پرستار سالمند ارزان قیمت

توانایی افراد با افزایش سن، رفته رفته کاهش می‌یابد. سالمندان مانند سابق نمی‌توانند کار‌هایشان را به تنهایی انجام دهند و در بعضی موراد در انجام کار‌های شخصی نیز، نیازمند کمک دیگران می‌شوند.

سالمندان دوست دارند در خانه یا در کنار خانواده بمانند و رفتن به خانه سالمندان برای آن‌ها و اعضای خانواده ناخوشایند خواهد بود. در این شرایط استخدام پرستار سالمند ارزان می‌تواند به خانواده در مدیریت برنامه‌ها و مراقبت از سالمند کمک کند.

اگر قصد استخدام پرستار سالمند را دارید می‌توانید از پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم کمک بگیرید. پرستاران این مرکز همگی از تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند و با دلسوزی، از عزیزان شما مراقبت می‌کنند.

پرستاری در منزل ارزان
پرستاری سالمند ارزان قیمت
پرستار سالمند ارزان بخواهید!!

امروزه به دلیل رشد جمعیت سالمندان نیاز به خدمات مراقبتی و پرستاری افزایش یافته است به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال پرستار سالمند ارزان قیمت هستند. 

همانطور که می‌دانید، بحث در مورد چگونگی مقرون به صرفه بودن هزینه پرستار سالمند در منزل مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

پیش از اینکه به دنبال پرستار سالمند ارزان قیمت باشید باید به نکاتی توجه داشته باشید که در تصمیم گیریتان نقش مؤثری دارد. در این مقاله به چگونگی یافتن یک پرستار سالمند مناسب برای شما می‌پردازیم.

هزینه پرستار سالمند ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟

پیدا کردن یک پرستار سالمند ارزان قیمت در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. این قیمت در درجه اول به تعداد ساعاتی که مراقب تعیین شده از سالمند نگهداری می‌کند بستگی دارد همچنین نوع خدمات مورد نیاز، شرایط سالمند، عدم داشتن بیماری خاص یا زمینه‌ای و ملزومات مورد نیاز برای اطمینان از یک زندگی با کیفیت برای سالخوردگان همگی بر هزینه پرستاری از سالمندان تأثیر دارد.

بسته به نیازتان ممکن است از مراقبت موقت، شبانه روزی یا تمام وقت برای سالمندان استفاده کنید. زمانی که پرستار از سالمند مراقبت می‌کند، سطح خدماتی که ارائه می‌کند بر قیمت آن مؤثر است به عنوان مثال سالمندی که سالم باشد و تنها نیاز به یک همدم و فردی داشته باشد که در امور روزمره به او کمک کند، هزینه پایین‌تری دارد.

در حالی که برای سالمندانی که نیاز به پوشک شدن دارند و روی ویلچر هستند قیمت پرستار سالمندی که ارزان باشد برای آنها افزایش می‌یابد.

پرستار سالمند ارزان

ما می‌توانیم در حالی که شما خارج از شهر یا در محل کارتان هستید، هر سطح از حمایت و خدمات پرستاری از سالمندان مورد نیاز عزیز شما را مدیریت کنیم. در برنامه‌های مراقبت از منزل ما با توجه به نیاز و بودجه شما یک پرستار سالمند مناسب به شما معرفی می شود. برنامه ریزی استخدام پرستار که نیاز شما را برآورده می کند و در بودجه شما می گنجد را آسان می کند.

آیا پرستار سالمند ارزان با کیفیت است؟

یافتن یک پرستار سالمند ارزان که خانواده شما بتواند به آن اعتماد کند بسیار ضروری است و ما می‌دانیم که شما بهترین خدمات مراقبتی‌ ممکن را برای عزیزانتان می‌خواهید که بسیار با کیفیت و با تجربه باشد بعلاوه این را باید به یاد داشت که هیچ چیز ارزانی لزوماً با کیفیت نیست. 

شما ممکن است هزینه پایین‌تری برای یک مراقب بپردازید، اما پس از مدتی متوجه می‌شوید که تجربه کاری کافی را نداشته و خدماتی حرفه‌ای به شما ارائه نمی‌کند.

 این نارضایتی و اتلاف وقت و هزینه پرستار سالمند ارزان باعث می‌شود تا بر تنش‌ها و سطح اضطرابتان افزوده شود.

بنر پرستار سالمند

چطور پرستار سالمند ارزان قیمت پیدا کنیم؟

خانواده ها به دنبال شخص مورد اعتمادی هستند تا با قیمتی ارزان و مناسب به بهترین نحو از والدین سالمندشان مراقبت کند. ما در آسانیسم برنامه‌های مراقبت از منزل را بر هر فرد به صورت سفارشی تهیه کرده‌ایم و به عزیزان شما کمک می‌کنیم تا نیاز‌هایشان را برطرف سازیم. هر سالمند به سطح مراقبت متفاوتی احتیاج دارد و مجموعه‌ای منحصر به فرد از خدمات را دریافت خواهد کرد.

یافتن پرستار سالمند ارزان ممکن راحت باشد اما به دلیل پایین بودن سطح کیفیت خدمات، پس از مدتی نیازتان را برطرف نخواهد کرد همچنین یک پرستار سالمند ارزان قیمت ممکن است صلاحیت کافی برای ارائه خدمات و مراقبت از سالمند را نداشته باشد. 

علاوه بر آن به دلیل حرفه‌ای نبودن و عدم تسلط کامل به کار، مشکلاتی را به وجود آورد پیش از اینکه به دنبال یک پرستار سالمند ارزان باشید، مطمئن شوید که آموزش دیده باشد و سوء پیشینه نداشته باشد.

مزایای پرستار سالمند ارزان درمنزل

با داشتن پرستار سالمند ارزان از چه مزایایی بهره مند می‌شوم؟

اینکه اکثر افراد بزرگسال ترجیح می‌دهند در خانه خود زندگی کنند، درست است. این مسئله بیشتر به این دلیل است که این شرایط نوعی آزادی و استقلال به آنها می‌دهد که به آن عادت کرده‌اند. علاوه بر آن با زندگی در محیط آشنای خانه این مزیت برای بزرگسالانی که به تدریج قدرت بینایی خود را از دست می‌دهند و ممکن است از بیماری‌ های تخریب کننده مغز مانند آلزایمر رنج ببرند وجود دارد.

اما با وجود همه این مزایا، افراد مسن نمی‌توانند در خانه‌های خود به تنهایی زندگی کنند زیرا به مراقبت طولانی مدت نیاز دارند. به همین دلیل است که اکثر خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند برای بزرگسالان محبوب خود در منزل پرستار سالمند ارزانی و مناسب استخدام کنند در ادامه به چند مورد از مزایایی که داشتن پرستار سالمند (senior care) به همراه دارد اشاره می‌کنیم:

  •  جلوگیری از انزوای سالمند و داشتن همدم برای سالمند
  •  کمک در انجام کارهای روزمره
  • کمک به سالمندان در زمینه حفظ بهداشت شخصی
  •   آنها شخصی را کنار خود دارند که در نیازهای دارویی و غذایی به آنها کمک می‌کند
  •  در خانه خود که یک محیط آشنا است می‌مانند
  •  استقلال وعزت نفس سالمند حفظ می‌شود

 قیمت پرستار سالمند ارزان در منزل

هنگام استخدام پرستار سالمند ارزان به چه نکاتی توجه کنم؟

در صورتی که به دنبال استخدام یک پرستار سالمند ارزان هستید، ضروری است که نوع مناسبی از خدمات سالمندان را پیدا کنید. موردی که نیازهای خاص شما را بر طرف کند و انتظارات شما را پاسخ گو باشد. در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که باید به هنگام استخدام یک پرستار سالمند ارزان در نظر داشته باشید:

بنر پرستار سالمند

  •   مدت ارائه خدمت آنها و سابقه کارشان: داشتن سابقه کاری در این زمینه باعث می‌شود تا خدمات با سطح کیفیتی بالاتر و در زمان کمتری برای شما ارائه شود. پرستاری که به حیطه نگهداری از سالمندان اشراف دارد، رفتار حرفه‌ای تری از خود نشان می‌دهد.
  •  تأیید صلاحیت و عدم سوء پیشینه: در بیشتر موارد، ارائه دهندگان خدمات مراقبتی در منزل شامل پرستاران و متخصصان آموزش دیده و دارای گواهینامه مراقبت از سالمندان هستند. اعتبار هر یک از کارکنان و تأیید صلاحیت آنها در روند اعتماد سازی و آسودگی خیال شما بسیار مؤثر است.
  •  آیا پس از استخدام پرستار پشتیبانی و کنترل خدمات آنها وجود دارد: آسانیسم در صورت اعزام پرستار، از شما پشتیبانی خواهد کرد. در صورتی که به هر دلیل خواستید مراقب خود را تعویض کنید، ما در اسرع وقت این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

چه راهکارهایی برای ارزان شدن قیمت پرستار سالمند میتوانیم در نظر بگیریم؟

روش های گوناگونی وجود دارد که میتوانیم با استفاده از آنها قیمت پرستار سالمند را ارزان قیمت تر کنیم اما در ابتدا باید عواملی را که در قیمت آن تاثیر گذارند بشناسیم و با راهکارهایی که کارشناسان در اختیارمان قرار میدهند مناسب ترینشان را انجام دهیم برخی از روش هایی که میتوانیم پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم عبارت اند از:

از پرستار های 24 ساعته استفاده نکنید

شما قبل از استخدام پرستار میتوانید نیاز خود را بسنجید که برای استخدام پرستار در چه زمانی نیاز به پرستار دارید زیرا ممکن است خدمتی که شما از پرستار میخواهید در طی 8 ساعت کاری قابل تامین باشد و ماندن پرستار به صورت شبانه روزی برای شما هزینه بیشتری ایجاد کند.

پرستار را از نزدیکی محل سکونت خود استخدام کنید

اگر منزل پرستار به خانه سالمند نزدیک تر باشد هزینه های رفت و آمد پرستار کم شده و در تعرفه پرستار تاثیر گذار است شما میتوانید پرستار را از مراکز خدمات پرستاری استخدام کنید تا نیروها را از نزدیکی محل زندگی شما اعزام کنند و زمانی که از کار آنها رضایت خاطر نداشتید برای شما نیروی جایگزین اعزام کند.

وظایف پرستار سالمند را کاهش دهید

وظیف پرستار رسیدگی به امور سالمند در حوزه بهداشتی  و درمانی است اگر وظایف دیگری مانند نظافت و امور منزل، آشپزی، خرید، انجام کارهای اداری را برعهده سالمند قرار دهید بر حقوق او تاثیر گذار است.

به دنبال تخفیف بروید

بیشتر مراکز پرستاری در منزل در زمان‌های مختلف تخفیف‌‎های مختلفی درج می‌کنند. در این مواقع می‌توانید هزینه پرستار سالمند را کاهش دهید.

نکته: به هیچ عنوان از سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور پرستار استخدام نکنید، این پرستاران هیچگونه ناظری ندارند و کیفیت کاری آن‌ها تضمین نشده است. برای یافتن موسسات مناسب، مطلب لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران تهیه شده توسط تیم آسانیسم را مطالعه کنید.

میتوانید روزهای تعطیل خودتان از سالمندتان مراقبت کنید

پرستاران می توانند 4 روز در ماه مرخصی داشته باشند اما اگر خانواده های آنان بخواهند پرستار از سالمندانشان در روزهای تعطیل نیز نگهداری کنند باید هزینه بیشتری بپردازند برای آنکه هزینه پرستار سالمند ارزان تر باشد سعی کنید در روزهایی که پرستاران مرخصی هستند خودتان مراقب سالمندتان باشید.

سخن آخر

ما سعی خواهیم کرد هزینه مراقبت از سالمندان در خانه را بسته به نیازتان تقلیل دهیم و نشان دهیم که این هزینه‌ها گران نیستند. اگر هنوز به دنبال یک پرستار سالمند ارزان قیمت هستید، به یاد کاهش کیفیت خدمات و عدم رضایت خود در آینده باشید. 

آسانیسم به شما کمک می‌کند تا پرستاری مناسب و مقرون به صرفه را برای خود پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت‌ها و راهنمایی‌های لازم، مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم.

دسترسی سریع

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد پرستار سالمند ارزان قیمت از ما پرسیده اید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید.

قیمت پرستار سالمند در منزل با توجه به عواملی مانند ساعات کاری پرستار، روزهای کاری و وضعیت جسمانی سالمند محاسبه میشود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان آسانیسم ارتباط بگیرید.

پیدا کردن پرستار سالمند ارزان قیمت کار سختی نیست ولی باید از کیفیت کار پرستار مطمئن شوید. اگر سالمند شما سالم است و فقط نیازمند به همدم است و کسی که کمی در انجام امور منزل به او کمک کند با کارشناسان آسانیسم ارتباط بگیرید تا نیرویی مناسب برای شما اعزام کنند.

بله. خدمات پشتیبانی آسانیسم بعد از اعزام نیرو در صورت نارضایتی به هر دلیلی، پرستار را برای شما تعویض می کند.

تمام ارائه دهندگان خدمات پرستاری و مراقبتی و پزشکی در منزل آسانیسم احراز هویت شده اند و دارای مدارک تایید صلاحیت مانند عدم سوء پیشینه و عدم سابقه هستند.

پرستار سالمند مزایای بسیاری برای سالمندان دارد زیرا سالمندان از مراقبت های خاص تری برخوردار میشوند و بسیاری از مشکلات خانواده ها برای نگهداری از سالمند نیز برطرف میشود.

19 پاسخ

  1. اگر بخوام یه پرستاری برای مادرم استخدام کنم که فقط تو کارای خونه بهش کمک کنه مثلا خریدای خونه رو انجام بده و کارایی که مادرم تنهایی نمیتونه انجام بده باید درخواست چه پرستاری بدم؟

    1. سلام مهران عزیز.
      اگر مادر عزیزتان نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ندارد و فقط نیاز به همراهی دارد، می توانید از سرویس همدم سالمند آسانیسم استفاده کنید.

    1. خدمات پرستار سالمند با هم متفاوت بوده و هرکدام تعرفه‌ی مشخصی دارند. هنگامی که شما در خواست پرستار سالمند داشته باشید پرستار متناسب با وضعیت سالمند شما اعزام می‌شود. در نتیجه کیفیت و نوع خدمت، تعیین کننده قیمت هستند.

  2. اگر مراقبت سالمند را به آسایشگاه بسپریم هزینه کم‌تری داره یا نگهداری درخانه و با پرستار؟

    1. قطعا کمک گرفتن از پرستار سالمند و نگهداری او در خانه. در آسایشگاه سالمندان، پرستاران امکان توجه به هر سالمند به صورت خاص وجود ندارند؛ از طرفی سالمندان ترجیح می‌دهند در خانه و کنار خانواده خود بمانند. به این صورت هزینه خدماتی که توسط پرستار در منزل ارائه می‌شود مقرون به صرفه‌تر است.

  3. پرستاری که از سمت شما اعزام میشه مطمئنه؟ یعنی بعد از اعزام هم نظارتی دارید بهش یا فقط وظیفه معرفی پرستار رو برعهده دارید؟

    1. بله. توانایی پرستاری که از طرف پلتفرم آسانیسم به منزل شما اعزام می‌شود، قبل از استخدام به وسیله آزمون‌های مختلف سنجیده شده و اعتبار سنجی صورت گرفته است. پس از اعزام نیز، تمامی فعالیت‌های پرستار ارزیابی می‌شود و درصورت نارضایتی شما، امکان تعویض پرستار و پیگیری وجود دارد.

  4. یعنی استخدام پرستار ارزان قیمت به معنی استخدام پرستار بی کیفیت هست؟

    1. خدمات پرستار سالمند با هم متفاوت است و هرکدام تعرفه‌ی معینی دارند. هنگامی که شما در خواست پرستار سالمند داشته باشید، پرستار متناسب با وضعیت سالمند شما اعزام می‌شود. در نتیجه کیفیت و نوع خدمت، تعیین کننده قیمت هستند.

  5. سلام و وقت بخیر. برای پرستاری از پدرم که به زوال عقل مبتلا هستند نیاز به پرستار دارم. لازم به ذکر هست که ایشون توانایی تحرک ندارند و از پوشک براشون استفاده می کنیم. از چه راهی باید اقدام کنم؟

    1. با سلام. کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مشاوره هستند که با تماس با شماره سایت امکان این مشاوره برای شما فراهم است.

  6. سلام. برای استخدام پرستار شبانه روزی باید چطور از مرکز شما درخواست پرستار کنیم؟

    1. با سلام. برای این کار لازم است فرم موجود در سایت را تکمیل بفرمایید و منتظر تماس کارشناسان باشید یا از طریق شماره داخل سایت با ما تماس بگیرید.

  7. واقعا نباید به پرستارای ارزون قیمت که توی آگهی ها هستند اعتماد کنیم الان ما یه پرستار گرفتیم اومده نصف وسایل قیمتی مادربزرگمون رو برده

    1. باید با یک شرکت معتبر در این زمینه همکاری کنید تا نیرو های قابل اعتماد داشته باشد

  8. ما از این شرکت پرستار گرفتیم قیمت هاشون نسبت به جاهای دیگه مناسب تر است و مهمترین پوئنشون اینه که پیگیر نیرو هاشون هستن

  9. ما یه پرستار سالمند ارزان قیمت به واسطه یکی از آشناهامون پیدا کردیم که در مقایسه با شرکت ها خیلی به صرفه تر بود و اولاش خیلی ام خوب کار میکرد ولی الان اومده از خونه مادر من دزدی کرده و نصف وسایل گرون قیمت رو برده و ما الان دستمون به هیچ جایی بند نیستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *