قیمت پرستار سالمند در منزل

بکگراند صفحه قیمت خدمات پرستاری
پرستار سالمند روزانه

انجام امور منزل و آشپزی و رسیدگی به امور سالمند برای 8 ساعت کار روزانه

پرستار سالمند روزانه پوشکی

جهت دریافت حقوق نگهداری از سالمند پوشکی با امور منزل و آشپزی تماس بگیرید

پرستار سالمند شبانه روزی

مراقبت از سالمند در منزل به صورت شبانه روزی همراه با امور منزل و آشپزی

رایگان ثبت سفارش خدمات انجام دهید!!​

خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم با کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته در کلیه مناطق تهران و کرج می باشد. ما در تلاش هستیم تا با حفظ کیفیت و قیمت خدمات پرستاری در منزل مناسب بهترین خدمات را به صورت شبانه روزی به شما عزیزان ارائه دهیم.

تماس با کارشناسان آسانیسمعوامل تاثیرگذار در قیمت پرستار سالمند:

  • مدت زمان درخواست سرویس
  • خدمات درخواستی
  • محدوده محل سکونت
  • وضعیت روحی و جسمی فرد تحت مراقبت

هدف ما بالا بردن کیفیت زندگی سالمندان، سلامتی آن ها و شادی کودکان می باشد. استفاده از خدمات با کیفیت، پرستاران و مراقبان مجرب و آموزش دیده، این امکان را به شما می دهد تا با آسودگی انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات به صفحه ” پرستار سالمند ” مراجعه کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و بتوانید به درستی خدمات را انتخاب کنید.

بطور معمول، اکثر افرادی که پا به سن می‌گذارند در دوران سالمندی دچار کم توانی و برخی بیماری‌ها می‌شوند به همین منظور برای ادامه زندگی ایمن و مستقل در خانه، نیاز دارند تا از آن‌ها مراقبت شود. معمولا  خود این افراد و اکثرا خانواده و عزیزانشان به دنبال استخدام پرستاری هستند که به آن‌ها در انجام کارهای شخصی، بهداشتی و درمانی کمک کند. اما یکی از سوالاتی که ممکن است قبل از استخدام پرستار سالمند در ذهنتان ایجاد شود این است که قیمت پرستار سالمند در شهرهای مختلف مانند کرج و تهران چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

از آن‌جایی که هزینه‌ های مراقبت‌ های بهداشتی دائما در حال افزایش است اطلاع از هزینه نگهداری سالمند در منزل و عوامل موثر بر آن به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی درست نسبت به استخدام پرستار سالمند اقدام کنید.

آیا والدین سالمند شما در انجام کارهای روزمره نیاز به کمک دارند؟ به کارهای خانه می رسند؟ رژیم غذایی درستی دارند؟ اگر پاسخ منفی است، احتمالا زمان آن فرا رسیده است تا برای این عزیزان پرستار و کمک یار استخدام کنید؛ یعنی باید همه گزینه‌ها، شرکت های پرستاری و حقوق نگهداری سالمند در منزل را ارزیابی کنید و برای آسایش خود و سالمند عزیزتان از یک سرویس باکیفیت بهره‌مند شوید.

با توجه به افزایش جمعیت سالمندان، سالانه افراد بسیاری نیاز به خدمات پرستار سالمند در منزل دارند و میتوان به جای انتقال آنها به خانه سالمندان، در محلی که خود فرد احساس راحتی و آرامش می‌کند به زندگی ادامه دهد. همیشه راه حل خانه سالمندان نمی باشد!

قیمت پرستار سالمند در منزل

دلایل متفاوتی می‌تواند منجر به نیاز نگهداری سالمند در منزل شود. ناتوانی جسمانی، کهولت سن، بیماری و دگر مشکلات می تواند علت ماندن سالمندان در منزل و پیدایش نیاز به پرستار گردد؛ اما همه می‌دانیم استخدام یک فرد مجرب و حاذق و معتمد کار ساده ای نیست. علاوه بر آن، قیمت پرستار سالمند در منزل دیگر فاکتوری است که به هنگام ارزیابی باید مدنظر قرار بگیرد.

اگر شما در این پروسه قرار دارید و حقوق نگهداری سالمند در منزل شرکت های متفاوت پرستاری را بررسی می نمایید، پیشنهاد ما تماس با شماره تلفن 02191304433 و استفاده از خدمات حرفه‌ای ولی مقرون به صرفه آسانیسم است.

قیمت پرستار سالمند در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

همواره قیمت‌ پرستار سالمند به شرایط جسمی سالمند، نیاز مراقبتی وی و همچنین محیط ارائه خدمت بستگی دارد .پس برای تعیین هزینه نگهداری سالمند در منزل باید به شرایط زیر توجه نمایید.

بیماری‌های سالمند

هزینه و قیمت نگهداری سالمند در منزل برای عزیزی که از یک بیماری خاص رنج می‌برد، با سالمندی که تنها به یک همدم سالمند و هم‌صحبت نیاز دارد کاملا متفاوت است؛ چرا که نیاز است پرستار بیمار در منزل باید با یکسری مهارت‌های پزشکی و درمانی مانند انجام تزریقات، اندازه‌گیری و کنترل قند و فشار خون، تعویض پانسمان و نظارت بر مصرف داروها آشنا باشد. قیمت همدم سالمند معمولا از همه خدمات پایین‌تر است. یادتان باشد که اگر شرایط بیمار زیاد حاد نبود بهیار یا کمک بهیار در منزل نیز اعزام می‌شود.

مشکلات حرکتی

یکی دیگر از عواملی که بر میزان حقوق پرستار سالمند در منزل موثر است مشکلات حرکتی است؛ اگر عزیز سالمند شما به دلیل ناتوانی جسمی ، سکته  یا هر علت دیگری نمی‌تواند تحرک داشته باشد و لازم است پرستار، به سالمندتان در جلوگیری از زخم بستر جابجایی بر روی تخت ،استحمام ، هدایت بر روی ویلچر و همراهی در هنگام راه رفتن با واکر کمک کند باید هزینه بیشتری نسبت به سالمندی که خودش می‌تواند بخش زیادی از کارهای شخص اش را انجام دهد بپردازید.

امور منزل

شما یا عزیزتان چقدر در امور منزل به کمک نیاز دارید؟ پاسخ شما قطعاً بر قیمت پرستار سالمند تأثیر می گذارد؛ زیرا هر چه وظایف خانه‌داری بیشتر باشد، هزینه نیز بیشتر می‌شود. انجام امور خانه مثل نظافت خانه ، خرید مواد غذایی ، پخت و پز و پذیرایی از مهمانان از جمله مواردی است که بر هزینه نگهداری از سالمند در منزل تاثیر می‌گذارد.

مدت زمان حضور پرستار

هرچه ساعات کاری پرستار سالمند در منزل بیشتر باشد در نتیجه، قیمت پرستار سالمند در منزل نیز افزایش می‌یابد. برخی از سالمندان تنها چند ساعت از روز نیاز به مراقبت دارند، برخی دیگر نیز به دلیل شرایط جسمانی و سلامتی ممکن است برای ساعات طولانی‌تری و یا حتی به پرستار سالمند شبانه روزی نیازمند هستند، در این شرایط قیمت نگهداری سالمند در منزل متفاوت است.

بنر پرستار سالمند

تعداد افراد حاضر در منزل

اگر به غیر از سالمند فرد دیگری در منزل حضور دارد که لازم است پرستار سالمند به او نیز خدماتی ارائه دهد، مانند شستن لباس، مرتب کردن اتاق و … بر حقوق پرستار سالمند شما تاثیر گذار است و باید در ازای هر فرد هزینه بیشتری به پرستار بپردازید.

حقوق نگهداری از سالمند پوشکی

اگر عزیزان شما از پوشک استفاده میکنند و شما در تلاش برای برآورده کردن نیازهای آنان هستید استفاده از خدمات پرستار سالمند پوشکی میتواند راهکاری مناسب برای شما باشد. اما در نظر داشته باشید که خدمات تعویض پوشک و شستوشوی سالمند تاثیری مستقیم روی هزینه‌های مراقبت از سالمند می‌گذارد.

حقوق نگهداری از سالمند پوشکی از 11 میلیون تومان شروع می‌شود ولی برای برآورد تمام قیمت‌ها باید بقیه شرایط سالمند را جزو حقوق پرستار سالمند پوشکی در نظر گرفت.

موقعیت جغرافیایی درخواست کننده و پرستار

آدرس و موقعیت محلی که شخص پرستار باید روزانه به منزل درخواست کننده مراجعه کند از دیگر عواملی است که بر روی حقوق نگهداری سالمند در منزل تاثیر می‌گذارد. زیرا هرچه مسافت دورتر باشد هزینه رفت و آمد پرستار نیز بیشتر می‌شود. در ادامه به این مورد بیشتر می‌پردازیم. شما در چه منطقه ای نیاز به پرستار دارید و قیمت آن را می خواهید؟

پرستار سالمند در منزل تهران یا سایر استان ها با هم فرق میکند و نیاز هست که زمانی که شما با کارشناسان آسانیسم یا خود مراقبین صحبت میکند به این نکته توجه کنید که موقعیت جغرافیایی برای هر دو طرف بایستی مهم باشد.

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران 

همانطور که گفتیم، موقعیت جغرافیایی فرد سالمند که درخواست‌کننده سرویس است، بر روی قیمت پرستار سالمند در منزل تهران بسیار تاثیرگذار است. 

زمانی که شما ثبت درخواست می کنید و کارشناسان ما با شما ارتباط می‌گیرند، یکی از سوال‌هایی که از شما می‌پرسند، محله سکونت شما یا سالمند در تهران است. با توجه به پاسخ شما، نزدیک‌ترین نیرو به منزل سالمند اعزام می‌شود. در صورتی که منطقه سکونت دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی نداشته باشد هزینه پرستار بیشتر می‌شود، مخصوصا اگر پرستار ساعتی سالمند درخواست کنید. 

در این شرایط که هزینه‌ی رفت و آمد پرستار به منزل سالمند زیاد می‌شود، استخدام پرستار سالمند به صورت شبانه روزی ممکن است مقرون به صرفه‌تر باشد و همچنین می‌توانید از مزایای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل نیز بهرمند شوید.

جدول قیمت پرستار سالمند 6 فروردین 1403

قیمت پرستار سالمند در تهران 6 فروردین 
 خدمات پرستار سالمند قیمت
حقوق نگهداری از سالمند (6 تا 8 ساعت کاری) 12.000.000 الی 13.000.000 تومان ماهانه
قیمت پرستار شبانه روزی در منزل (شنبه تا پنجشنبه)

13.500.000 الی 15.000.000 تومان ماهانه

حقوق نگهداری از سالمند پوشکی (6 تا 8 ساعت کاری)

12.500.000 الی 14.000.000 تومان ماهانه

قیمت پرستار شبانه روزی در منزل با تعویض پوشک (شنبه تا پنجشنبه)

از 15.500.000 تومان ماهانه به بالا بسته به شرایط سالمند

حقوق پرستار سالمند سالم مقطعی

روزانه 600.000 الی 700.000 تومان

حقوق پرستار سالمند پوشکی به صورت مقطعی روزانه 800.000 الی 900.000 تومان

نکته: توجه داشته باشید که این قیمت‌ها متغیر هستند و ممکن است به دلایل مختلفی تغییر کنند. برای دریافت قیمت دقیق پرستار سالمند بهتر است با همکاران ما در آسانیسم تماس حاصل فرمایید.

نکته: اگر بخواهید پرستار در روز جمعه پیش سالمند شما بماند، حقوق روزانه پرستار سالمند 1 و نیم برابر روز عادی بوده و حقوق روزهای تعطیل رسمی نیز 2 برابر حقوق عادی پرستار سالمند است.

نکته: قیمت پرستار تمام وقت معمولا بیشتر از پرستار نیمه وقت یا روزانه بوده چون این افراد باید به صورت 24 ساعته از سالمند مراقبت کنند و مطمئن شوند که در طول شب نیز از آن‌ها مراقبت می‌شود.

مزایای نگهداری از سالمند در منزل چیست؟

برای همه ما خانه همیشه با راحتی، امنیت و احساس مثبت همراه است. از این رو، مراقبت از آنها (به خصوص سالمندان حساس تر) با وجود یک پرستار باتجربه فارغ از حقوق نگهداری سالمند در منزل بسیار مناسب است. همچنین:

  • خدمات مراقبت از منزل سالمندان اغلب می‌تواند به صورت سفارشی و شخصی سازی شده باشد تا هم نیاز بزرگسالان و هم خانواده آنها را برطرف کند.
  •  خانه جایی است که حداکثر آزادی، امنیت و آسایش برای فرد وجود دارد. در بسیاری از بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان قوانینی وجود دارد که آرامش سالمند را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مراقبت در منزل انعطاف پذیری بسیار بیشتری را ارائه می‌دهد.
  •  عزت و استقلال مورد نیاز سالمندان را فراهم می‌کند. سالمندان می‌توانند با برخی از کمک ها به طور مستقل به کار خود ادامه دهند.

وظایف مختلف توسط مراقب در برآورد قیمت پرستاری از سالمند تاثیر مستقیم می‌گذارد

نحوه محاسبه حقوق نگهداری سالمند در منزل به چه صورت است؟

حقوق نگهداری سالمند در منزل متناسب با نیاز سالمند و درخواست دهنده (اطرافیان این عزیزان) متفاوت خواهد بود. از جمله عواملی که در تعیین قیمت پرستار سالمند در منزل تاثیرگذار خواهند بود عبارتند از:

  • قیمت پرستار شبانه روزی در منزل: آیا به صورت تمام وقت به پرستار نیاز است یا تنها چند ساعتی در روز؟ قیمت پرستار تمام وقت بیشتر خواهد بود.
  • خدمات درخواست شده: سالمند در طول روز یا مدت زمان مراقبت و نگهداری به انجام چه کارهایی نیاز دارد؟ برای مثال، کارهای مربوط  به حوزه پزشکی و درمان (انجام تست فشار و قند خون، نظارت بر مصرف داروها، انجام تزریقات)، کمک به انجام فعالیت های تجویز شده یا داشتن تحرک، انجام کارهای شخصی (دستشویی و استحمام)، کارهای خانه (پخت و پز، خرید و شستشو)
  • تعویض پوشک: حقوق نگهداری از سالمند پوشکی معمولا 1 تا 2 میلیون تومان بیشتر از سالمند معمولی است.
  • مشکلات سالمند: از چه بیماری ها و ناتوانی های جسمانی رنج می برد؟ آیا لجباز، عصبی و پرخاشگر است؟
  • مسافت: فاصله مکانی میان پرستار و سالمند چه مقدار است؟

حال تمام نیازها و شرایط خودتان را در نظر بگیرید تا بتوانید حقوق مراقب سالمند را محاصبه کنید.

نحوه محاسبه کمیسیون آسانیسم

کمیسیون یا فرانشیز در ترجمه‌ی لغوی به معنای حق امتیاز است. آسانیسم یک پلتفرم تسهیل‌گر بین کارفرما و موسسات خدمات پرستاری، مراقبتی، پزشکی و بالینی در منزل است که در انجام این خدمات حق امتیاز دارد و کمیسیون را طبق تعرفه رسمی اعلام شده از سازمان نظام پرستاری دریافت می‌کند. این فرانشیز جهت انجام وظایف محوله در محدوده بهداشت و درمان تعیین می‌شود. علاوه بر این وجود فرانشیز موجب توجه بیشتر دریافت‌کننده خدمت به رعایت تدابیر احتیاطی و مقررات آیین‌نامه و همچنین پشتیبانی شبانه روزی آسانیسم از کارفرما می‌شود که در نهایت به نفع کارفرما و فرد ارائه دهنده خدمات است.

نحوه محاسبه کمیسیون توسط آسانیسم به شرح زیر است:

مدت زمان قرارداد

هزینه کمیسیون

۱ ماه

۴۰٪ مبلغ قرارداد

۳ ماه

۷۰٪ مبلغ قرارداد

۶ ماه

۱ پایه حقوق پرستار

۱ سال

۲ پایه حقوق پرستار

درصد کمیسیون را وزارت بهداشت اعلام کرده و در تمام موسسات پرستاری یک اندازه است. پرداخت کمیسیون برای قرارداد‌های ۶ ماهه به صورت اقساطی نیز امکان‌پذیر است، ولی اگر کمیسیون به صورت قسطی پرداخت شود دیگر شامل تخفیف نخواهد بود. در این حالت، قسط اول در زمان عقد قرارداد، قسط دوم نهایتا تا 30 روز بعد پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است، اگر کارفرما مبلغ کمیسیون را به صورت یک‌جا پرداخت نماید، آسانیسم از روی مبلغ کمیسیون به ایشان 10 درصد تخفیف خواهد داد.

دریافت اقساط کمیسیون نیز تنها با چک صورت می‌گیرد.

قیمت نگهداری سالمند در منزل تهران با آسانیسم

یکی از چالش های اصلی خانواده ها هنگام دریافت خدمات مراقبتی و نگهداری هزینه متفاوت و بالای خدمات است. شما می‌توانید قیمت پرستار سالمند در منزل را از کارشناسان ما جویا شوید یا به صفحه قیمت خدمات مراجعه فرمایید و جزئیات خدمات و قیمت ها را آنجا مشاهده کنید.

قیمت خدمات مراقبتی سالمند و کودک به فاکتورهای متفاوتی مثل: سن خدمت گیرنده، محل سکونت، نوع بیماری و ناتوانی‌های جسمی، مدت زمان حضور پرستار در منزل و… بستگی دارد به همین منظور برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خدمات و اطلاع دقیق از قیمت ها با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا بر اساس نوع خدمت مورد نیاز شما قیمت دقیق را به شما اعلام کنند.

با توجه به حقوق نگهداری سالمند در منزل، شرایط کاری پرستاران به چه صورت است؟

با توجه به افزایش روزافزون تعداد سالمندان و نیاز به کارشناسان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان، شرایط کاری نسبتا مساعد است. البته که حقوق نگهداری سالمند در منزل هر مقداری که باشد، باز هم پاسخگوی زحمات این عزیزان نیست؛ اما در آسانیسم، اولویت پس از رضایت مشتری، آسایش پرستاران است. در واقع، این پرستاران هستند که موسسه را تشکیل داده و خوشنودی درخواست کننده را جلب می کنند. به همین منظور، شرایط کاری در آسانیسم به مراتب بهتر خواهد بود.

محاسبه هزینه پرستار سالمند

آیا حقوق نگهداری سالمند در منزل ارزشش را دارد؟

متاسفانه پرسش به این سوال را فقط خود شما می‌توانید بدهید. شرایط سالمند خود را مقایسه کنید و از مشاوران ما مشورت بگیرید تا بتوانید انتخاب درست را انجام دهید. قیمت پرستار تمام وقت ممکن است که زیاد باشد ولی با پرداخت این هزینه می‌توانید مطمئن شوید که از عزیزان شما به درستی و به صورت حرفه‌ای مراقبت شود.  

هنوز تصمیم نگرفتید! برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

برای اطلاع دقیق از هزینه یا قیمت پرستار سالمند در منزل تهران و شهر های دیگر، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید. کارشناسان با کسب اطلاعات دقیق از وضعیت سالمند شما، پرستاری مطابق با نیاز سالمندتان معرفی می‌نمایند.

شاید شما فکر کنید که سالمندتان نیاز به نگهداری و مراقبت تمام وقت دارد در حالی که با کمی جستجو و مشورت با کارشناسان مربوطه متوجه می‌شوید که نیاز سالمندتان با چند ساعت مراقبت در روز، چند روز در هفته یا چند ماه در سال (البته با توجه به شرایط سالمند) برطرف می‌شود. دریافت مشاوره درست در این زمینه به شما و سالمندتان کمک می‌کند تا در هزینه‌هایتان، به میزان قابل توجه‌ای صرفه‌جویی کنید؛ اما در برخی مواقع ممکن است بعد از مشاوره متوجه نیاز سالمندتان به خدمات ویژه مراقبتی شوید.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از استخدام پرستار سالمند حتما در این زمینه مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
برای استخدام پرستار سالمند از طریق پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم، کافی است فرم سفارش موجود در سایت را تکمیل کنید یا با شماره تلفن 02191304433 تماس بگیرید.

اگر در کرج زندگی می‌کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت پرستار سالمند در کرج را مطالعه فرمایید.

عیدی پرستار سالمند 1403 چقدر است؟

عیدی پرستار سالمند در سال 1403 از لحاظ قانونی وجود ندارد ولی اگر خودتان در صورتی که علاقه مند هستید و از کار پرستار راضی هستید، عیدی توافقی پرداخت کنید. عیدی پرستار به صورت عرف حدود 2 تا 4 میلیون تومان است.

پیشگیری از بیماری های بیشتر با خدمات مراقبتی و پرستاری آسانیسم

پرستاری از سالمند در منزل به طور روزانه به خصوص در روزهای ابتدایی بروز بیماری یا تضعیف توانمندی های جسمانی بسیار مفید است. برخی شواهد نشان می‌دهد که تحریکات اولیه مانند به چالش کشیدن مغز سالمند توسط یادگیری فعالیت‌های جدید یا انجام بازی‌های شناختی می‌تواند از نقص عملکرد شناختی پیشگیری کند. برنامه مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل به صورت روزانه، به ویژه یک برنامه متناسب با افراد مبتلا به زوال عقل، می‌تواند دنیایی جدیدی را برای کسی که از نظر شناختی دچار نقص است، ایجاد کند.

آسانیسم همه‌ نگرانی‌های شما را در رابطه با مراقبت از سالمندان عزیزتان درک می‌کند، ارزیابی نیازها و دانستن انتظارات شما برای استخدام پرستار سالمند مناسب در منزل به شما کمک می‌کند هنگام مراقبت از والدین مسن و عزیزانتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد قیمت پرستار سالمند در منزل و عوامل موثر بر آن در اختیارتان قرار داده باشد. در صورتی که سوال یا نظری در رابطه با این موضوع دارید از بخش نظرات پایین صفحه، با ما در میان بگذارید.

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد پرستار سالمند از ما پرسیده اید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید.

قیمت پرستار سالمند بسته به شرایط شما محاسبه میشود و به عواملی مانند بیماری سالمند، امور منزل، تعداد افراد حاضر در منزل، مدت زمان حضور او و موقعیت جغرافیایی شما بستگی دارد.

خیر، معمولا هزینه‌های مراقب سالمند در منزل توسط بیمه پرداخت نمی‌شود. البته هر شرکت بیمه‌ای با دیگری متفاوت است برای همین بهتر است به شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که حقوق پرستار تحت پوشش بیمه شما هست یا خیر.

پرستار سالمند باعث میشود تا سالمند احساس راحتی در کنار خانواده خود داشته باشد و مراقبت به صورت اختصاصی تر از ایشان انجام میشود.

مراقبت و نگهداری از سالمند ،کمک برای رفع نیازهای روزانه، طی کردن برنامه درمانی سالمند و دادن داروهای ایشان ،صحبت با او برای ایجاد انگیزه، انجام کارهای مورد علاقه او در اوقات فراغت، خانه داری و..

از زمانی که با کارشناسان ما در آسانیسم تماس بگیرید جست و جو و مراحل استخدام برای پرستار مناسب با شرایط شما شروع میشود و در اسرع وقت در محل حاضر می‌شود.

شما میتوانید پرستار را به طور آزمایشی استخدام کنید تا در صورت مورد تائید بودن شما قرار داد استخدام برای شما ارسال شود.

در صورتی که کارفرما از پرستاری که برای آنها فرستاده شده رضایت نداشته باشد میتواند با تماس با ما اقدام به تعویض پرستار نماید.

پاسخ به این پرسش وابسته به عوامل متفاوتی است. ولی به صورت کلی، مراقبت از این عزیزان می تواند چالش برانگیز شود. به خصوص اگر آنها واقعا به مراقبت و نگهداری نیاز داشته باشند و ما به هر دلیلی وقت کافی برای انجام این کار را نداشته باشیم. به همین منظور، پرستار سالمند در منزل می تواند به صورت پاره وقت یا 24 ساعته (بسته به نیاز شما و سالمندتان) نگرانی شما از این بابت را برطرف سازد.

4.2/5 - (10 امتیاز)

26 پاسخ

  1. سلام برای محدوده نارمک تهران برای خانم 65 سال سن بدون بیماری خاص قیمت پرستار سالمند چقدر میشه حدودا؟

    1. سلام دوست عزیز، برای اطلاع دقیق از قیمت با شماره 02191304433تماس بگیرید.

    1. سلام بابک عزیز.قیمت پرستار سالمند در منزل برای سالمند خانم و آقا یکی هست و بستگی به وضعیت جسمانی و روانی سالمند و عواملی مانند موقعیت مکانی منزل و ساعات کاری پرستار دارد.

      1. سلام من برای پدرم به دنبال یک پرستار مطمئن میگردم ۷۲سالشه و از نظر فیزیکی سالم می‌باشد ولی احتیاج داره کسی مراقبشان باشه ممنون میشم اگر یک میانگین قیمت به من بدهید تهران زندگی می‌کنند منطقه شهرک غرب

  2. سلام
    واقعا از قیمتی که برای پرستار پرداخت میشه من راضیم پرستار سالمندی که فرستادین بسیار مسئول هست
    پرستار مسئولانه نگهداری از سالمند رو انجام میده

  3. سلام
    خوبین
    یک خانم و ا قا لازم داریم برای پدر و مادر
    منزل هم میدیم
    شبانه روزی
    مشهد هستیم
    خبری به من بدین
    ۰۹۱۵۱****۷۹

    1. دوست عزیز سلام
      ممنون از شما
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید.

  4. سلام، هزینه انجام امور منزل توسط پرستار سالمند، جدا حساب می‌شه؟

  5. پرستار برای مراقبت از سالمند آلزایمری، هزینه بیش‌تری می‌گیره؟

    1. سالمند آلزایمری نیاز به توجه و مراقبت بیش‌تری از سمت پرستار دارد؛ تهیه و یادآوری مصرف دارو، فعال و پویا نگه‌داشتن سالمند و … از خدماتی است که به وظایف پرستار افزوده می‌شود و هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

  6. سلام. مادر من در محله مرزداران تهران زندگی می‌کنه. اگر بخوام براش پرستار همدم استخدام کنم هزینش چقدره؟

    1. سلام، هزینه‌ها با توجه به خدمت دریافتی، مدت زمان حضور پرستار و مسافت بین منزل متقاضی و پرستار تعیین می‌شود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره 02191304433 تماس حاصل نمایید.

  7. سلام من برای مادرم دنبال یک پرستار خانم خوب و مطمئن هستم. البته اینم بگم که از نظر جسمی سالم ولی میخام پرستار کاراش رو بکنه. براش پخت وپز کنه و از تنهایی درش بیاره. ممنون میشم اگر یک میانگین قیمت به من بدهید.

    1. سلام، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کامل راهنماییتون کنند. 02191304433

  8. سلام وقت بخیر. من الان یکساله که از خدمات پرستاری شما برای پدر بزرگم استفاده می کنم. واقعا کارتون حرف نداره. ممنون از پرسنل زحمت کش شما

    1. سلام دوست و همراه عزیز آسانیسم،
      ما هم از شما ممنونیم که خدمات آسانیسم را انتخاب کردید.

  9. قیمت برای سالمند اقا که مبتلا به پارکینسون است هزینه ش چقدر میشه؟

    1. این قیمت به عوامل مختلفی بستگی داره یکی از این عوامل میتواند تعداد روز های درخواستی برای پرستار سالمند باشد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

  10. ما ی مادربزرگ داریم که بیشتر اوقات دوست داره تو خونه خودش باشه یا خونه ما یا عموم. بخاطر همین تصمیم داریم براش ی پرستار بگیریم. خاستم بدونم اون موقع ما باز هم برای پخت و پز و غذاهاش باید بریم خونش یا پرستار این کار را هم انجام میده؟ سؤال دومم حقوقش بعد چجوری حساب میشه؟

    1. دوست خوبم مرسی که ما را برای این کار انتخاب کردید. به شما پیشنهاد می کنیم برای گرفتن اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید تا همه سؤال های شما را دقیق پاسخ بدهند.

  11. ی زحمت بکشید ی میانگین قیمت برای نگهداری سالمند ویلچری بهم بدید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *