پرستار کودک در نیاوران

 اگر ساکن نیاوران هستید و به هر دلیلی زمان یا تخصص کافی برای رسیدگی به امور آموزشی، پرورشی یا مراقبتی کودکتان را ندارید، می‌توانید از خدمات پرستار کودک در نیاوران آسانیسم بهره بگیرید.

ما در آسانیسم با در اختیار داشتن نیرو‌های با تجربه و کاربلد، آماده ارائه انواع خدمات پرستار کودک هستیم. کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در کم‌ترین زمان ممکن پرستارانی منطبق با نیاز‌های شما در محل حضور یابند.

استخدام پرستار کودک در نیاوران
پرستار بچه نیاوران
ثبت سفارش خدمات

پرستاری از کودک در نیاوران

استخدام یک پرستار کودک که قابل اعتماد و حرفه ای باشد به شما آرامش خاطر بسیاری در این زمینه میدهد و با پرستاری از کودک در نیاوران شما میدانید که از فرزندتان مراقبت تخصصی تری انجام میشود و تمرکز های بیشتری برای اشتغال، تحصیل و کارهای روزمره خود دارید.

پرستار کودک در نیاوران برای چه افرادی مناسب است؟

پدر و مادر بودن شغل تمام وقتی است که تعطیلی نداشته و هر لحظه شما را درگیر خواهد کرد حال به این شغل بدون مرخصی و استراحت، چالش های سخت پرورش و آموزش کودک را نیز اضافه کنید اینکه چقدر باید برای تعلیم یک مسئله جدید یا حتی خوردن مواد غذایی با آنها کلنجار بروید ولی اگر در منطقه نیاوران ساکن هستید و برای کودک خودتان نیاز به مراقب دارید میتوانید با استخدام پرستار کودک نیاوران نگرانی ها و خستگی هایتان را تقریبا به صفر برسانید.

با استخدام پرستار کودک همواره فردی وجود دارد تا در رسیدگی به کارهای بچه به شما کمک کند، فرصتی برای استراحت شما را فراهم آورد و آموزش ها را در اصولی ترین شکل پیش ببرد البته شاید در وهله اول تصور کنید چنین کمک هایی در نگاه دیگران در رفتن از زیر بار مسئولیت فرزندتان است اما فراهم آوردن مناسب ترین شرایط برای کودک و شما و تسهیل پروسه پرورش آنها مگر همان چیزی نبوده که می خواستید؟ پس کمک گرفتن از پرستار بچه نه تنها پیشنهاد نمی شود بلکه در برخی مواقع حضورشان نیز الزامی است.

استخدام پرستار کودک نیاوران

پرستار کودک در نیاوران چطور می تواند در پرورش هر چه بهتر کودکمان کمک کننده باشد؟

پرستار کودک در نیاوران با رعایت موارد زیر میتواند در پرورش کودکمان کمک کننده باشد این موارد عبات اند از :

از درون آرام می شوید

هیچ چیزی به اندازه حضور یک پدر و مادر آرام و خوشحال برای کودک و سلامتی روان او ارزشمندتر نیست ولی بچه داری باعث می شود تا نتوانید آنطور که باید و شاید به خودتان برسید و آرامش درونی خود را پس از یک روز کاری شلوغ دوباره بازیابید.

به سلامتی خود برسید

کودکان معمولا سیستم ایمنی قوی ندارند و بردن آنها به مراکز درمانی آلوده برایشان بسیار خطرناک خواهد بود همچنین ممکن است توانایی پذیرش معطل شدن و ماندن در صف های طولانی را نداشته باشند پس از مدتی حوصله شان سر رود و تنها به دردسرها و دغدغه های شما اضافه شود.

با کمک گرفتن از پرستار بچه می توانید این مورد را نیز برطرف کنید اگر مشکلی دارید و باید به پزشک مراجعه کنید، اما مراقبت از کودک باعث شده زمان کافی برای این کار نداشته باشید، با کمک استخدام پرستار کودک نیاوران دیگر جای هیچ بهانه ای باقی نخواهد ماند.

به بهبود بازیابی رابطه میان شما و همسرتان کمک می کند

مشغله های امروزی بعضا باعث می شود تا نه تنها حواسمان به سلامتی روانمان نباشد بلکه همسرمان را نیز نبینیم و توجه کافی به او نداشته باشیم. حال که پدر یا مادر هستید، این امر چندین برابر می تواند زندگی زناشویی شما را تحت الشعاع قرار دهد.

بنابراین اگر ساکن نیاوران هستید با استخدام پرستار کودک نیاوران حتی برای مدتی کوتاه این فرصت و انرژی را خواهید داشت تا مانند گذشته به همسر خود توجه کنید، به سینما رفته یا یک وعده غذایی در یک رستوران خوب داشته باشید.

با استخدام پرستار کودک نیاوران به بچه ها نیز خوش می گذرد

پرستاران در زمینه نگهداری و مراقبت از کودکان در منزل نه تنها آموزش دیده اند بلکه تجربه بسیاری نیز دارند علاوه بر آن این گروه اکثرا افرادی هستند که به کودکان و برقراری ارتباط با آنها بسیار علاقه مند بوده و به راحتی می توانند با آنها اوقات خوشی را سپری کنند.

تماس با کارشناسان آسانیسم

اگر از یک پرستار بچه کمک بگیرید، کودکان نیز ساعتی از روز را خیلی بهتر خواهند گذراند. در این شرایط فردی وجود دارد تا با کمک روش های نوین و انرژی بیشتر با آنها بازی کند، وقت بگذراند، بدون اینکه نگران انجام دیگر کارها باشد.

کودکان را مستقل بار می آورد

با استخدام پرستار کودک و سپردن آنها به افرادی امین، کودک فرا می گیرد که والدین نیز کارهای مخصوص به خود را دارند و باید به آنها رسیدگی کنند. آنها یاد می گیرند که پدر و مادر همواره نمی توانند کنار ما حضور داشته باشند و ما نیز باید برای حفظ سلامتی روان خود، تلاش کنیم که این امر با برقراری ارتباط با دیگران (پرستار) شروع شده و با انجام برخی از فعالیت ها به صورت شخصی ادامه پیدا می کند.

قطعا کودک در زمان خردسالی به توجه بیشتری از سوی والدین خود نیاز دارد. مادر و پدر نیز بدون شک تمایلی برای از دست دادن فرصت برای وقت گذراندن با آنها را ندارند اما استخدام پرستار کودک در نیاوران نه تنها برای شما، بلکه برای خودشان هم بهتر است. آنها باید بدانند شما نیز حق زندگی دارید و تخصیص زمانی به خود در طول یک هفته یا یک ماه پر فشار امری طبیعی است. آنها نیز در استحکام روابط اجتماعی خود و دوست پیدا کردن ماهر خواهند شد.

دیگر نگران گرفتن مرخصی نخواهید بود

در زندگی های امروزی معمولا مادر و پدر هر دو شاغل اند و نگهداری از کودک به معنای گرفتن مرخصی های پیاپی، عقب ماندن از فرصت ارتقاء شغلی و از دست دادن منابع مالی بیشتر است. منابع مالی که در طول زمان برای کودک رفاه بهتری را به همراه خواهد داشت.

اگر در منطقه نیاوران زندگی میکنید با استخدام پرستار کودک نیاوران دیگر نیازی به مرخصی گرفتن نیست. استفاده از خدمات پرستاری کودک به صورت تمام وقت یا پرستار نیمه وقت کودک به شما کمک می‌کند در روال عادی زندگی کودک اختلالی ایجاد نشود و شما از برنامه های کاری خود عقب نمانید.

پرستار کودک در نیاوران چه وظایفی بر عهده دارد؟

کمک به بهداشت کودک

وظیفه نظافت و کم به بهداشت کودک بر عهده پرستار است.

انجام بازی های خلاقانه با کودک

یکی از مهمترین نیازهای کودکان تفریح است پرستار کودک می تواند اصول آموزشی لازم را در کنار بازی و سرگرمی به او بیاموزد.

مراقبت از کودک

کودکان ممکن است برخی مواقع زمین بخورند یا زمین بیفتند پرستار باید از کودک مراقبت کند و او را از اشیاء خطرناک دور کند.

انجام امور منزل

تهیه غذا، مرتب کردن خانه و تهیه وعده های غذایی سالم نیز میتواند از وظایف پرستار باشد.

پرستار کودک نیاوران

استخدام پرستار کودک نیاوران از آسانیسم همه چیز را ساده کرده است

همانطور که متوجه شدید، استخدام پرستار کودک در منزل نیاوران تنها برای شما سودمند نیست. کودکان نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد. ولی آیا می توان از هر جایی اقدام به این کار کرد؟

قطعا خیر. پرستار فردی است که کودک ساعتی از روز را، هر چند کوتاه، با وی می گذراند؛ بنابراین باید از فیلترهای بسیاری گذرانده شده و ارزیابی شود تا بتوانید فرزندتان را به آنها بسپارید. در واقع، همواره بهتر است از جایی پرستار کودک را انتخاب کنید که نظارتی روی عملکرد آنها وجود دارد، اصلا مجموعه با همین هدف تشکیل شده باشد و فردا روزی، در صورت بروز نارضایتی از شما حمایت شود.

این مسئله استخدام پرستار بچه نی نی سایت را به کلی زیر سوال می برد. نی نی سایت وب سایتی برای کمک به مادران باردار یا تازه زایمان کرده است تا با به اشتراک گذاشتن شرایط و تجربه های خود، به دیگر مادران کمک کنند. استخدام پرستار از این پلتفرم نه تنها کمکی به شما نمی کند، بلکه ممکن است بعدها شما را نیز به دردسر بیاندازد.

شما میتوانید از سرویس پرستار کودک در مناطق نزدیک به نیاوران مانند پرستار کودک در فرمانیه نیز استفاده کنید.

معتبرترین پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری و مراقبت از کودک در منزل

استخدام پرستار کودک نیاوران از طریق پلتفرم آسانیسم به شما این امکان را می دهد تا بهترین و باتجربه ترین کارشناسان در این زمینه را استخدام کنید. در واقع، مجموعه آسانیسم با هدف ارائه سرویس های پرستاری در منزل بنا شده است. شکی نیست که انتخاب پرستار توسط این مرکز کار عقلانی تری خواهد بود.

آسانیسم یک پل ارتباطی میان شما و موسسات خدمات پرستاری است و با فراهم آوردن اطلاعات از سرویس های مختلف آنها، پیدا کردن یک پرستار ماهر و مجرب را به یک امر ساده بدل کرده است. تنها کافی است درخواست خود را به صورت رایگان در وبسایت ثبت کرده تا لیستی از شرکت های پرستاری با سرویس های مختلف نگهداری از کودک به همراه قیمت برایتان نمایش داده شود. همچنین خدمات پرستار کودک در کرج هم به شما عزیزان ارائه می شود.

با این کار دیگر نیازی نیست ساعت ها در وبسایت موسسات مختلف بچرخید تا مناسب ترین پرستار را با توجه به نیازها و انتظاراتتان بیابید. در انتها نیز می توانید با امتیازدهی به پرستار در وبسایت، به دیگر والدینی که ساکن نیاوران هستند کمک کنید تا انتخاب بهتری را تجربه کرده و استخدام پرستار کودک نیاوران برای آنها ساده تر شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با 02191304433 تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت داشته باشید.

وظایف پرستار

 👶🏼 مراقبت از کودک، انجام امور منزل و ..

برای استخدام و مشاوره با کجا تماس بگیریم

📞 تماس با آسانیسم و مشاوره رایگان با کارشناسان

 بازه زمانی فرستادن پرستار

  🕛 1 الی 2 روز

دسترسی سریع

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد پرستار کودک نیاوران از ما پرسیده اید. برای توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت پرستار کودک به عواملی مانند ساعات و روزهای کاری پرستار، محدوده محل سکونت درخواست کننده سرویس، تحصیلات پرستار و وظایفی که بر عهده ی پرستار کودک است بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید.

پرستاران ارائه دهنده ی خدمات کودک آسانیسم از جمله مادریار، کودکیار و پرستار کودک بیمار احراز هویت شده اند و دارای مدارک تایید صلاحیت مانند عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند.

در صورتی که نیاز به پرستار کودک در منزل نیاوران دارید، حتما از مراکزی که مجوز رسمی دارند، خدمات بگیرید. پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه انواع خدمات پرستاری و مراقبتی می باشد. 

خدمات پشتیبانی آسانیسم پس از اعزام نیرو در صورت نارضایتی به هر دلیلی، پرستار را برای شما تعویض می کند و در مورد نیروی جدید اعزامی نیز از شما پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

امتیاز محتوا

28 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    برای منطقه دربند در تهران پرستار برای نوزاد 7 ماهه اعزام میکنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله خدمات پرستاری از نوزاد در تمام مناطق تهران ارائه میشود.
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  2. سلام
    من ساکن نیاوران هستم و یک روز درمیان نیاز به پرستار کودک 24 ساعته دارم

    1. مهرداد عزیز سلام
      ما در تمام مناطق تهران با توجه به تعداد روزهای مورد نیاز شما خدمات پرستاری کودک ارائه می دهیم.
      برای اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  3. نقاط دیگ شمال تهران هم پرستار میفرستین؟ما تجریش هستیم…اوایل هفته نیاز به پرستار کودک دارم

    1. سلام ستاره عزیز
      بله، ما برای تمام نقاط تهران از جمله مناطق شمال تهران خدمات پرستاری و مراقبتی ارائه میدهیم.
      با شماره 02191304433تماس بگیرید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

      1. سلام و عرض ادب
        خواستم تشکر کنم ازتون از پرستاری که معرفی کردین ممنون بابت تمام زحمات و صبوریتون

        1. سلام الهام عزیز
          بله در صورت نیاز شما پرستار کودک تحصیل کرده و آشنا به زبان انگلیسی اعزام می شود.

  4. سلام خسته نباشید
    من ساکن نیاوران هستم و برای کودک 8 ساله به پرستار کودک تحصیلکرده و آشنا به زبان انگلیسی نیاز دارم
    پرستاران شما تحصیلکرده و آشنا به زبان هستند؟

    1. سلام بنده خانمی 43 ساله هستم متارکه کردم و بدنبال پرستاری از کودک هستم ولی محل کار برام خیلی مهمه با تشکر

      1. سلام، ممنون از ارسال نظر شما. در نظر داشته باشید که انتخاب محل کار مناسب برای پرستاری از کودکان بسیار اهمیت دارد و می‌تواند تاثیر زیادی در رضایت شغلی و کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد. پیشنهاد می‌شود که علاقه‌مندی‌ها، تجربه کاری و محیط کاری مورد نظرتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا تصمیمی منطبق با نیازهای شخصی و حرفه‌ای خودتان بگیرید.
        اگر تصمیم خودتون گرفتید و خواستید پرستار کودک در نیاوران یا هرجای دیگه بشید، می‌توانید در فرم بالای صفحه جایی که نوشته شده دنبال کار پرستاری هستید کلیک کنید و اطلاعات خودتون را برای همکاری با ما ثبت کنید. این کار کاملا مجانی هستش و در صورت تایید و احراز هویت و سابقه کار می‌توانید در بخش کارهای پلتفرم آسانیسم عضو شوید.
        در صورتی که محل کار براتون خیلی مهمه، محل کار مورد نظرتون را به کارشناسان ما اعلام می‌کنید و درصورت ایجاد کار در محله ای شما میخواستید کار کنید پیدا شد در اسرع وقت به شما اعلام می‌شود.

    1. فرقی نمی‌کند در کدام محله از تهران زندگی می‌کنید؛ پس از ثبت سفارش و انجام هماهنگی‌های لازم، پرستار مورد نظر به منزل شما اعزام می‌شود.

  5. من و همسرم زمان کافی برای رسیدگی به تکالیف مدرسه پسرم و کمک در انجامش رو نداریم، آیا این امکان وجود داره که پرستار علاوه بر مراقبت از کودک، به تکالیف و امور درسیش هم رسیدگی کنه؟

  6. ممنون از خدمات خوب پرستاری که برای فرزندم فرستادین بسیار خوب بود.

    1. خیلی هم عالی. ممنون از شما که خدمات آسانیسم را انتخاب کردید

  7. سلام میخواستم از خدمات خوب پرستاری که فرستادید تشکر کنم و بگم پسرم با کمک پرستار شما رو به بهبودی هست.

    1. سلام، زنده باشین خیلی ممنون که وقت گذاشتین و به ما انرژی مثبت دادین.

  8. سلام وقت بخیر پرستار کودکی که از مرکز شما برام معرفی شد بسیار خوب بود و ازش خیلی راضی هستم. خواستم از این راه رضایت خودم اعلام کنم و بهتون خسته نباشید بگم.

    1. سلام دوست عزیز، خداروشکر که از خدمات ما راضی بودید. براتون بهترین ها را آرزو میکنیم.

  9. نوزاد چند ماهه دارم که خودم به تنهایی نمیتونم ازش نگهداری کنم. میشه لطفا یه پرستار با تجربه در مورد این کار بهم معرفی کنید؟

  10. پرستار کودکی که استخدام می کنم می تونه توی مسافرت های کاری هم با من همراه باشه و از کودکم نگهداری کنه

    1. سلام بله امکان پذیر است فقط این مورد را در ابتدا با کارشناسان ما در میان بگذارند.

  11. پرستار برای نوزاد دو قلو دارین که تجربه هم در این زمینه داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *