طرح درمان در منزل

آیا سرم یا آمپول دارید اما بخاطر شرایط کرونا نمیتوانید به مراکز درمانی مراجعه کنید؟ آیا به تازگی از بیمارستان مرخص شده اید و به دلایل مختلف کسی قادر به مراقبت از شما در دوران نقاهتتان نیست؟ استفاده از سرویس طرح درمان در منزل آسانیسم پاسخگوی تمام این دغدغه ها است.

سرویس طرح درمان در منزل چیست؟

منظور از این طرح، پیش بردن بخشی از روند درمان در منزل بیمار است؛ بدون اینکه نیازی به حضور بیمار در بیمارستان ها یا دیگر مراکز درمانی باشد. ولی مگر ممکن است؟

بنر دکتر در منزل

کم بودن مراکز درمانی نسبت به جمعیت، نیاز و تقاضا باعث به وجود آمدن این قابلیت شد. با درخواست روزافزون بیماران، بیمارستان ها یا موسسات بسیاری به این فکر افتادند تا با فرستادن پرستار یا پزشک در منزل از سختی دوران نقاهت یا بیماری افراد بکاهند. به خصوص در این دوره که به علت همه گیری ویروس کرونا، رفتن به این گونه مکان ها صحیح نیست.

 مزایای طرح درمان در منزل, سرویس طرح درمان در منزل

این امکان به چه دردی می خورد؟ مزایای آن چیست؟

تقاضا برای این امکان به سرعت رو به افزایش است. بیمار بدون نیاز به مراجعه حضوری قادر به دریافت تزریقات در منزل است، میتواند روند درمان خود را پیگیری کند و درنهایت، در هزینه های رفت و آمد و خستگی راه نیز صرفه جویی شده است. به همین علت، درمان آنها سریع تر و آسان تر پیش خواهد رفت. دیگر مزایای آن چیست؟

فرد، تنها بیماری است که مورد توجه قرار میگیرد

این ویژگی یکی از مهمترین مزایای بهره گیری از طرح درمان در منزل است. اگر به بیمارستان یا هر مرکز درمانی دیگری مراجعه کرده باشید، قطعا متوجه چندین بیمار دیگر به جز خودتان شده اید. بیمارانی که احتمالا نیاز به مراقبت و توجه ویژه خواهند داشت؛ بنابراین حواس کادر پزشکی روی چندین نفر متمرکز است.

اتفاقی که در این قابلیت نمی افتد. اگر طرح درمان خود را در خانه سپری کنید، شما تنها بیمار آن پزشک یا پرستارید. پس تمام توجه سوی شما خواهد بود.
بدون معطلی کارتان انجام خواهد شد.

چه نیاز به تزریق یک آمپول داشته باشید و چه پس از مرخصی از بیمارستان نیاز به چک آپ، با این کار بدون لحظه ای تعلل کارتان پیش خواهد رفت. اگر در بیمارستان یا هر مرکز بهداشتی- درمانی دیگری باشید، فارغ از شرایط جسمانی بیمار، ناگزیرید صبر کنید. چه در مطب باشید و چه بیمارستان، باز هم باید پروسه ای جداگانه برای اخذ نوبت، تشکیل پرونده یا … صورت پذیرد.

ولی زمانی که طرح درمان خود را در منزل سپری کنید، تمام خدمات در بهترین کیفیت و به سرعت برایتان فراهم آورده خواهد شد. حتی اگر نیاز به تزریقات در منزل داشته باشید.

این روش کارآمدتر از مراجعه به بیمارستان ها است

طبق مطالعه ای که در سال 2016 در آمریکا انجام شد، نتایج بیانگر کارآمدی این روش بود. بسیاری معتقددند از آنجایی که به بیمارستان یا درمانگاه مراجعه نمی کنیم، پس الزاما سرویس خوبی نیز دریافت نخواهیم کرد. در واقع، آنجا یک مرکز درمانی است و حتما گروهی متخصص و خبره آن را تشکیل داده اند. درحالیکه این مطالعه خلاف این را ثابت کرد.

نتایج حاصل از انجام طرح درمان در منزل کامل مشابه با مراجعه به درمانگاه ها است. حتی در برخی از کیس ها میزان تاثیرگذاری بیشتر هم بود. تمرکز بیشتر پرستار یا پزشک و همچنین دسترسی سریع و آسان به خدمات درمانی علت این تفاوت بارز است.

مراجعه به درمانگاه استرس آور است

محیط درمانگاه ها یا بیمارستان ها همواره شلوغ، پر از بیمار و سر و صدا است. حال به این موارد نگرانی مراجعه کننده را نیز اضافه کنید. قطعا محیط پر از تنش و استرس برای بیمار مضر خواهد بود. خوبی حضور پرستار یا پزشک در منزل همین است. بدون اینکه نیازی به حضور در چنین مکان هایی را داشته باشید، بیمارتان به سرعت و با دقت هر چه بیشتر روند درمان خود را پیش خواهد برد.

عملکرد افزایش خواهد یافت

منظور از عملکرد، ورزش ها یا حرکات توصیه شده دکتر است. برخی از بیماران در دوران نقاهت خود موظف به انجام تمریناتی به منظور بازیابی هر چه سریع تر سلامتی خود هستند. حضور متخصص یا کارشناس در منزل به این افراد کمک خواهد کرد تا حرکات در صحیح ترین حالت ممکن آموخته یا انجام داده شوند.

اگر به مطب مراجعه کنید، احتمالا پزشک به صورت شفاهی و تئوری انجام چندین حرکت را به بیمارتان گوشزد خواهد کرد؛ اما در این روش، متخصص به بیمار در انجام این حرکات به صورت عملی کمک می نماید.

بنر فیزیوتراپی در منزل

کم بودن تجهیزات، از ارزش طرح درمان در منزل کم نمی کند

در طرح درمان در منزل احتمالا پزشک یا کارشناس چندان قادر به حمل دستگاه های تخصصی و زیاد به محل موردنظر نیست. علاوه بر سنگینی، بسیاری از این تجیهیزات بسیار بزرگ اند یا اصلا قابل حمل نیستند. به همین منظور طی جلسات درمان در خانه، متخصص به تجهیزات ابتدایی و ساده اکتفا خواهد کرد.

شاید تصور کنید این امر، نقص در این روش است. همه موسسات یا مراکزی که این امکان را برای بیماران خود فراهم می آورند، با توجه به این نکته پرسنل خود را استخدام می نمایند. پرسنل یاد شده باید علاوه بر دانش، تجربه کافی و عالی در زمینه استفاده حداکثری از تجهیزات اولیه را داشته باشند. در واقع تشخیص یا درمان کاملا وابسته به مهارت و علم متخصص است.

درخواست طرح درمان در منزل, سرویس طرح درمان در منزل, home treatment plan

چگونه طرح درمان در منزل را درخواست کنیم؟

موسسه آسانیسم با سال ها تجربه در خدمات بهداشتی و درمانی، آماده ارائه سرویس در زمینه پیگیری روند درمان، ارسال پرستار، پزشک یا انجام تزریقات در منزل است. تنها کافی است درخواست خود را در وبسایت یا اپلیکیشن آسانیسم ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

آسانیسم چگونه کار می کند؟

آسانیسم یک پلتفرم رابط میان بیمار و متخصص است. بدین صورت که به هنگام ثبت سفارش شما، لیستی از چندین پرستار، کارشناس و پزشک با ویژگی های متفاوت برای شما نشان داده می شود. در این مرحله شما میتوانید با توجه به نیازهای خود مناسب ترین متخصص را درخواست نمایید.

طرح درمان در منزل آسانیسم به چه صورت است؟

در سرویس طرح درمان در منزل میتوانید برای انجام مراقبت های ویژه، تزریقات، چک آپ، ویزیت پزشک یا حضور پرستار درخواست دهید. پس از ثبت سفارش کارشناسان در اسرع وقت برای هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. اولویت ما در این طرح، پیگیری طول درمان بیمار، رفع نیازهای وی و پیشگیری از نیاز فرد به بیمارستان یا مراکز درمانی است. به همین منظور متخصصین مجرب در نهایت دقت وظیفه خود را انجام خواهند داد.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

اولین امتیاز موسسه، گروه مجرب و ماهر در زمینه بهداشت و درمان است. تمام پرسنل پس از ارزیابی های فراوان استخدام شده اند. علت بعدی، حق اختیار شما در انتخاب مناسب ترین متخصص با توجه به نیازهای شما است. این ویژگی در نوع خود در مقایسه با دیگر موسسات کم نظیر است.

اما مزیت مهم بعدی در کیفیت بالای خدمات و قیمت پایین آنها است. روند درمان به خودی خود میتواند برای بیمار یا اطرافیان او هزینه بر و طاقت فرسا باشد. با توجه به شرایط فعلی و در نظر گرفتن رضایت شما عزیزان، مفتخر به ارائه خدمات بسیار عالی (به دلیل حضور کادر حرفه ای) در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن هستیم.

به همین منظور، اگر شما نیز به هر دلیلی به سرویس طرح درمان در منزل نیاز داشتید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *