لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران

اگر تصمیم به استفاده از مراکز خدمات پرستاری داشته باشید، حتما به این فکر افتاده‌اید که از کجا باید یک پرستار خوب پیدا کرد یا اینکه چه موسسه‌ای خدمات پرستار در منزل تهران که خوب و با کیفیت باشد ارائه می‌دهد. شما در وهله اول باید معتبر بودن موسسه و پشتیبانی و پاسخگویی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید.

زمانی که از پرستار برای نگهداری و مراقبت از عزیزانتان کمک می‌گیرید به راحتی می‌تواند به سایر امور خود رسیدگی کنید اما این شرایط زمانی تحقق می‌یابد که لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران را بشناسید و از یک موسسه معتبر درخواست داده باشید.

آسانیسم یک پلتفرم خدمات پرستاری است که توانسته خدمات با کیفیت و مطلوبی ارائه دهد. شما نیز می‌توانید برای درخواست پرستار از تهران و شهرهای دیگر با یکی از راه‌های ارتباطی موجود سفارش خود را ثبت کرده و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

لیست بهترین مراکز پرستاری در تهران
مراکز معتبر پرستاری در تهران
چه خدماتی نیاز دارید؟

چرا یافتن بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران اهمیت زیادی دارد؟

  • کیفیت مراقبت: مراقبت از افراد نیازمند به خدمات پرستاری در منزل باید به شکل بهینه و با کیفیت ارائه شود. یافتن بهترین مرکز خدمات پرستاری به خانواده اطمینان می‌دهد که عزیزانشان از مراقبت‌های حرفه‌ای و با استفاده از بهترین شیوه‌ها بهره‌مند می‌شوند.
  • تجربه و تخصص: مراقبت از افراد ممکن است نیازمند دانش و تجربه ویژه باشد. مراکز خدمات پرستاری با تیم‌هایی مجهز به دانش و تجربه کافی می‌توانند به بهترین نحو به نیازهای بیماران پاسخ دهند.
  • تسهیلات و تجهیزات: بهترین مراکز خدمات پرستاری معمولاً دارای تجهیزات پیشرفته و تسهیلات مناسبی هستند که به بهبود مراقبت و شرایط زندگی بیماران کمک می‌کنند.
  • ارتباط با پزشکان: مراکز خدمات پرستاری با داشتن ارتباط مؤثر با پزشکان و سایر اعضای تیم درمانی، می‌توانند به بهترین شکل ممکن به نیازهای بیماران پاسخ دهند و از هماهنگی مناسب برخوردار باشند.
  • راحتی خانواده: وجود یک مرکز خدمات پرستاری با کیفیت در تهران به خانواده‌ها اعتماد و اطمینان می‌دهد و آن‌ها را از فشارها و نگرانی‌های زیادی که به علت مراقبت از عزیزان ممکن است پیش آید، آزاد می‌کند.
  • پیگیری مداوم: مراکز خدمات پرستاری با ارائه خدمات پیگیری مداوم، به بهبود وضعیت بیماران کمک می‌کنند و خانواده‌ها را در جریان تحولات و پیشرفت‌ها قرار می‌دهند.
  • امکانات اضافی: برخی از بهترین مراکز خدمات پرستاری امکانات اضافی نیز ارائه می‌دهند مانند مشاوره روانشناختی، فعالیت‌های تفریحی برای بیماران، و غیره که به بهبود روحیه و کیفیت زندگی بیماران کمک می‌کنند.

گزینش و انتخاب برترین مرکز خدمات پرستاری در تهران در هر شرایط متفاوت است و نمی‌توان به صورت قطعی یک شرکت خاصی را به عنوان بهترین معرفی کرد. ولی برای اینکه کار شما عزیزان راحت‌تر شود می‌توانید لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران را که در ادامه تهیه کردیم مطالعه نمایید.

لیست مراکز پرستاری برای سالمند

لیست مراکز خدمات پرستاری آسانیسم در تهران (شرکت های پرستاری تهران)

در ادامه لیستی از شرکت های خدمات پرستاری در تهران را بررسی کرده و خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها را بررسی می‌کنیم:

مرکز پرستاری آسانیسم در تهران

آسانیسم شرکت خدمات پرستاری در تهران و اطراف تهران است که انواع خدمات پرستاری، مراقبتی و بالینی را با همراه داشتن کادری مجرب و آموزش دیده به شما عزیزان ارائه می‌دهد. خدمات آسانیسم شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مراقبت‌های پزشکی: ویزیت توسط پزشک متخصص به خانه شما و تجویز دارو
  • پرستاری: پرستار قادر به انجام پانسمان، بخیه، تزریقات، نظارت بر مصرف دارو، تعویض سوند، کمک به اجرای فعالیت های تجویز شده، کنترل وضعیت جسمانی، مراقبت از بیمار و … است. پرستاری از کودک، سالمند و بیمار نیز در دسته خدمات پرستاری قرار می گیرند.
  • آزمایشات: تست PCR، آنتی بادی، چکاپ بانوان یا آقایان، آزمایش خون، تست HPV
  • فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، کاردرمانی
  • همراهی بیمار در بیمارستان

تمام خدمات ذکر شده را می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز دریافت کنید. کافی است فرم موجود در سایت یا اپلیکیشن ما را پر کنید تا کارشناسان آسانیسم با شما تماس بگیرند، یا از طریق شماره تلفن 02191304433 با ما ارتباط بگیرید تا از بین موسسات زیرمجموعه آسانیسم، بهترین نیرو با توجه به نیازتان در اسرع وقت به محل اعزام شود. موسساتی که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم همگی معتبر هستند و مجوزهای رسمی و لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کرده‌اند.

هدف آسانیسم رضایت مشتری است و رفاه شما در طول دریافت خدمات اولویت ما می‌باشد. تمام ارزیابی‌های لازم جهت احراز هویت پرسنل توسط کارشناسان آسانیسم انجام می‌شود و از نیروها مدارک عدم اعتیاد، گواهی عدم سوء پیشینه، سفته و کارت شناسایی به منظور کسب اطمینان دریافت می‌شود.

آدرس مرکز پرستاری آسانیسم

تهران – خیابان انقلاب- نرسیده به چهارراه ولیعصر- نبش فلسطین ضلع شمالی- جنب داروخانه دانشگاه آزاد- مجموعه سرای صنایع خلاق- طبقه همکف

مرکز خدمات مراقبتی پرستاری نو

مرکز خدمات مراقبتی پرستاری نو با چندین سال سابقه و پرسنل حرفه‌ای یکی از مراکز خوب در تهران به حساب می‌آید. این شرکت با بهترین پرستاران در شهر تهران و کرج بوده و آماده خدمت رسانی به شماست. برای استخدام پرستار از مرکز پرستاری نو در تهران می‌توانید با شماره 09370335649  تماس حاصل فرمایید و با پشتیبانی این مرکز صحبت کنید.

مرکز خدمات پرستاری بصیر شفیع

موسسه بصیر شفیع با بیش از 20 سال سابقه در زمینه بهداشت و درمان، یکی از معتبرترین مراکز درمانی برای ارائه خدمات در تهران است. این موسسه با دریافت مجوز رسمی از نهادهای مربوطه، با دارا بودن بیش از 200 کارشناس، پرستار و متخصص ماهر در تمام روزهای هفته آماده خدمات رسانی است.

خدمات این موسسه شامل ویزیت پزشک عمومی یا متخصص، انجام جراحی‌های کوچک، اعزام همراه بیمار، پرستار سالمند، پرستار کودک، خدمات آزمایشگاهی (انجام کلیه آزمایش ها و پاسخ‌دهی فوری)، اعزام آمبولانس، رادیوگرافی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، کار درمانی، لیزر درمانی، صدور گواهی فوت، اجاره یا فروش تجهیزات پزشکی، درمان اعتیاد و غیره می‌شود.

شماره تماس = 02166174324

موسسه پرستاری نبض اول

مرکز تخصصی خدمات پزشکی، پرستاری و فیزیوتراپی نبض اول مرجع ارائه دهنده کلیه خدمات درمانی و پرستاری بوده که با زیر مجموعه‌هایی همچون مرکز فیزیوتراپی، مرکز مشاوره، خدمات پرستاری و آزمایشگاه‌ها با بهره‌گیری از پزشکان، پرستاران و فیزیوتراپیست‌های باتجربه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیصی و درمانی مورد نیاز ، امور درمانی را با بالاترین کیفیت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت شبانه روزی در سراسر تهران به شما ارائه می‌دهند.

بنر پرستار سالمند

از جمله خدماتی که توسط مرکز ارائه می‌شود:

  • تزریقات و وصل سرم
  • آزمایش خون و چکاپ وتست کرونا
  • ویزیت پزشک متخصص و عمومی
  • تعویض انواع پانسمان و زخم بستر
  • سوندگذاری مثانه و معده
  • انجام رادیولوژی و نوار قلب
  • انجام سونوگرافی و اکو قلب
  • مراقبت و نگهداری از بیمار و سالمند
  • فیزیوتراپی و کاردرمانی
  • ویزیت ماما
  • ماساژ درمانی و ماساژ ریلکسی
  • اجاره دستگاه اکسیژن و سایر تجهیزات بیمارستانی

شماره تماس با مرکز = 02188467223

مراکز خدمات پرستار سالمند

مرکز خدمات پرستاری شریف

خدمات پرستاری آرامش اول با ۱۵ سال سابقه درخشان و همراه با کادری مجرب و درجه یک در زمینه مراقبت از سالمند و کودک اقدام به فعالیت نموده و با اعزام مراقبین آموزش دیده و مجرب متناسب با شرایط سالمند و کودک و ارائه کلیه خدمات پرستاری مراقبتی در پی کسب رضایت شما کارفرمایان عزیز می‌باشد.

تمام خدمات مراقبتی که توسط این مجموعه انجام می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مناسب‌ترین نیرو متناسب با نیاز مشتری هماهنگ و اعزام می‌شود.

مرکز پرستاری زندگی برتر

موسسه حرفه ای بعدی در زمینه خدمات پرستاری، مرکز زندگی برتر است. این موسسه متشکل از نیروی متخصص و دلسوزی است که در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی تخصصی به شما عزیزان هستند پرستاری از سالمند، کودک و بیمار سرویس‌های ارائه شده این مرکز هستند.

پرستاران هر بخش از افراد آموزش دیده و با تجربه انتخاب شده‌اند تا بتوانند تمام درخواست‌های شما از یک پرستار حاذق را برآورده سازند. موسسه زندگی برتر از جمله مراکز حرفه‌ای در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران است به این دلیل که نه تنها در هر زمانی از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود بلکه پس از عقد قرارداد و اعزام کارشناس نیز به صورت 24 ساعته روند را پیگیری و پشتیبانی خواهند کرد.

شماره تماس با مرکز = 02141094

بنر پرستار کودک

مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش

مرکز سفیر آرامش تاکنون مفتخر به ارائه خدمات به بیش از 1000 شهروند بوده است. این تعداد نشان از دانش، اعتبار و اعتماد مردم به موسسه دارد.

خدمات این مرکز به صورت تخصصی در حوزه پرستاری و ارسال متخصص فیزیوتراپ، کاردرمان و … است. خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می‌شوند و پس از ثبت درخواست، نیروی مناسب در اسرع وقت توسط کارشناسان به محل اعزام می‌شود دیگر خدمات این موسسه شامل: ویزیت پزشک، خدمات پرستار بیمار، پرستار کودک یا سالمند و نیروی خدماتی امور خانه بوده که در صورت نیاز شما اعزام می‌شوند.

شماره تماس = 02153808080

مرکز خدمات پرستاری پروانه سفید

پروانه سفید موسسه معتبر بعدی در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران آسانیسم است البته نکته قابل توجه ارائه خدمات این موسسه به شهرستان‌های اطراف تهران و پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان به درخواست شما نیز است. خبر خوش اینکه این موسسه با سازمان های بسیاری از جمله بانک ها، بیمارستان های خصوصی، دولتی و دانشگاهی قرارداد دارد پس جای نگرانی نیست.

خدمات این موسسه بسیار گسترده است شما می‌توانید علاوه بر خدمات پرستاری در تهران برای سرویس‌هایی چون خدمات پاراکلینیکی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، رادیوگرافی و خدمات آزمایشگاهی نیز از طریق آسانیسم به این موسسه مراجعه فرمایید.

شماره تماس = 02188792515

مرکز خدمات پرستاری آیدا

مرکز آیدا، یکی از حرفه‌ای‌ترین و باکیفیت‌ترین موسسات خدمات بهداشتی – درمانی است. این موسسه با دارا بودن کادر متخصص و مجرب، آماده پاسخگویی به شما عزیزان به صورت 24 ساعته است.

خدمات این موسسه شامل خدمات پرستاری، ویزیت پزشک، انجام کلیه تزریقات، سرم و سوند، خدمات فیزیوتراپی در منزل و روانشناسی، انجام آزمایشات متفاوت و اجاره و فروش تجهیزات پزشکی است.

شماره تماس = 02144046131

مراکز پرستاری در تهران برای شما پرستار کودک می‌فرستد

مرکز خدمات پرستاری سلامت اول

مورد بعدی در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران، سلامت اول است. خدمات رسانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، کادر 3000 نفری مجرب، اخذ مجوز از سازمان‌های مربوطه، سابقه درخشان 10 ساله و ارائه خدمات به سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها تنها بخشی از امتیازات این موسسه مربوطه می‌شود. از جمله خدمات این موسسه می‌توان به پرستار سالمند، پرستار کودک و پرستار بیمار اشاره کرد.

شماره تماس = 1527

خدمات پرستاری عاطفه

مرکز پرستاری عاطفه موسسه بعدی در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران است. این موسسه با بیش از 20 سابقه در این زمینه، با بهره گیری از نیروی فعال، متخصص، متبحر و دلسوز همواره سعی در ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای داشته است.

اعتبار بالا و مراجعه کنندگان قدیمی نیز اثبات این ادعا هستند، خدمات این موسسه شامل پرستار سالمند، کودک، اعزام پزشک عمومی یا متخصص (ماما، فیزیوتراپ، ماسور)، انجام تزریقات و گرفتن نوار قلب می شود علاوه بر خدمات گسترده این مرکز، پشتیبانی 24 ساعته نیز دیگر مزیت این موسسه است.

شماره تماس =  0214403385

خدمات پرستاری پرنیان

موسسه پرنیان، یک موسسه دیگر در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران است. تجربه 20 ساله، کادر متخصص و متعهد، پشتیبانی 24 ساعته، مشتریان چندین ساله (رضایت بالای مراجعه کنندگان) و قیمت‌های مقرون به صرفه تنها بخشی از امتیازات این موسسه با اعتبار است.

خدمات این موسسه عبارتند از: اعزام پرستار کودک، پرستار سالمند، پرستار بیمار (چه در منزل و چه در بیمارستان)، نیروی خدماتی (جهت انجام کارهای خانه) و کارشناس دیابت به هنگام درخواست پرستار برای بیمار دیابتی.

از جمله ویژگی هایی که این موسسه را نسبت به دیگران متمایز می سازد توجه ویژه آنها به خدمات پرستار کودک است. پرستاران علاوه بر آموزش مهارت های لازم و ضروری در این سن با استفاده از شیوه های نوین، در تعلیم زبان های انگلیسی، فرانسه و عربی به فرزندانتان نیز تسلط دارند.

شماره تماس با مرکز = 02144380172

چطور بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. تحقیقات آنلاین:

    • در اینترنت جستجو کنید و وب‌سایت‌ها و پورتال‌های مختلفی که خدمات پرستاری ارائه می‌دهند، را بررسی کنید.
    • نظرات و بازخوردهای کاربران را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی تجربیات دیگران با مراکز مختلف بدست آورید.
  2. مشاوره با افراد آشنا:

    • از دوستان، خانواده یا همکاران خود سوال کنید و نظرات آنها را جویا شوید. افرادی که قبلا از خدمات چنین مراکزی بهره‌مند شده‌اند، توصیه‌های مفیدی می‌توانند داشته باشند.
  3. مشاوره با پزشک یا متخصص:

    • از پزشک یا متخصص سالمند سوال بپرسید و نظرات آنها را در خصوص بهترین مراکز خدمات پرستاری در تهران بپرسید.
  4. بازدید از مراکز:

    • بعد از انتخاب چند مرکز ممکن، با آنها تماس بگیرید و درخواست بازدید از مرکز را داشته باشید. این امکان به شما می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از نحوه فعالیت، شرایط و امکانات مرکز به دست آورید.
  5. بررسی معیارها:

    • بررسی کنید که آیا مرکز مورد نظر دارای مجوزهای لازم است یا خیر.
    • نحوه انتخاب و آموزش پرستاران، امکانات فیزیکی و تجهیزات مورد استفاده نیز از معیارهای مهم در انتخاب مرکز می‌باشد.
  6. مذاکره در مورد هزینه‌ها و شرایط:

    • هزینه‌ پرستار در منزل و شرایط خدمات را با مرکز مورد نظر مذاکره کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها با نیازهای شما سازگار هستند.
آدرس شرکت آسانیسمتلفن تماس آسانیسم

خیابان انقلاب- نرسیده به چهارراه ولیعصر-
نبش فلسطین شمالی- جنب داروخانه دانشگاه- سرای صنایع خلاق- طبقه همکف

02191304433

با انجام این مراحل، می‌توانید بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران را برای نیازهای خود پیدا کنید.

مراکز خدمات پرستاری در تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

خدماتی که توسط مراکز خدمات پرستاری در تهران و آسانیسم ارائه می‌شود متنوع بوده و می‌تواند اغلب نیاز‌های درمانی شما را برآورده سازد. این خدمات توسط پرستاران، پزشکان و سایر کادر درمانی انجام می‌شود که از توانایی بالایی برخوردار بوده و دارای مدرک معتبر در زمینه کاری خود هستند.

در ادامه به برخی از خدماتی که توسط کادر مجرب آسانیسم ارائه شده می‌پردازیم. این خدمات به صورت استاندارد در عموم  شرکت های پرستاری تهران ارائه می شود ولی ویژگی متمایز کننده ما در سابقه درخشان و ارائه بهترین کیفیت پرستاری است.

لیست مراکز پرستاری

پرستار سالمند

با افزایش سن، توانایی‌ها کاهش یافته و سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها ضعیف می‌شود در این شرایط سالمندان بیش از پیش به مراقبت نیاز دارند. کاهش تعادل، پوکی استخوان، فشار خون، مشکلات قلبی و… تعدادی از بیماری‌های شایع این دوره از زندگی است.

اگر شما زمان کافی یا شرایط لازم برای مراقبت از این عزیزان را ندارید می‌توانید از یک پرستار سالمند با تجربه و متبحر کمک بگیرید. آسانیسم به شما در زمینه نگهداری از سالمند تهران خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل:

  • پرستار سالمند خانم
  • همدم سالمند
  • پرستار سالمند بیمار
  • پرستار تمام وقت سالمند
  • پرستار سالمند پوشکی
  • پرستار سالمند مبتلا به آلزایمر
  • پرستار سالمند ویلچری

پرستار کودک

مادران شاغل اغلب با چالش تنها ماندن کودک در خانه مواجه هستند. از طرفی سپردن کودک به مهدکودک نیز مشکلات خاص خود، مانند کم توجهی از طرف مربیان مهدکودک، را دارد. گاهی کودک به بیماری‌های خاصی مبتلا است که نیاز به مراقب با دانش کافی در زمینه بیماری دارد در همه این شرایط می‌توانید از یک پرستار خوب برای نگهداری از فرزندتان استفاده کنید.

پرستار با سرگرم کردن کودک، همراهی در دیدن تلویزیون، کتاب خواندن، بازی کردن و برطرف کردن نیازهای مختلف کودک از بی تابی فرزند برای پدر و مادر جلوگیری می‌کنند. این پرسنل همچنین یک برنامه غذایی مناسب برای کودک در نظر گرفته و در ساعت مقرر به او غذا می‌دهد.

دیگر وظایف پرستار کودک شامل تعویض پوشک، تنظیم خواب، مرتب کردن اتاق، تعویض لباس، تهیه شیرخشک است که به توسط پرستار کودک در تهران آسانیسم به عزیزان شما ارائه می‌شود. انواع پرستار کودک در منزل شامل:

همراه بیمار در بیمارستان

گاهی باید بیمار برای نظارت پزشک و درمان، در بیمارستان بستری شود اما به دلیل تعداد بالای بیماران و کم بودن تعداد پرستاران امکان توجه ویژه به بیمار شما وجود ندارد به همین دلیل یکی از اعضای خانواده باید با او همراه شود.

امروزه در اغلب خانواده‌ها،‌ به دلیل شاغل بودن یا محصل بودن اعضای خانواده این امکان وجود ندارد. در این زمان شما می‌توانید از همراه بیمار در بیمارستان تهران کمک بگیرید آن‌ها با تجربه کاری و دانش در این زمینه می‌‌توانند به خوبی از بیمار شما در بیمارستان مراقبت کنند.

نمونه گیری خانگی

یکی از کار‌هایی که هر فرد برای حفظ سلامتی انجام دهد چکاپ و آزمایش دوره‌ای است. آسانیسم، برای آسایش حال شما عزیزان، سرویس نمونه‌گیری در منزل را راه اندازی کرده است. با استفاده از این خدمت دیگر نیازی به حضور در آزمایشگاه ندارید و به راحتی می‌توانید انواع آزمایش، از جمله آزمایش خون، تست کرونا، نمونه‌گیری ادرار، نمونه‌گیری مدفوع و آزمایش طب کار را با کیفیت بالا انجام دهید.

بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران

فیزیوتراپی بدون نیاز به مراجعه به کلینیک

فیزیوتراپی، یکی از شیوه‌های توانبخشی است که به درمان فرد آسیب دیده کمک می‌کند.این شیوه درمان بر بهبود عملکرد بازگشت تحرک و انعطاف پذیری، کاهش درد، حفظ وضعیت بدنی و تقویت ماهیچه‌ها تمرکز دارد. مدت درمان با استفاده از فیزیوتراپی ممکن است بیش‌تر از سایر شیوه‌های درمان طول بکشد در این دوره انجام تمرینات به صورت مداوم و روزانه دارای اهمیت است.

به این ترتیب بیمار باید هر روز به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کند که ممکن است برایش دشوار باشد اما با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران دیگر نیازی به خروج از خانه، برای پیگیری درمان نیست. فیزیوتراپ پس از حضور در منزل شما و انجام معاینات از متد‌های مختلفی مثل لیزر درمانی، اولتراسوند، گرما درمانی، سرما درمانی، الکتروتراپی و… برای درمان بیمار استفاده می‌کند.

انواع خدمات فیزیوتراپی که توسط پلتفرم آسانیسم ارائه می‌شود شامل:

  • فیزیوتراپی زانو
  • فیزیوتراپی عضلانی اسکلتی
  • فیزیوتراپی گردن
  • فیزیوتراپی دیسک کمر
  • فیزیوتراپی سالمند
  • فیزیوتراپی کودکان
  • فیزیوتراپی مچ دست
  • فیزیوتراپی آرنج

مناطق تحت پوشش آسانیسم در تهران

شرکت پرستاری آسانیسم تمام 22 منطقه تهران را پوشش می دهد. 

خدمات پرستاری در غرب تهران

اگر در غرب تهران ساکن هستید و امکان دریافت خدمات پرستاری در مراکز درمانی به صورت حضوری را ندارید سرویس خدمات پرستاری در منزل غرب تهران آسانیسم در خدمت شماست.

تیم پشتیبانی آسانیسم در تمامی مراحل، از ثبت سفارش تا عقد قرارداد و انجام کار در کنار شما خواهد بود و در صورت بروز مشکل همراه شما خواهد بود.

خدمات پرستاری در شرق تهران

خانواده‌هایی که از تهرانپارس تا پاسداران به دنبال پرستار سالمند، کودک و همراه بیمار هستند، می‌توانند از خدمات اعزام پرستار به شرق تهران استفاده کنند.

خدمات پرستاری در مرکز تهران

در صورتی که در مناطقی مانند امیرآباد، ولیعصر، توانیر یا دیگر مناطق در مرکز تهران زندگی می‌کنید، خدمات پرستاری از کودک در مرکز تهران یا پرستاری از سالمند در مرکز تهران را می‌توانید در لیست خود قرار دهید.

خدمات پرستاری در شمال تهران

برای خانواده‌هایی که در شمال تهران سکونت دارند، خدمات پرستاری آسانیسم در شمال تهران آماده ارائه هرگونه خدمت مورد نیاز مانند خدمات پرستاری سالمند در شمال تهران و پرستاری کودک در شمال تهران برای مراقبت از عزیزان شما است.

لیست مراکز پرستاری برای سالمند

خدمات پرستاری آسانیسم

اگر در خانه عزیز سالمند یا بیماری دارید که نیاز به مراقبت و همراهی دارد اما نمی توانید به دلیل مشغله های کاری و شخصی در کنار آن ها باشید می توانید از سرویس مراکز خدمات پرستاری تهران یا خدمات پرستاری در منزل آسانیسم کمک بگیرید. راحتی و آرامشی که سالمندان و بیماران در خانه خود و در کنار خانواده شان دارند در هیچ بیمارستان و مرکز درمانی ندارند پس چرا این نیاز آن ها را نادیده بگیریم و با دور کردن آن ها از خانه و خانواده استرس و پریشانی بیشتری به آن ها وارد کنیم.

 آسانیسم با همکاری با پرنسل با سابقه و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما و عزیز بیمار و سالمند شما است کافی است از طریق تلفن، سایت و اپلیکیشن آسانیسم درخواست خود را ثبت کنید، پرسنل ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما برای خدمت رسانی حاضر می شوند.

خدمات پرستاری در منزل آسانیسم شامل موارد زیر می شود:

  • پرستاری از سالمند
  • پرستاری از بیمار
  • پرستاری از کودک

مزایای دریافت خدمات از مراکز پرستاری در خانه خود

افراد زیادی هستند که وظیفه دارند از یک فرد دیگر مراقبت کنند برای مثال والدین باید از کودکان خردسال خود نگهداری کنند و فرزندان از والدین سالمند یا فرد بیمار خود اما با مشغله‌های فراوان امروزی، شاغل بودن همه اعضای خانواده دور بودن اطرافیان از سالمندان یا بیماران خود یا عدم توانایی جسمی مناسب برای مراقبت از دیگران ممکن است این امر را به یک کار چالش برانگیز تبدیل کند؛ اما چاره چیست؟

خدمات پرستاری خانگی آسانیسم می‌تواند تمام این دغدغه‌ها را برطرف کند. راه حلی ایمن و مقرون به صرفه که نه تنها خانواده کودک، بیمار یا سالمند را از نگرانی رها خواهد کرد، بلکه به این عزیزان اجازه می دهد تا در آرامش و آسایش این دوره از زندگی خود را سپری نمایند؛ بنابراین مراکز خدمات پرستاری در چنین موقعیت‌هایی بهترین انتخاب هستند.

موسسات موجود در لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران، بدون معطلی تمام خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز را به شما خواهند رساند یعنی دیگر نیازی به ماندن در صف‌های انتظار طولانی نیست و سریعا درمان خواهید شد علاوه بر آن، برعکس مراکز درمانی که پزشک یا پرستار ناگزیر به رسیدگی به چندین بیمار به صورت همزمان هستند در این شرایط شما تنها بیمار هستید. به همین منظور تمام حواس و تمرکز متخصص روی سلامتی شما خواهد بود.

از همه مهم‌تر، به دلیل عدم حضور در محیط پر استرسی چون درمانگاه یا بیمارستان روند بهبودی تسریع پیدا می‌کند. تعداد مراکز درمانی نسبت به تعداد بیماران کم است به همین منظور هیچ وقت این مکان‌ها را خلوت نخواهید یافت. با سرویس خدمات پرستاری به دور از هیاهو و شلوغی هستید این امر تاثیر به سزایی در مسیر بهبودی شما خواهد گذاشت.

اگر به خدمات پرستاری نیاز دارید و با توجه به نیاز خود از میان لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران مناسب‌ترین موسسه را برای کارهای خود انتخاب کرده‌اید همین حالا با شرکت آسانیسم تماس بگیرید تا درخواست پرستار در منزل شما سریعا ثبت گردد.

بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران

آسانیسم به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل و سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در صورتی که به خدمات زیر نیازمند شدید به شماره 02191304433 تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان خبره ما به صورت رایگان مشورت بگیرید.

بهترین مرکز پرستاری در تهران

10 پاسخ

    1. استخدام پرستار برای ارائه مراقبت های مستمر و ارزیابی وضعیت بیمار راهی برای تسریع روند بهبودی بیمار است. بیمارانی که به دنبال خدمات پرستاری منظم و حرفه ای هستند، راحت تر می توانند به سلامت جسمی و روانی خود دست یابند.
      کوتاه کردن روند درمان مطمئناً می تواند هزینه ها را کاهش دهد. بنابراین استخدام همراه بیمار در بیمارستان نه تنها به کاهش درد و اضطراب کمک می کند، بهبودی بیماران و اطرافیان را تسریع می بخشد، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های اضافی برای ادامه درمان می شود. هزینه یک همراه بیمار بیمارستان بسته به ساعاتی که او باید از بیمار شما مراقبت کند متفاوت است.

  1. این لیست مراکز خدمات پرستاری که گفتین فقط برای تهرانه در فردیس هم خدمات ارائه میدین ؟؟

  2. توی این لیست خدمات پرستاری در منزلتون که ارائه دادین میتونین پزشک متخصص هم برامون بفرستید برای ویزیت سالمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *