پرستار کودک میخوام

پرستار برای فرزند میخواهید؟ فرم را پر کنید!!

اگر تا به حال با خودتان گفته اید که برای مراقبت و آموزش فرزندتان پرستار کودک میخوام، باید بدانید که به صفحه درستی مراجعه کرده اید. مادر و پدر شدن قطعا تجربه شیرین و دلچسبی است؛ اما فراهم کردن نیازهای کودک و یک زندگی ایده آل بعضا در گرو شاغل بودن هر دو والدین است. به همین منظور، اگر فکر می کنید که شما تنها والدینی هستید که به استخدام پرستار کودک در منزل فکر کرده اید، بهتر است بدانید که تنها نیستید.

بنر پرستار کودک

در سرتاسر دنیا والدین در هفته حداقل برای یک بار از خدمات پرستاران کودک در  منزل بهره می برند. حال یا شاغل اند و مجبور به استخدام آنها، یا به هر دلیلی مشغله ای دارند و قادر به مراقبت از فرزند خود در زمان به خصوصی نیستند. به همین منظور، ثبت درخواست برای این سرویس بسیار امر رایجی میان مردم است.

پرستار کودک میخوام

پرستار کودک چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات پرستاری کودک با توجه به سن بچه ها و انتظارات شما به عنوان والدین از پرستار متفاوت خواهد بود. برای مثال، ممکن است بگویید صرفا برای کمک به درس و مشق مدرسه فرزندم پرستار کودک میخوام یا ممکن است فرزندتان سن بسیار کمی داشته باشد و برای مدت زمان طولانی تنها بماند. در این شرایط علاوه بر توجه به تغذیه، خدمات دیگری چون تعویض پوشک، کمک به بهداشت و انجام امور شخصی او و تدریس موارد ابتدایی در برقراری ارتباط یا اصول اجتماعی نیز بر عهده پرستار خواهد بود.

هر شرکت پرستاری که این سرویس را فراهم می آورد نیز از این امر آگاه بوده و سعی در جذب پرستاران و کارشناسان در تمامی حوزه های نگهداری از کودکان دارد. درست مانند شرکت آسانیسم که پرستارانی آموزش دیده و مجرب را استخدام کرده و با توجه به نیاز افراد، مناسب ترین گزینه را پیش پای والدین می گذارد.

لازم به ذکر است بعضا والدین نیاز به کمک شبانه‌روزی دارند؛ یعنی فردی متخصص در زمینه نگهداری از کودکان به صورت تمام وقت و در طول شب نیز به کمک آنها بیاید تا شرایط را برای والدین ساده‌تر سازد. در این موقعیت ممکن است وظایف دیگری چون نظافت خانه، شستن ظرف ها و … نیز در نبود والدین جزو مسئولیت های پرستار قلمداد شود. به همین منظور، آسانیسم پیش از اعزام پرستار به خانه شما، نیازهای شما را سنجیده و بهترین و باتجربه ترین کارشناس را به خانه شما می فرستد.

مادران بسیاری میگویند که پرستار کودک میخوام، در نظر داشته باشید که با استخدام آنها نیز مسئولیتی بر عهده شما خواهد بود. اینکه مطابق با قرارداد تنظیم شده پیش رفته و خدماتی را از او درخواست کنید که قبلا با هم هماهنگ کرده اید.

هزینه استخدام پرستار کودک چقدر است؟

به صورت کلی، خدمات پرستاری در منزل مثل استخدام پرستار کودک کاملا وابسته به نوع و میزان خدماتی است که سرویس دهنده ها بنا به خواسته درخواست کننده ها ارائه می دهند. برای مثال، برخی به یک پرستار برای نگهداری از کودک خود، در کل تایم اداری نیاز دارند که شاید شامل تعویض پوشک، غذا دادن، تعویض لباس، استحمام و … شود و عده ای دیگر فرزند بزرگ تری داشته باشند و تنها به فردی نیاز دارند که در زمان تنهایی کودک، همراهش باشد یا در تکالیف مدرسه به او کمک کند.

یکی از موارد تاثیرگذار روی قیمت و هزینه پرستار کودک تعداد ساعاتی است که پرستار باید از کودک مراقبت کند. پرستاری از کودک براساس تعداد ساعت به 3 دسته زیر تقسیم میشود:

  • پرستار 8 ساعت در شبانه روز
  • 12 ساعت در شبانه روز
  • پرستار به صورت شبانه‌روزی

علاوه بر نوع و زمان خدمات، فاصله میان منزل پرستار و کودک نیز موجب تغییر در قیمت ها می شود. به هر حال پرستار برای رسیدن به محل باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کند.

به همین منظور، نمی توان قیمت معینی برای این کار عنوان کرد؛ زیرا عوامل متعددی در آن دخیل اند. شما عزیزان اگر می گویید پرستار کودک میخوام و میخواهید با توجه به بودجه بندی تان اقدام به استخدام این دسته از کارشناسان نمایید، همین حالا با آسانیسم تماس گرفته تا پرسنل ما با توجه به نیاز و درخواست شما، قیمت دقیق را برای شما محاسبه کنند.

پرستار کودک میخوام, اگر پرستار کودک میخواهید با آسانیسم تماس بگیرید

پرستار کودک میخوام ؛ چطور به پرستاران اعتماد کنم؟

اگر مرتبه اولی است که میخواهید دست به این کار بزنید، بدون شک باید فیلترهای بسیاری را برای این کار وضع کنید. به هر حال فرزند شما مدتی، چه کوتاه و چه زیاد را با پرستار خود خواهند گذراند و شما نیز از این بابت حق دارید؛ بنابراین حتما از موسسه ای اقدام به استخدام پرستار کنید که شناخت دارید یا مطمئن اید با پرستاران ماهر و قابل اعتمادی همکاری می کند. علاوه بر آن نیز روی عملکرد آنها نظارت دارد.

اگر چنین جایی را نمیشناسید، ما به شما پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم را پیشنهاد می کنیم. این مرکز کاملا مناسب شما است که می گویید پرستار کودک میخوام و به سختی برای اولین بار به یک پرستار اعتماد می کنید.

چرا پرستاران آسانیسم قابل اعتمادند؟

آسانیسم یک پلتفرم خدمات پرستاری در منزل است که با موسسات خدمات بهداشتی- درمانی معتبر همکاری کرده و سرویس های این چنینی را ارائه می دهد. پیش از عقد قرارداد و شروع کار با این موسسات، آسانیسم همه مراکز را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار داده و به مواردی چون پرسنل، نحوه ارائه خدمات، رضایت مشتریان قبلی و … توجه می کند.

پیش از اعزام پرستار به منزل نیز عموما از فرد یکی از مدارک شناسایی گرفته شده و پس از اتمام سرویس به پرستار پس داده می شود. در حقیقت، آسانیسم فکر همه جا را کرده و کاملا در تمامی شرایط پشتیبان شما خواهد بود. چه پیش از زمان استخدام پرستار و چه پس از آن.

بنر پرستار کودک

به عنوان والدین در پرستار کودک به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

اعتماد اولین شرط در استخدام افراد است. به طوریکه اگر کودکمان را با آنها تنها گذاشتیم، ترس و دلهره وجودمان را فرا نگیرد. البته این مورد با پیگیری ها و سختگیری های آسانیسم روی پرستاران خود یک امر جا افتاده است.

مورد بعدی راجع به دانش و تخصص آنها است. شاید تصور کنید تجربه کافی است ولی در دنیای مدرن امروزی، تجربه نه تنها کافی نیست، بلکه شاید با توجه به تفاوت های میان نسل ها، آسیب زننده نیز شود.

رابطه خوب با کودکان و توانایی برقراری ارتباط با سرسخت‌ترین بچه ها نیز دیگر ویژگی است که باید یک پرستار مجرب داشته باشد. به طوریکه در همان جلسه اول بتواند با کودک یک رابطه هر چند کوتاه و سطحی را شکل دهد.

پرستار کودک میخوام! از چه راهی اقدام کنم؟

اگر میگویید پرستار کودک میخوام باید بدانید که راه طولانی را برای پیدا کردن یک پرستار خبره و آموزش دیده پیش رو دارید. ولی توجه داشته باشید که آسانیسم این راه را برای شما هموار کرده است. کافی است در هر ساعتی از شبانه روز به صورت رایگان در وبسایت ما ثبت سفارش کنید تا لیستی از بهترین پرستاران در سطح کشور برای شما نشان داده شود.

برای درخواست خدمات مراقبتی و پرستاری در شهر تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت آسانیسم ثبت سفارش کنید. تمامی خدمات با همکاری پرستاران با سابقه، حرفه ای و مهربان به صورت شبانه‌روزی به شما عزیزان ارائه می شود.

برای ثبت درخواست کافی است فرم مربوط در سایت را پرکرده و اطلاعات خود را وارد نمایید پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما برای راهنمایی بیشتر و اطلاعات دقیق تر مانند سن، وضعیت سلامتی کودک، تعداد فرزندان، تعداد ساعات کاری با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به نیاز و شرایط شما پرستار به منزلتان اعزام می شود.

راه دیگر تماس تلفنی است، شما می توانید با شماره 02191304433 تماس بگیرید و درخواست پرستار کودک نمایید.

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد پرستار کودک از ما پرسیده اید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید.

جلسه مصاحبه با پرستار کودک داشته باشید؛ در آن نسبت به پرستار شناخت پیدا کنید و مسائل خود را در مورد موضوعات مختلف مانند حقوق و دستمزد، ساعت کاری و انتظاراتتان مطرح کنید. همچنین از موسسه مورد اطمینان که با پرستاران ماهر و قابل اعتماد همکاری می کند پرستار استخدام کنید.

هزینه استخدام پرستار کودک وابسته به نوع و میزان خدماتی است که پرستارها بنا به خواسته والدین ارائه می دهند. برای مثال برای نگهداری در تایم اداری برخی از کودکان نیاز به تعویض پوشک، غذا دادن و استحمام دارند. و عده ای دیگر که فرزند بزرگ تری داشته باشند تنها به فردی نیاز دارند که در زمان تنهایی کودک همراهش باشد یا در تکالیف مدرسه به او کمک کند.

خدمات پرستار کودک با توجه به سن کودکان و انتظارات والدین متفاوت می باشد. پرستار کودک خدماتی مانند کمک های درسی، تغذیه و در صورت سن پایین تر تعویض پوشک، کمک به بهداشت، انجام امور شخصی و آموزش ارائه می دهد. آسانیسم پیش از اعزام پرستار به خانه شما، نیازهای شما را سنجیده و بهترین و باتجربه ترین کارشناس را به خانه شما می فرستد.

اعتماد از شرایط مهم در استخدام افراد است. مورد بعدی دانش و تخصص پرستار کودک است. رابطه خوب با کودکان و توانایی برقراری ارتباط با سرسخت‌ترین بچه ها نیز دیگر ویژگی است که باید یک پرستار مجرب داشته باشد. این موارد با پیگیری ها و سختگیری های آسانیسم روی پرستاران خود یک امر جا افتاده است.

21 پاسخ

  1. با سلام من برای بچه ی 5 ساله پرستار کودک میخواستم که در محل کارم همراهم بیاد و از دخترم مراقبت کنه
    همچین نیرویی دارید شما؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله خدمات نگهداری از کودک در محل کار به شما عزیزان ارائه می شود.

  2. برای کودک 7 ساله برای شنبه تا 4شنبه پرستار کودک میخوام
    سه روز در هفته وقتی خونه نیستم در رفت و آمد کلاس زبان همراهش باشه

    1. سلام حمیده عزیز
      برای درخواست پرستار کودک با کاشناسان ما با شماره 02191304433تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به خواسته های شما پرستار مورد نیاز شما را اعزام کنند.

  3. به پرستار کودک خانم نیاز دارم برای زمانی که مادر در منزل حضور نداره به درسهای دخترم رسیدگی کنه

    1. سلام افشین عزیز
      برای درخواست پرستار کودک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      1. سلام خانمم ۴۵سال فوق لیسانس روانشناسی معلم رسمی آموزش پرورش درمانگر ذهنی کودکان کم توان ذهنی ۲۳سال سابقه کار
        مایلم بچه های ۶ تا ۱۰ سال در منزل خودم بصورت ساعتی نگه دارم
        هم محیطی امن برا کودک است هم منبع درآمدی برا بنده باشد

  4. با سلام
    من پرستار کودکی میخوام که از دختر 8 ساله مراقبت کنه مادر باردار است و نیاز به کمک دارد

    1. محمد عزیز سلام
      شما میتوانید برای مراقبت از کودک و انجام امور منزل درخواست مادریار دهید.
      برای کسب راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  5. سلام خسته نباشید
    شرق تهران پرستار کودک میخوام شما نیرویی شبانه روزی داری؟
    البته مادرم هم درخانه هست فقط میخوام مراقب دختر و پسرم باشه

    1. دوست عزیز سلام
      بله خدمات به صورت شبانه روزی نیز ارائه می شود.

  6. پرستار کودک در اموری مثل تکالیف مدرسه به فرزندم کمک می‌کنه؟

    1. بله. یکی از وظایف پرستار، کمک به کودک در انجام تکالیف است.

  7. سلام پرستاری که از طرف آسانیسم اعزام می‌شه با تمام امور مراقبت از نوزاد آشنا هست؟

    1. سلام، بله. پرستارانی که جهت مراقبت از کودک و نوزاد به منزل شما اعزام می‌شوند، دانش و تجربه بالایی در این زمینه دارند. اغلب این پرستاران، خودشان مادرانی هستند که می‌توانند تجاربشان در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

  8. سلام. کودک 4 ساله ای دارم که نمیخوام ببرم مهد و تصمیم دارم براش پرستار بگیرم که از صبح تا ساعت 2 پیشش باشه. شما می تونید این کار را برام انجام بدید؟

    1. سلام، برای درخواست پرستار کودک با کارشناسان ما با شماره 02191304433 تماس بگیرید تا طبق خواسته های شما پرستار مورد نیاز را به محل شما اعزام کنند.

  9. خانم بارداری هستم که توی ماه هفتم نیاز به کمک برای نگهداری کودک 6 ساله ام دارم. می تونم یه پرستار تمام وقت ازتون در خواست کنم؟

    1. سپاسگذاریم که آسانیسم را برای دریافت خدمات انتخاب کردید. بله با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید تا اعزام پرستار انجام شود.

  10. میخوام پرستار کودک استخدام کنم که دخترمو که توی مهده حواسش بهش باشه و از مهدم که تموم شد بیارتش خونه و کمی هم به امور منزل رسیدگی کنه آیا امکانش هست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *