حمل بیمار

در بعضی مواقع  بیمار باید، بین دو مرکز درمانی، از خانه به بیمارستان و یا بالعکس جابجا شود اما همه بیماران توانایی جابجاشدن و قرار گیری در هر وسیله نقلیه‌ را ندارند گاهی وضعیت بیمار ویژه است و جابجایی او باید با اصول خاص و توسط فرد متخصص صورت گیرد. 

شاید بپرسید چگونه می‌توان به این افراد متخصص دسترسی داشت؟ هنگامی که شما از سرویس آمبولانس خصوصی بهره می‌گیرید در صورت نیاز می‌توانید از سرویس حمل بیمار نیز بهره‌مند ‌شوید به این صورت که علاوه بر در اختیار داشتن یک آمبولانس مجهز یک کادر آموزش دیده برای جابجایی بیمار خواهید داشت.

 برای دریافت این سرویس از آسانیسم کافی است سفارش خود با یکی از راه‌های ارتباطی ثبت کرده و از جابجایی و حمل و نقل بیمار خود آسوده خاطر شوید.

جابجایی بیمار
حمل بیمار
ثبت سفارش خدمات

معمولا انتقال بیمار از مرکزی به مرکز دیگر تصمیم چندان خوبی به نظر نمی رسد اما در برخی از موارد مجبور به این کار هستیم بعضا حتی پزشک معالج نیز پیشنهاد این امر را می دهد تا تحت نظر متخصص، بیمار انتقال پیدا کند اگر شما نیز در این شرایط قرار دارید و نمی دانید برای حمل بیمار کدام روش از همه بهتر است با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابیم.

انتقال بیمار از مراکز درمانی کار چالش برانگیزی است به خصوص اگر بیمار در شرایط جسمانی مساعدی قرار نداشته و برای کوچکترین فعالیت ها نیز نیاز به کمک داشته باشد اما نگران نباشید سرویس اعزام آمبولانس پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به کمک شما آمده تا بتوانید بیمارتان را بی دغدغه به مرکز موردنظرتان ببرید.

سرویس حمل بیمار آسانیسم

چه زمانی از این سرویس استفاده کنیم؟

اگر بیماری در خانه دارید که به توصیه پزشک نمی توانید بدون کمک تخصصی آنها را جا به جا کنید همچنین آن ها نیاز شدیدی به خدمات تخصصی تر در مراکز درمانی دارند یا اگر به هر دلیلی تمایل به انتقال بیمارتان به یک مرکز درمانی دیگر دارید ولی مطمئن هستید انتقال آنها با ماشین شخصی اصلا ایده مناسبی با توجه به شرایط آنها نیست حمل بیمار توسط کارشناسان آسانیسم تنها چاره کار خواهد بود.

اغلب در این شرایط، حال بیمار کاملا وابسته به تجهیزاتی است که به او وصل هستند به همین دلیل جا به جا کردن آنها بدون ماشین های تخصصی (آمبولانس خصوصی) نه تنها کاری از پیش نمی برد چه بسا زندگی آنها را نیز تهدید کند به همین منظور در صورتی که در این شرایط قرار داشتید حتما با کارشناسان ما تماس داشته باشید.

 سرویس حمل بیمار

مزایای حمل بیمار توسط کمک های تخصصی و آمبولانس ها چیست؟

گاها افراد تمایل به سپری کردن طرح درمان در منزل خود را دارند یعنی مایل هستند به جای بستری شدن در بیمارستان ها، در خانه بمانند و با حضور دکتر در منزل، روند بهبودی خود را پیش ببرند. در این شرایط، هر چقدر هم این روند با موفقیت پیش رود بیمار برای انجام چکاپ ها و معاینات بیشتر نیاز به حضور در مراکز تخصصی تر را دارد البته اگر از احتمال عدم بهبودی حال آنها و وخیم تر شدن اوضاع صرف نظر کنیم.

در این موقعیت بیمار حتما به کمک تخصصی یک فرد آموزش دیده و ماهر نیازمند است تا بتواند در این فاصله میان خانه تا مرکز درمانی شرایط را تحمل کند.

امتیاز محتوا

2 پاسخ

  1. سلام. پدرم شهرستان عمل کرده و امکانش نیست که برای نگهداریش برم پیشش. میخوام بیارمش خونه خودم. از طرفی با ماشین شخصی ام نمیشه چون تازه عمل کرده. مرکز شما آمبولانس خصوصی برای این مواقع داره که درخواست بدم؟

    1. سلام و وقت بخیر. بله دوست عزیز. لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید یا توی قسمت سایت فرم پر کنید تا ما با خودتون در کوتاهترین زمان ممکن تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *