسالی در منزل دارید که به دلیل شاغل بودن یا مراقبت از فرزندان دیگر و انجام وظایف سنگین خانه نمی‌توانید مراقبت‌ها و آموزش‌های لازم را به او ارائه دهید، استفاده از سرویس پرستار کودک در منزل می‌تواند راه حل خوبی برای شما و کودکتان باشد. بسیاری از مادرانی که تازه صاحب فرزند شده‌اند، مهارت و دانش کافی برای مراقبت از نوزاد را ندارند و معمولا در زمانی که می‌خواهند کودک را استحمام کنند یا لباس بپوشند مضطرب می‌شوند و نیاز دارند تا کسی به آن‌ها در نگهداری و مراقبت از نوزاد کمک کند. حضور پرستار کودک در کرج نه تنها به حفظ سلامت نوزاد کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا مادر کودک نیز احساس آرامش کند و مهارت‌های لازم در مراقبت از نوزاد را بیاموزد. پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم علاوه بر ارائه خدمات پرستاری از کودک، خدمات پرستاری از مادران باردار را نیز ارائه می‌دهد.

از جمله خدمات پرستاری در منزل گوهردشت کرج برای کودک ارائه می‌دهد می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه وعده‌های غذایی و میان وعده مناسب با توجه به سن کودک
  • بازی و سرگرم کردن کودک
  • کمک به انجام تکالیف
  • تعویض پوشک
  • تنظیم ساعت خواب کودک
  • تعویض لباس‌های کودک
  • حمام کردن کودک

انواع پرستار کودک در منزل

  • پرستار نیمه وقت کودک
  • پرستار تمام وقت کودک
  • پرستار کودک اوتیسم
  • پرستار کودک مبتلا به سندروم داون
  • پرستار کودک دوقلو
  • مادریار
  • کودکیار

پرستار در گهردشت برای کودک و نوزاد

تزریقات در منزل گوهردشت

همه ما تجربه مراجعه به مراکز درمانی برای انجام تزریقات در منزل را داریم و می‌دانیم که ماندن در ترافیک سنگین، انتظار در صف نوبت بیماران و ترس از ابتلا به بیماری‌های موجود در این مراکز شلوغ از جمله کرونا چقدر سخت و استرس‌زا است. این شرایط برای کودکان، سالمندان و افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند بسیار سخت‌تر و چالش برانگیزتر است. استفاده از سرویس تزریقات در منزل می‌تواند تمامی این رنج‌ها و دغدغه‌ها را بر طرف کند. یکی از خدمات آسانیسم، تزریقات در منزل گوهردشت کرج است. پس از درخواست شما برای این سرویس، پرستاران پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم در اسرع وقت در خانه شما حاضر می‌شوند و با انجام تزریقات صحیح به آرامش، آسایش و بهبود سلامتی شما یا عزیزتان کمک می‌کنند.

پرستار بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان

اگر عزیز بیماری در خانه دارید که به دلیل مشغله کاری نمی‌توانید او را تنها در خانه رها کنید یا به دلیل نداشتن مهارت‌های پزشکی دائما مضطرب هستید که در مواقع ضروری چه کاری باید برای حفظ جان عزیزتان انجام دهید، استخدام پرستار بیمار در منزل بهترین راه حل برای آرامش شما و امنیت عزیز بیمارتان است.

اما اگر بیمارتان باید مدتی در بیمارستان بستری باشد و شما یا اعضای خانواده‌تان نمی‌توانید او را در این مدت در بیمارستان همراهی کنید، می‌توانید از سرویس همراه بیمار در بیمارستان استفاده کنید.

بنابراین اگر در گوهردشت کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید برای مراقبت از بیمارتان در منزل و همراهی او در بیمارستان، از سرویس پرستار بیمار در منزل یا همراه بیمار در بیمارستان پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم استفاده کنید.

از جمله وظایف پرستار و همراه بیمار در بیمارستان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ایجاد فضای ایمن و آرام برای بیمار
  • ماساژ بیمار و پیشگیری از زخم بستر
  • کنترل دمای بدن، فشارخون و علائم حیاتی بیمار
  • همکاری با پزشک بیمار
  • کمک به بیمار در انجام کارهای شخصی
  • توجه به مصرف صحیح و به موقع داروها
  • توجه به برنامه غذایی بیمار

آمبولانس خصوصی

اگر بیمار بد حالی دارید که برای انتقال او به مراکز درمانی یا هر مکان دیگری نمی‌توانید از آمبولانس‌های معمولی یا وسایل نقله شخصی استفاده کنید، می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی بهره‌مند شوید. آمبولانس خصوصی در کرج اعزام شده توسط آسانیسم به تمام تجهیزات پزشکی مجهز هستند و می‌توانند بیمار شما را در بهترین شرایط و بدون هیچ ریسک و خطری جا به جا کنند.

انواع آمبولانس خصوصی

  1. آمبولانس خصوصی تیپ A
  2. آمبولانس خصوصی تیپ B
  3. آمبولانس خصوصی تیپ C
  4. آمبولانس خصوصی حمل نوزاد
  5. آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان
  6. آمبولانس خصوصی استقرار

فیزیوتراپی در منزل

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان به دلیل آسیب‌های ناشی از ورزش یا کار، تصادف، بیماری، سالمندی و … تمام یا بخشی از توانایی حرکتی خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با استفاده از فیزیوتراپی توانایی حرکتی خود را بازیابی، حفظ و به حداکثر برسانید؛ اما اگر به دلیل شرایط جسمانی یا مشکلات رفت و آمد نمی‌توانید به کلینیک‌ها مراجعه کنید، از سرویس فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید.

یکی دیگر از خدماتی که پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم ارائه می دهد فیزیوتراپی در منزل گوهردشت کرج است. پلتفرم آسانیسم با بهره‌گیری از فیزیوتراپیست‌های متخصص و با سابقه آماده خدمات‌رسانی به شما ساکنین عزیز گوهردشت کرج است. اگر شما یا بیمارتان خانم هستید، می‌توانید از سرویس فیزیوتراپی توسط خانم در منزل گوهردشت آسانیسم بهره‌مند شوید.

برخی از خدمات فیزیوتراپی در منزل گوهر دشت کرج ارائه شده توسط پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم عبارتند از:

  • فیزیوتراپی در منزل توسط خانم
  • فیزیوتراپی کودکان
  • فیزیوتراپی سالمندان
  • فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی
  • فیزیوتراپی کمر
  • فیزیوتراپی دست و مچ دست و انگشتان دست
  • فیزیوتراپی گردن
  • فیزیوتراپی پا، مچ پا و زانو
  • فیزیوتراپی عصبی

فیزیوتراپی گهردشت در منزل

آسانیسم ارائه‌دهنده انواع خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل گوهردشت

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم یکی از معتبرترین و موفق‌ترین مراکز خدمات پرستاری در کرج و تهران است که به منظور ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی با کیفیت، با پرسنل متخصص، متعهد، آموزش‌دیده و حرفه‌ای زیادی همکاری می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی این پرسنل قبل از استخدام احراز هویت می‌شوند؛ بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌‌توانید مراقبت از کودک، سالمند و بیمارتان را به ما بسپارید. آسانیسم همچنین بر عملکرد پرسنل خود در طول خدمت رسانی نظارت دارد و در صورتی که از کار پرستار ناراضی باشید، آسانیسم پاسخگوی شما خواهد بود؛ بنابراین اگر در گوهردشت کرج یا منطقه دیگری در کرج زندگی می‌کنید و برای مراقبت از عزیزانتان نیاز به کمک دارید، می‌توانید از خدمات پرستاری آسانیسم بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید برای درخواست پرستار و پزشک، فیزیوتراپ و … فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره تلفن 02191304433 تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی سالمند، بیمار و کودکتان با شما تماس خواهند گرفت، سپس با توجه به نیازتان سرویس‌دهی خواهند داشت.

امتیاز محتوا

12 پاسخ

  1. من سریعا به یک آمبولانس خصوصی برای حمل نوزاد احتیاج دارم. چجوری باید درخواست بدم؟

    1. برای دریافت خدمات کافی است درخواست خود را در اپلیکیشن و سایت ثبت کنید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. شما همچنین می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره 02191304433 ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله برای اعزام آمبولانس خصوصی اقدام میکنند.

  2. از کجا مطمئن باشیم که پرستارانی که می‌فرستید توانایی‌های لازم را دارند؟

    1. آسانیسم یک پلتفرم خدمات پرستاری معتبر است. ما در آسانیسم برای استخدام پرستار و سایر نیرو‌ها، مراحل اعتبار سنجی و احراز هویت آن‌ها را انجام می‌دهیم. آن‌ها پس از گذراندن این مراحل،آموزش‌های مورد نیاز را می‌بینند. در نتیجه با ارائه خدمات با کیفیت، شاهد رضایت مشتریان از پلتفرم آسانیسم و کادر آن هستیم.

    1. فیزیوتراپی دست و مچ دست و انگشتان دست، بیماران سکته مغزی، کمر، عصبی، پا، مچ دست و گردن و… در منزل برای بیمار به صورت کاملا تخصصی و تحت نظر متخصص انجام میشود.

  3. برای کودکم که معلولیت داره و بردن به بیرون برام سخته احتیاج به فیزیوتراپی دارم مرکز شما می تونه این کار را برام انجام بده تا درخواست ثبت کنم؟

    1. بله دوست عزیز با شمارهای ثبت شده توی سایت می توانید به کارشناسان ما متصل شوید و قبل ثبت درخواست، سوال های خود را از آن ها بپرسید.

  4. سلام، سایت خوبی دارید. یه سوال دارم پرستار سالمند چه کارهایی تو خونه انجام میده؟ میشه امور منزل را هم بهش سپرد؟

    1. سلام وقت بخیر.ممنون از نظر زیباتون
      بله می توانید با خود پرستاران آسانیسم توافق کنید و در صورتی که موافقت شد و در قرارداد ذکر شد، امور منزل را به پرستار بسپارید.

    1. خدمات پرستاری در منزل شامل: ساکشن تراپی، سرم تراپی، سونداژ، پانسمان، تست قند خون، کنترل فشار خون و دیگر مراقبت ‌های عمومی پرستاری است. البته این ها در صورتی است که پرستار برای شما اعزام شود نه مراقب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *