آزمایش خون در منزل

مشکلاتی  متعددی مانند  نداشتن وقت کافی برای رفتن به آزمایشگاه، ترافیک خیابان ها، تداخل ساعت کاری آزمایشگاه ها با ساعت کاری ما و یا ترس کودکان دلبندتون از محیط آزمایشگاه میتواند باعث عقب افتادن انجام آزمایش های مختلف بشود و شما برای دریافت آزمایش خون در منزل یا هر نوع آزمایش دیگری میتوانید به جای بیرون رفتن از منزل، آزمایشگاه را به منزل خود بیاوریم. شما میتوانید از خدمات آزمایش در منزل بدون  مراجعه حضوری به آزمایشگاه برای انجام آزمایش و گرفتن جواب بهره بگیرید. به چه صورت میتوان این کار را انجام بدهیم؟ شما میتوانید از طریق مراجعه وب سایت یا اپلیکیشن آسانیسم و حتی تماس تلفنی با ما، ثبت سفارش خود را انجام دهید و در نوبت انجام آزمایش خون در منزل قرار بگیرید. علاوه بر آن شما میتوانید به آسانی در منزل خود امور مربوط به ویزیت  در منزل را هم انجام دهید. آزمایش خون در منزل بدون نیازی به مراجعه به آزمایشگاه - نمونه گیری خون در منزل در ادامه لیستی از انواع آزمایش های خون در منزل رو به شما ارائه میدیم:
  • آزمایش شمارش کامل سلول های خون در منزل
  • آزمایش  خون برای قند ناشتا
  • آزمایش سدیمانتاسیون گلبول های قرمز خون
  • آزمایش خون برای سنجش اوره
  • آزمایش کراتینین
  • آزمایش اسید اوریک  در منزل
  • آزمایش کلسترول، کلسترول بد، تری گلیسیرین، کلسترول خوب
  • آزمایش انزیم های کبدی
  • آزمایش کلسیم، آهن در منزل
  • آزمایش انواع هورمون های تیروئیدی و T هورمون تیروئیدی
  • آزمایش انالیز ادرار در منزل
  • آزمایش پروترومبین PT
  • آزمایش پتاسیم
  • آزمایش سدیم
  • پرتکرارترین  آزمایش خون چکاپ های سالیانه است که باید یکبار در سال و یا در صورت لزوم هر 6 ماه یکبار باید آنرا تکرار کنیم.

فواید نمونه گیری خون در منزل

گاهی به دلیل مشغله زیاد و خستگی و یا دوری آزمایشگاه از محل کار و منزل اینکار آنقدر به تعویق میافتد که یا از خیر آن میگذریم یا تاریخ دفترچه تمام شده و مجبور به تمدید مجدد و مراجعه دوباره به پزشک خود هستیم. انجام آزمایش نمونه گیری خون در خانه و محل کار - آزمایش خون کرونا در منزل اما با کمک مراکزی که درمان در منزل  را با نهایت دقت و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در منزل انجام میدهند و شما را از رفتن به آزمایشگاه بی نیاز میکند و با خیال راحت از سلامتی خود باخبر میشوید. در ضمن در اکثر مراکز این امکان فراهم شده که شما نتیجه آزمایش خون خود را بصورت آنلاین مشاهده نمایید و اینکار زحمت مراجعه به آزمایشگاه را به صفر میرساند. در کلان شهرهایی مانند تهران که برای هر کار باید چندین ساعت وقت گذاشت این امکان بسیار کارآمد بوده و استقبال زیادی از آن شده. باید به این نکته توجه شود که تفاوتی در کیفیت آزمایش در منزل  با  آزمایشگاه وجود ندارد و شما در برخی آزمایش ها با هماهنگی پزشک باید بین 8 تا 12 ساعت ناشتا باشید و بین 2 تا 3 ساعت از زمان بیدار شدنتان گذشته باشد و با خیال راحت و بدون دردسر در منزل خود از خدمات آزمایشگاهی بهره ببرید. آزمایش و نمونه گیری خون در خانه مناسب چه افرادی است؟ گروه اول: افراد سالمندان که توانایی یا تمایل به بیرون رفتن از منزل را ندارند و خانه را به دلایل زیادی از جمله آلودگی هوا، خطر ابتلا به کرونا و سایر موارد ترجیح میدهند. تمام آزمایش ها دوران سالمندی و … را میتوانند از طریق آسانیسم دریافت نمایند. گروه دوم: افراد معلولی هستند که توان حرکت برای آنها دشوار بوده و در بسیاری از موارد نیازمند مراقبت در منزل هستند و این عزیزان برای انجام آزمایش خون در بیرون از منزل با مشکلاتی فراوانی روبرو هستند که بهترین گزینه برای این افراد انجام نمونه گیری آزمایش در منزل می باشد. گروه سوم: در آزمایشگاه بارها با  صحنه گریه ی کودکان به دلیل ترس از محیط آزمایشگاه مواجه شده اید که شاید برای پدر و مادر آن کودک این صحنه قابل تحمل نبوده و برای کودک نیز تبدیل به یک خاطه ی بد و ناگوار از اینگونه محیط ها شده است با آزمایش خون در منزل این مشکل مرتفع میگردد. گروه چهارم: افراد شاغل و دارای محدویت زمانی که ترجیح میدهند حداکثر استفاده را از زمان خود ببرند.

آیا آزمایش خون در منزل قابل اعتماد می باشد؟

پاسخ این سوال این است که این آزمایش ها سالهای سال است که  در سراسر دنیا متداول و مرسوم است و بستر اینکار در بسیاری از آزمایشگاه های کشور نیز کاملا فراهم شده است و حتی زمان پاسخگویی به این آزمایش ها به حداقل ممکن رسیده  و میتوان با خیال راحت به آن اعتماد کرد. ضمن اینکه نمونه گیری در منزل به دلیل اینکه متخصص وقت بیشتری دارد و متقاضی دیگری وجود ندارد با فراغ بال و دقت بیشتری اینکار را انجام میدهد. نمونه گیری در منزل در چه مواردی کاربرد دارد؟
  • انجام آزمایش برای چک آپ های سلامتی
  • آزمایش برای انواع هورمون های تیروئید
  • آزمایش خون برای تست ازدواج
  • آزمایش جهت بارداری و غربالگری

جواب آزمایش خون را بدون مراجعه به آزمایشگاه دریافت کنید.

باید بگوییم به لطف پیشرفت تکنولوژی بسترهای مختلفی برای اینکار فراهم آمده است . شما میتوانیم با یک تماس ساده تلفنی با اپراتور  آزمایشگاه اطلاعات خود را داده و درخواست کنید آزمایش برای شما ایمیل گردد و یا از طریق اس ام اس اطلاع رسانی گردد و حتی  از طریق دسترسی به کارتابل مشتریان در سایت آزمایشگاه به راحتی و بطور جامع آزمایش خون خود را رویت کرده آنرا دانلود و در اختیار پزشک خود قرار دهید و یا در صورت دسترسی به پرینتر بصورت فیزیکی تحویل بگیرید.

آیا آزمایش در منزل گران تر از مراجعه به آزمایشگاه میباشد؟

انجام آزمایش کرونا در خانه و محل کار - آزمایش خون در محل کار و منزل باید بگوییم که آزمایش خون در منزل علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، هزینه رفت و آمد به آزمایشگاه را برای شما حذف کرده و مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود و نگرانی شما از مراجعه به آزمایشگاه در این دوران کرونا را تعدیل خواهد کرد.

آزمایش  خون من اورژانسی است چکار کنم؟

تنها کافیست که در آسانیسم ثبت سفارش آزمایش خون در منزل را ثبت نمایید  و به جای اینکه شما با وضعیت کرونا یا حالت جسمانی و احتمال ترافیک و … قرار بگیرید بطور اوراژانسی در کمتر از 2  ساعت خون گیری در منزل را انجام دهید در هر نقطه ی شهر بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه تست خون کرونا بدهید. در این روزهای پراسترس ناشی از انتشار ویروس کوید – 19 که اولویت اول رعایت قرنطینه و ماندن در خانه است بدون مراجعه به آزمایشگاه که احتمال ابتلای سایر عزیزان و همشهریان را نیز بالاتر میبرد در خانه ی خوب بمانیم و از خدمات غیر حضوری سامانه آسانیسم با بالاترین کیفیت بهره مند شوید. لازمه بذکر است که تمام همکاران ما در مجموعه  آسانیسم پروتکلهای بهداشتی را تمام و کمال برای سلامتی شما عزیزان رعایت خواهند کرد. تمامی پرسنل آسانیسم مجرب بوده تمام نمونه گیری های خون را با دقت و باحوصله انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *