ویزیت پزشک متخصص در منزل

افراد زیادی وجود دارند که به دلیل مشغله‌های زیاد، ترافیک و ازدحام شهری و بسیاری دلایل دیگر، برای رفتن به مراکز درمانی و منتظر ماندن در صف‌های طولانی نوبت‌دهی مجبور می‌شوند وقت زیادی از روز یا روزهای خود را صرف کنند. به علاوه، مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌ها برای کودکان و سالمندان که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تری هستند، بسیار خطرناک است؛ چراکه در معرض انواع بیماری‌های ویروسی و آلودگی‌های محیطی قرار می‌گیرند.

ما در آسانیسم برای رفاه و حفظ سلامتی شما و عزیزانتان سرویس پزشک متخصص در منزل را در نظر گرفتیم که با کادر پزشکی مجرب و متخصص آماده‌ی ارائه‌ انواع خدمات پزشکی به شما عزیزان ساکن تهران و کرج می‌باشیم. 

شما ساکن هر منطقه از تهران یا کرج که هستید می‌توانید به راحتی، سفارش خود را جهت دریافت خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل، متخصص اعصاب، متخصص زنان، متخصص اطفال و … را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت کنید تا در اسرع وقت پزشک در منزل شما حاضر شود.

ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل
پزشک متخصص در خانه
ثبت درخواست سفارش

چرا پزشک متخصص در منزل؟

در گذشته  دکتر در منزل میان افراد طبقه بالای جامعه امری جا افتاده بود که با گذشت زمان از محبوبیت آن کاسته شد. حتی آمار نشان می دهند که تا سال 2008 نیز تقریبا روال به همین شکل بود تا اینکه با افزایش تقاضا و کمبود مراکز درمانی که تمام خدمات درمانی را یکجا فراهم آورند، تحولی را در زمینه خدمات رسانی شکل داد.

افزایش دغدغه و مشغله های روزانه مردم باعث شد تا افراد زمان کافی برای رسیدگی به عزیزان بیمار خود نداشته باشند. عزیزانی که معمولا ناخوش احوال اند و امکان مراجعه به مراکز درمانی آن هم به صورت انفرادی را ندارد. علاوه بر آن، کمبود درمانگاه یا بیمارستان متناسب با میزان تقاضا علت بعدی ایجاد سرویس های بهداشتی- درمانی در منزل گردیدند.

امروزه با روی کار آمدن پلتفرم های حرفه ای خدمات پرستاری چون آسانیسم با هدف بهبود اعتماد و جلب رضایت مشتریان به وسیله ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت، سرویس هایی چون اعزام پزشک متخصص به منزل توانسته اند جای مراجعه حضوری به مراکز درمانی را پر کنند. به طوری که نه تنها بیمار سریعا معالجه خواهد شد، بلکه اطرافیان آنها نیز دیگر نگرانی از بابت تغییر برنامه های خود و رفتن به این مکان های آلوده را نخواهند داشت.

سرویس اعزام پزشک متخصص به منزل, ویزیت کودکان, مراجعه متخصص به منزل

سرویس ویزیت پزشک متخصص در منزل شامل چه خدماتی می شود؟

ویزیت بیمار: اگر خود بیمار هستید یا یکی از اعضای خانواده تان مریض است، می توانید با استفاده از این سرویس سریعا برای بهبود شرایط خود اقدام کنید. پس از ثبت درخواست، متناسب با نوع نیاز و شرایط شما متخصص به محل اعزام خواهد شد. از متخصص ارتوپد گرفته تا متخصص قلب و عروق، همگی در آسانیسم آماده خدمات رسانی به شما هستند. اگر بیمار شما نیاز به تزریقات در منزل داشته باشد، دکتر آن را تجویز می نماید و شما می توانید به راحتی آن را در منزل تزریق نمایید.

بررسی وضعیت عمومی فرد پس از ترخیص: موقعیت هایی هم هستند که بیمار پس از ترخیص از بیمارستان، همچنان به مراقبت و چک آپ منظم نیاز دارند. در این شرایط، متخصص به کمک شما خواهد آمد.

متخصص کودک: ویزیت کودکان و پیگیری روند درمان آنها نسبت به بزرگسالان چالش برانگیزتر است. متخصصان مجرب حوزه کودک و خردسالان آسانیسم با روش های نوین و تجربه های چندین ساله خود، پروسه بهبودی فرزندانتان را ساده تر خواهند کرد.

ویزیت منظم سالمندان: سالمندان مرتبا به مراقبت نیاز دارند و اگر شما زمان کافی برای انتقال آنها به مطب یا درمانگاه ها را ندارید، می توانید با استفاده از این سرویس، درمانگاه را به خانه بیاورید!

انجام سونوگرافی: برای انجام هر چه دقیق تر سونوگرافی یا دیگر روش های تصویربرداری نیاز به متخصص آن حوزه وجود دارد که آسانیسم این قابلیت را نیز پوشش می دهد.

اگر پزشک متخصص برای بیمار خدماتی مانند سونوگرافی یا فیزیوتراپی را توصیه کرد و شما تمایل ندارید این خدمات را در خارج از منزل انجام دهید، میتوانید با آسانیسم ارتباط بگیرید و خدمت فیزیوتراپی در منزل را در کوتاه ترین زمان از مجرب ترین پرسنل دریافت نمایید.

مزایای ویزیت پزشک متخصص در منزل در مقایسه با مراجعه حضوری چیست؟

  • ویزیت پزشک متخصص در منزل به معنای ارتباط هر چه موثرتر میان بیمار و پزشک و تمرکز بهتر روی فرد و درمان هر چه سریع تر آنها است. مراکز درمانی همواره شلوغ و مملو از بیمارانی است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. به همین منظور ممکن است در برخی موارد زمان کافی به یک بیمار اختصاص داده نشود؛ اما با اعزام پزشک متخصص به منزل، شما تنها بیمار آن پزشک هستید و تمام حواس وی روی شرایط جسمانی و سلامتی شما خواهد بود.
  •   بسیاری از افراد از رفتن به مطب یا ویزیت شدن هراس دارند. حضور بیماران بسیار با مریضی های متفاوت نیز نقش به سزایی را در ایجاد این احساس ایفا می کند. همین امر می تواند عدم مراجعه به موقع و درمان زود هنگام را سبب شود. درحالیکه با مراجعه متخصص به منزل، فرد در محیط امن خود قرار دارد، پزشک ساده تر می تواند با بیمار ارتباط برقرار کند و نهایتا طول درمان ساده تر پیش خواهد رفت.
  • از هر منظری در وقت، انرژی و زمانتان صرفه جویی خواهد شد. دیگر نیازی به وقت گرفتن ندارید؛ زیرا پس ازثبت درخواست، متخصص فورا به محل اعزام خواهد شد. به همین منظور نیازی به ایجاد تغییر در برنامه هایتان وجود نخواهد داشت. همچنین نگرانی از بابت رفتن به مرکز، ترافیک، صف های انتظار طولانی پیش از ورود به اتاق پزشک وجود ندارد. عدم پرداخت کرایه حمل و نقل، خود به نوعی صرفه جویی در هزینه درمان است.
  • در معرض محیط های آلوده قرار نخواهید داشت؛ به خصوص اگر جزو گروه پرخطر یا مستعد ابتلا به دیگر بیماری ها هستید. برخی از افراد (از جمله سالمندان) به دلیل شرایط جسمانی نامساعد، ضعف سیستم ایمنی یا … در مقایسه با دیگر افراد در برابر ویروس ها و باکتری ها حساسیت بیشتری نشان داده و سریعا بیمار می شوند. اعزام پزشک متخصص به منزل به معنای پیگیری روند درمان در یک محیط کاملا امن و بهداشتی است.

مزایای اعزام متخصص به منزل,تعرفه اعزام پزشک متخصص به منزل

پزشکانی که در این سرویس خدمات رسانی می کنند، دارای چه ویژگی هایی اند؟

موسسه متناسب با درخواست و نیاز شما، متخصص مربوطه را به محل اعزام می نماید. متخصصانی که در حوزه خود جزو بهترین و سرآمدترین پزشکان اند و دانش و تجربه شان، آنها را به مجرب ترین متخصصان کشور بدل کرده است؛ به عبارت دیگر، همانطور که دانش پزشک در تشخیص و درمان بیمار اهمیت دارد، وجود تجربه او در این زمینه، به خصوص در زمینه خدمات پزشکی- پرستاری در منزل نیز اساسی شمرده می شود؛ بنابراین در کنار دانش، تجربه نقش پر رنگی را در این امر ایفا می کند.

مورد بعدی که باید از این دسته از پزشکان انتظار داشت، مهارت برقراری ارتباط با بیمار است. بسیاری از بیماران به دلیل ترس از بیمارستان، روند درمان خود را ادامه نمی دهند. ویزیت پزشک متخصص در منزل می تواند پلی به سوی کاهش این نوع هراس و درمان هر چه کارآمدتر این افراد باشد.
انعطاف پذیری نیز دیگر ویژگی بارز متخصصان ما است. بدون شک همه پزشکان در حرفه خود افرادی صبور و با حوصله اند، اما پروسه ویزیت در منزل کاملا متفاوت با ویزیت در مطب یا درمانگاه است.

5 دلیل استفاده از سرویس پزشک متخصص در منزل

علت ترویج این خدمت علاوه بر نیاز بیماران خانه نشین، عزیزانی اند که در خانه سالمندان، آسایشگاه و مراکز توانبخشی استقرار دارند و به خدماتی حتی ساده مانند تزریق سرم در منزل یا انجام دیگر تزریقات در منزل نیازمندند. ولی دلیل محبوبیت ویزیت خانگی به اینجا ختم نمی شود. آنها می توانند:

راحت و بدون دردسر پزشک را به خانه بیاورید

اعزام پزشک به منزل انقلابی بزرگ در ارائه خدمات پزشکی فراهم آورده است. بیماران میتوانند برای تنظیم وقت ویزیت با پزشک موردنظر خود تماس بگیرند و متناسب با برنامه هایشان مناسب ترین وقت را تنظیم کنند. با این کار دیگر نیازی به خارج شدن از خانه یا ترک محل کار آن هم در ساعات اداری نخواهد بود.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

در نگاه اول، ارائه خدمات پزشکی در منزل گران تر از مراجعات حضوری به نظر برسد. اما اگر به مسئله از زاویه ای دیگر نگاه کنید، وضعیت کاملا متفاوت خواهد بود. فرض کنید یک شب به دلیل مسمویت غذایی مجبورید به پزشک مراجعه کنید. پس از رفتن به بیمارستان، در ابتدا باید به بخش اورژانس بروید و پس از انجام امور اداری، پذیرش و درمان خواهید شد. با این کار علاوه بر زمان می بایست هزینه زیادی را صرف این امور کنید.

در حالیکه ممکن بود با یک ویزیت خانگی ساده یا تزریق سرم در منزل حال شما بهبود یابد. یعنی نه تنها زمانی از دست نداده بودید، بلکه از هزینه های پذیرش نیز کاسته شده بود. جدای از اینکه باید مخارج ایاب و ذهاب به بیمارستان را نیز در نظر داشته باشید.

صرفه جویی در زمان وهزینه با اعزام پزشک, اعزام پزشک به منزل, send the doctor home, امور پزشکی, ویزیت خانگی

از شیوع بیماری های مسری جلوگیری کنید

با مراجعه حضوری به مراکز درمانی، اطمینانی از مریضی بیماران دیگر ندارید. ممکن است یکی از آن افراد مبتلا به یک بیماری واگیردار باشد. یکی دیگر از مزیت های حیاتی اعزام پزشک به منزل پیشگیری از ابتلای شما به بیماری های واگیردار است. این امر امروزه در همه گیری بیماری کرونا نیز بسیار مهم تلقی می شود.

هزینه و تعرفه پزشک متخصص در منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه اعزام پزشک متخصص به منزل به مراتب کمتر از مراجعه حضوری به مطب خواهد بود. علاوه بر هزینه های حمل و نقل، زمان و انرژی که صرف این کار می کنید می تواند بسیار خسته کننده به نظر بیایند. به همین منظور، استفاده از این سرویس از هر جنبه ای برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.
تعرفه ویزیت پزشک در منزل کاملا وابسته به درخواست بیمار، نیاز او و تخصص پزشک است. در برخی از شرایط بیمار تنها به یک بررسی و نظارت ساده نیازمند است و در موارد دیگر، ممکن است شرایط پیچیده تر شود. به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت درخواست خود می توانید با شماره تلفن 02191304433 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *