استخدام پرستار

همانگونه که یافتن پرستار خوب جهت نگهداری از عزیزانمان کار دشواری است پیدا کردن موسسه معتبر با امتیازات مناسب برای پرستاران نیز سخت است.

ممکن است با داشتن مدرک معتبر، مدت‌ها دنبال کار بگردید اما به شغل مورد نظر خود دست نیابید. اگر به خدمات پرستاری و مراقبتی علاقمند هستید می‌توانید شغل متناسب با مهارت و دانش خود را در زمینه استخدام پرستار در منزل در مرکز خدمات پرستاری آسانیسم پیدا کنید.

این پلتفرم با هدف ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمانی عزیزان نیروی با انگیزه وعلاقه‌مند جهت ارائه خدمات مراقبتی می‌پذیرد و با معرفی پرستاران کارآزموده به متقاضیان علاوه بر ایجاد فرصت شغلی، به ارتقاء سلامت افراد می‌انجامد. برای ثبت نام کافی است درخواست خود را درسایت ثبت کنید و منتظر هماهنگی‌های لازم از طرف همکاران ما شوید.

استخدام پرستار در منزل برای افراد مسن
استخدام پرستار کودک در منزل
استخدام پرستار از شرکت

به دنبال پرستار هستید؟

اگر شما می‌خواهید برای عزیزان خود پرستار استخدام کنید و به دنبال اطلاعات در مورد آن هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک ایجاد شده به صفحه خدمات پرستاری در منزل تهیه شده مراجعه کنید.

چرا برای استخدام پرستار در منزل آسانیسم را انتخاب کنیم؟

آسانیسم به عنوان یکی از مراکز خدمات پرستاری، مراقبتی و درمانی معتبر در کشور یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر پرستار کودک، سالمند یا بیمار می‌تواند در زمینه ی استخدام پرستار در منزل داشته باشد. مرکز ما با سال‌ها تجربه، بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروی مراکز باکیفیت از جمله موسساتی است که توانسته طی سال‌ها تلاش و اعتماد مراجعین را به خود جلب نماید.

کار پرستاری در منزل

علت اعتبار بالا و مشتریان بسیار آسانیسم چیست؟

فعالیت مرکز به صورت شبانه روزی است یعنی متقاضی در هر ساعت از شبانه روز یا هر روزی از هفته (حتی در روزهای تعطیل) می‌تواند درخواست خود را در وبسایت یا اپلیکیشن ثبت نماید پس از ثبت درخواست کارشناسان ما مراجعین را به پرستاران یا مراکز مربوطه برای انجام هماهنگی‌های بیشتر ارجاع خواهند داد.

امکان ثبت درخواست ساده است اگر فردی به دنبال استخدام پرستار در منزل برای سالمند، بیمار یا کودک خود باشد صفحه ثبت درخواست با رنگی متمایز در وبسایت قرار داده شده که با مراجعه به آن و تنها در 1 دقیقه درخواست ثبت خواهد شد علاوه بر آن به منظور تسهیل فرآیند ثبت، اپلیکیشن رایگان موسسه نیز راه اندازی شده که درخواست پرستار را در مقایسه با دیگر روش‌ها ساده‌تر کرده است.

علت بعدی ارزیابی عملکرد پرستاران پس از هر مراجعه است. موسسه با امکان پشتیبانی 24 ساعته از درخواست‌ها و مراجعات انجام شده توسط پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک یا پزشک بازخورد درخواست کنندگان را بررسی می‌کند. 

این ارزیابی حتی در برخی از شرایط آموزش ها در تعیین روند خدمات رسانی و افزایش رضایت مشتریان بسیار موثر خواهد بود.

اعتبار بالا و ارائه خدمات عالی توسط کادری مجرب به معنای اعتماد هر چه بیشتر افراد به موسسه و وجود کار بیشتر است، با استخدام در مجموعه ما هیچ‌گاه وقت خالی نخواهید داشت.

تماس با آسانیسم

وظایف شما برای استخدام شدن به عنوان پرستار چیست؟

به صورت کلی خدمات پرستاری که شما باید ارائه دهید شامل نگهداری و مراقبت از افراد آسیب پذیر است. این افراد می‌توانند سالمند، کودک یا بیمار باشند که هر کدام نیازمند خدمات و وظایف مختلفی است که باید در طول کار پرستاری خود انجام دهید.

  • برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید صفحه وظایف پرستار کودک را برای خدمتگزاری برای کودک بخوانید.
  • همچنین در صورتی که میخواهید برای سالمند کار کنید می‌توانید مقاله وظایف پرستار سالمند را مطالعه کنید.
  • در آخر پرستار بیمار نیز وظایف مخصوص خودش را دارد که می‌توانید در بخش خدمات پرستار بیمار مطالعه کنید.

محاسبه حقوق و مزایا برای استخدام پرستار در منزل برای آسانیسم به چه صورت است؟

استخدام پرستار در منزل آموزش دیده و ارائه خدمات در مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها هدف اصلی مجموعه آسانیسم است. اولویت ما کسب رضایت مشتری و فراهم آوردن خدمات حرفه ای و باکیفیت است اما این امر تاکنون منجر به افزایش بی‌حد و حساب قیمت‌ها نشده است. 

با این کار شاید تصور کنید به دلیل پایین بودن قیمت‌ها حقوق و مزایای نسبتا کمتری به پرستاران تعلق خواهد گرفت درحالیکه علاوه بر رضایت مشتری خرسندی پرسنل نیز دیگر اولویت مجموعه است. ما اعتقاد داریم دلیل موفقیت و کسب رضایت مشتریان، کارشناسان فعال، متخصص، مجرب و دلسوز ما است.

در واقع خیال آسوده کارشناسان و پرسنل آسانیسم منجر به ارائه هر چه بهتر خدمات خواهد شد به همین منظور بر آن شده‌ایم تا به عنوان یک شرکت خدمات پرستاری در تهران  علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای پرستاران عزیز شرایط کاری را نیز بهبود بخشیم. حقوق مناسب و درآمد بالا و امنیت شغلی تنها بخشی از مزایای استخدام در مجموعه آسانیسم است.

استخدام پرستار در منزل تهران

کار پرستاری در منزل برای سنین و شرایط مختلف

استخدام پرستار به معنای به کارگیری دانش و تخصص شما در زمینه پرستاری در منزل بیمار یا درخواست کننده است به همین منظور وظایف این شخص متناسب با این شرایط شرح می‌گردد. 

بخشی از وظایف و مسئولیت هایی که متناسب با آموزش و تجربه‌ تان برای استخدام پرستار در منزل از شما انتظار می رود عبارتند از:

استخدام پرستار برای سالمند

پدر و مادر‌ها سال‌های زیادی از عمر خود را صرف مراقبت و پرورش کودکان می‌کنند اما با افزایش سن رفته رفته توانایی‌های خود را از دست داده و این‌بار نوبت فرزندان است که به خوبی از آن‌ها مراقبت  کنند گاهی علاوه بر ناتوانی پدر و مادر سالخورده شاهد ابتلا ی آن‌ها به بیماری‌های مختلف نیز هستیم.

مراقبت از سالمند بخصوص سالمند بیمار نیازمند تخصص و زمان کافی است و بعضی از فرزندان به دلیل زمان‌کمی که در اختیار دارند یا تخصص ناکافی نمی‌توانند از عهده این امر مهم بربیایند. 

در این وضعیت استخدام پرستار سالمند آسانیسم نه تنها به اعضای خانواده در مدیریت بهتر زمان کمک می‌کند بلکه موجب رضایت سالمند و افزایش کیفیت زندگی او نیز می‌شود.

استخدام پرستار کودک

تنها ماندن فرزندان در خانه از دغدغه های مادران شاغل است. آن‌ها باید زمان زیادی را در خارج از خانه سپری کنند این درحالی است که تنها گذاشتن کودک نیز برایشان نگران کننده است از طرفی فرستادن کودک به خانه آشنایان یا مهدکودک چالش‌های جدیدی ایجاد میکند در این شرایط والدین کودک می‌توانند برای مراقبت از کودک، اقدام به استخدام پرستار کودک کنند. 

آسانیسم برای همه عزیزانی که زمان آموزش یا نگهداری از فرزند عزیزشان را ندارند خدمات پرستار کودک در منزل را ارائه می‌دهد.

انتظارات پرستار از موسسه پرستاری آسانیسم,پرستاری بیمار, استخدام در آسانیسم

استخدام پرستار برای بیماران

پرستاری از بیماران نیازمند تخصص و شناخت کافی در مورد بیماری‌های شایع که نیازمند مراقبت هستند را دارد. بیماری‌های مختلفی هستند که احتمالا برای مراقبت درست به پرستار نیاز می‌شود.

برای مثال مراقبت از بیمار بعد از سکته مغزی یکی از عارضه‌هایی است که در بیشتر شرایط به یک پرستار نیاز دارد. در این صورت شما باید اطلاعات کافی درمورد پرستاری و مراقبت های بعد از سکته مغزی را داشته باشید.

هر بیماری شرایط و روش‌های مراقبتی خودش را دارد که نیازمند تخصص مخصوص است برای همین پرستار بیمار یکی از حرفه‌ای ترین افرادی است که توسط آسانیسم اعزام می‌شود. با این حال باید به یاد داشته باشید که آسانیسم قابلیت استخدام نرس (Registered Nurse) را ندارد.

همراه بیمار در بیمارستان

برخی وقت‌ها اگر متقاضی کننده در بیمارستان باشد و به مراقبت نیاز داشته باشد همراه بیمار در بیمارستان اعزام می‌شود. این کار معمولا به صورت مقطعی بوده و وظیفه پرستار مراقبت و انجام امور بیمار در بیمارستان است. همراه بیمار معمولا به صورت مقطعی و روزانه کار می‌کند و حقوق وی روزانه است.

در جلسه استخدام پرستار چه سوالاتی مطرح می گردند؟

استخدام پرستار مستلزم انجام ارزیابی و بررسی‌های دقیق و به خصوصی است تا بتوان از دانش و تخصص متقاضی اطمینان حاصل نمود به همین منظور می‌توان گفت این مرحله چه برای پرستار و چه برای شرکت پرستاری بخش سرنوشت سازی است. پس از آشنایی‌های اولیه و طرح سوالات عمومی، در زمینه دانش شما و نحوه فراگیری آن سوالاتی مطرح خواهد شد. اینکه کجا تعلیم دیده‌اید، در چه موسسات یا مراکزی فعالیت داشتید، مهارت احیای بیمار قلبی را می‌دانید و چه تجربه‌های دیگری دارید.

در ادامه با برخی از سوالات و مسائل مهمی که در این جلسه مدنظر قرار می‌گیرند، آشنا می‌شویم:

  1. علت ترک آخرین مرکز درمانی که مشغول به کار بودید چیست؟
  2. تا چه اندازه مسئولیت پذیرید؟
  3. درباره اعتیاد، مصرف سیگار، الکل یا هر گونه موارد مشابه صحبت می‌شود.
  4. نحوه رساندن خودتان به منزل بیمار یا درخواست کننده اینکه آیا گواهینامه دارید یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده خواهید کرد.
  5. آیا از بیماری یا مشکل خاصی رنج می برید؟ آیا این عارضه خللی در کارکردتان ایجاد خواهد کرد؟ لزومی به بیان آن به متقاضی استخدام پرستار در منزل (بیمار یا اطرافیان او) وجود دارد؟
  6. در چه ساعات و روزهایی قادر به ارائه خدمات هستید؟ در زمان بندی خود انعطاف خواهید داشت؟
  7. توانایی مراقبت از افراد لجباز، عصبی یا مبتلا به آلزایمر را دارید؟ تا چه اندازه با بیمار ناسازگار کنار خواهید آمد؟
  8. تا چه اندازه به حریم خصوصی و اسرار زندگی درخواست کنندگان اهمیت می‌دهید؟
  9. در آخر نیز راجع به توقعات و انتظارات پرستار از شرکت پرستاری صحبت خواهد شد.

استخدام پرستار در منزل

استخدام پرستار در منزل تهران 

استخدام پرستار در منزل تهران یکی از بهترین گزینه هایی است که به دلیل درگیر شدن افراد جامعه این روزها بسیار فراگیر شده است زیرا استخدام پرستار کار را برای شما آسان میکند و پرستار در خانه در کنار سالمند، کودک و بیمار شما باشد و خدمات با کیفیت برای شما ارائه دهد.

استخدام پرستار در تهران همچنین میتواند از مراقبت شخصی گرفته تا مدیریت دارو ها و پشتیبانی درمانی را انجام دهد تا بهترین مراقبت را برای عزیزانتان در منزل داشته باشید.

پیدا کردن موسسه‌ای عالی و معتبری که امتیازات خوبی را برای کارمندان خود در نظر گرفته باشد عموما کار ساده‌ای نیست اگر شما نیز در تهران به دنبال فرصت‌های شغلی مربوط به خدمات مراقبتی، درمانی و استخدام پرستار در منزل هستید و تمایل دارید در یک موسسه حرفه‌ای کار کنید و حقوق و مزایای خوبی داشته باشید همین حالا با آسانیسم تماس گرفته یا از طریق وبسایت درخواست خود را ثبت نمایید.

اگهی استخدام پرستار در تهران و کرج: امکان استخدام در  پلتفرم آسانیسم فراهم شد!

اگر تصمیم دارید با استخدام پرستار به هموطنان خود در زمینه ارتقاء سلامتی کمک کنید با آسانیسم همسو و هم هدف هستید. آسانیسم برای عزیزانی که به خدمات بهداشتی، مراقبتی و درمانی علاقمند هستند امکان اشتغال فراهم آورده است. اگر می‌خواهید کار نگهداری از سالمند با حقوق بالا انجام دهید یا پرستاری از کودک کنید به زنگ بزنید.

پس از ثبت درخواست به عنوان استخدام پرستار در منزل همکاران ما بررسی‌های لازم را به عمل آورده و موقعیت شغلی متناسب با مهارت دانشتان را به شما معرفی می‌کنند به ‌این صورت هم شما جایگاه شغلی مناسبتان را به دست می‌آورید و هم عزیزان بیش‌تری امکان دریافت خدمات پزشکی، مراقبتی و درمانی را خواهند داشت. برای ثبت سفارش و هماهنگی بیش‌تر با شماره 02191304433 تماس حاصل نمایید.

4/5 - (4 امتیاز)

17 پاسخ

  1. سالمند من اخلاق تندی داره و کمی ناسازگاره. برای ایشون هم پرستار اعزام می‌کنید؟

    1. پرستاران آسانیسم مهارت بالایی در برقراری ارتباط با سالمندان داراری اخلاق و روحیات متفاوت دارند. آن‌ها با دلسوزی، خدمات درخواستی را به سالمند ارائه داده و باعث افرایش کیفیت زندگی او می‌شوند

  2. مادر من نیاز به مراقبت نداره اما هفته‌ای یک بار باید دارو تزریق کنه. آیا شما برای انجام تزریقات، پرستار اعزام می‌کنید؟

  3. با سلام و خسته نباشید. من نیاز به یک پرستاری دارم که تمام کارهای تخصصی و نگهداری از بیمار سکته مغزی رو بتونن انجام بدن چقدر قبل از اینکه پرستار و بخوام باید به شرکت اطلاع بدم؟؟؟ و ایا اینکه شما بعد تایم کاری هم جوابگو هستید ؟؟؟؟

    1. با سلام و تشکر از حسن توجه شما،
      برای انجام مراقبت های تخصصی مربوط به بیمار خود نیاز به پرستار ICU کار نیاز خواهید داشت تا بتواند تمامی خدمات تخصصی از جمله تزریقات، معاینات مداوم شرایط بیمار شما و تست علائم حیاتی را انجام بدهد. برای استخدام پرستار شما می تونید در 24 ساعت شبانه روز با ما در ارتباط باشید.

    2. سلام وقتتون بخیر.بنده مدت ده سال پرستاری سالمند رو انجام دادم و تجربه کاری دارم. درضمن یکی از آشنایان بنده هم دکتر اورژانس هستن که با بیماران من در هفته یک یا چند جلسه ویزیت انجام میدن و کارهای پزشکی شونو انجام میدن. در واقع یه تیم حرفه ای محسوب میشیم. خواستین در خدمتم تا با هم آشنا بشیم.بنده خانم هستم

    1. هزینه و تعرفه های خدمات پرستاری به عوامل مهمی چون میزان ساعت ، شیفت و نوع خدمت پرستاری که برای سالمندان است یا برای کودکان و یا …. بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  4. کار منزل به عهده پرستار کودک نیست. پرستار کودک مستخدم که نيست فقط امور مربوط به کودک و اتاق کودک جزء وظایفشه. درسته؟

    1. بسته به قراردادی که نوشته میشود شرح وظایف می تواند تغییر کند.

    1. برای پاسخ به این سوال می توانید به مقالات سایت مراجعه کنید یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

    1. سلام مدارک پرستار های سفته، مدرک شناسایی و عدم سو سابقه و… هستند

  5. ما نیازمند پرستار سالمند هستیم الان فرم رو پر کنم برا من پرستار رو میفرستین ؟

    1. سلام بله اگر فرم را پر کنید کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس میگیرند تا پرستار برای شما بفرستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *