آمبولانس خصوصی جنت آباد

بسیاری از خانواده‌‌هایی که عزیز بیماری در منزل دارند برای انتقال اورژانسی و غیر اورژانسی بیمارشان به بیمارستان یا جابه جایی او به مکان دیگری به یک وسیله نقلیه استاندارد و مجهز به تجهیزات پزشکی نیاز دارند تا در سلامت کامل بیمارشان را جا به جا کنند. در بسیاری از مواقع اضطراری می توان از آمبولانس هایی عمومی استفاده کرد اما در مواقع غیر اضطراری که آمبولانس های عموی به شما سرویس نمی دهند می توانید از آمبولانس های خصوصی استفاده کنید. 

این دسته از آمبولانس ها توسط مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و پرستاری خصوصی اداره می شوند و در مواقع اورژانسی و غیر اورژانسی به متقاضیان عزیز به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کنند.

اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می‌‌کنید و برای انتقال بیمارتان به بیمارستان، خانه جدیدتان یا هر مکان دیگری نیاز به کمک دارید می‌‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد استفاده کنید. جنت آباد نیز یکی از مناطقی است که تحت پوشش پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم قرار دارد. با درخواست شما آسانیسم در اسرع وقت آمبولانس خصوصی مورد نیازتان را به محل مورد نظر شما اعزام می کند.

اعزام آمبولانس خصوصی
اعزام آمبولانس خصوصی
ثبت سفارش خدمات

انواع آمبولانس خصوصی جنت آباد

پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم آمبولانس‌های خصوصی مختلفی را متناسب با سن و شرایط بیمار ارائه می‌دهد. تمامی آمبولانس‌های آسانیسم کاملا استاندارد بوده و به تمام تجهیزات پزشکی لازم مجهز هستند. لازم به ذکر است که امبولانس های آسانیسم توسط کادر پزشکی آموزش دیده و متخصص همراهی می شوند تا عزیز بیمار شما را در آرامش و آسایش کامل به مکان مورد نظرتان منتقل شود. در این بخش برخی از خدمات آمبولانس خصوصی جنت آباد را معرفی می‌کنیم:

آمبولانس خصوصی بیماران اعصاب و روان

اگر عزیزی در خانه دارید که از اختلالات اعصاب و روان رنج می برد حتما میدانید که چقدر حساس هستند و با کوچکترین تغییر یا مسئله ای ممکن است دچار استرس و آشفتگی شوند. این دسته از بیماران نمی‌توانند به خوبی افکار، احساسات و رفتار خود را کنترل کنند بنابراین اطرافیان باید شرایط آن ها را درک کرده و محتاطانه رفتار کنند.

 اگر تصمیم دارید این افراد را به بیمارستان یا هر مکان دیگری منتقل کنید و نگرانید که در طول مسیر دچار حمله عصبی شوند و شما نتوانید برای کمک به او اقدام درستی انجام دهید می توانید از آمبولانس خصوصی ویژه بیماران اعصاب و روان استفاده کنید. این دسته از امبولانس ها نه تنها به تجهیزات مناسب این بیماران مجهز هستند بلکه یک کادر پزشکی نیز ان ها را همراهی می کند تا در طول مسیر در کنار بیمار شما باشند و خدمات لازم را ارائه دهند.

بنابراین اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می‌کنید و برای جابجایی عزیز بیمارتان نیاز به خودرویی مجهز دارید تا با کمترین نگرانی و خطری بیمارتان را جابه‌جا کنید سرویس آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان جنت آباد آسانیسم بهترین گزینه برای شما است.

آمبولانس خصوصی جنت آباد

آمبولانس خصوصی استقرار

اگر قصد دارید جشن، مسابقه یا همایش بزرگی را بر پا کنید اما نگرانید که در صورت بروز حادثه چگونه بیمارانتان را در اسرع وقت و با ایمنی کامل به بیمارستان برسانید سرویس آمبولانس خصوصی استقرار برای شما عزیزان طراحی شده است. آمبولانس‌های خصوصی استقرار به همراه کادر پزشکی متخصص در محل شما در حالت آماده باش قرار می گیرند تا در صورت نیاز بهترین خدمات رسانی را ارائه دهند.

بنابراین اگر تصمیم دارید در منطقه جنت آباد تهران رویداد بزرگی با حضور مهمان های زیادی برگزار کنید می‌توانید از سرویس امبولانس خصوصی جنت آباد آسانیسم بهره مند شوید.

آمبولانس خصوصی بین شهری

دغدغه بسیاری از خانواده هایی که عزیزی بیماری در خانه دارند این است که چگونه بدون هیچ اسیبی بیمارشان را به بیمارستانی در شهر دیگر به منظور معالجه بهتر منتقل کنند. چراکه جابه جایی بسیاری از بیماران توسط وسایل نقلیه شخصی یا عمومی بسیار خطرناک است زیرا این خودروها از تجهیزات و کادر پزشکی برخودار نیستند و در صورتی که حال بیمار بد شود نمی‌توانند به او کمک کنند در چنین شرایطی استفاده از آمبولانس های خصوصی بین شهری بهترین راه حل است.

بنابراین اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می‌کنید و تصمیم دارید عزیز بیمارتان را به شهر دیگری جابه جا کنید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی بین شهری جنت آباد پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم بهره مند شوید.

آمبولانس خصوصی حمل و جابجایی بیمار

اگر بیماری در خانه دارید و تصمیم دارید او را برای ملاقات با پزشک یا هر علت دیگری جا به جا کنید اما نگرانید که مبادا در هنگام جابه جایی آسیبی به او وارد شود می توانید از سرویس آمبولانس خصوصی استفاده کنید این امبولانس ها بیمار شما را در بهترین شرایط و بدون هیچ ریسکی به مقصد مورد نظر شما جابه جا می کنند.

اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می کنید آمبولانس خصوصی حمل و جابه جایی بیمار جنت آباد آسانیسم به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز ساکن این منطقه از تهران است و در اسرع وقت برای خدمت رسانی در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

درخواست آمبولانس خصوصی جنت آباد

آمبولانس خصوصی امداد سریع

اگر یکی از عزیزان شما به دلیل مصدومیت یا بیماری در شرایط وخیمی قرار دارد و شما تصمیم دارید او را به بهترین بیمارستان محل زندگی تان منتقل کنید استفاده از آمبولانس خصوصی گزینه خوبی برای شما است چرا که امبولانس های عمومی بیمار شما را به نزدیکترین بیمارستان منتقل می کنند و شما هیچ حقی در انتخاب بیمارستان ندارید امبولانس خصوصی امداد سریع در طول انتقال عزیز مصدوم یا بیمارتان به بیمارستان مورد نظر با کمک کادر پزشکی با تجربه و حرفه ای خدماتی مانند تزریق سرم، آزمایش و همچنین در صورت نیاز احیای بیمار را نیز ارائه می‌دهد.

اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می‌کنید با درخواست آمبولانس خصوصی امداد سریع جنت آباد آسانیسم می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن عزیز بیمارتان را در بهترین شرایط و با کمک پزشکان متخصص به بیمارستان مورد نظرتان منتقل کنید. سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد در تمامی روز های هفته و به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما ساکنین عزیز منطقه جنت اباد است.

آمبولانس خصوصی نوزاد

اگر نوزادی دارید که دچار مشکل تنفسی یا هر بیماری دیگری شده است و تصمیم دارید او در سریع ترین زمان ممکن و در بهترین شرایط به بیمارستان منتقل کنید آمبولانس خصوصی نوزاد راه حل خوبی برای شما و نوزاد دلبندتان است.

این دسته از آمبولانس های خصوصی به منظور انتقال نوزاد در شرایط اضطراری و غیر اضطراری طراحی شده اند بنابراین برای انتقال سریع و ایمن نوزادتان به مراکز درمانی بهتر است از آمبولانس خصوصی نوزاد استفاده کنید چرا که این امبولانس ها و تجهیزات آن مناسب آناتومی بدن نوزاد است. لازم به ذکر است که یک کادر پزشکی متخصص نیز این اموبلانس را همراهی می کند تا در طول مسیر خدمات پزشکی لازم را به نوزادتان ارائه دهد. اگر در منطقه جنت آباد تهران زندگی می‌کنید می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم بهره‌مند شوید.

محله جنت آباد

معرفی منطقه جنت آباد تهران و مراکز درمانی آن

جنت آباد در منطقه شهرداری 5 تهران قرار گرفته است. موقعیت قرارگیری جنت آباد در شمال غرب تهران است. این منطقه به بزرگراه های ستاری و آیت الله کاشانی راه دارد. جنت آباد از آب و هوای بسیار خوبی برخودار است به همین دلیل افراد زیادی طالب سکونت در این منطقه هستند. از آنجایی که دانشگاه های زیادی در جنت آباد تاسیس شده این منطقه به محلی برای سکونت دانشجویان نیز تبدیل شده است. بافت این محله نیز نوساز است همچنین خیابان های اصلی آن بسیار عریض و پهن هستند در نتیجه از نظر پارک وسایل نقلیه هیچ مشکلی وجود ندارد.

منطقه جنت آباد از اماکن تفریحی، فرهنگی مذهبی، مراکز خرید، مدارس و مراکز درمانی زیادی برخودار است .

ازجمله بیمارستان ها و مراکز درمانی محله جنت آباد تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمارستان عرفان نیایش
  • بیمارستان امید
  • کلینیک غدد جنت آباد
  • کلینیک ایران پارس
  • درمانگاه شبانه روزی ایلیاد
  • نگاه شبانه روزی جنت آباد
  • کلینیک کودکان ارمغان سلامت
  • مرکز درمانی توانبخشی نظام مافی

اگر در مراجعه به هر یک از مراکز درمانی جنت آباد تهران به یک آمبولانس خصوصی نیاز دارید میتوانید از سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد آسانیسم بهره‌مند شوید. آمبولانس خصوصی جنت آباد آسانیسم در اسرع وقت و در بهترین شرایط شما یا عزیز بیمار و مصدومتان را به مرکز درمانی مورد نظرتان منتقل می کند.

اعزام فوری آمبولانس خصوصی آسانیسم

آسانیسم پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی است که به تمام ساکنین عزیز تهران و کرج خدماتی مانند پرستار در منزل، دکتر در منزل، فیزیوتراپ در منزل، آزمایش در منزل و همچنین امبولانس خصوصی ارائه می دهد. تمامی پرسنل آسانیسم افرادی متخصص و با سابقه هستند که قبل از استخدام احراز هویت می شوند. از جمله خدمات برجسته آسانیسم میتوان به سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد اشاره کرد که در بهترین شرایط بیمار شما را به مقصد مورد نظرتان منتقل می کند. 

بنابراین اگر در جنت آباد تهران زندگی می کنید می توانید برای انتقال بیمارتان در شرایط عالی جسمی و روحی از امبولانس های خصوصی آسانیسم استفاده کنید. امبولانس های خصوصی آسانیسم به تمام تجهیزات پزشکی لازم ازجمله انکوباتور، دستگاه های تنفسی و مانیتورینگ مجهز هستند و از همه مهم تر یک کادر پزشکی متخصص و متعهد تا مقصد مورد نظرتان بیمار شما را همراهی می‌کند.

تیم پشتیبان پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل پاسخگو و پشتیبان شما ساکنین عزیز جنت آباد است شما میتوانید برای گرفتن پاسخ سوالاتتان و رفع هر گونه ابهامی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما می‌توانید برای درخواست سرویس آمبولانس خصوصی جنت آباد تهران فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره آمبولانس خصوصی 02191304433 تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از شرایط و نوع بیماری عزیزتان با شما تماس خواهند گرفت سپس آمبولانس ویژه عزیز شما به محل مورد نظر تان اعزام می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. خواستم تشکر کنم ازتون بابت آمبولانسی که برای انتقال بیمار ما فرستاده بودید. کارشون واقعا اصولی و خوب بود.

    1. ممنون از شما بابت پیامی که دادید. خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم.

  2. سلام ما توی جنت آباد تهران زندگی می کنیم و باید فردا مادربزرگم از بیمارستان بیاریم خونه ولی با ماشین نمیشه. آمبولانس می تونه اون بدون هیچ مشکلی تا خونه بیاره؟

    1. با سلام. بله دوست عزیز. خدمات آمبولانس ما با کادری مجرب و بهترین امکانات این کار را می تواند برای شما انجام بدهد.

    1. سلام. بله برای همه مناطق تهران و شهرستان ها این امکان وجود دارد برای اطلاعات بیشتر میتوانید 91304433 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *