مراقبت و پرستاری شبانه روزی در منزل

دلایل زیادی وجود دارد که به پرستاری شبانه روزی در منزل نیاز است، مراقبت مناسب می‌تواند زمان صرف شده با خانواده را به حداکثر رسانده و استرس را به حداقل ببرد. چه برای چند روز و چه برای چند سال.

خدمات ما شامل پرستاری از سالمند، پرستار شبانه روزی کودک و مراقبت از بیماران در تمام ساعات شبانه روز است تا شما یا عزیزانتان احساس راحتی، امنیت و آرامش ‌کنید.

ما با توجه به وضعیت و نیاز شما پرستاری شبانه روزی را بر اساس یک رویکرد فردی تطبیق می‎دهیم. خدمات مراقبتی و پرستاری شبانه روزی آسانیسم به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید مراقبت‌های مورد نیاز خود را در حالی که در آسایش خانه خود هستید، دریافت کنید.

پرستاری شبانه روزی از سالمندان

خدمات پرستاری شبانه روزی شامل چه مواردی است ؟

غالباً، افراد با توجه به نیاز خود از خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل در موازد مختلف استفاده می‌کنند. این نیاز می‌تواند از مراقبت بیمار پس از یک جراحی تا کمک در انجام امور روزانه مانند استحمام یا آماده سازی وعده غذایی، متغیر باشد.

خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل برای سالمندان بیماری که نیاز به مراقبت تخصصی و حرفه‌ای دارند بسیار مناسب است.همچنین برای والدین شاغلی که فرزندی خردسال دارند پرستاری شبانه روزی کودک بسیار کمک کنند خواهد بود.

پرستاری شبانه روزی برای سالمندان

پرستاری شبانه روزی از سالمندان کلید حل بسیاری از مشکلات آنها خواهد بود زیرا دوران سالمندی زمانی است که آنان حساس‌ تر شده و ممکن است به بیماریهای متعددی مبتلا شوند، در این زمان وجود شخصی که همیشه همراهشان بوده و علاوه بر مراقبت از آنها همدمشان باشد بسیار ارزشمند است.

در صورتی که این علائم را در سالمند خود مشاهده کردید، زمان آن رسیده است که از مراقبت شبانه روزی کمک بگیرید.

  • سقوط مکرر یا عدم تعادل تعادل که این موضوع می‌تواند نتیجه زوال عقل، وجود یک مشکل عصبی، بیماری یا تصادف باشد.
  • گیجی و بی قراری اغلب در نیمه شب بی قراری
  • بستری شدن اخیر در بیمارستان یا اقامت در یک مرکز توان بخشی پس از شکستگی مفصل ران، سکته یا حمله قلبی
  • غش یا گیجی ناشی از کم آبی بدن
  • اشکال در خوردن و آشامیدن
  • ناراحتی و افسردگی ناشی از غیبت کوتاه مدت خانواده، دوستان
  • حوادث جدید یا افزایش یافته در حمام
  • عدم توانایی در پختن غذا

پرستاری از سالمند شبانه روزی در منزل برای سالمندانی که مشکلات ذکر شده را دارند بسیار کمک کننده خواهد بود.

پرستاری شبانه روزی بعد از ترخیص از بیمارستان

پرستاری از بیمار در منزل به صورت شبانه روزی بعد از ترخصیص از بیمارستان شامل مراقبت‌های پس از عمل پانسمان، مدیریت داروها و عدم توانایی تأمین نیازهای غذایی است که از اهمیت بالایی برخوردارند.

آسانیسم می‌تواند برای اطمینان از انتقال موفقیت آمیز از بیمارستان به خانه، برنامه‌ای منحصر به فرد با اعزام همراه بیمار برای شما یا عزیزتان ایجاد کند.

پرستاری شبانه روزی

تیم مراقبتی ما برای انتقال شما از بیمارستان به خانه آموزش دیده‌اند و در هر مرحله از راه همراه شما هستند، بعد از مراقبت از جراحی با خدمات شبانه روزی می‌توانید با دریافت خدمات با کیفیت به دور از محیط بیمارستان و در منزل در راحتی و آسایش باشید. 

مراقبت شبانه روزی بیماران برای موارد متعددی کاربرد دارد، بعضی از شایع‌ترین شرایطی که نیاز به پرستاری شبانه روزی ایجاد می‌شود شامل موارد زیر است:

جراحی تعویض مفصل

پیش از بهبودی از عمل جراحی تعویض مفصل، این شرایط می‌تواند کارهای ساده را برای چندین هفته حتی به طور بالقوه ماه‌ها، برای بیمار سنگین کند. مراقبت شبانه روزی در منزل در یادآوری دارو و سایر روش‌های تجویزی پزشک به شما در کنترل درد و بهبود روند درمان کمک می‌کند.

پرستار شبانه روزی شما را تشویق می‌کند که فعال باشید تا از بروز زخم بستر جلوگیری شود همچنین سلامتی شما را با تغذیه مناسب حفظ می‌کند.

جراحی قلب

در جراحی های بزرگی مانند جراحی قلب که معلمولا 6 تا 8 هفته طول میکشد داشتن خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل قابل اطمینان که در طول دوره بهبودی همراه فرد باشد بسیار ارزشمند است. 

از آنجا که رانندگی و انجام فعالیت‌های سنگین پس از جراحی ممنوع است ما می‌توانیم در یادآوری دارو، آماده سازی غذا و انجام کارهای روزمزه به شما کمک کنیم.

جراحی چشم

بعد از جراحی چشم، ممکن است بینایی شما برای مدتی قابل اعتماد و دارای عملکرد مناسب نباشد. تیم پرستاری شبانه روزی  برای بیمار می‌تواند در انجام کارهای روزمره که ممکن است در طول مدت بهبودی از جمله رانندگی قادر به انجام آنها نباشید، کمک کند و شما را از خم شدن یا بلند شدن که باعث فشار بر روی چشم شما می‌شود باز دارد.

پرستاری شبانه روزی از کودک

اگر شما هم پدر و مادری هستید که کار تمام وقت یا مشغله‌های فراوان به شما اجازه نمی‌دهد که به طور مناسبی از کودکانتان مراقبت کنید و کنارشان باشید، پرستار شبانه روزی کودک در منزل به شما این امکان را می‌دهد تا کمک حال شما باشند و اوقات بیشتری را در کنار فرزندتان باشید.
پرستار شبانه روزی کودک می‌تواند در کنار مراقبت از فرزند شما امور منزل را نیز انجام دهد و در طول روز کودک شما را سرگرم کرده و انواع بازی‌های مختلف را با او انجام می‌دهد.

پرستاری شبانه روزی از کودکان

مزایای مراقبت و پرستاری شبانه روزی در منزل

مراقبت 24 ساعته برای تمامی سنین اعم از سالمندان، کودکان، بیماران و خانم‌های بیمار می‌باشد. این مراقبت‌ها به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد که به بهترین نحو از عزیزان خود مراقبت کنید. در ادامه به برخی از مزایایی که استفاده از پرستاری شبانه روزی در منزل برای شما دارد، می‌پردازیم:

افزایش تحرک سالمندان

کاهش تحرک در افرادی که حس زمان و مکان خود را از دست داده‌اند، مانند سالمندان مبتلا به زوال عقل غالباً دیده می‌شود. پرستار سالمند شبانه روزی با به کارگیری تاکتیک‌های انحرافی مانند درگیر شدن در فعالیت‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد و کیفیت زندگی سالمندان را بهبود بخشند.

کاهش عفونت‌های پوستی و عفونت‌های دستگاه ادراری

با مراقبت شبانه روزی از افراد مسن، کسی آنجاست که متوجه هر تغییری در آنها می‌شود. عفونت ادراری در افراد مسن بسیار شایع است و می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی جسمی و بروز بیماریهای متعدد شود. پرستار شبانه روزی می‌تواند نسبت به این مشکل احتمالی هوشیار باشد و در اسرع وقت به پزشک و خانواده سالمند اطلاع دهد.

کاهش خطر سقوط سالمندان

پرستاری شبانه روزی به افرادی که برای بلند شدن از رختخواب یا انجام امور روزمره یا به علت بیماری نیاز به کمک دارند، حمایت می‌کند. سقوط دلیل اصلی مرگ و ناتوانی در افراد مسن است. مراقبت 24 ساعته می‌تواند تا حد زیادی به جلوگیری از سقوط سالمندان کمک کند. یک پرستار شبانه روزی می‌تواند هنگام خارج شدن از رختخواب و رفتن به  حمام  خطر سقوط را کاهش دهد.

رفع نیازهای اضطراری هنگام شب

اگر از یکی از اعضای خانواده مراقبت می‌کنید، شب‌ها می‌تواند با اضطراب همراه باشد. اگر یک حادثه یا یک رویداد پزشکی نیاز به اقدام سریع داشته باشد، چه می‌کنید؟ حتی رفتن به دستشویی در نیمه شب می‌تواند خطرناک باشد. همچنین باید میزان مصرف اکسیژن را کنترل کرده و یادآوری‌های دارویی را به آنها بدهید. شما می‌توانید با وجود پرستار شبانه روزی که می‌تواند از این عهده مشکلات برآید، در آرامش باشید.

مراقبت شبانه روزی سالمند

کاهش خطر کمبود آب بدن و غش کردن به دنبال آن

کمبود آب بدن در افراد مسن معمول است. بخشی از این امر به دلیل پایین آمدن مکانیسم تشنگی با افزایش سن است. با مراقبت 24 ساعته از سالمندان، می‌توان به عزیزتان یادآوری کرد که در طول روز آی بنوشد. همین موضوع خطر غش یا سایر مشکلات پزشکی را کاهش می‌دهد.

اجتناب از حوادث آشپزخانه یا حمام

برای کودکان و افراد مبتلا به زوال عقل، آشپزخانه و حمام می‌تواند خطرناک باشد! این دو منطقه باید به دلایل ایمنی کنترل شوند. مراقبان می‌توانند از روشن نبودن اجاق گاز اطمینان حاصل کنند و در صورت دوش گرفتن شخص به او کمک کند. اگر کسی قادر به آشپزی برای خود نباشد، تهیه غذا از مزایای بی‌نظیر مراقبت و پرستاری شبانه روزی است. در حالی که ایجاد وعده‌های غذایی متعادل و مقوی به طور منظم تهیه می‌شود، می‌توان محدودیت‌های ویژه غذایی را دنبال کرد.

جلوگیری از تنهایی و انزوا

این مزیت کم هزینه مراقبت 24 ساعته است. انزوا می‌تواند در هر سنی ویرانگر باشد. معاشرت، چه با خود مراقب و چه در نتیجه دسترسی‌هایی که مراقب می‌تواند فراهم کند، تحول عظیمی در زندگی شخص تنها ایجاد کند.

با توجه به نکات گفته شده، شما می‌توانید با استفاده از خدمات شبانه روزی برای سالمند، کودک یا بیمار عزیز خود آرامش و راحتی بی نظیری را فراهم کنید. مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم تا راهنمایی‌های مورد نیازتان را به شما ارائه کنیم.

8 پاسخ

  1. چه تضمینی داره که کادر پرستاری شبانه روزی شما در منزل به همه امورات برسن؟

    1. .کادر حرفه ای این موسسه با داشتن تعهد کاری و همچنین داشتن وجدان کاری نسبت به مراجعه کنندگان، سعی در انجام مسئولیت ها به نحو صحیح دارد.علاوه بر این تمام مراقبی که به منزل شما اعزام میشود، از طریق پشتیبانی، برروی عملکرد او نظارت دوره ای اتنجام میگیرد.

  2. خدمات شما به صورت شبانه روزی باعث کم شدن راندمان کاری پرستارتون نمیشه؟

    1. این مرکز پرستاری در منزل با ارائه خدمات شبانه روزی در هر شرایطی نگرانی را از بین خانواده ها زدوده و این آسودگی خاطر خانواده ها باعث می شود که محیطی امن همراه با آرامش در اطراف سالمندان حکمفرما باشد. پرستاران ما باتجربه هستند و در مورد شبانه روزی نگرانی در مورد راندمان کاری آن ها وجود ندارد.

  3. پرستار شبانه روزی برای بیماری که تازه از بیمارستان مرخص شده چه کاری می تونه بکنه؟

    1. مراقبت های بعد از عمل، پانسمان، مدیریت دارو و نیازهای تغذیه ای بسیار مهم هستند که تمام این ها از وظایف پرستار میباشد.

  4. پدرم تازه قلبش عمل کرده و نیاز به پرستار داره. نیروهای شما می تونن این کار را برای ما به بهترین شکل انجام بدن؟

    1. دسترسی به خدمات قابل اطمینان شبانه روزی مراقبت از منزل در دوران نقاهت پس از عمل های پیچیده؛ مانند جراحی بزرگ قلب که معمولاً شش تا هشت هفته طول می کشد، حیاتی است. از آنجایی که رانندگی، انجام فعالیت‌های شدید پس از جراحی ممنوع است، می‌ توانیم به یادآوری دارو، تهیه غذا و فعالیت‌های روزانه کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *