استخدام پرستار کودک

اگر در پایتخت زندگی می‌کنید و نیاز به کمک دست در بزرگ کردن کودک خود دارید با استخدام پرستار کودک علاوه بر تنظیم خواب، غذا و رعایت بهداشت بچه، با کودک شما در بازی کردن، انجام تکالیف و انجام کار‍‌های مورد علاقه همراهی کرده و باعث رشد خلاقیت کودک می‌شود.

برای ثبت سفارش پرستار کودک در تهران و مشاوره رایگان در این زمینه کافیست درخواست خود را در اپلیکیشن ما ثبت کنید یا با تیم پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری آسانیسم تماس بگیرید.

استخدام پرستار کودک برای نگهداری بچه در منزل
استخدام پرستار کودک برای مراقبت از بچه 3 ساله
ثبت سفارش خدمات

چرا استخدام پرستار کودک در منزل را به آسانیسم بسپریم؟

پلتفرم آسانیسم یکی از موسسه پرستاری قابل اعتماد برای اعزام پرستار در منزل برای تهران و کرج است ما در آسانیسم از تجربه مراقبان سایر شرکت‌های معتبر برای ارائه خدمات حرفه‌ای پرستاری استفاده می‌کنیم بنابراین ما می‌توانیم خدمات مختلفی را با قیمت‌های مناسب ارائه دهیم.

هنگامی که استخدام پرستار کودک در منزل را از مجموعه معتبری مانند آسانیسم انتخاب می کنید مزایای بسیاری شامل وضعیت شما می شود اول از همه اعتماد به پرستار بچه آسان تر است زیرا پرستاران ما در این مرکز دارای صلاحیت و مهارت هستند و در مرکز ما ضمانتی ارائه کرده ایم که به شما اطمینان از کیفیت و ایمنی کار می دهد.

بعلاوه اگر از خدمات ارائه شده ناراضی هستید و تصمیم به استخدام پرستار بچه دیگری دارید شما می توانید با اطلاع دادن به کارکنان مرکز یک پرستار کودک جدید استخدام کنید.

اعزام نیرو از نزدیک ترین محله
کیفیت بالا در خدمات
هزینه مناسب در ارائه خدمات
احراز هویت نیروها
نیروهای با سابقه کار بالا
ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها

استخدام برای نگهداری از کودک در منزل

شما میتوانید استخدام برای نگهداری از کودک در منزل را با خیالی آسوده به آسانیسم بسپرید تا بهترین و با تجربه ترین پرستاران را انتخاب و استخدام کنید.

 آسانیسم با سایر خدمات معتبر پرستاری در ارتباط است لذا خدمت رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن انجام می شود و اگر نگران قیمت پرستار کودک هستنید باید بدانید این خدمات با مناسب ترین هزینه و با کیفیت بالایی برای شما انجام می‌شود.

استخدام پرستار برای کودک در شهر و حومه شهر تهران

در دنیای امروزه به دلیل مشغله های زیاد والدین به خصوص اشتغال مادران نیاز به استخدام پرستار کودک در منزل در پایتخت کشورمان بیش از پیش احساس می‌شود.

در واقع می‌توان گفت زمان مفیدی که والدین قادر به بازی کردن با کودکان یا آموزش نکات مهم به آنها هستند، تقریبا تنها محدود به آخر هفته ها و روزهای تعطیل است. پس چاره چیست؟ آیا مراجعه به نزدیک ترین مهد کودک راه حل مناسبی خواهد بود؟ آیا در مهدکودک توجه کافی به فرزند شما می‌شود؟

پرستار کودک در منزل شخصی با تجربه و آموزش دیده است که به نگهداری از کودک، آموزش و بازی می‌پردازد، استخدام پرستاری که خوب و مناسب باشد همواره تصمیم سختی برای والدین است؛ زیرا یافتن پرستار قابل اعتماد و با تجربه کار آسانی نیست.

بعلاوه کودک زمان زیادی را با پرستار در منزل می‌گذراند و در این مدت باید آرامش و اوقات شادی را داشته باشد. 

استخدام پرستار کودک

مزایای استخدام پرستار کودک

مزایای استخدام پرستار کودک فقط برای کودک نیست! بلکه برای والدین او نیز سودمند خواهد بود. برخی والدین ترجیح می دهند کودک به جای مهدکودک، در محیط آرام خانه پرورش یابد و از انعطاف پذیری ساعات حضور پرستار در منزل استفاده کنند. مراقبت و آموزش خصوصی در منزل از لحاظ هزینه های مادی و معنوی نسبت به نگهداری در مهد کودک مقرون به صرفه تر است.

والدین نیز نیاز به استراحت دارند

پدر و مادر بودن شغلی بدون استحرات و همیشگی است؛ ولی با استخدام پرستار می‌توانید یک زمانی را برای خودتان اختصاص دهید. بنابراین حتی اگر شاغل نباشید، باز هم برای استراحت و رسیدگی به نیاز خودتان بهتر است یک پرستار مجرب، دلسوز و مهربان استخدام کنید.

حضور پرستار کودک به شما کمک خواهد کرد تا در زمان های آزاد، به کارهایی مشغول شوید که دوست دارید اما به دلیل سن کم فرزندتان قادر به انجامشان نیستید یا اصلا بدون دغدغه و نگرانی کمی ریلکس کنید قطعا تاثیرگذاری والدین با نشاط و سرزنده بیشتر از والدین همیشه حاضر اما خسته است.

مدیریت بهتر امور زندگی

شاید داشتن یک یا چند فرزند برنامه روزانه شما را فشرده و سخت کند، این شرایط علاوه بر ایجاد اضطراب و استرس باعث صرف نظر از انجام برخی وظایف یا برنامه‎‌های مورد علاقه شما می‌شود، گاهی مجبورید از یک موقعیت شغلی خوب دست بکشید یا از حضور در بعضی از مهمانی‌ها بپرهیزید.

اگر می‌خواهید مانند گذشته جنبه‌های اجتماعی و فردی زندگی خود را حفظ کنید استخدام یک پرستار کودک خوب می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید پرستار کودک را به صورت تمام وقت، نیمه وقت یا حتی ساعتی استخدام کرده و امور را بهتر مدیریت کنید.

حدود وابستگی تعیین خواهد شد

والدین اولین افرادی اند که کودک با آنها در ارتباط است در واقع کودکان بیشترین زمان خود را با آنها سپری خواهند کرد به همین منظور ایجاد وابستگی شدید میان والدین و کودک امری طبیعی است از این رو ایجاد کمی فاصله با حضور پرستار کودک به سالم تر ساختن این ارتباط کمک خواهد کرد.

در این شرایط بچه ها متوجه خواهند شد که والدین همیشه حضور ندارند بنابراین بهتر است با بقیه نیز ارتباط برقرار کنند.

مهارت‌های ارتباطی کودکان ارتقاء می‌یابد

حضور پرستار به بچه ها آموزش می دهد که باید از نقطه امن خود خارج شده و برای برقراری ارتباط (بازی کردن)، کمک گرفتن و حفظ روحیه اجتماعی خود با دیگران هم کلام شوند. قطعا تعلیم مهارت های ارتباطی ابتدایی آنها با استخدام پرستار کودک آغاز خواهد شد.

آموزش توانمندی‌ها و ارزش‌ها به صورت خصوصی به کودک

شاید شما بنا به دلایل عنوان شده احتمالا زمان یا انرژی کافی برای تعلیم فرزندتان را ندارید به همین دلیل تنها منبع آموزش، اخلاق و رفتار خودتان است البته که این امر به خودی خود بد نیست اما در همه شرایط جوابگو نخواهد بود.

قطعا باید فردی حضور داشته باشد تا علت رفتار و بازخورد بزرگسالان و منش صحیح را به آنها آموزش دهد. اگر والدین قادر به انجام آن نیستند پس چه کسی بهتر از استخدام پرستار بچه که می تواند تمام این امور را به بهترین شکل ممکن برای کودکان بازگو نماید.

استخدام پرستار کودک برای انجام تکالیف فرزند

ویژگی‌های پرستار کودک

مهم ترین ویژگی یک پرستار کودک عشق او به کودکان است. پرستار کودک باید قادر باشد محیطی پر از آرامش و امنیت برای کودک فراهم آورد همچنین پرستار کودک باید فهمیده و مسئولیت پذیر باشد.

صبوری نیز یکی دیگر از ویژگی های پرستار کودک است، پرستار با صبر می تواند اعتماد کودک را به خود جلب کند و ارتباط بهتر و موثرتری با کودک برقرار کند.

داشن و تجربه در این زمینه

منظور از دانش در این زمینه، داشتن تحصیلات و مدارک معتبر در زمینه روانشناسی کودک یا کودکیاری است و علومی که در درک و کنار آمدن با کودکان به پرستاران کمک خواهد کرد بعلاوه باعث می شود متناسب با تیپ شخصیتی کودک و محیط رشد او، روند آموزش و پرورش اش با برنامه ریزی پیش رود این برنامه ریزی قطعا بدون استخدام پرستار کودک ممکن نخواهد بود.

تجربه نیز فاکتور مهم دیگر در این امر است در حقیقت علم تمام نکات تعلیم، پرورش و مراقبت از کودک را به صورت تئوری به شما آموزش می دهد و این تجربه یک پرستار است که آگاهی او از این امر را به صورت عملی ثابت می کند. تجربه روند درک کودک و برنامه ریزی برای نگهداری از او را تسهیل می بخشد.

توانایی سرگرم کردن کودک

کودکی که تاکنون وابستگی زیادی با پدر و مادر داشته در عدم حضور والدین بهانه‌گیر می‌شود پرستار باید بتواند در این شرایط حواس کودک را از این موضوع پرت کند.

او علاوه بر توانایی برقراری ارتباط موثر برای سرگرم کردن باید با پر کردن زمان کودک با انجام فعالیت‌های مفید، از بی‌قراری او برای پدر و مادر جلوگیری کند.

ارتباط مداوم با والدین

یک پرستار کودک خوب باید مسائل مربوط به کودک را به والدین انتقال دهد و درباره خصوصیات و ویژگی‌های کودک از پدر و مادر سوال بپرسد تصور اینکه پرستار به تنهایی همه چیز را درباره کودک می‌داند و به تنهایی می‌تواند امور مربوط به کودک را مدیریت کند غلط است.

پرستار و والدین باید در این‌باره با یک دیگر تعامل داشته باشند پدر و مادر خصوصیات، باید‌ها و نباید‌ها را به مراقب کودک منتقل کرده و پرستار نیز هر مشکل و هر سوالی که درباره کودک دارد را بپرسد، این تعامل می‌تواند در افزایش کیفیت زندگی کودک موثر باشد.

در ادامه به برخی از ویژگی های دیگر مورد نیاز برای استخدام پرستار کودک اشاره میکنیم:

  • داشتن مهارت مذاکره و ارتباط صحیح با کودک
  • توانایی تشویق و ایجاد انگیزه در کودک
  • مهارت عشق ورزی و ایجاد احساس امنیت در کودک
  • خلاقیت و مهارت در بازی و سرگرمی
  • حل اختلاف بین کودکان

وظایف پرستار کودک در منزل

با توجه به شرایط کودک و والدین ممکن است وظایف پرستار کودک متفاوت باشد. برخی موارد وظیفه تمامی پرستاران است ولی برخی دیگر طبق خواست والدین است. در ادامه به بررسی این وظایف می پردازیم:

مراقبت و ایمنی کودک

نگهداری و ایمنی کودک اولین و مهم ترین مسئولیت پرستار است، در واقع هدف اصلی از استخدام پرستار کودک حفظ ایمنی کودک است. اطمینان حاصل کنید که کودک در خانه ایمن باشد و زمانی که شما در منزل حضور ندارید تحت نظر پرستار باشند.

استخدام پرستار بچه

استحمام و لباس پوشیدن کودک و نوزاد

پرستار کودک در زمان حمام کردن باید نکات ایمنی را رعایت کند، پوست کودکان حساس است و ممکن است در اثر گرمی آب بسوزد. قبل از رفتن به حمام تمام وسایل مورد نیاز مانند حوله، شامپو و… را آماده کنید تا هرگز مجبور نشوید کودک را در حمام تنها رها کنید.

تعویض پوشک

تعویض به موقع پوشک کثیف کودک اهمیت زیادی دارد و مانع سوختگی پای نوزاد می شود و از اذیت شدن کودک جلوگیری می کند.

پرستار باید با تجربه و دانش کافی، پوشک کودک به موقع تعویض کرده و قبل از اتمام پوشک در خانه، تعداد مناسبی پوشک تمیز تهیه کند. توجه داشته باشید که تعویض پوشک باید به‌صورت اصولی و با رعایت بهداشت انجام شود.

تهیه شیر و تمیزکردن بطری

از دیگر وظایف پرستار بچه زیر دو سال تهیه شیر برای اوست. مراقب کودک باید به اندازه نیاز کودک برای او شیر تهیه و قبل از مصرف، بطری‌ شیر را به خوبی ضدعفونی کند.

برای ضدعفونی بطری، تا ماهگی3 نوزاد، باید بطری و در پوش آن به مدت 5 دقیقه جوشانده شود، پس از  گذشت 3 ماه تنها شست و شو با مواد ضد عفونی کفایت می‌کند.

بازی با کودک

سرگرمی و بازی کردن با کودکان از وظایف و ویژگی های یک پرستار خوب است. پرستار با انجام بازی های خلاقانه و جذاب در نبود والدین کودک را سرگرم می کند این کار در ارتباط برقرار کردن با کودک نیز تاثیر زیادی دارد.

انجام امور منزل

انجام امور منزل جزو موارد توافقی است که برخی از والدین هنگام استخدام پرستار کودک درخواست می کنند کارهایی مانند آشپزی،شستن لباس ها، جارو برقی کشیدن و… از امور منزل هستند و در صورت اضافه شدن این وظایف حقوق پرستار کودک افزایش می یابد.

عکس از خدمات پرستار بعد از استخدام او

قبل استخدام پرستار کودک در منزل چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در معقوله ی استخدام پرستار کودک سوابق پرستار بسیار مهم است و داستان‌هایی که پرستار درباره زندگی خود می‌گوید را باید جدی بگیرید. اگر متوجه ناتوانی او در مراقبت از کودک شدید نشان می‌دهد که پرستار آگاهی کاملی از روش های اصولی برای مراقبت از کودک را ندارد و باید به او تذکر دهید و يا عذر او را بخواهید.

شما میتوانید با توجه به سن کودک خود از او درباره پرستارش سوال کنید تا خیالتان بابت فردی که استخدام کردید راحت باشد و از نگرانی هایتان کاسته شود.

هزینه استخدام پرستار بچه چقدر است؟

قیمت پرستار بچه متناسب با خدمات ارائه شده و ساعت کاری متفاوت خواهد بود. منظور از خدمات این است که شما به عنوان والدین از پرستار کودک چه انتظاری دارید. آیا صرفا بودن کنار فرزندتان در زمان تنهایی آنها کافی است یا باید در دروس و انجام تکالیف به آنها کمک کنند؟ یا اصلا فرزندتان بسیار کم سن و سال است و مراقبت از وی شامل موارد دیگری چون کمک به دستشویی، تهیه غذا و … می شود؟

عامل مهم بعدی این است که برای چه مدت زمانی نیاز به این سرویس دارید. آیا به حضور پرستار تنها در تایم کاری تان نیاز دارید یا به دلیل ماموریت، نگهداری از بیمار و … تمایل به استخدام پرستار کودک به صورت شبانه روزی دارید؟

اگر تنها چند روز در هفته و یا هر روز به مدت چند ساعت به کمک نیاز دارید می تونید از خدمات پرستار نیمه وقت کودک استفاده کنید.

تمامی این موارد به هنگام ثبت سفارش لحاظ شده و سپس قیمت نهایی به شما اعلام می گردد. البته در نظر داشته باشید که آسانیسم به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های خدمات پرستاری، این دسته از سرویس ها را با کمک مجرب ترین پرستاران در ارزان ترین قیمت و با بالاترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

نحوه استخدام پرستار کودک

اگر نیاز به استخدام پرستار کودک برای فرزند خود دارید حتما نکات استخدامی را در نظر بگیرید تا بتوانید بر این اساس مناسب ترین پرستار کودک را انتخاب کنید.

ابتدا برای استخدام مراقب کودک به موسساتی که در این زمینه کارمیکنند مراجعه کنید زیرا با استخدام از مراکز معتبر می توانید در صورت بروز مشکل از طریق آنها پیگیری های لازم را انجام دهید و حتی اگر از کار پرستار خود راضی نبودید میتوانید با آنها تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان پرستار دیگری در منزل شما حاضر شود.

پرستارهمچنین باید دارای تجربه مرتبط و سابقه کاری در این زمینه باشد تا در بسیاری از موارد مشوق کودک شما باشد.

راه های استخدام پرستار کودک از طریق موسسه آسانیسم

شما می‌توانید برای درخواست خدمات مراقبتی و پرستاری با کارشناسان ما تماس بگیرید یا از طریق سایت ثبت سفارش کنید. آسانیسم با همکاری با پرستاران حرفه‌ای، باسابقه، دلسوز و مهربان آماده خدمت‌ رسانی به خانواده‌های عزیز تهرانی و کرجی شما است. استخدام پرستار کودک نیاوران از جمله خدماتی است که آسانیسم ارائه می‌دهد.

ثبت درخواست کاملا رایگان و بسیار ساده است. کافی است فرم مربوطه را پر کرده و اطلاعات ابتدایی را وارد نمایید. پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما، برای اطلاع از سن، وضعیت سلامتی کودک، تعداد فرزندان و هماهنگی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم پرستاری متناسب با نیاز شما و فرزند شما به منزلتان اعزام خواهند کرد.

روش بعدی از طریق شماره تلفن آسانیسم است. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02191304433 به این اطلاعات دست یافته و درخواست استخدام پرستار کودک را ثبت نمایید.

وظایف پرستار

 👶🏼 مراقبت از کودک، انجام امور منزل و ..

برای استخدام و مشاوره با کجا تماس بگیریم

📞 تماس با آسانیسم و مشاوره رایگان با کارشناسان

 بازه زمانی فرستادن پرستار

  🕛 1 الی 2 روز

دسترسی سریع

مناطق تحت پوشش آسانیسم برای استخدام پرستار کودک

مناطق تحت پوشش آسانیسم

از آنجایی که آسانیسم با معتبرترین خدمات پرستاری کشور همکاری می کند پس از ثبت درخواست هر خدمتی از طریق آسانیسم، کارشناسان ما برای هماهنگی بیشتر با شما تماس گرفته تا نیاز شما را به راحتی برطرف کنند و مناسبترین پرستار کودک را برای خود را انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک پرستار واجد شرایط برای مراقبت و پرستاری از کودک خود هستید پلتفرم آسانیسم می تواند انواع خدمات پرستاری را در 24 منطقه تهران ارائه می‌دهد. برای دریافت این سرویس کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی سفارش خود را ثبت کرده و در مدت زمان کوتاهی از آن بهره‌مند شوید.

اگر ساکن شهر کرج هستید و برای نگهداری از فرزند دلبندتان به یک پرستار حرفه ای نیاز دارید. شما می توانید مناسبترین پرستار کودک در منزل کرج را پیدا کنید. آسانیسم بستری قابل اعتماد در بخش پرستاری است و تمام شهر کرج و اطراف آن را پوشش می دهد.

چرا نباید پرستار کودک را به صورت شخصی و بین آشنایان جست‌وجو کنم؟

در هنگام استخدام پرستار کودک میدانید که باید ساعات زیادی کودک خود را به پرستار بسپرید و درصورتی که به پرستار و ارائه صحیح خدمات توسط او اعتماد نداشته باشید، به‌جای کاهش فشار مسئولیت، یک نگرانی به نگرانی‌هایتان افزوده می‌شود هر کوتاهی از طرف مراقب کودک می‌تواند خسارت‌های بزرگی برای شما به‌جای بگذارد.

پس در این شرایط بهتر است یک پرستار کودک قابل اعتماد پیدا کنید شاید بپرسید چگونه و از کجا!؟ هنگامی که برای مراقبت از عزیزانتان از طریق سایت‌های نامعتبر و یا معرفی آشنایان، پرستار استخدام می‌کنید؛ از طرف هیچ موسسه یا ارگانی حمایت نمی‌شوید و درصورت نارضایتی عملا هیچ کس از شما پشتیبانی نمی‌کند و حتی اعتماد کردن نیز سخت میشود.

پیشنهاد ما به شما استخدام پرستار کودک از موسسات و پلتفرم‌های معتبر است. این مراکز با نظارت مداوم از پرسنل خود؛ از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری می‌کنند. آسانیسم یکی از پلتفرم‌های قابل اعتماد در ایران است و با ارائه خدمات با کیفیت رضایت حداکثری مشتریان را جلب کرده است.

برای یافتن یک موسسه خوب برای یافتن پرستار لیست مراکز خدمات پرستاری تهیه شده را مطالعه کنید و یک شرکت مناسب برای عزیز کوچک خود پیدا کنید.

کارفرمایان درباره آسانیسم چه می گویند؟

کیفیت خدمات ما به قدری بالاست که درصد زیادی از مشتریان ما را به خانواده و دوستان خود معرفی میکنند که باعث افتخار ماست.

خانم عسگریخدمت دریافتی: پرستاری از کودک
Read More
ما برای دخترمون پرستار کودک استخدام کردیم که در انجام تکالیف بهش کمک کنه خیلی براش وقت میذاره به حدی که دختر من الان شاگرد اول شده.
آقای اصلانی خدمت دریافتی: پرستار نوزاد
Read More
من برای کودک یه ماهم نیاز به یه مادریار داشتم چون هم شاغلم هم نمیتونم ازش مراقبت کنم چند تا پرستار فرستادن تا بالاخره یکی از آنها خیلی مورد قبول واقع شد
خانم حسینی خدمت دریافتی: پرستار کودک در منزل
Read More
من شاغل هستم و برای پسرم نیاز به یه پرستار داشتیم که ازش مراقبت کنه با این شرکت تماس گرفتیم خداروشکر 2 ساله با این خانوم قرار داد بستیم و راضی ایم

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد استخدام پرستار کودک از ما پرسیده اید. برای توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

هزینه و قیمت پرستار کودک به عواملی مانند ساعات و روزهای کاری پرستار، محدوده محل سکونت درخواست کننده سرویس، تحصیلات پرستار و وظایفی که بر عهده ی پرستار کودک است بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با پشتیبانی آسانیسم تماس بگیرید.

بله. خدمات پشتیبانی آسانیسم پس از اعزام نیرو در صورت نارضایتی به هر دلیلی، پرستار را برای شما تعویض می کند. همچنین شما قبل از نهایی کردن قرارداد جلسه مصاحبه با پرستار و 2 جلسه آزمایشی ارائه خدمت توسط پرستار نیز دارید.

تمام پرستاران کودک در منزل آسانیسم از جمله مادریار، کودکیار و پرستار کودک بیمار احراز هویت شده اند و دارای مدارک تایید صلاحیت مانند عدم سوء پیشینه و عدم سابقه هستند.

در صورتی که نیاز به پرستار کودک در منزل دارید، حتما از مراکزی که مجوز رسمی دارند، خدمات بگیرید. پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه انواع خدمات پرستاری و مراقبتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با تماس با آسانیسم شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرستار کودک مناسب خودتان را استخدام کنید. مشاوران ما تا حداکثر 24 ساعت بعد از مشاوره شما برای شما پرستار اعزام کرده و بعد از دوره آزمایشی (حدود 48 ساعت) شما می‌توانید پرستار کودک را استخدام کنید. این پروسه در کل کمتر از یک هفته زمان می‌برد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

25 پاسخ

  1. نیاز به پرستار برای دخترم دارم با مادر بزرگش زندگی میکنه و بیش فعاله پرستار میتونه هم از دخترم مراقبت کنه هم کارهای خونه رو انجام بده؟

    1. سلام
      پرستار کودک در منزل تمامی موارد مرتبط با کودک مثل تغذیه، استحمام، مراقبت و نگهداری از کودک، بازی با کودک و … را انجام می دهد در صورت درخواست شما امور منزل نیز انجام می شود.

  2. سلام
    پرستاران شما تو چه رده سنی هستند؟ من پرستار کودکی میخوام که تجربه نگهداری کودک داشته باشه و کم سن نباشه

    1. محدثه عزیز سلام
      نیروهای ما مجرب و آموزش دیده هستند و شما می توانید درخواست خود درخصوص سن پرستار و تحصیلات و… را در زمان استخدام پرستار کودک با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

  3. سلام خسته نباشید،میخواستم شرایط درخواست پرستار بدونم و اینکه نیروهای پرستار کودک،چه مهارت هایی در اختیار کودک میذاره.فقط محدود به پرستاری؟یا مثل یک مربی میشه روش حساب کرد.

    1. سلام نازنین عزیز
      ما مطابق با درخواست و نیاز شما پرستار کودک برای نگهداری یا پرستار کودک تحصیلکرده برای آموزش و… اعزام میکنیم.
      در زمان استخدام پرستار کودک و قبل از آن، در زمان مصاحبه حتما تمام نیازهای خود را با موسسه و پرستار درمیان بگذارید.

  4. من برای دخترم به پرستار کودکی نیاز دارم که بتونه باهاش تمرینای گفتار درمانی انجام بده شما نیرویی دارید که بتونه این تمرینارو انجام بده؟

    1. ساعد عزیز سلام
      هنگام تماس برای استخدام پرستار کودک حتما موارد مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید، تا پرستار براساس نیاز شما اعزام شود.

  5. سلام و خسته نباشید
    میخواستم برای استخدام پرستار کودک دخترم از شما تشکر کنم
    توضیحات و راهنمایی ها عالی بودن

    1. مرجان عزیز سلام
      ممنون که آسانیسم را انتخاب کردید. از رضایت شما بسیار خوشحالم

    2. من میخوام برای دختر و پسرم پرستار کودک استخدام کنم
      شما واقعا راضی بودی؟ خیلی دنبال یه جای خوبم که مطمئن باشه

  6. پسر من 6 سالشه و دچار لکنت زبان هست، آیا پرستاران شما می‌توانند در طول مراقبت باهاش ارتباط برقرار کنند؟

    1. بله پرستاران ما همگی دوره‌های مربوط به مراقبت از کودکان را گذرانده‌اند و با داشتن اطلاعات کافی درباره کودکان بیمار، با دلسوزی و محبت، با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و به رشد و امید به زندگی در آن‌ها کمک میکنند.

  7. من سریعا به پرستار کودک احتیاج دارم. منزل ما در تهرانسر هست، چقدر طول میکشه تا پرستار اعزام بشه؟

    1. سفارش خود را از طریق راه‌های ارتباطی مثل اپلیکیشن یا وبسایت ثبت کرده یا با شماره 02191304433 تماس حاصل نمایید. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، در اسرع وقت، نیرو‌های مورد نظر به منزل شما اعزام می‌شوند.

  8. سلام میخواستم بگم تعرفتون نسبت به جاهای دیگه که قیمت گرفتم بهتر بود خیلی ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام متناسب با شرایط متفاوت هست. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت با کارشناسان آسانیسم ارتباط بگیرید.

  9. سلام من یه پسر 3 ساله و یه دختر 5 ماهه دارم. میخوام بدونم وقت هایی که سرکارم پرستار می تونه به خوبی و با دقت از هر دوتاشون مواظبت کنه؟

    1. با سلام. بله دوست عزیز خیالتون راحت. برای راهنمایی بیشتر در مورد پرستار کودک خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  10. پرستار کودک هستم و دوست دارم توی مرکز شما استخدام بشم. امکانش هست؟

    1. لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره ثبت شده در سایت تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران ما برای استخدام کمک بگیرید.

  11. سلام! از آسانیسم بابت خدمات استخدام پرستار کودک خوبتان برای فرزند بیمارم تشکر می کنم با کمک پرستار شما فرزندم بهتر شد.

  12. برای دخترم توی دوران کرونا پرستار کودک استخدام کردیم که خودشون زحمت درس دادن به دخترم رو کشیدن و من واقعا راضی بودم از ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *