تزریقات در منزل سعادت آباد

حتما برای شما شرایطی به وجود آمده است که نیاز به انجام تزریقات داشته باشید؛ اما در حال حاضر حضور در مراکز درمانی می‌تواند خطرناک باشد و امکان ابتلا به بیماری‌های واگیر را افزایش دهد.

 اگر انجام تزریقات، برای کودک یا سالمند تجویز شده باشد مشکل دوچندان می‌شود؛ زیرا اغلب کودکان تمایلی برای حضور در مراکز درمانی ندارند و ممکن است با گریه و بی‌تابی، شرایط نامناسبی را ابجاد کنند.

آسانیسم به عنوان پلتفرم خدمات پرستاری معتبر، برای عزیزانی که در سعادت آباد زندگی می‌کنند و نیاز به انجام تزریقات در منزل دارند، تکنسین کاربلد اعزام می‌کند. نیرو‌هایی که از طرف آسانیسم به منزل شما اعزام می‌شوند، همگی دارای مدرک معتبر بوده و تزریقات را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. برای دریافت خدمات کافی است سفارش خود را در وبسایت یا اپلیکیشن ما ثبت نمایید.

انجام تزریق در منزل سعادت آباد
تزریقات در سعادت آباد

اگرچه فرایند تزریق آسان و ساده است، اما انجام آن نیاز به تجربه و مهارت دارد؛ بنابراین باید توسط پرستار حرفه ای انجام شود. از طرفی لازم نیست برای انجام تزریقات دائماً به بیمارستان بروید، عزیزان خود (مادر، کودک) را در شرایط سخت در بیمارستان منتظر نگه دارید و در نهایت کلی زمان از دست بدهید. می توانید با درخواست سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم، مرکز درمانی را به خانه خود بیاورید.

اگر ساکن سعادت آباد هستید با درخواست این سرویس به ساده تر پیش رفتن طول درمان عزیز بیمارتان کمک کنید. همچنین علاوه بر سرویس تزریقات در منزل، ساکنین سعادت آباد تهران می‌توانند از سرویس پرستار سالمند در منزل سعادت آباد نیز بهره‌مند شوند.

تزریقات در منزل سعادت آباد

خدمات تزریقات در منزل چیست؟

فرآیند وارد کردن داروهای تجویز شده توسط پزشک به بدن بیمار از طریق عضلانی، زیر جلدی یا داخل جلدی، تزریق یا (injection) نامیده می شود. به ارائه کلیه خدمات تزریق، از تزریق انسولین گرفته تا تزریق داروهای شیمی درمانی، توسط پرستاران مجرب و آموزش دیده در محیط خانه، خدمات تزریق در منزل گفته میشود.

فرض کنید بیمار یا سالمندی در خانه دارید که به دلیل ضعیف بودن شرایط جسمانی، کهولت سن، حساسیت بیشتر نسبت به ابتلا به دیگر بیماری ها یا هر دلیل دیگری نمیتواند به مرکز درمانی مراجعه کند و طبق تجویز پزشک، آمپول و دارو باید سریعا استعمال شود. در چنین شرایطی استفاده از سرویس تزریقات در منزل تا درصد زیادی به آرامش و امنیت عزیزتان کمک میکند.

انواع تزریقاتی که در منزل ارائه می‌شود:

  • تزریق  عضلانی
  • تزریق داخل جلدی
  • تزریق زیرجلدی
  • سرم تراپی
  • درمان آنتی بیوتیک
  • واکسن

 5 مزیت استفاده از سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد

اگر ساکن سعادت آباد تهران هستید با دریافت سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد روند درمانتان به بهترین شکل و با کیفیت بالا پیش خواهد رفت. در ادامه مزایای استفاده از این سرویس را معرفی میکنیم:

سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد

1. در زمان صرفه جویی می کند

سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد به شما کمک میکند تا در وقت خود صرفه جویی کنید زیرا نیازی به برنامه ریزی و رفت و آمد طولانی به مراکز درمانی برای انجام تزریقات خود ندارید. به جای این که ساعت های زیادی از روز خود را برای رفتن به مطب پزشک صرف کنید در خانه خود و در آسایش کامل از این سرویس بهره‌مند شوید.

2. تجربه راحت تر و خصوصی تری را ارائه می دهد

سرویس تزریقات در منزل یک گزینه فوق العاده برای بیمارانی است که نمی توانند به دلایل پزشکی یا سایر دلایل شخصی به بیمارستان و سایر مراکز درمانی مراجعه کنند. این سرویس همچنین برای افراد مسن یا افراد دارای معلولیت که در جابه جایی با مشکل روبرو هستند انتخاب هوشمندانه ای است.

استفاده از این سرویس به شما کمک میکند تا در مورد اطلاعات شخصی با پرستار یا پزشک راحت تر صحبت کنید. به عنوان مثال، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ممکن است به اطلاعات مربوط به وزن یا فشار خون شما یا سایر اطلاعات شخصی در مورد وضعیت سلامتی تان نیاز داشته باشد.

برخی از بیماران ممکن است راحت نباشند که در ساعات اداری و در بیمارستان در مورد مسائل شخصی با پرستاران و پزشکان صحبت کنند. بسیاری از افرادی که خواهان تجربه خصوصی تری هستند خدمات تزریقات در منزل را انتخاب می کنند. اگر در بحث مسائل حساس بهداشتی در حضور افراد دیگر احساس ناراحتی می کنید، این سرویس  مناسب شما است.

3. شما را از محیط های آلوده دور نگه میدارد

روزانه صدها نفر با بیماری های متفاوت به مراکز درمانی مراجعه میکنند؛ بنابراین این مکان ها برای شما، بیمار یا سالمند تان که به هر دلیلی سیستم ایمنی قوی ای ندارد میتواند خطر آفرین باشد. با استفاده از خدمات تزریقات از جمله تزریق آمپول در منزل دیگر نگران این آلودگی و ابتلا به سایر بیماری های ویروسی نباشید. این امر در شرایط فعلی، همه گیری ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد.

تزریقات در منزل سعادت آباد آسانیسم

4. مقرون به صرفه است

از نظر اقتصادی، تزریق در خانه بسیار به صرفه تر از تزریق مراکز درمانی از جمله بیمارستان و کلینیک است. با استفاده از سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد، نه تنها درهزینه رفت و آمد صرفه جویی می کنید بلکه از خدمات تزریقات در منزل نیز لذت می برید.

برای ثبت درخواست تزریقات در منزل سعادت آباد به کجا مراجعه کنیم؟

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با همکاری شرکت های پرستاری معتبر و مجرب بسیاری، آماده ارائه سرویس تزریقات در منزل سعادت آباد است. برای ثبت درخواست تزریقات در منزل و هر نوع خدمات بهداشتی و درمانی دیگر از جمله ویزیت در منزل، دکتر در منزل و … کافی است اطلاعات ابتدایی را در فرم ثبت سفارش موجود در سایت وارد نمایید یا با شماره تلفن 02191304433 تماس بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم یکی از سرویس های خدمات پرستاری در منزل سعادت آباد و مزایای آن را معرفی کنیم. در صورتی که سوال یا نظری در رابطه با این موضوع دارید از بخش نظرات پایین صفحه، با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *