پزشک در منزل تهران

آیا می دانستید در مقیاس جهانی از سال 2010 تقاضا برای خدمات پزشکی و درمانی در منزل به طور ناگهانی دو برابر شد؟ طبیعی هم هست. وقتی ناخوش احوال یا بیمارید، توانایی جسمانی مراجعه به مراکز درمانی را نخواهید داشت. حال فرض کنید فرد بیمار خودتان نیستید و یکی از عزیزان سالمند شما است. قطعاً جابجایی آنها نه تنها پیشنهاد نمی شود، بلکه در صورت انجام آن، کار بسیار چالش برانگیزی خواهد بود. به همین دلیل، توصیه ما، استفاده از سرویس پزشک در منزل تهران آسانیسم در چنین موقعیت هایی است.

سرویس پزشک در منزل تهران بیشتر برای چه کسانی مفید است؟

با استفاده از این سرویس دکتر در منزل بیمار حاضر خواهد شد و تمام خدماتی که در مراکز درمانی ارائه می شوند، در خانه بیمار، محل امن آنها فراهم آورده خواهند شد. البته که هر فرد با هر شرایطی قادر به درخواست این سرویس است؛ اما به صورت کلی حضور پزشک در خانه برای افرادی پیشنهاد می شود که خروج از خانه برایشان تقریباً ممکن نیست؛ مثلاً چه افرادی؟ بیمارانی که به دلیل ضعف جسمانی یا هر دلیل دیگری شرایط مساعدی نداشته و نمی توانند از خانه خارج شوند. ضعف جسمانی شامل سالمندان نیز می گردد. عزیزانی که به دلیل کهولت سن و هزار و یک مشکل دیگر انتقال شان از خانه به درمانگاه یا بیمارستان امر دشواری است. از طرف دیگر، این سرویس برای کودکان نیز کارآمد خواهد بود. کودکان عموماً از مراکز درمانی یا پزشکان ترس و واهمه دارند. حضور پزشک در منزل تهران به والدین آنها کمک می کند تا با دغدغه و مشکلات کمتری فرزند بیمار خود را درمان کنند. بالاخره آنها در خانه، در محل امن خود کنار خانواده قرار دارند و اضطراب آنها به میزان قابل توجهی کم خواهد شد. سرویس پزشک در منزل تهران, خدماتی که در سرویس دکتر در منزل ارائه می شود

خدماتی که در سرویس دکتر در منزل ارائه می شود، کدم‌اند؟

  • ویزیت پزشک عمومی یا متخصص بر اساس نیاز شما
  • اعزام کارشناس سونوگرافی یا هر روش تصویربرداری به منزل و انجام آن
  • فیزیوتراپی یا اعزام پزشک ارتوپد
  • گفتاردرمانی، کاردرمانی
  • چکاپ و مراقبت از بیماران بد حال یا تازه مرخص شده
  • انجام تزریقات در منزل
  • انجام آزمایشات و نمونه گیری در منزل

4 دلیلی که این سرویس را نسبت به مراجعه به بیمارستان برتر می سازد

1. مراقبت شخصی سازی شده دریافت می کنید

مراکز درمانی همواره پر از بیمارانی است که حال عمومی خوبی نداشته و به مراقبت فوری نیازمندند؛ بنابراین تمرکز پزشک یا پرستاران بین همه بیماران قسمت خواهد شد. ولی با حضور دکتر در منزل شما یا بیمار شما تنها مریض دکتر است؛ به عبارت دیگر شما تنها فردی هستید که نیاز به مراقبت دارد. به همین منظور روند درمان شخصی سازی شده و موثرتر خواهد بود.

2.  در زمان تان صرفه جویی می شود

وقت گرفتن از دکتر، زمان رسیدن به مطب یا درمانگاه، ماندن در ترافیک یا صف های انتظار طولانی همگی میتواند بسیار زمان بر و طاقت فرسا باشد. این درحالی است که با استفاده از سرویس پزشک در منزل تهران تمام نگرانی و دغدغه های این چنینی به صورت کامل از بین خواهند رفت.

3. سرویس پزشک در منزل تهران مقرون به صرفه است

همواره پیشگیری بهتر از درمان است. روزانه صدها یا هزاران مریض با بیماری های مختلف به مراکز درمانی مراجعه می کنند. از این رو، می توانید حدس بزنید این مکان ها تا چه اندازه می توانند آلوده باشند. به خصوص در دوران همه گیری کرونا که افراد با بیماری های زمینه ای یا دارای سیستم ایمنی ضعیف بیشتر مستعد آلوده شدن یا بیمار شدن هستند، حضور نیافتن در این محل ها باعث جلوگیری از ابتلا به هر نوع بیماری خواهد بود. علاوه بر آن، رفتن به درمانگاه یا بیمارستان مستلزم استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی یا عمومی است که در هر حالتی، شما موظف به پرداخت پول هستید. با پیگیری طرح درمان در منزل از هزینه رفت و آمدتان کاسته خواهد شد.

4. سریع تر به نتیجه خواهید رسید

تحقیقات نشان داده که سرویس هایی نظیر پزشک در منزل تهران در بهبودی بیماران موثرتر اند. شاید تصور کنید درمانگاه ها یا بیمارستان امکانات بیشتری دارند و محیط برای درمان مناسب تر است. درحالیکه در این سرویس تمام تجهیزات موردنیاز برای تشخیص بهتر و دقیق تر همراه پزشک خواهد بود. اگر هم نیاز به آزمایش یا تصویربرداری وجود داشت، درست همانند مراکز درمانی، این تست ها در منزل روی شما صورت خواهد گرفت؛ بنابراین هیچ گونه کمبودی از بابت امکانات و وسایل وجود نخواهد داشت. همچنین به این دلیل که در محیط آلوده نیستید یا بیماران بد حال را نمی‌بینید، سلامت جسمانی بهتر و روحیه بانشاط تری خواهید داشت. عواملی که روند بهبودی شما را تسهیل می بخشند. هزینه حضور پزشک در منزل تهران, سرویس پزشک در منزل تهران

هزینه این سرویس چقدر است؟

هزینه حضور پزشک در منزل تهران وابسته به عوامل مختلفی است؛ اما عمده ترین فاکتورهای مؤثر در محاسبه قیمت، فاصله محل درخواست سرویس با پزشک و نوع سرویس درخواستی (پزشک عمومی، متخصص یا کارشناس تصویربرداری) است. به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت حتماً با کارشناسان آسانیسم در تماس باشید.

سرویس پزشک در منزل تهران را از کجا سفارش دهیم؟

برای درخواست این سرویس از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم تنها کافی است فرم مربوطه را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. این فرم شامل اطلاعات اولیه مانند نوع پزشک درخواستی، اطلاعات بیمار و سن او است که تکمیل آن کمتر 1 دقیقه به طول خواهد انجامید. علاوه بر آن، می توانید با مجموعه به شماره تلفن 02191304433 تماس حاصل کرده و ثبت سفارش کنید. نوع دیگر سفارش نیز از طریق اپلیکیشن آسانیسم است که با استفاده از پلتفرم بازار می توانید اقدام به دانلود آن نمایید. لازم به ذکر است ثبت سفارش از هر سه روش کاملا رایگان بوده و در هر ساعتی از شبانه روز، حتی ایام تعطیل امکان پذیر است. پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم به عنوان یکی از معتبرترین و سرآمدترین پلتفرم های ارائه خدمات پزشکی و درمانی در منزل، آماده ارائه سرویس پرستار در منزل تهران یا هر نقطه دیگر از کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *