فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی یک درمان فیزیکی است که بر بهبود عملکرد فرد تاثیرگذار است و توسط پزشک معالج تجویز می‌شود. اما تاثیرات آن مستلزم انجام مستمر تمرینات آن و مراجعه مداوم به فیزیوتراپیست بوده که برای عده‌ای از بیماران چالش برانگیز است. 

مراجعه به مطب برای بعضی از بیماران به دلایلی مانند ترافیک، وسایل نقلیه نامناسب، دور بودن مطب، انتظار و صف بیماران، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و از همه مهم‌تر ناتوانی بیمار و درد ناشی از بیماری، دشوار است. 

ما در آسانیسم در این راستا و برای آسایش و رفاه حال عزیزان شما، سرویس فیزیوتراپی در منزل را در نظر گرفته‌ایم. عزیزان شما بدون صرف هزینه و وقت اضافی برای رفت و آمد، می‌توانند زیر نظر متخصص فیزیوتراپ مجرب ما تمرینات روزانه را انجام و روند درمان را تسریع دهند.

فیزیوتراپی در منزل
فیزیوتراپی
چه خدماتی نیاز دارید؟

چرا از آسانیسم فیزیوتراپ در منزل بگیرید؟

فیزیوتراپی به افرادی که توانایی حرکتی خود را به دلیل حادثه یا آسیب های ناشی از کار از دست داده اند کمک می کند تا توانایی های حرکتی خود را بازیابی کنند و به حداکثر برسانند از این رو، انجام فیزیوتراپی در روند درمان این عزیزان اهمیت زیادی دارد. با این حال، برخی از افراد به دلایل متفاوت توانایی مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند اما این امر نباید مانع درمانشان شود.

سرویس فیزیوتراپی در منزل نیز برای همین دسته از عزیزان فراهم شده است اینکه بدون دغدغه از بابت حمل و نقل یا جابجایی حرکت به زندگیشان برگردد.

اگر شما یا عزیز بیمارتان نیاز به فیزیوتراپ دارید همین حالا با آسانیسم، معتبرترین پلتفرم ارائه خدمات پرستاری در منزل تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

برخی از ویژگی های پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم:

نیروهای با سابقه کار بالا
کیفیت بالا در خدمات
قیمت مناسب در خدمات
احراز هویت نیروها
اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه
ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها

فیزیوتراپی در خانه

با استفاده از سرویس فیزیوتراپی در خانه دیگر لازم نیست عزیز بیمار یا والدین سالمندتان با وجود شرایط جسمانی بد سختی رفت آمد به کلینیک ها را برای انجام فیزیوتراپی تحمل کنند. پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم سرویس فیزیوتراپی در منزل را به تمام متقضایان ساکن تهران و کرج ارائه می دهد. فیزیو تراپ های آسانیسم همگی افراد متخصص و آموزش دیده هستند که می توانند به شما در بازیابی توانایی های حرکتی تان کمک چشمگیری کنند.

فیزیوتراپی در منزل بدون مراجعه به مراکز درمانی

نتیجه فیزیوتراپی با صبر و مداومت بیمار در درمان و انجام فعالیت‌های تجویز شده توسط پزشک حاصل می‌شود اما همه ما می‌دانیم مراجعه روزانه به کلینیک‌های درمانی، مشکلات زیادی برای بیمار و خانواده او به همراه دارد. قرار گرفتن در هوای آلوده، منتظر ماندن در ترافیک و نوبت ویزیت بیماران می‌تواند برای بیمار که به دلیل بیماری صبر و تحمل کم‌تری دارد و گاهی در حرکت و راه رفتن نیز مشکل دارد، دشوار باشد و حتی ممکن است او را از ادامه درمان منصرف ‌کند. 

در این هنگام بهترین تصمیم خانواده‌ها که چالش‌های رفت و آمد به کلینیک را حذف می‌کند، استخدام فیزیوتراپیست در منزل است. با کمک گرفتن از فرد متخصص بدون نگرانی برای روند درمان عزیزانتان می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید و انجام فیزیوتراپی در منزل را به فیزیوتراپیست‌های کاربلد بسپارید.

مزایای فیزیوتراپی در منزل برای بیماران

فیزیوتراپی در منزل امری نسبتا رایج است و ما در پلتفرم آسانیسم با نیرو‌های آموزش دیده و دلسوز و به همراه داشتن بهترین لوازم و دستگاه‌های فیزیوتراپی، آماده ارائه سرویس فیزیوتراپی در منزل به شما عزیزان هستیم.

این سرویس مزیت‌های زیادی برای بیمار به همراه دارد و نمونه‌هایی از آن شامل:

  • ارائه خدمات با کیفیت بالا و فیزیوتراپی به صورت خصوصی تری برای فرد انجام میشود
  • در خانه خود آرامش بیشتری دارند و میتوانند فعالیت های خود را راحت تر انجام دهند.
  • مقرون به صرفه‌ است و اعضای خانواده میتوانند در کنار سالمندان شان باشند و اگر مشکلی پیش آمد به او در این امر کمک کنند.
  • عدم نیاز به ماندن در صف نوبت‌دهی.
  • از اتلاف وقت در ترافیک و خلاص شدن آن کمک میکند.
  • تسریع بهبود بیمار.
  • مدیریت بهتر زمان.
  • قرار نگردن در معرض آلودگی هوا و بیماری.

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

افرادی که از پلتفرم آسانیسم برای ارائه خدمات در منزل شما حاضر می‌شوند، همگی متخصص و کاربلد هستند و تمامی خدمات لازم را به بهترین شکل به بیمار ارائه می‌دهند آن‌ها با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌های فیزیوتراپی در منزل، با انجام تمرینات مطابق استاندارد‌ها و با توجه به نیاز بیمار به تسریع روند بهبود بیمار کمک می‌کنند.

فیزیوتراپیست پس از حاضر شدن در منزل شما با بررسی وضعیت بیمار، تعداد جلسات فیزیوتراپی و با در نظر گرفتن بیماری و آسیب دیدگی تمرینات و فعالیت‌های متناسب با آن را به بیمار می‌دهد.

انجام درست تمرینات فیزیوتراپی نیاز به آموزش دارد و انجام نادرست آن می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. ما در این قسمت به برخی از تمریناتی که توسط متخصص برای فرد بیمار تجویز می شود پرداخته ایم.

تمرین فیزیوتراپی زانو در منزل

  1. تمرین بالا بردن پا 
  2. تمرین کشش همسترینگ
  3. تمرین بالا بردن زانو
  4. تمرین تکیه به دیوار و…

تمرین فیزیوتراپی کمر در منزل

  1. تمرین نیایش و سجده
  2. حرکت زانو به چپ و راست و…

تمرین فیزیوتراپی ریوی

  1. تنفس لب قنچه ای 
  2. باز آموزی تنفس عمیق و…

تمرین فیزیوتراپی سکته در منزل

  1. بالا بردن وزنه کوچک به وسیله پا 
  2. بالا نگه داشتن دست به وسیله دست دیگر

در ادامه با انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل آسانیسم آشنا می‌شویم.

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در درمان مشکلات مختلفی موثر است به همین دلیل ما در آسانیسم خدمات مختلفی از فیزیوتراپی و با توجه به نیاز‌های بیماران به شما ارائه می‌دهیم. آسانیسم انواع خدمات فیزیوتراپی در خانه را توسط بهترین و مجرب ترین فیزیوتراپیست‌ها برای درمان عزیزان شما به‌کار می‌گیرد. برخی از خدمات فیزیوتراپی که در آسانیسم ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

شاید شما هم در شرایطی تجربه برخورد با پزشک خوش اخلاق را داشته باشید که علاوه بر یک خاطره خوب منجر به ارتباط موثر و کمک در بهبود شما شده است. جنسیت پزشک و فیزیوتراپیست نیز به همین اندازه در داشتن ارتباط بین متخصص فیزیوتراپی و بیمار موثر است انتخاب فیزیوتراپیست خانم یا اقا با توجه به شرایط و نیاز، به شما در داشتن ارتباط موثر کمک می‌کند. 

بعضی از بیماران به دلایل مختلف اعتقادی، ارتباط آسان‌تر و… تمایل به دریافت خدمات فیزیوتراپیست خانم در منزل را دارند که آسانیسم با توجه به درخواست و نیاز بیمار خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

دوره سالمندی دوره‌ای از زندگی است که با ناتوانی‌های جسمی و محدودیت‌های حرکتی‌ همراه است علاوه بر آن در سالمندان شاهد عدم تعادل، پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی عروقی و فشار خون هستیم که نیاز به مراقبت و درمان را در آن‌ها افزایش می‌دهد. 

یکی از روش‌های درمانی که تاثیر زیادی در کاهش درد، مقابله با ناتوانی و بازیابی عملکرد دارد، فیزیوتراپی است که با در نظر گرفتن ناتوانی‌های سالمند در رفت و آمد و قرار گیری در محیط ناسالم خارج از منزل، بهتر است در منزل صورت پذیرد از دیگر مشکلات شایع سالمندان سقوط از پله و زمین خوردن است که معمولا با شکستگی همراه بوده و به دلایلی مثل پوکی استخوان و عدم تعادل اتفاق می‌افتد.

جالب است بدانید فیزیوتراپی سالمند در منزل و مدوامت بر تمرینات آن با افزایش تعادل و کاهش پوکی استخوان همراه است و علاوه بر تاثیرگذاری در عدم سقوط و زمین خوردن، در صورت بروز مقابله با بیماری را افزایش می‌دهد. انجام تمرینات فیزیوتراپی علاوه بر افزایش دامنه حرکتی سالمند بر بهبود بیماری‌هایی مثل فشار خون، قند خون، مشکلات قلبی و ریوی، ضعف عضلانی و… تاثیر گذار است.

حصول نتیجه در این درمان باعث افزایش امید به آینده و عزت نفس در بیمار و کاهش نگرانی‌های خانواده او خواهد شد .

فیزیوتراپی دست در منزل

دستان شما یکی از اعضای مهم بدنتان هستند و آسیب و مشکلات آن می‌تواند تعداد زیادی از کار‌های روزمره شما را مختل کند. آسیب‌هایی مثل ترک استخوان، شکستگی استخوان، در رفتن مچ دست، رگ به رگ شدن، پارگی تاندون، در رفتن آرنج، کشیده شدن عضلات دست و… نمونه‌هایی از آسیب‌ دست هستند که علاوه بر کاهش دامنه حرکت با درد همراه‌اند به همین دلیل توجه به سلامت دست و درمان به موقع در صورت بروز این مشکلات از اهمیت زیادی برخوردار است اما هنوز افرادی وجود دارند که با وجود درد در ناحیه دست زمان کافی برای مراجعه حضوری به کلینیک‌های درمانی را ندارند.

پیشنهاد ما به این افراد استفاده از خدمات فیزیوتراپی دست در منزل است. آسانیسم این امکان را برای شما فراهم نموده است که با استفاده از سرویس فیزیوتراپی دست در منزل، بدون خارج شدن از خانه مراحل درمان دست آسیب دیده را طی کنید و از درد ناحیه دست خلاص شوید. 

نمونه‌هایی از خدمات فیزیوتراپی دست در منزل که در آسانیسم ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی مچ دست در منزل

از دیگر خدماتی که در آسانیسم ارائه می‌شود فیزیوتراپی مچ دست در منزل است. بین افراد و به‌خصوص ورزشکاران آسیب دیدگی مچ از مشکلات شایع است که به دلایلی مثل التهاب تاندون، شکستگی مچ دست، آرتروز، رگ به رگ شدن، پیوند و…. اتفاق می‌افتد. راه درمان این آسیب دیدگی فیزیوتراپی مچ دست در منزل است.

فیزیوتراپی دست در منزل

فیزیوتراپی آرنج دست در منزل

اگر دست شما از ناحیه آرنج آسیب دیده باشد، فیزیوتراپیست با استفاده از تمرینات و حرکات لازم، عضلات آرنج دست شما را تقویت کرده و به بهبود عملکرد دست شما کمک می‌کند.

فیزیوتراپی انگشت دست در منزل

یکی دیگر از آسیب‌های مربوط به دست، آسیب دیدگی انگشتان دست است و شامل شکستگی، در رفتگی، تورم ناشی از انگشت ماشه‌ای و… است. فیزیوتراپیست‌های ماهر ما در آسانیسم در منزل شما می‌توانند در بهبودی عملکرد دست شما و کاهش درد و تورم به شما کمک کنند.

فیزیوتراپی پا در منزل

یکی از قسمت‌های مهم بدن پا است که وظیفه تحمل وزن و جابجایی را بر عهده دارد اما به هر دلیلی ممکن است دچار آسیب‌هایی مثل خارپاشنه، قوس کف پا، شکستگی، در رفتگی، پیچ خوردگی درد در آشیل و گرفتگی در هرکدام از عضلات شود و کیفیت زندگی افراد را کاهش دهد. 

در این شرایط فرد برای بهبود و کاهش درد نیاز به فیزیوتراپی دارد. از طرفی مشکلات به ‌وجود آمده برای پا، به همراه درد ناشی از این مشکلات، مراجعه به کلینیک‌های درمانی برای بیمار را دشوار می‌کند و فیزیوتراپی پا در منزل جایگزین مناسبی برای درمان و بهبود بیمار است.

فیزیوتراپیست‌های آموزش دیده در پلتفرم آسانیسم آماده ارائه خدمات انواع فیزیوتراپی در منزل و همچنین، فیزیوتراپی در منزل پا و فیزیوتراپی در منزل مچ پا هستند.

فیزیوتراپی زانو در منزل

درمان زانو درد در منزل

مشکلات زیادی وجود دارند که می‌توانند عملکرد زانو یا هر دو زانو را کاهش دهند. آرتروز، وارد شدن آسیب ناشی از تصادف یا سقوط به زانو و ضربه از جمله این مشکلات هستند. فیزیوتراپی بر توانبخشی، بازگشت دامنه عملکرد و کاهش درد تاثیر بسزایی دارد به همین علت به بیمارانی که از زانو درد رنج می‌برند توصیه می‌شود برای درمان این آسیب دیدگی‌ها نیز به انجام تمرینات فیزیوتراپی روی آورند. فیزیوتراپی زانو در منزل نیز توسط کادر مجرب آسانیسم به شما و عزیزانتان ارائه می‌شود.

فیزیوتراپیست ماهر که از آسانیسم به منزل شما اعزام میشود پس از معاینه و پی بردن به علت درد زانو بیمار با استفاده از تجهیزات مدرن و با استفاده و شیوه‌های درمانی مناسب به درد‌های او پایان می‌دهد. این خدمات شامل: فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو در منزل، فیزیوتراپی زانو در منزل و… است.

فیزیوتراپی کمر در منزل

کمر درد یکی از مشکلات شایع بین عموم مردم است به طوری که تحقیقات نشان می‌دهد حداقل 80 درصد مردم، کمردرد را در طول زندگی خود تجربه کرده‌اند. از دلایل کمردرد تصادف، دیسک کمر، بلند کردن جسم سنگین، زمین خوردن، کهولت سن، خوابیدن در وضعیت نامناسب و انجام عمل جراحی دیسک کمر را می‌توان نام برد که با درد در بازه خفیف تا شدید همراه است. 

در فیزیوتراپی کمر در منزل، تمریناتی با توجه به شدت و نوع آسیب دیدگی، برای بازیابی توانایی حرکتی بیمار انجام می‌شود. فیزیوتراپی برای کمر درد با افزایش انعطاف بدنی، کمک در حفظ تعادل بیمار و تقویت عضلات، روند بهبود را تسریع می‌بخشد.

فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل

ستون فقرات متشکل از مهره‌ها و دیسک‌هایی است که بین مهره‌ها قرار گرفته است و این آناتومی ستون فقرات، قابلیت انعطاف‌پذیری به بدن را می‌دهد. بیماری دیسک کمر به معنی پارگی یا بیرون‌زدگی این دیسک‌های ژلاتینی یا غضروفی بین مهره‌های کمر است معمولا با انجام حرکت نامناسب و ناگهانی به دیسک کمر فشار وارد می‌شود و دیسک این فشار را از قسمت درونی به دیواره بیرونی یا همان غضروفی خود وارد می‌کند که با کمردرد همراه است. 

اگر این فشار به دیواره بیرونی دیسک در طولانی مدت ادامه پیدا کند، باعث پارگی و درد در ناحیه پا می‌شود با دلایلی که گفته شد فیزیو تراپی دیسک کمر از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر کاهش درد کمر، مقابله و درمان بیماری، از اتفاقات بعدی جلوگیری می‌کند.

متخصصان ما در پلتفرم آسانیسم با سرویس فیزیوتراپی برای دیسک کمر در منزل، با انجام تمرینات متناسب به شما و عزیزانتان در مقابله با دیسک کمر و عوارض ناشی از آن کمک می‌کنند.

فیزیوتراپی گردن در منزل

گردن نیز آناتومی شبیه به کمر دارد و از مهره‌ها و دیسک‌ها تشکیل شده است که در صورت فشار و آسیب دیدن دیسک با درد همراه است. آسیب دیدن دیسک گردن می‌تواند بر عملکرد شانه‌ها و عضلات تاثیر گذاشته و با ضعف عضلانی همراه شود. 

فیزیوتراپی گردن در منزل و فیزیوتراپی شانه در منزل دو راه حل مناسب برای مقابله و درمان این ضایعه است. علاوه بر این در مواردی مثل گردن درد به دلیل نامشخص، بعد از عمل جراحی و کاهش خشکی و اسپاسم ناشی از عمل، و بهبود آسیب دیدگی گردن از فیزیوتراپی استفاده می‌شود.

فیزیوتراپی ستون فقرات در منزل

اگر در ستون فقرات درد دارید و باید به متخصص فیزیوتراپی مراجعه کنید هرگز آن رابه تعویق نیندازید زیرا علاوه بر اهمیت بالا، احتمالا افزایش درد و در نهایت افزایش طول درمان وجود دارد. فیزیوتراپی ستون فقرات در منزل برای مقابله با مشکلات ستون فقرات و کاهش درد‌ها موثر است.

فیزیوتراپی کمر در منزل, فیزیوتراپی دیسک کمر, فیزیوتراپی ستون فقرات در منزل

فیزیوتراپی صورت در منزل

تصور کنید یک روز از خواب بیدار می‌شوید و کنترل یک طرف صورت خود را ندارید. قطعا این موضوع باعث نگرانی و کاهش اعتماد به نفس شما می‌شود. چیزی که شما تصور کردید فلج بل یا فلج صورت است که عده‌ای از آن رنج می‌برند با وجود این که این بیماری دلیل مشخصی ندارد اما افراد سالخورده، افراد دارای فشار خون بالا، زنان حامله چند نمونه از گروه‌هایی هستند که فلج صورت در آن‌ها شایع‌تر است اما باید بدانید که این یک وضعیت موقت است و انجام تمرینات و فعالیت‌های فیزیوتراپی در منزل می‌تواند به این افراد در بازیابی عملکرد ماهیچه‌های صورت کمک کند.

قبل از استفاده از خدمات فیزیوتراپی لازم است علائم بیماری را تشخیص دهید. علائم فلج صورت شامل موارد زیر است:

  • تکلم و صحبت کردن سخت
  • ناتوانی در باز کردن و بستن چشم آسیب دیده 
  • درد در قسمت‌های آسیب دیده صورت مثل گوش، پشت گوش و… 
  • خشکی چشم یا اشک ریزی بدون اختیار 
  • کاهش حس چشایی و…

فیزیوتراپی فک در منزل

یکی دیگر از اختلالاتی مربوط به صورت که با استفاده از فیزیوتراپی درمان می‌شود اختلال مفصل گیجگاهی_ فکی است. کار مفصل فک اتصال فک پایین به گییجگاه است که در صورت اختلال با صدا، درد و مختل شدن عملکرد طبیعی فک همراه است که هر ساله 20 درصد مردم و اغلب افراد بین 20 تا 40 سال را گرفتار می‌کند. 

اگر شما نیز متوجه صدای فک، درد در ناحیه فک یا ناتوانی در باز کردن دهان مانند گذشته را داشتید، می‌توانید با ثبت درخواست از سرویس فیزیوتراپی فک در منزل آسانیسم بهره‌مند شوید.

فیزیوتراپی لگن در منزل

مشکلات مربوط به لگن با درد همراه بوده و اگر شدت درد افزایش یابد می‌تواند انجام فعالیت‌هایی مثل نشستن، خواب و راه رفتن ایجاد کند و فعالیت روزمره افراد را نیز مختل کند مواردی که گفته شد دلایل مهمی برای کمک گرفتن از فرد متخصص برای درمان است. مشکلات لگنی معمولا به دلایلی مثل رگ به رگ شدن، جراحی تعویض مفصل در لگن، التهاب تاندون لگن، آرتروز لگن، در رفتگی مفصل لگن و… به وجود می‌آید.

متخصصان ما در آسانیسم پس از تشخیص علت درد لگن در بیمار، درمان‌های لازم را برای بهبود او تجویز می‌کنند. آن‌ها پس از حضور در منزل شما به منظور معاینه عزیزانتان مراحل درمان را در 4 مرحله به آن‌ها تجویز می‌کنند. 

فیزیوتراپیست که از طرف آسانیسم به شما خدمات ارائه می‌دهد در ابتدا وضعیت بیمار را بررسی کرده و تعداد جلسات فیزیوتراپی بر اساس نیاز بیمار را تعیین می‌کند در مرحله بعد با بررسی شیوه راه رفتن بیمار، به با استفاده از تمرینات مورد نیاز به تصحیح راه رفتن او می‌پردازد. در مرحله سوم نقاط درد در بدن بیمار را شناسایی کرده و در مرحله چهارم با بررسی دامنه حرکتی فرد برای او تمرینات تحرکی مورد نیاز را تجویز می‌کند.

فیزیوتراپی کودکان

ممکن است در اطراف خود کودکانی را دیده باشید که تاخیر در رشد داشته یا در اثر نقص‌های ژنتیکی مثل فلج مغزی، حرکات محدودی دارند. همه ما می‌دانیم که در زمان کودکی بیماری‌ها با سرعت بیش‌تری بهبود می‌یابند و زمان کودکی بهترین زمان برای شروع درمان این بیماری‌ها است.

 فیزیوتراپی با تمرینات مختلف به تقویت قسمت‌های آسیب دیده کمک می‌کند. فیزیوتراپیست با آگاهی کامل از بیماری و شیوه برخورد با کودک می‌تواند ارتباط خوبی برقرار کرده و او را برای انجام درمان ترغیب کند. نیرو‌های متخصص ما در آسانیسم با رعایت اصول رفتار و ارتباط با فرزند دلبند شما، آموزش‌های مورد نیاز جهت تداوم تمرینات به پدر و مادر ارائه می‌دهند. این عمل به پدر و مادر و خانواده کودک این امکان را می‌دهد که حتی در عدم حضور فیزیوتراپیست به ادامه روند درمان بپردازند.

فیزیوتراپی کودکان در منزل

سایر خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط فیزیوتراپیست خانم و آقا

سایر خدمات فیزیوتراپی در منزل پلتفرم آسانیسم که توسط فیزیوتراپیست خانم و آقا به شما عزیزان ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

این سرویس برای بیمارانی که دچار انواع بیماری‌های سکته مغزی هستند مناسب است و به بازیابی توانایی‌ها و برگرداندن آن‌ها به زندگی عادی کمک می‌کند. تمرکز تمرینات این نوع فیزیوتراپی بر روی عضلات فلج فرد است و باعث به‌کار انداختن مجدد آن‌ها می‌شود.

فیزیوتراپی قلبی ریوی

این نوع از درمان به بیمارانی که از بیماری‌‌های ایست قلبی یا انسداد ریوی رنج می‌برند کمک می‌کند.

 فیزیوتراپی ارتوپدی/ عضلانی اسکلتی

گاهی مشکلاتی در سیستم اسکلتی افراد وجود دارد که برای درمان آن می‌توان از فیزیوتراپی ارتوپدی بهره گرفت. این شیوه از فیزیوتراپی با افزایش تحرک و تمرینات مرتبط به ترمیم بدشکلی‌ها، آسیب‌های اسکلتی و اصلاح استخوان، تاندون، رباط، عضلات … است.

 فیزیوتراپی عصبی

این شیوه از فیزیوتراپی برای افرادی مناسب است که شرایط عصبی باعث از دست دادن تعادل، لرزش، کاهش حس، اسپاسم عضلانی و کاهش عملکرد در آنان شده است.

فیزیوتراپی در منزل با بیمه

یکی از دغدغه های مهم بیماران از جمله بیمارانی که نیاز به فیزیوتراپی دارند هزینه درمان آن ها است. اما همه ما در چنین شرایطی برای بده ست اوردن سلامتی‌مان ناگزیر هستیم روند درمان را فارغ از اینکه هزینه آن چقدر می‌شود زیر نظر فیزیوتراپ متخصص طی کنیم.

بسیاری از بیمارانی که دچار آسیب دیدگی شده اند و بخش یا تمام توانایی های حرکتی خود را از دست داده اند ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به کلینیک های فیزیوتراپی از سرویس فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند به همین دلیل اولین سوالی که در ذهنشان ایجاد می شود این است که آیا خدمات فیزیوتراپی در منزل تحت پوشش بیمه قرار دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم تلاش کرده است تا درمان فیزیوتراپی در منزل با بیمه را به تمام متقاضیان ساکن کرج و تهران ارائه دهد. آسانیسم با اکثر بیمه های تکمیلی و پایه قرارداد درمان بسته است.

بدین شکل که پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم پس از درمان فیزیوتراپی در منزل برای بیماران فاکتور رسمی صادر می کند و بیماران پس از پرداخت هزینه های خود به متخصص فیزیوتراپی می توانند با مراجعه به بیمه تکمیلی خود و ارائه گواهی شان  نسبت به دریافت هزینه پرداخت شده خود بر اساس تعرفه بیمه، اقدام نمایند. ارائه سرویس فیزیوتراپی در منزل با بیمه می تواند تا میزان زیادی از دغدغه های بیماران و خانواده هایشان در رابطه با هزینه های فیزیوتراپی کاهش دهد در نتیجه بیماران می توانند این سرویس را بدون هیچ نگرانی درخواست دهند و روند درمانشان را با موفقیت طی کنند.

علاوه بر این پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم  سرویس فیزیوتراپی در منزل را با کمک بهترین و کار آزموده ترین متخصص های فیزیوتراپی با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

فیزیوتراپ های آسانیسم تلاش می کنند تا با تشخیص درست و با  انجام درمان های مورد نیاز بیماران تا جای ممکن از هزینه بیماران بکاهند تا رضایت متقاضیان  نیز جلب شود.

هزینه فیزیوتراپی در منزل

عوامل مختلفی بر هزینه فیزیوتراپی در خانه تاثیرگذار است. هزینه رفت و آمد کارشناس، شیوه درمان، هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در منزل جهت درمان و ساعات فیزیوتراپی از جمله‌ مواردی هستند که بر قیمت اصلی فیزیوتراپی در منزل تاثیر مستقیم دارند. با یک حساب سر انگشتی می‌توان متوجه شد که هزینه فیزیوتراپی در منزل با توجه به خدمات ارائه شده و افزایش روند بهبود و بازیابی سلامتی عزیزانمان نسبت به هزینه‌های مراجعه حضوری، مقرون به صرفه تر است.

برای اطلاع دقیق از نرخ و تعرفه خدمات فیزیوتراپی در منزل و بهره‌مندی از خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه می‌توانید با کارشناسان ما در آسانیسم تماس بگیرید.

فیزیوتراپی سالمند در خانه

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

تیم متخصص آسانیسم برای رفاه حال عزیزانی که به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری به درمانگاه در کلانشهر تهران مانند محدوده غرب تهران، شرق تهران و… را ندارند سرویس‌های فیزیوتراپی در منزل تهران را ارائه می‌دهد علاوه بر این به تمام مناطق کرج مانند فردیس کرج و عظیمیه و مهرشهر و … انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج توسط تیم مجرب آسانیسم به ساکنین عزیز کرج ارائه می‌گردد.

فرآیند ثبت درخواست برای فیزیوتراپی در منزل آسانیسم 

استخدام فیزیوتراپیست مجرب و کاربلد یکی از چالش‌هایی است که در انتخاب شیوه درمانی فیزیوتراپی در منزل برای بیماران و خانواده‌های بیماران به ‌وجود می‌آید. ما در پلتفرم خدمات درمانی و مراقبتی آسانیسم، به شما اطمینان دریافت خدمات از کادر مجرب و متخصص را می‌دهیم.

شما برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل می‌توانید با استفاده از سایت، اپلیکیشن و یا درخواست تلفنی ثبت سفارش انجام دهید کارشناسان آسانیسم در کمترین زمان با شما تماس گرفته تا در کمترین زمان پرستار در محل مورد نظر شما برای ارائه خدمت حاضر شود.

دسترسی سریع

فیزیوتراپی زانو در منزل

مناطق تحت پوشش آسانیسم

از آنجایی که آسانیسم با موسسات معتبر خدمات پرستاری کشور همکاری دارد پس از ثبت درخواست برای هر خدمتی از طریق آسانیسم، کارشناسان ما برای هماهنگی های بیشتر و ارجاع درخواستتان به موسسات مربوطه با شما تماس خواهند گرفت تا به راحتی بتوانید متناسب با نیاز و حتی فاصله منزل خود با مرکز، مناسب ترین موسسه یا پرستار را انتخاب نمایید.

تهران به عنوان یک کلان شهر، از مناطقی است که اغلب به دلیل شلوغ بودن معابر، وسایل نقلیه عمومی آلودگی هوا و ترافیک نیاز بیش‌تری به استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل دارند. اگر شما هم در تهران یا حومه آن زندگی می‌کنید می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط متخصص خانم و آقا بهره بگیرید. کافی است درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن ثبت کرده و منتظر دریافت خدمات باشید.

از مناطق دیگری که آسانیسم در آن خدمت فیزیوتراپی در منزل را ارائه می‌دهد، کرج است.  عزیزانی که در کرج و اطراف آن زندگی می‌کنند می‌توانند درخواست خود را با یکی از راه‌های ارتباطی ثبت کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرستاران ما در محل حاضر شده و خدمات را با بهترین کیفیت ارائه دهند.

چرا استخدام فیزیوتراپیست از مراکز معتبر اهمیت دارد؟

انجام تمرینات به روش صحیح و همچنین انتخاب درمان مناسب برای بیمار، در  فیزیوتراپی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که هر عمل اشتباه، یا شیوه درمانی نامناسب می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. به همین علت، انتخاب فیزیوتراپیست  ماهر مهم است. اما از کجا می‌توان مطمئن شد که فیزیوتراپیست، در انجام کار تبحر دارد؟ اولین قدم این است که جست و جو برای انتخاب فیزیوتراپیست در میان فامیل و اقوام را کنار بگذارید زیرا آشنایان درباره دانش و مهارت فیزیوتراپیست، تجربه‌ای نسبی دارند و این اطلاعات کافی نیست.

به جای انتخاب پرستار از بین آگهی در سایت‌های که برای این کار ساخته نشده‌اند، و قابل اعتماد نیستند. بهتر است انتخاب مراکز معتبر، داراری مجوز‌های رسمی، ودارای رضایت اکثر کاربران را در اولویت قرار دهید. زیرا علاوه بر کاهش چشمگیر خطا توسط فیزیوتراپیست، درصورت بروز هر مشکل امکان پیگیری دارید.

کارفرمایان آسانیسم در مورد ما چه می گویند؟

کیفیت در ارائه خدمت باعث شده که درصد بالایی از کارفرمایان از آسانیسم رضایت داشته باشند و ما را به اقوام و دوستان خود معرفی نمایند که این باعث افتخار ماست.

آقای صفریخدمت دریافتی: فیزیوتراپی در منزل
Read More
من فوتبالیست هستم و در یکی از مسابقات، دچار آسیب پا شدم. وقتی به پزشک مراجعه کردم گفت دوای دردم انجام فیزیوتراپی است. اما چون برای راه‌ رفتن دچار مشکل بومن، مراجعه به کلینیک برایم دشوار بود. من از پلتفرم آسانیسم، فیزیوتراپیست درخواست کردم و در حال حاضر روند درمانم به خوبی پیش میره.
خانم غلامپورخدمت دریافتی: فیزیوتراپی در منزل
Read More
همسر من کارمنده و زمان زیادی باید یک جا بشینه. یکجا نشینی باعث کمردرد شده بود و ما برای درمانش از فیزیوتراپیست‌های آسانیسم کمک گرفتیم. همسرم راضیه و میگه کمردردش تسکین پیدا کرده.
آقای مجیدیخدمت دریافتی: فیزیوتراپی در منزل
Read More
من یک پسر 7 ساله دارم که به تازگی متوجه شدم پاهاش حالت پرانتزی داره. وقتی به پزشک مراجعه کردیم گفت با فیزیوتراپی درمان میشه. الان چند روزه که از پلتفرم آسانیسم درخواست پرستار کردیم و هرروزه توی ساعت مقرر پزشک به خونمون میاد و درمان پسرم رو انجام میده.

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد فیزیوتراپی در منزل از ما پرسیده اید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید.

با توجه به نوع و میزان آسیب‌دیدگی و بیماری پزشک فیزیوتراپی تجویز می‌کند که توسط فرد متخصص انجام می‌شود. تاثیر فیزیوتراپی به تداوم و انجام مرتب فیزیوتراپی بستگی دارد تا طول درمان کامل شود.

قیمت فیزیوتراپی در منزل به عواملی مانند تعداد جلسات، نوع و میزان آسیب دیدگی، شیوه فیزیوتراپی و… بستگی دارد و نرخ ثابتی نمی‌توان برای آن تعیین کرد.

نسبت به میزان آسیب‌دیدگی در اندام بدن و ناحیه‌ای که آسیب دیده است یا دچار بیماری شده است جلسات فیزیوتراپی تعیین می‌شوند.

اگر فیزیوتراپی توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده انجام شود و مراحل درمان کامل شوند، فیزیوتراپی بدون عوارض خواهد بود.

4.8/5 - (17 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام. برای حل مشکلات پدرم به فیزیوتراپ نیاز دارم. آیا می توانم روی کمک تیم شما حساب کنم؟

    1. آسانیسم دارای کادری مجرب است که می توانید برای بهبود زندگی خود از خدمات آسانیسم بهره مند شوید برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *