خدمات پرستاری در منزل کرج

بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشغله کاری، دانشگاه و انجام وظایف خانه وقت و انرژی کافی برای مراقبت و نگهداری تمام وقت از والدین، فرزند خردسال یا عزیز بیمارشان در منزل را ندارند در چنین شرایطی استفاده از خدمات پرستاری در منزل کرج می‌تواند برای شما بهترین راهکار باشد.

آسانیسم یکی از معتبرترین شرکت پرستاری در کرج و تهران است و خدمات مراقبتی، پزشکی و پرستاری در منزل متنوعی ارائه می‌‌دهد.

شما میتوانید با آسانیسم بهترین پرستاران در کرج را برای خود یا خانواده خود داشته باشید تا در آرامش و آسایش از شما مراقبت‌های مورد نیازتان را انجام دهد.

پرستار در کرج و دیگر نقاط استان البرز
وظایف پرستار در منزل کرج
چه خدماتی را نیاز دارید؟

خدمات پرستاری در منزل کرج شامل چه مواردی می‌شود؟

اگر در خانه عزیزی دارید که به دلیل ناتوانی جسمی، بیماری و کهولت سن توانایی انجام کارهای روزمره و مراجعه به مراکز درمانی به منظور انجام تزریقات، نمونه‌گیری آزمایشات، تعویض سوند، فیزیو تراپی یا هر کار پزشکی دیگر را ندارند و شما نیز نمی‌توانید به دلیل مشغله‌های کاری و ماموریت آنها را همراهی کنید، می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل کرج استفاده کنید.

پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم در کرج با همکاری با پرستاران، فیزیوتراپ‌ها و پزشکان متخصص و با تجربه، آماده خدمات رسانی به شما و عزیزانتان است. در صورت نیاز می‌توانید از هر یک از خدمات استفاده کنید در ادامه هر یک از خدمات مراقبتی در کرج که برای شما ارائه می‌شود را معرفی می‌کنیم:

خدمات پرستار برای افراد سالخورده در منزل در کرج

بسیاری از کسانی که بیش از 65 سال عمر کردند در این دوران به دلیل کهولت سن و ناتوانی جسمی تا حدی به فردی که از آن‌ها مراقبت کند نیازمند می‌شوند. ولی معمولا اعضای خانواده به دلیل نداشتن وقت کافی و مهارت‌های لازم، نمی‌توانند به خوبی از والدین یا پدربزرگ و مادر بزرگ خود مراقبت کنند.

یکی از خدمات پرستاری در کرج آسانیسم، سرویس پرستار سالمند در کرج است. پرستاران آسانیسم افرادی آموزش‌دیده، متخصص، با سابقه، مهربان و متعهد هستند. این افراد مراقبت‌ها و خدمات پزشکی مورد نیاز شما و عزیزان مسن را در خانه ارائه می‌دهند.

خدمات پرستاری در کرج

پرستار برای فرزندان شما در کرج یا دیگر نقاط استان البرز

بزرگ کردن و تربیت فرزند کاری مشکل و زمان گیر است که خیلی از خانواده‌ها به دلیل شرایط کاری که هم مادر هم پدر شاغل هستند نمی‌توانند به نحو احسن انجام دهند. برای همین بهترین سرمایه‌ای که به فرزند خودتان می‌توانید بدهید، خدمات پرستاری در منزل در کرج است.

تمامی پرستاران آسانیسم با سابقه، باتجربه، دلسوز و عاشق نگهداری از کودک هستند. خدمات پرستار کودک در کرج متنوع است و با توجه به نیاز شما و سن فرشته کوچکتان ارائه می‌شود.

پرستار برای افراد بیمار در کرج

حضور بیمار در خانه برای همه اعضای خانواده موضوعی استرس‌ زا و چالش برانگیز است چرا که با توجه به تغییر سبک زندگی و شاغل بودن یا محصل بودن اعضای خانواده، زمان کافی و ازهمه مهم‌تر دانش و مهارت لازم در مراقبت از بیمار را ندارند.

اگر در خانه بیماری دارید که نیاز به مراقبت دارد ولی شما نمی‌توانید به خوبی از او مراقبت کنید، پرستار بیمار در منزل در کرج آماده خدمت رسانی به بیمار شما است. پرستاران بیمار آسانیسم در کرج افرادی آموزش دیده، با سابقه، متخصص و متعهد هستند که اطلاعات کاملی در مورد مسائل پرستاری و پزشکی دارند و از بیمار شما در منزل مراقبت می‌‌کنند.

همراه بیمار در بیمارستان کرج

در صورتی که میخواهید یک مراقب حرفه‌ای و متخصص از شما یا دیگر اعضای خانواده در بیمارستان مراقبت کنند و در انجام کارهای بیمارستان شما را همراهی کنند، سرویس همراه بیمار در بیمارستان کرج بهترین گزینه است. همراه بیمار فردی مسئولیت‌پذیر و متعهد است که مهارت‌های لازم جهت مراقبت از بیمار را دارا می‌باشد و از لحاظ روحی و فیزیکی فرد بیمار را حمایت می‌کند.

فیزیوتراپی در منزل در کرج

فیزیوتراپی در منزل یک راه حل بسیار عالی برای افرادی است که در رفتن به مراکز درمانی مشکل دارند. اگر ساکن کرج هستید، می‌توانید از سرویس فیزیوتراپی شرکت خدمات پرستاری در منزل کرج استفاده کنید. با استفاده از فیزیوتراپی در منزل کرج، لازم نیست شما یا عزیز بیمارتان با شرایط جسمانی سخت به مراکز درمانی بروید چرا که فیزیوتراپیست به منزل شما می‌آید و تمام خدمات درمانی لازم را در منزل به شما ارائه خواهد داد.

خدمات پرستاری در کرج برای ورزش

آمبولانس خصوصی کرج

خدمات آسانیسم فقط به خانه ختم نمی‌شود!! برای جابه‌جایی بیمار یا انتقال او به بیمارستان دیگر می‌توانید از سرویس آمبولانس خصوصی در کرج استفاده کنید.

زمان کاری پرستار در منزل

پرستاران و مراقبان اعزام شده توسط تیم کرج آسانیسم در تمام ساعات از شما پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید با توجه شرایط خود یا به صورت شبانه روزی یا روزانه پرستار درخواست دهید.

خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی

شما میتوانید از خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی استفاده کنید که یکی از اصلی‌ترین تخصص‌های شرکت پرستاری در منزل آسانیسم است. بد نیست بدانید که شرکت پرستاری آسانیسم بر عملکرد پرسنل خود در طول خدمت رسانی نظارت دارد و در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کار پرستار آسانیسم پاسخگوی شما خواهد بود. بنابراین اگر در کرج زندگی می‌کنید و برای مراقبت از عزیزانتان نیاز به کمک دارید، می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل کرج شبانه روزی آسانیسم بهره‌مند شوید.

خدمات پرستار روزانه در منزل کرج

کسانی که فقط در طول روز یا در هنگام خواب نیازمند مراقب هستند معمولا از خدمات پرستاری روزانه در منزل کرج آسانیسم استفاده می‌کنند. 

پروسه‌ی درخواست پرستار در منزل در کرج

برای درخواست مراقب خانگی می‌توانید از خدمات پرستاری آسانیسم استفاده کنید. مراحل درخواست پرستار با پلتفرم آسانیسم به صورت زیر است.

  1. با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید (شماره تماس = 02191304433)
  2. متخصصان آسانیسم با توجه به نیازهای شما پرستار مناسب را انتخاب کرده و به شما معرفی می‌کند.
  3. پرستاران با شما تماس می‌گیرند تا شما با او بیشتر آشنا شوید و در صورت رضایت شما پرستار به صورت آزمایشی 48 ساعت برای وظایف پرستاری را اجرا می‌کند.
  4. در صورت راضی بودن شما در دوران آزمایشی مراقب، با شرکت قرارداد می‌بندید.

نکته: دوران آموزشی به مدت 48 ساعت بوده و حقوق پرستار محفوظ است.

خدمات پرستاری در منزل کرج

قیمت خدمات پرستاری در منزل کرج

تعرفه خدمات پرستاری در منزل ارائه شده توسط آسانیسم به عوامل مختلفی بستگی دارد برای همین پیشنهاد می‌کنیم که برای برآورد دقیق هزینه‌ها و فرانشیز شرکت به متخصصان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش آسانیسم برای خدمات پرستاری در منزل کرج

پلتفرم خدمات پرستاری در منزل کرج آسانیسم آماده ارائه خدمات پرستاری در کرج است و همه مناطق زیر را تحت پوشش قرار دارد.

عظیمیهگوهردشت 
گلشهرمهرشهر
باغستانجهانشهر
هفت تیرشهریار
فردیسآزادگان
شاهین ویلاکیانمهر

پرسنل ما همگی افرادی متخصص و آموزش دیده در این زمینه اند که میتوانید بدون هیچ نگرانی ای مراقبت از عزیزانتان را به ما بسپرید.

تجربه دریافت بهترین خدمات مراقبتی و پرستاری، پزشکی و بالینی کرج با آسانیسم

آسانیسم با ارائه بهترین خدمات پرستاری و سال‌ها تجربه درخشان آماده خدمت رسانی به تمام خانواده‌های مستقر در کرج و استان البرز هستند. برای ثبت سفارش می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن درخواست پرستار شوید یا با تماس به شماره 02191304433 از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. 

پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی سالمند، کودک و بیمار و با شما تماس خواهند گرفت سپس با توجه به نیاز شما سرویس‌ دهی خواهند داشت.

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد پرستار در منزل کرج از ما پرسیده اید اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید یا در بخش زیر دیدگاه خودتان را بگویید.

هزینه خدمات پرستاری با توجه به تعداد روز ها و ساعاتی که پرستار در کنار عزیز شماست متغیر است برای اطلاع دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات پرستاری و مراقبتی ارائه شده برای تمام سنین است که تخصص ما اعزام مراقب در منزل است.

به محض تماس با کارشناسان ما پرستار در کوتاه‌ترین زمان (حداکثر 24 ساعت) به محل مورد نظر شما فر ستاده میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

26 پاسخ

  1. فرزند من مبتلا به سندروم داون هست. هزینه پرستاری برای دو روز در هفته چقدر میشه؟

    1. تعیین هزینه با توجه به عوامل متعددی از جمله فاصله محل زندگی شما، نوع خدمات دریافتی، تعداد روز و ساعات حضور پرستار جهت ارائه خدمت و… انجام می‌شود. برای کسب اطلاع از قیمت نهایی، با شماره 02191304433 تماس بگیرید.

    1. سلام، تمامی خدمات پرستاری در منزل کرج نیز انجام می‌شود.

    2. سلام
      پرستار مرد جهت نگهداری سالمند عدم توانایی حرکتی شبانه روزی استان البرز شهرستان طالقان
      ۰۹۱۹۶۵xxxx۹

    1. شما می‌توانید برای نگهداری از سالمند خود از خدمت همراه بیمار در بیمارستان استفاده کنید.

  2. من برای تعطیلات آخر این هفته نیاز به یک پرستار برای نگهداری سالمندم دارم. چند روز طول میکشه تا بفرستین؟

    1. پس از ثبت سفارش توسط شما، همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. پس از انجام هماهنگی، پرستار متناسب با نیاز شما در اسرع وقت اعزام می‌شود.

  3. سلام و عرض خسته نباشید. ممنون از سایت خوبتون. اطلاعات مفیدی دارید.

    1. با سلام. خوشحالیم که مطالب سایت مورد رضایت شما واقع شده است.

    1. بله، تهیه وعده غذایی و میان وعده کودک بر عهده ی پرستار است.

    1. تمامی همکاران این مرکز اعم از مراقبین و پرستاران پس از گذراندن فیلترهای مشخص شده و اعتبار سنجی با اخذ ضمانت های لازم می ‌توانند وارد فرآیندهای کاری مرکز شوند.

  4. سلام می خواستم تشکر کنم از پرستاری که برای من فرستادید من برای نگهداری سالمند از شما خدمت گرفته بودم تا الان که همه چی خوبه.

    1. سلام. خوشحالیم که راضی بودید، ممنون از پیام پر انرژی شما

  5. من از خدمات پرستاری در منزل کرج استفاده کردم و خدمات از هر نظر عالی بود. با تشکر از دست اندرکاران این گروه

    1. در صورت نارضایتی مشتری می تواند با پشتیبانی تماس گرفته و پس از اطلاع از نارضایتی در اسرع وقت پرستار منتقل می شود. رضایت کامل مشتری کلید خدمات است و تمام تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت است.

  6. درود ،برای مراقبت روزانه از سالمند که سالم هستند فقط برای کارهای خانه و خرید هفته ای سه بار بره پیشش چقدر هزینه داره

    1. سلام دوست عزیز، با شماره 02191304433 تماس بگیرید تا قیمت را به شما اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *