پرستار کودک هستم

ثبت درخواست پرستار

آمار نشان می دهد در سرتاسر جهان 74% از والدین در ماه حداقل یک بار از خدمات پرستاری در منزل برای فرزندانشان استفاده می کنند. به همین منظور، اگر می گویید پرستار کودک هستم و می خواهید ساعت کاری دست خودتان باشد، کودک درونتان را همیشه فعال نگه دارید و منبع درآمدتان از یک راه پرنشاط باشد، می توانید به عنوان پرستار کودک در آسانیسم استخدام شوید.

وظایف شما به عنوان پرستار کودک, پرستار کودک هستم

وظایف شما به عنوان پرستار کودک چه خواهد بود؟

علت عمده ای که والدین از پرستاران کمک می گیرند، فارغ از هزینه پرستار کودک، نگه داری از فرزندانشان در زمانی که باید تنها بمانند، بازی کردن و سرگرم کردن آنها است. به همین منظور، خدماتی چون پخت غذا یا تمیز کردن خانه جزو مسئولیت های پرستاران کودکی است که به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند. البته پیش از عقد قرارداد، تمام این موارد و انتظارت کارفرما از پرستار با وی هماهنگ خواهد شد.

با این حال، اصلی ترین وظایفی که از این دسته از پرستاران انتظار می رود، عبارتند از:

  • بازی کردن با کودک
  • رسیدگی به خورد و خوراک کودک، بعضا پخت غذاهای ساده و شستن ظرف های آن
  • مرتب کردن اسباب بازی ها پس از هر بازی
  • تعویض پوشک
  • آموزش اصول اولیه و ابتدایی مانند دستشویی رفتن، غذا خوردن، برقراری ارتباط و …
  • رسیدگی به زمان خواب بچه ها یا آماده کردن آنها برای خواب
  • کمک به انجام تکالیف مدرسه

ما از شما به عنوان پرستار کودک چه انتظاراتی داریم؟

بیان عبارت پرستار کودک هستم وظایف بسیاری را بر عهده فرد خواهد گذاشت. به هر حال والدین، فرزندان یعنی عزیزترین فرد زندگی خود را به شما سپرده اند؛ بنابراین فارغ از لذت بخش بودن این شغل، با استخدام در پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم و واگذاری این مسئولیت مهم به شما، انتظاراتی نیز از شما خواهد رفت:

اشتیاق

اگر میگویید پرستار کودک هستم نه تنها از انجام شغلتان باید لذت ببرید، بلکه باید برای رفتن به محل کار یا مراقبت از کودک، اشتیاق ورزیده و لحظه شماری کنید. شما باید پر انرژی باشید و از مراقبت کودکان واقعا لذت ببرید. اشتیاق شما به کودک، به والدین این پیام را می دهد که شما علاقه مند به مراقبت کودکان هستید.

ابتکار عمل

چندین جلسه طول خواهد کشید تا پرستار بتواند به ارزش ها و اصول خانواده پی برده و متناسب با آن با کودک برخورد کند؛ اما هنر یک پرستار ماهر نیز در همین جا است. اینکه با استفاده از روش های نوین، کودک و شخصیت او را پیش بینی و شناسایی کند. این امر در برنامه ریزی برای آموزش کودک در روزهای ابتدایی نیز مؤثر خواهد بود.

نشاط

یکی از توانایی هایی که پرستار باید داشته باشد، قابلیت سرگرم نگه داشتن بچه ها است. سرگرم نگه داشتن نه تنها شامل بازی، بلکه آموزش های جذاب نیز می شود. پرستار بچه می تواند با ایجاد سرگرمی و بازی مناسب سن کودک، محیطی آرام همراه با شادی و نشاط فراهم کند.

مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری ابعاد گسترده و متفاوتی دارد. برای مثال، آموزش و سرگرم نگه داشتن آنها یک سمت آن است و پایبند ماندن به اصول آن خانه، بخش دیگر. از طرف دیگر، متعهد ماندن به مفاد قرارداد نیز بخش دیگری است که پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم از شما انتظار دارد. در واقع، این امر سطح حرفه ای بودن خدمات شما را نشان می دهد.

به همین منظور، اگر می گویید پرستار کودک هستم، مسئولیت پذیری اولین گزینه ای است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قابل اعتماد بودن

پرستار باید مقید به قرارداد بوده، در زمان معین در محل حاضر شده، به اصول خانواده احترام گذاشته و برای کار خود ارزش قائل شود. این ها مواردی است که به آسانیسم اجازه اطمینان به پرستار را می دهد.

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم, پرستار بچه هستم

شما از ما چه انتظاری داشته باشید؟

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پرستاری در سطح کشور همواره در تلاش بوده است تا شرایط کاری مناسب و سطح بالایی را برای کارمندان خود فراهم آورد. مواردی چون:

  • فراهم آوردن یک محل کاری امن، پرنشاط و فعال
  • اولویت قرار دادن رضایت کارمندان
  • توجه به حقوق مادی و معنوی کارمندان چه به عنوان یک فرد مستقل چه به عنوان یک عضوی از اعضای مجموعه (درآمد خوب، بیمه و …)

در واقع، ما معتقدیم تنها در صورتی پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم پیشرفت خواهد کرد که کارمندان از کار راضی بوده و پیشرفت کنند که با تحقق موارد بالا پیشرفت و توسعه کاری ممکن خواهد بود.

مزایای همکاری با آسانیسم چیست؟

آسانیسم یکی از مراکز مجرب در حوزه بهداشت و درمان بوده که به دلیل خدمات باکیفیت ارائه شده، از شرکت های پرستاری معتمد میان مردم است. از این رو، افرادی که خود را تحت عنوان ماهرترین پرستار کودک هستم معرفی می کنند، همکاری با ما نقطه قوتی در زندگی کاری شان محسوب خواهد شد.

از جمله مزایای استخدام در آسانیسم، این است که شما همواره کار خواهید داشت. دلیل این امر، اعتماد و اعتباری است که شرکت طی سال ها فعالیت خود میان مردم جلب کرده است. مورد بعدی، احترام به شما، اصول، حقوق و ارزش های شما خواهد بود. این موارد شما را به فرد ارزشمند امروزی تبدیل کرده اند؛ بنابراین قابل ستایش اند.

درآمد کافی و بالا و امنیت شغلی دیگر برتری استخدام در آسانیسم است. تنها در صورتی کار به درستی پیش خواهد رفت که فرد از انجام آن رضایت داشته و نسبت به آن اشتیاق نشان دهد. این امر رابطه مستقیمی با سطح کیفیت خدمات و رضایت مشتری دارد. با توجه به این امر، حقوق مادی شما در آسانیسم محفوظ خواهد ماند.

پرستار کودک هستم چگونه میتوانم درخواست استخدام دهم؟

در دو روش می توانید با پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم همکاری داشته باشید. روش اول، کانال تلگرام آسانیسم است که موقعیت های درخواستی برای استخدام پرستار بچه گذاشته خواهد شد. مشخصات درخواست کننده و شرایط نگهداری از فرزندشان نیز در آن جا به صورت مبسوط توضیح داده شده است. پرستاران عزیز می توانند با مراجعه به این راه ارتباطی، برای کار مورد نظر اقدام نمایند.

روش بعدی، تماس با آسانیسم یا پر کردن فرم است. شما می توانید با تماس با شماره تلفن 02191304433 با بیان اینکه پرستار کودک هستم درخواست خود برای همکاری را بیان فرمائید. همچنین با پر کردن فرم مذکور، شرایط خود را اعلام کرده و منتظر تماس کارشناسان آسانیسم در اسرع وقت باشید.

در صورتی که شما ساکن تهران هستید و نیاز به استخدام پرستار کودک در نیاوران دارید با ما تماس بگیرید.

8 پاسخ

  1. من خیلی بچه ها رو دوست دارم و خیلی وقته تو فکرشم برای شغل پرستار کودک اقدام کنم اما نمیدونم می تونم یا نه؟ به نظرتون باید چکار کنم تا توی این کار موفق باشم؟

    1. قابل اعتماد بودن، مسئولیت پذیری ، داشتن نشاط، فرد صبور بودن، ابتکار عمل برای سرگرم کردن کودک در نبود والدین و از همه مهمتر داشتن اشتیاق برای موفق شدن در این شغل لازمه.

    1. برای محاسبه مبلغ دقیق، موارد زیادی باید محاسبه شود اما شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان مرکز آسانیسم تماس بگیرید تا راهنمایی کامل کنند.

  2. من برای ی مرکز پرستاری استخدام شدم. میخام بدونم حقوقم بر چه اساسی تعیین میشه؟

    1. حقوق پرستار کودک طبق تعرفه های سازمان تعیین میشود و هزینه اضافه بر طبق کارهایی که انجام میشه اضافه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *