تزریقات در منزل غرب تهران

قطعا برای همه ما پیش آمده است که برای تزریق دارو به مراکز درمانی مراجعه کنیم. مراکزی که عموما شلوغ اند و مجبوریم ساعت ها در صف انتظار بمانیم و کلی زمان و انرژی از دست بدهیم؛ اما این شرایط برای افراد مسن، بیمار و کودکان بسیار دشوار تر است.

 در چنین شرایطی استفاده از خدمات تزریقات در منزل میتواند برای آسایش و سلامتی این افراد ایده بسیار خوبی باشد؛ بنابراین اگر در غرب تهران زندگی می کنید می توانید با درخواست سرویس تزریقات در منزل غرب تهران از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم، مرکز درمانی را به خانه خود بیاورید. پرستاران آموزش دیده و با تجربه آسانیسم خدمات تزریقات را راحت و بدون دردسر در منزل شما و با کیفیت بالا ارائه می دهند.

انجام تزریقات در منزل غرب تهران, مزایای تزریقات در منزل غرب تهران
تزریقات در منزل, انجام تزریقات عضلانی و تزریقات زیر جلدی و ... در منزل با تزریقات در منزل آسانیسم
چه خدماتی نیاز دارید؟

انواع تزریقات در منزل

 برای ارائه خدمات تزریق در منزل پرستاران حرفه ای و با تجربه آسانیسم به همراه تجهیزات مورد نیاز به منزل شما اعزام می شوند. در سرویس تزریقات در منزل غرب تهران تمامی تزریقاتی که در مراکز درمانی انجام می‌شود، قابل ارائه است. نوع تزریقات متناسب با نوع دارو و تجویز پزشک متفاوت خواهد بود اما به طور کلی انواع تزریقاتی که در سرویس تزریقات در منزل غرب تهران ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

تزریقات بانوان در منزل

بسیاری از بانوان به دلایل مختلف از جمله کهولت سن، جراحت، بیماری، بارداری در مراجعه حضور به بیمارستان و سایر مراکز درمانی برای انجام تزریقات مشکل دارند. برای این بانوان عزیز استفاده از سرویس تزریقات بانوان در منزل میتواند یک مزیت بزرگ باشد چراکه از دردسر های رفت و آمد و انتظار در صف های طولانی در مراکز درمانی نجات پیدا میکنند.

 تزریقات کودکان

معمولا کودکان از مراجعه به مراکز درمانی میترسند. از طرفی مراجعه کودک بیمار به مراکز درمانی که در آن بیماران زیاد دیگری نیز حضور دارند میتواند خطرناک باشد در این شرایط استفاده از سرویس تزریقات کودکان در منزل ارائه شده توسط شرکت های پرستای معتبر میتواند راه حل هوشمندانه ای باشد.

تزریق داخل جلدی

 در تزریق داخل جلدی دارو به صورت مستقیم به لایه‎ی میانی پوست ، لایه ای که دقیقا زیر اپیدرم پوست قرار دارد، وارد می شود. معمولا این روش  بیشتر برای تشخیص و تست حساسیت به کار می رود. در این روش دارو به سطح میانی ساعد بالای بازو، کتف و بالای سینه تزریق می شود.

تزریق سرم در منزل غرب تهران

 تزریقات عضلانی

 یکی از رایج ترین، بهترین و مطمئن ترین روش های تزریق دارو، تزریق عضلانی است. در روش تزریقات عضلانی دارو مستقیماً به عضلات تزریق می شود. از آنجایی که عضله بافت پر عروقی است و خونرسانی خوبی دارد، این روش تزریق، جذب سریع و دسترسی آسان دارو به جریان خون را تضمین می کند و باعث میشود بیمار سریعتر بهبود پیدا کند. نحوه انجام تزریقات عضلانی بسیار مهم است و پرستار باید با توجه به شرایط و سن بیمار محل تزریق را به درستی انتخاب کند.

تزریقات زیر جلدی

 در این نوع تزریق دارو به لایه چربی زیر پوست وارد میشود از آنجایی که خونرسانی چربی نسبت به عضله بسیار کمتر است این نوع تزریق زمانی استفاده می شود که دارو نیاز به جذب آهسته داشته باشد. احتمال بروز عوارض جانبی در این روش نسبت به سایر روش های تزریقات کمتر است. انسولین با این روش تزریق تجویز می شود.

تزریق داخل وریدی

 در این نوع تزریق دارو مستقیماً به رگ، وارد می شود. این روش از تزریقات معمولا زمانی انجام میگیرد که بیمار قادر به دریافت مایعات از دهان نیست.

تزریق مفصلی

 تزریق مفصلی برای مفاصلی که آسیب دیده اند به کار میرود. این تزریق برای درمان بیماری‌هایی مانند آرتروز و التهاب استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که انجام هر یک از انواع تزریقاتی که معرفی کردیم نیاز به مهارت‌های خاص دارد بنابراین باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام گیرد.

تزریق سرم در منزل غرب تهران

یکی از سریعترین راه ها برای رساندن مواد غذایی به بدن، تزریق سرم است چراکه سرم مستقیماً وارد بافت ها می شود و در نتیجه میزان جذب آن بسیار بالا است؛ اما برای تزریق سرم در مراکز درمانی لازم است که فرد بستری شود و تا تمام شدن سرم زمان زیادی از بیمار و همراه او گرفته میشود علاوه بر این بیمار باید رنج رفت و آمد و ترافیک را تا رسیدن به بیمارستان نیز تحمل کند. در چنین شرایطی اگر ساکن غرب تهران هستید میتوانید به جای مراجعه به بیمارستان ها از سرویس تزریق سرم در منزل غرب تهران پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم بهره‌مند شوید. پرستاران آموزش دیده و حرفه‌ای آسانیسم می‌توانند با انجام تزریقات صحیح و به موقع در منزل به آرامش، آسایش و بهبود سلامتی شما یا عزیز بیمارتان کمک کنند.

مزایای تزریقات در منزل غرب تهران چیست؟

انجام تزریقات در منزل غرب تهران به معنای آوردن مرکز درمانی به خانه است؛ یعنی روند درمانتان به نحو احسن مانند مراکز درمانی پیش خواهد رفت و چه بسا کیفیت ارائه خدمات نیز بالاتر باشد. چطور؟

  • دیگر نیازی نیست تا در محیط های آلوده باشید: اگر چه درمانگاه ها یا دیگر مراکز درمانی محلی برای بهبود بیماران اند و رعایت بهداشت جزو اصول ابتدایی آنها است؛ اما این امر دلیلی بر نبود ویروس و باکتری های مختلف در آنجا نیست.روزانه صدها یا هزاران فرد با بیماری های متفاوت به این مکان ها مراجعه می کنند؛ بنابراین این مکان ها می توانند برای بسیاری از افراد خطر آفرین باشند. اصلا تصور کنید بیمار یا سالمندتان به هر دلیلی سیستم ایمنی قوی ای ندارد و باید داروهای خود را تزریق کند.
  • با تزریق آمپول در منزل دیگر نگران ابتلای مجدد به بیماری و تضعیف دوباره قوای بدنی نخواهید بود. این امر در شرایط فعلی، همه گیری ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد.
  • روند درمان سریع تر پیش خواهد رفت: بدون اینکه نیازی به گرفتن وقت، ماندن در صف های انتظار طولانی یا ترافیک باشید، تزریقتان انجام خواهد شد. با استفاده از سرویس تزریقات در منزل غرب تهران هر زمانی از روز یا هر روزی از هفته می توانید آمپول یا سرم خود را تزریق کنید.
  • صرفه جویی در وقت: علاوه بر اینکه در خانه هستید، نگران ماندن در ترافیک های سنگین نیستید، نیازی هم به برهم زدن برنامه ریزی های شخصی تان نیز وجود ندارد. برای مراجعه به درمانگاه باید زمانی را در روز به این کار اختصاص دهید که همین مسئله کلی از وقتتان را خواهد گرفت؛ اما با ثبت درخواست انجام تزریقات در منزل دیگر نیازی به برنامه ریزی های اضافه نخواهید داشت.
  • آسایش و راحتی بیشتری برای بیمار یا سالمند فراهم می شود: بیماران یا سالمندان عموما در شرایط جسمانی مناسبی قرار ندارد و خروج از منزل برایشان کار دشواری است. با این کار بدون کوچکترین اجبار به تحرکی تزریقات صورت خواهد گرفت.
  • این روش برای کودکان کارسازتر است: در اکثر مواقع خردسالان از آمپول یا هر نوع تزریقات دیگری هراس دارند. انجام این کار در منزل باعث می شود تا تزریقات شان در محیطی امن صورت بگیرد. محیطی که به آن اعتماد دارند؛ بنابراین راحت تر اجازه این کار را خواهند داد.

انواع تزریقات,درخواست انجام تزریقات در منزل, ثبت درخواست تزریقات در منزل غرب تهران

آسانیسم در خدمت شماست

اگر در غرب تهران زندگی میکنید و نیاز دارید که فردی در زمینه انجام تزریقات به شما و عزیز بیمارتان کمک کند می‌توانید از سرویس تزریقات در منزل غرب تهران پلتفرم آسانیسم بهره‌مند شوید.

پرسنل آسانیسم همگی آموزش دیده و با تجربه هستند و قبل از استخدام توسط کارشناسان آسانیسم احراز هویت شده‌اند بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید سرم تراپی و انجام تزریقات عزیزانتان را به ما بسپارید. پس از اعزام پرستار به منزل شما جهت خدمت‌رسانی، کارشناسان آسانیسم به صورت دوره‌ای بر عملکرد او  نظارت دارند و در صورت هرگونه نارضایتی پاسخگو و پشتیبان شما خواهند بود.

 در صورت نیاز شما میتوانید علاوه بر سرویس تزریقات از سرویس خدمات پرستاری در منزل غرب تهران پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم نیز بهره مند شوید.

کافی است برای دریافت این سرویس فرم ثبت سفارش موجود در سایت یا اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید. یا با شماره 02191304433 تماس بگیرید. کارشناسان آسانیسم پس از ثبت درخواست تان جهت هماهنگی‌های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت سپس پرستاری متناسب با نیاز شما و عزیزتان به محل مورد نظرتان اعزام می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *