پرستار در غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید و برای سالمند، کودک و بیمار خود نیاز به پرستار دارید، آسانیسم با خدمات پرستاری در منزل غرب تهران در خدمت شما است.

خدماتی که ما در زمینه نگهداری از کودکان و سالمندان به شما ارائه می‌دهیم شامل پرستاری کودکان و سالمندان، انجام تزریقات، فیزیوتراپی، تعویض سوند، انجام آزمایش و… است که همه آن‌ها در منزل انجام می‌شوند‌. برای اینکه از این خدمات بهره‌مند شوید، با ما تماس بگیرید.

خدمات پرستاری در غرب
نگهداری کودک در منزل
چه خدماتی نیاز دارید؟

خدمات پرستاری در منزل شامل چه مواردی است؟

پرستاران ما در منزل شما خدمات بسیار زیادی را به عزیزان ارائه می‌دهند، خدماتی مانند کمک به بیماران، کودکان و سالمندان برای انجام حرکات ورزشی درمانی، کمک به استحمام آن‌ها، کنترل داروهای مصرفی، تحت نظر گرفتن رژیم غذایی این افراد.

در کنار تمام این‌ها پرستاران ما کاملاً دوستانه و با حوصله با بیماران برخورد خواهند کرد، چراکه یکی از ویژگی‌های یک پرستار ماهر درک دغدغه‌ها، وضعیت جسمی و نیازهای این افراد است.

پرستار سالمند در غرب تهران

حضور یک پرستار سالمند در منزل برای مراقبت از یک فرد سالمند نه تنها روند بهبود آنان را تسریع می‌کند، بلکه با مدارا و تجربه خود در این امر کیفیت زندگی را برای این افراد بالا می‌برند. اگر ساکن تهران هستید، پرستار سالمند در غرب تهران برای شما در آسانیسم مهیا است.

با افزایش سن در خطر افتادن فرد غیر قابل اجتناب است. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که افراد سالمند مثل پدران و مادران خود را به آسایشگاه بسپارند.

اگرچه با انجام این کار شاید فرزندان احساس آرامش داشته باشند، اما برای بیشتر افراد سالمند قرار گرفتن در محیط آسایشگاه یک تجربه ناخوشایند است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، به جای اینکار، یک پرستار سالمند در منزل استخدام کنید.

پرستار سالمند در منزل غرب تهران

انواع مختلف خدمات پرستاری در منزل تهران برای سالمندان توسط پرسنل متعهد آسانیسم در دسترس است که به توضیح برخی موارد می‌پردازیم:

  • همدم سالمند: سرویس همدم سالمند سالم برای سالمندانی است که کارهای روزمره و فعالیت‌های شخصی را می‌توانند انجام دهند، ولی برای همراهی و جلوگیری از حس تنهایی و انزوا نیاز به یک مونس و همدم دارند.
  • پرستار سالمند ویلچری: سالمندانی که توان حرکتی خود را در نتیجه یک آسیب جسمی یا ضربه از دست داده‌اند و در واقع وابسته به ولیچر هستند، نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای هستند. پرستار سالمند در منزل با رعایت نکات مراقبتی باعث افزایش کیفیت زندگی این افراد می‌شود.
  • نگهداری شبانه روزی سالمند: این سرویس برای افرادی مناسب است که به دلیل مشغله‌های کاری و شخصی توان مراقبت و نگهداری از سالمند عزیز خود را ندارند. همچنین برای سالمندانی که در هنگام شب نیز به مراقبت نیاز دارند مناسب است.
  • پرستار خانم جهت سالمند: این خدمت برای راحتی و رفاه سالمندان خانم ایجاد شده است. با نزدیکی و ارتباط صمیمانه بین پرستار و سالمند خانم، خدمات مراقبتی و نگهداری به بهترین نحو انجام می‌شود و تاثیر بیشتری در وضعیت سلامت جسمانی و روانی فرد تحت مراقبت می‌گذارد.

سایر خدماتی که توسط پرستار به سالمندان عزیز شما ارائه می‌شود:

  • پرستار سالمند پوشکی
  • پرستار سالمند آلزایمری
  • پرستار سالمند آقا
  • پرستار روزانه سالمند
  • پرستار سالمند بیمار
  • پرستار سالمند دیابتی
  • نگهداری از سالمند مبتلا به زخم بستر؛ و تمام خدمات پرستاری و مراقبتی توسط پرستاران مجرب آسانیسم صورت می‌پذیرد.

پرستار کودک در غرب تهران

پرستار کودک در منزل تهران خیال شما را از هر نظر برای سلامت فرزند خود راحت می‌کند، چراکه پرستاران اعزام شده توسط آسانیسم در برخورد با کودکان کاملاً مجرب هستند و خیلی از نیروها در مهدکودک‌ها سابقه درخشان کاری دارند.

می‌توانید با خیال راحت سر کار بروید و فرزند خود را به پرستار بسپارید. با حضور یک پرستار در منزل دیگر لازم نیست نگران خوراک و آسایش او در غیاب خود باشید. اگر فرزندتان از مشکل یا بیماری خاصی رنج می‌برد، باز هم جای نگرانی وجود ندارد.

پرستار بچه دوره‌های بسیار مفیدی در رابطه با نگهداری از کودکان معلول یا بیمار دیده‌اند. می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این افراد کاملاً با حوصله به رفع نیاز فرزند شما خواهند پرداخت.

فراموش نکنید که رسیدگی به کودکانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری هستند بسیار حساس و حائز اهمیت است؛ چرا که کوچک‌ترین بی احتیاطی در رسیدگی به آن‌ها عواقب جبران‌ناپذیر خواهد داشت.

پرستاران ما با سال‌ها تجربه با دقت و ملاحظه بالا با کودکان و مشکلات آن‌ها برخورد خواهند کرد. حضور چنین افرادی در خانه تا حد بسیار زیادی در بهبود وضعیت آن‌ها تاثیرگذار است.

پرستار کودک در منزل غرب تهران

با توجه به نیاز شما و فرزند عزیزتان خدمات متوعی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  1. مادریار: این خدمت برای مراقبت از نوزادان و کودکان زیر دو سال است و توسط کسانی ارائه می‌شود که تجربه‌ی مادر شدن را دارند. از مزیت‌های سرویس مادریار این است که مادریاران توانایی مراقبت از مادر و کمک به او بعد از عمل زایمان را نیز دارند. علاوه بر این می‌توانند به امور منزل نیز رسیدگی کنند.

از دیگر خدمات مادریار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آماده کردن شیرخشک
  • تعویض لباس کودک
  • تعویض پوشک کودک
  • تنظیم خواب کودک
  • تربیت کودک و سرگرم کردن او
  1. کودکیار: افرادی که به عنوان کودکیار به منزل شما اعزام می‌شوند همگی دارای مدرک کودکیاری در مراکز نگهداری از کودک هستند و سابقه آموزش کودکان را دارند. کودکیاران در آموزش مباحث مختلفی به کودکان نیز می‌توانند کمک کنند و در تربیت صحیح فرزندان شما تاثیر به سزایی دارند.

این افراد به طور معمول امور نظافتی مخصوص کودک از جمله مرتب کردن اتاق کودک و استحمام او را انجام می‌دهند، همچنین وظیفه‌ی غذا دادن به کودک و توجه به رژیم غذایی کودک را نیز بر عهده دارند.

  1. پرستار کودک اوتیسم: پرستاری که از طرف آسانیسم برای کودکان اوتیسم به منزل شما اعزام می‌شود، دوره‌های کودکیاری را گذرانده و نحوه تعامل با کودکان اوتیستیک را آموزش دیده است. این پرستاران با سابقه هستند و با انواع روش‌های مراقبتی و نگهداری کودکان مبتلا به اوتیسم آشنایی دارند.

تماس با کارشناسان آسانیسم

دیگر خدماتی که برای نگهداری و مراقبت از کودکان از طرف آسانیسم ارائه می‌شود:

  • پرستار کودک مبتلا به سندروم داون
  • پرستار کودکان بیش فعال
  • پرستار کودکان دارای بیماری‌های خاص. انواع خدمات پرستاری توسط با تجربه‌ترین پرستاران به شما و فرزندان عزیزتان ارائه می‌شود.

همراه بیمار در بیمارستان و پرستار بیمار در منزل

یکی از مزایای داشتن یک پرستار بیمار در منزل این است که فرد بیمار این شانس را دارد که به شکل شبانه روزی از او مراقبت شود، حتی اگر زمانی که نزدیکان او در کنارش نیستند. یکی از اتفاقات ناگوار برای یک فرد بیمار در منزل این است که شب‌هنگام بیماری او وخیم شود و نیاز باشد به بیمارستان انتقال یابد.

در این حالت پرستار می‌تواند به عنوان همراه بیمار در بیمارستان حاضر شود و چون از وضعیت او شناخت دارد می تواند پزشک را در جریان بیماری قرار دهد. پرستاران مجرب ما قادر هستند از بیماران شما در منزل مراقبت کنند. با وجود مشغله‌های کاری امروزه کمتر کسی قادر به انجام چنین کارهایی است‌.

به علاوه حتی اگر وقت کافی هم داشته باشیم به احتمال فراوان دانش کافی برای مراقبت از چنین افرادی را نداریم، اما جای نگرانی نیست آسانیسم در خدمت شماست که به بهترین شکل از بیماران شما در منزل پرستاری کند.

خدمات بالینی

با داشتن یک پرستار در منزل تهران می‌توانید در صورت غیاب خود، فرزندانتان را در دستان او بسپارید و اطمینان داشته باشید از او به خوبی مراقبت به عمل می‌آید. علاوه بر کودکان، پرستاران ما آماده هستند که از سالمندان نیز مراقبت‌های لازم را به عمل آورند. در ادامه شما را با خدمات بالینی آسانیسم آشنا می‌کنیم.

آمبولانس خصوصی

آسانیسم آماده است که آمبولانس خصوصی در تهران را در خدمت شما قرار دهد تا در صورت نیاز اورژانسی به راحتی از آن استفاده کنید.

سرویس آمبولانس خصوصی جهت انتقال بیمار همراه با تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود. بر اساس نیاز شما خدمات و نوع آمبولانس خصوصی متفاوت خواهد بود.

اگر برای انتقال یک یا چند بیمار که شرایط پایداری دارند درخواست آمبولانس کنید، آمبولانس خصوصی تیپ A به محل اعزام خواهد شد.

زمانی که نیاز به احیای بیمار و مراقبت‌های پزشکی باشد، آمبولانس خصوصی تیپ B در محل حاضر می شود و برای مراقبت‌های ویژه، آمبولانس خصوصی تیپ C اعزام می‌شود که دارای امکانات CCU و ICU می‌باشد.

آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان و نوزاد نیز از انواع آمبولانس خصوصی هستند که پس از ثبت سفارش، کارشناسان آسانیسم با توجه به وضعیت بیمار شما و نیازهای پزشکی و مراقبتی به محل شما آمبولانس اعزام خواهند کرد.

استفاده از آمبولانس خصوصی دارای مزیت‌هایی است؛ از جمله:

  • برای انتقال بیمار در شرایط غیر اضطراری نیز قابل دسترس است. همچنین برای جا به جایی بیمار بین شهری نیز مناسب می‌باشد.
  • با استفاده از این سرویس شما می‌توانید بیمار عزیز خود را به هر بیمارستان یا مرکز درمانی که مد نظرتان است منتقل کنید و مانند آمبولانس‌های دولتی محدودیت مکانی ندارید.
  • امکان رزرو برای هر زمان و مکانی که برای شما مناسب باشد وجود دارد و می‌توانید از قبل تمام هماهنگی‌های لازم را اعم از داروهای مورد نیاز بیمار، کادر همراه با آمبولانس، نوع انتقال و مدت زمان اختیار آمبولانس را با کارشناسان انجام دهید.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

یکی از مهم‌ترین مراحل درمان افراد آسیب‌دیده فیزیوتراپی است که اغلب، جلسات زیاد و طولانی را در بر می‌گیرد. رفت و آمد به مراکز فیزیوتراپی وقت زیادی از شما خواهد گرفت، اما با داشتن یک پرستار در منزل می‌توانید حرکات را به صورت کاملاً حرفه‌ای در خانه انجام دهید. انجام مرتب و درست این تمرینات در خانه سلامتی بیمار شما را سریع‌تر بازیابی می‌کند.

انواع خدمات فیزیوتراپی توسط فیزیوتراپیست‌های متخصص در منزل شما انجام می‌شود. برخی از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران آسانیسم شامل موارد زیر می‌شود:

  • فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی در منزل: افرادی که به سکته مغزی دچار می‌شوند مشکلات ناتوانی حرکتی و درد در اندام‌ها به سراغشان می‌آید. حرکات و تمرینات فیزیوتراپی باعث می‌شود پس از مدت زمانی بیماران توان حرکتی خود را بازیابی کنند و به مرور، باتوجه به وضعیت جسمانی که دارند، به روال عادی زندگی خود بازگردند و یا روند بهبودی را سریع‌تر طی کنند.
  • فیزیوتراپی کمر: افراد زیادی به دلایلی مانند سبک زندگی نامناسب و رعایت نکردن نکات سلامتی و مراقبتی هنگام نشستن یا حمل اجسام به درد کمر دچار می‌شوند. فیزیوتراپی در منزل با اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تشدید درد و تمرینات مناسب برای درمان، باعث می‌شود هرچه سریع‌تر مشکل کمردرد برطرف شود.
  • فیزیوتراپی دیسک کمر: تمرینات و حرکاتی که توسط فیزیوتراپ برای این بیماری در نظر گرفته می‌شود، باعث کاهش درد و بازیابی بافت‌های آسیب دیده و افزایش عملکردهای بخش‌های عصبی می‌شود. فیزیوتراپیست با این روش درمانی به حفظ تعادل فرد و توابخشی حرکتی او کمک می‌کند.
  • فیزیوتراپی دست، مچ دست، انگشتان دست: برای کسانی که در ناحیه دست دچار درد، شکستگی یا ترک استخوان، رگ به رگ شدن مفاصل و در رفتگی هستند فیزیوتراپی دست در منزل بسیار کمک کننده خواهد بود. با انجام حرکات فیزیوتراپی به صورت مکرر، دامنه حرکتی دست افزایش پیدا می‌کند و به مرور عضلات تقویت شده و حس درد در این عضلات کاهش پیدا می‌کند.

تماس با کارشناسان آسانیسم

سایر خدمات فیزیوتراپی در منزل آسانیسم:

  • فیزیوتراپی مچ پا
  • فیزیوتراپی قلبی ریوی
  • فیزیوتراپی عصبی
  • فیزیوتراپی ارتوپدی/عضلانی اسکلتی
  • فیزیوتراپی زانو و تمام خدمات فیزیوتراپی توسط بهترین فیزیوتراپ‌ها در منزل شما ارائه می‌شود.

تزریقات در منزل

یکی از مراحل نگهداری از بیماران در خانه انجام تزریقات به آن‌ها است که به هیچ عنوان نباید به دست افراد نابلد انجام شود، چون در این صورت احتمال مرگ برای بیماران وجود دارد. پرستاران ما با دقت و کاملا بهداشتی انواع تزریقات را انجام می‌دهند.

اگر تزریق به درستی انجام نشود، موجب تشکیل آبسه یا ایجاد عفونت می‌گردد، یا ممکن است به بافت‌ها و رگ‌های خونی آسیب وارد کند. در مواردی نیز احتمال خونریزی در افرادی که به اختلالات خونریزی دچار هستند وجود دارد؛ به علاوه، تزریق باید در مکانی ضدعفونی شده انجام شود. بنابراین تزریق در منزل را به دست افراد متخصص بسپارید تا از عوارض آن جلوگیری کنید.

انواع خدمات تزریق در منزل آسانیسم از قرار زیر است:

  • تزریق آمپول در منزل: این سرویس برای بیمارانی که محدودیت حرکت دارند، ولی در طول درمان خود نیاز به تزریق آمپول دارند مناسب می‌باشد. همچنین در برخی موارد افراد نیاز به تزریق آمپول ویتامین دارند، ولی زمان کافی یا تمایل برای رفتن به مراکز درمانی ندارند. انجام تزریقات در منزل نیاز شما را برطرف می‌کند و دیگر نیازی به اتلاف وقت در مراکز درمانی نیست، علاوه بر این، از قرارگیری در معرض آلودگی و بیماری نیز جلوگیری می‌شود.
  • تزریق سرم در منزل: در زمان بیماری یکی از عوارض خطرناک، کاهش میزان مایعات در بدن بیمار است که باید فورا به میزان طبیعی برگردد؛ در این زمان تزریق سرم تجویز می‌شود. ولی گاهی اوقات امکان رفتن به درمانگاه به هر دلیلی برای بیمار یا همراهان او وجود ندارد، در این موقعیت استفاده از سرویس تزریق سرم در منزل توسط پرستاران و افراد متخصص کمک شایانی به بیماران می‌کند.

سایر خدمات تزریقات در منزل غرب تهران آسانیسم:

  • تزریق آنتی بیوتیک
  • تزریق واکسن
  • تزریق عضلانی
  • تزریق داخل جلدی و زیر جلدی و تمام خدمات تزریقات در منزل توسط کادری مجرب صورت می‌گیرد.

خدمات پرستاری در منزل

داشتن فرزند خردسال، والدین سالمند یا عزیز بیماری که در انجام کارهای شخصی و روزمره اش و همچنین حفظ سلامت و امنیتش نیاز به مراقبت و همراهی دارد می تواند برای همه استرس زا و چالش برانگیز باشد چراکه اکثر افراد به دلیل مشغله کاری، مراقبت از چند فرزند و انجام وظایف خانه نمی توانند به طور تمام وقت از این عزیزان مراقبت و نگهداری کنند از طرفی نمی شود آن ها را تنها در خانه به حال خودشان رها کرد در چنین شرایطی استفاده از موسسه پرستاری در منزل آسانیسم می تواند برای شما بهترین راهکار باشد.

با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست سالمند بیمار شما برای انجام تزریقات، آزمایشات و فیریوتراپی به بیمارستان مراجعه کرده و ترافیک و آلودگی تهران را تحمل کند. بلکه پرسنل با تجربه و متعهد آسانیسم در اسرع وقت با تجهیزات لازم در محل مورد نظر شما برای ارائه خدمات مورد نیازتان حاضر می‌شوند.

خدمات پرستاری در منزل آسانیسم شامل موارد زیر می شود:

  • پرستاری از سالمند
  • پرستاری از بیمار
  • پرستاری از کودک

سایر خدمات مراقبتی

  • آزمایش در منزل: ما می‌توان انواع آزمایشات را برای شما در منزل انجام دهیم.
  • دکتر در منزل: با تماس با ما پزشک، سریع خود را به شما می‌رساند.
  • سرم در منزل: برای تزریق سرم دیگر احتیاجی نیست به مرکز درمانی بروید. ما این کار را در خانه برای شما انجام می‌دهیم.
  • تعویض سوند در منزل: پرستاران ما سوند را در منزل و کاملا بهداشتی برای بیماران تعویض می‌کنند.

لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران آسانیسم

آسانیسم با داشتن لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران بهترین نیرو ها را برای انجام خدمات مراقبتی در منزل شما اعزام می‌کند. تمامی پرستاران آسانیسم آموزش های لازم برای مراقبت از سالمند، بیمار و کودک گذرانده‌اند و به خوبی عزیزان شما نگهداری و مراقبت می‌کنند. اگر برای استخدام مراقب مناسب دچار تردید هستید با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

تیم پشتیبانی در تمامی مراحل از ثبت سفارش تا عقد قرارداد در کنار شما خواهد بود و درصورت بروز هرگونه مشکل همراه شما خواهند بود. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره با شماره 02191304433 تماس حاصل فرمایید. 

5/5 - (1 امتیاز)

8 پاسخ

    1. سلام، باعث افتخار ماست. ممنون که نظر زیباتون رو گفتید.

    1. بله. شما باید از هر مرکز خدماتی که برای شما پرستار می فرستد بخواهید که یک قرارداد کتبی در دو نسخه تنظیم کنند.

    1. تمامی همکاران این مرکز پس از گذراندن فیلترهای مشخص شده و اعتبارسنجی با اخذ ضمانت های لازم می ‌توانند وارد فرآیندهای کاری مرکز شوند.

  1. سلام می خواستم تشکر کنم از پرستاری که برای من فرستادید من برای نگهداری سالمند در منزل از شما خدمت گرفته بودم تا الان که همه چی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *