پزشک کرونا در منزل

در سالیان گذشته به محض اینکه مریض می شدیم، سریعا به مراکز درمانی، درمانگاه یا اورژانس مراجعه می کردیم؛ اما امروزه ویروس کرونا شرایط همه چیز را تغییر داده است. به گونه ای که اگر ناخوش احوال باشیم، احساس ضعف، تب یا گلودرد داشته باشیم، فورا به فکر ویزیت پزشک کرونا در منزل خواهیم افتاد. چون علاوه بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت خواهیم کرد، بلکه برای دیگران نیز خطرآفرین نخواهیم بود.

ویزیت پزشک کرونا در منزل بهتر است یا مطب؟

سرویس ویزیت در منزل خدمتی جدیدی نیست. بلکه از سال 1930 این سرویس به صورت محدود و بیشتر برای طبقه قدرتمند جامعه وجود داشت. تا اینکه سال ها بعد با افزایش تقاضا و تعداد مراکز خدمات دهنده، این سرویس بیشتر میان مردم رواج یافت.

در این روش پزشک با مراجعه به خانه فرد و تشخیص بیماری، فرد را بهبود خواهد بخشید. همین روند نیز در مطب پزشک انجام خواهد شد. شاید تصور کنید چون در مرکز درمانی نیستید یا به همه تجهیزات دسترسی وجود ندارد، تشخیص دقیق نخواهد بود. البته که چنین وسایلی تشخیص را ساده تر خواهد کرد، اما تخصص و تجربه دو عامل مهم در آن است.

ویزیت شدن در مراکز درمانی و تشخیص دقیق تر، میتواند توام با انجام آزمایشات یا تست های مختلف باشد. این امر درپروسه ویزیت پزشک کرونا در منزل نیز اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین محل انجام آن تفاوتی در نتیجه ایجاد نخواهد کرد. چه بسا کارآمدی ویزیت در منزل نیز بیشتر باشد. چطور؟

ویزیت پزشک کرونا در منزل, مزایای ویزیت در منزل, مناسب ترین مرکز پرستاری

مزایای ویزیت در منزل برای بیماری کرونا

در شرایطی که ویروس در حال گسترش هر چه بیشتر و حتی جهش پیدا کردن است، در صورت بروز بیماری حفظ فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه به مراتب بهتر از مراجعه به اورژانس ها یا درمانگاه ها است. در واقع خدمات این چنینی به قدری توسعه یافته اند که علاوه بر بالا بودن کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، موسسات مربوطه قادر به ارائه سرویس تزریق سرم در منزل نیز خواهند بود.

همچنین طی مطالعه ای که اخیرا انجام شد، داده ها مشخص کرد که تاثیر این سرویس بیشتر از مراجعات حضوری خواهد بود؛ اما مزایای این طرح به این جا ختم نمی شود:

ویزیت در منزل بدون دردسر

متخصصین شرکت پرستاری در سرویس پزشک کرونا در منزل موظف به ویزیت بیمار و ارائه خدمات در محل موردنظر درخواست کننده (منزل یا هر مکانی که فرد در آنجا قرار دارد) هستند. با این کار، بیمارتان بدون معطلی ویزیت خواهد شد؛ زیرا پزشک فورا پس از ثبت درخواست، به محل اعزام می شود. علاوه بر آن، نه تنها دیگر نگرانی از بابت حمل و نقل ندارید، بلکه در زمانتان نیز صرفه جویی خواهد شد. در این روش، پزشک موظف به برنامه ریزی و انطباق برنامه خود با شماست، نه شما.

تصور کنید همین امر تا چه اندازه از تجمعات بی مورد در مراکز درمانی می کاهد، زمان انتظار برای بیماران بد حال در بیمارستان ها کمتر می شود و در نتیجه آن، شیوع کرونا نیز تا حدودی کنترل خواهد شد.

ویزیت موثرتر

مراکز درمانی پر از بیمارهای بد حالی است که نیاز به مراقبت ویژه دارند. پس تمرکز و توجه پزشک، پرستار یا کارشناس میان آنها تقسیم خواهد شد. درحالیکه در این سرویس بیمار شما تنها درخواست کننده خدمات است؛ بنابراین سرویس دهی در بالاترین و موثرترین کیفیت ارائه می شود.

هزینه های کمتر و مقرون به صرفه تر

در سرویس ویزیت پزشک کرونا در منزل نیازی به مراجعه حضوری و استفاده از وسایل نقلیه نیست. پس از هزینه های این بخش کاسته می شود. همچنین در صورتی که بیمه هستید، می توانید هزینه های درمان را تا حد زیادی کم کنید.

درمان بی استرس

افراد اغلب زمانی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که به لحاظ جسمانی بسیار ضعیف شده اند، درد دارند و برای اینکه نوبتشان شود لحظه شماری می کنند. دیدن این مسئله برای بیمارتان چه صحنه اضطراب آوری خواهد بود. چه بسا آنها را بترساند یا پروسه درمان را به تاخیر بیاندازد. ولی در سرویس ویزیت در منزل ساده تر می توان بیمار را آرام و استرس را از او دورکرد.

خدمات پرستاری, سرویس پزشک کرونا در منزل

چطور برای ویزیت پزشک کرونا در منزل ثبت درخواست کنیم؟

هم اکنون موسسه خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی آسانیسم مفتخر به ارائه سرویس پزشک کرونا در منزل است. آسانیسم به عنوان رابطی میان درخواست دهنده (بیمار) و خدمات دهنده (پزشک، متخصص، پرستار، کارشناس آزمایشگاه) عمل کرده و بر اساس نوع نیاز و تقاضا، شما را به مناسب ترین مرکز خدمات پرستاری یا شخص متخصص پیوند خواهد داد. مراکز معتبری که تجربه درخشانی را طی سال ها فعالیت خود به علت ارائه خدمات به صورت حرفه ای کسب کرده و در حوزه بهداشت و درمان خبره اند.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

انتخاب مناسب ترین مرکز پرستاری و اعتماد به آنها گاها یک امر دشوار خواهد بود. به خصوص اگر برای بار اول است که به دنبال چنین خدماتی هستید. آسانیسم با توجه به افزایش دغدغه این چنینی مردم و پیشگیری از سوءاستفاده شدن از شما عزیزان این سرویس را فراهم کرد.

موسساتی که تحت پوشش آسانیسم اند، جزو مراکز سرشناس، معتبر و باکیفیت اند که توانسته اند با جذب نیروی ماهر و متبحر، اعتماد مشتریان را به خود جلب نمایند؛ بنابراین با استفاده از این سرویس آسانیسم، نگرانی بابت پیدا کردن یک موسسه معتبر باقی نخواهد ماند.

امتیاز بعدی آسانیسم، ثبت درخواست ساده و رایگان سرویس پزشک کرونا در منزل است.

چطور از آسانیسم ثبت سفارش کنیم؟

ثبت درخواست برای حضور پزشک، انجام تست ها و آزمایش در منزل بسیار کار ساده ای خواهد بود. تنها کافی است با مراجعه به وبسایت و انتخاب سرویس مورد نظر، فرم مربوطه را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. تکمیل فرم تنها 1 دقیقه از وقتتان را خواهد گرفت و در هر ساعتی از شبانه روز یا هر روزی از هفته می تواند انجام شود.

علاوه بر آن، به منظور ثبت سفارش آسان تر، اپلیکیشن موسسه آسانیسم (موجود در پلتفرم بازار) در دسترس شما عزیزان قرار دارد. چگونگی ثبت درخواست در اپلیکیشن نیز مانند وبسایت است.

روش آخر نیز تماس با موسسه به شماره تلفن 02191304433 و برقراری ارتباط با مشاورین ما است. پس از ثبت درخواست برای پزشک کرونا در منزل کارشناسان برای انجام هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *