سرم در منزل

تزریق سرم در مراکز درمانی به بستری فرد نیاز دارد و تا اتمام تزریق، زمان زیادی از بیمار و همراه بیمار می‌گیرد. همچنین برای رسیدن به مرکز درمانی باید حجم سنگین ترافیک را تحمل کرد، حتی شاید پس از رسیدن به مقصد مورد نظر، متوجه شوید مرکز با کمبود تخت مواجه شده است؛ در این شرایط سرویس تزریق سرم در منزل آسانیسم آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تزریقات در منزل می‌باشد. 

برای افراد سالمندی که توانایی حرکتی ندارند و یا ممکن است با توجه به محیط آلوده مرکز به بیماری‌های واگیردار دچار شوند، بیمارانی که جابه‌جایی آن‌ها تا مراکز درمانی کار دشواری است، کسانی که نیاز به استراحت مطلق در منزل دارند و یا به هر دلیلی صبر و حوصله یا زمان کافی برای انتظار در صف‌های طولانی نوبت‌دهی برای تزریق سرم را ندارند، سرویس تزریق سرم در منزل بهترین انتخاب می‌باشد.

استفاده از خدمات تزریق سرم در منزل آسانیسم باعث می‌شود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و ارائه‌ی سرویس در محیطی تمیز در سریع‌ترین زمان ممکن توسط افراد متخصص و آموزش‌دیده انجام شود.

سرم در منزل
سرم تراپی در منزل
چه خدماتی نیاز دارید؟

چرا از آسانیسم سرویس تزریق سرم در منزل بگیرید؟

تزریق سرم، آمپول، واکسن و … همگی از جمله مواردی هستند که برای انجامشان مجبور به حضور در مراکز درمانی آلوده و شلوغ هستیم. موارد پیش پا افتاده ای که کلا شاید 15 دقیقه هم به طول نیانجامد؛ اما صف های طولانی و زمان انتظار بالا در درمانگاه ها این زمان را چندین برابر می کند.پرسنل آسانیسم همگی افراد آموزش دیده و حرفه ای هستند در نتیجه می توانید با خیالی راحت تزریقات خود را به ما بسپارید.

برخی از ویژگی های پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم:

نیروهای با سابقه کار بالا
کیفیت بالا در خدمات
قیمت مناسب در خدمات
احراز هویت نیروها
اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه
ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها

درخواست سرویس تزریق سرم در منزل

با استفاده از سرویس تزریق سرم در منزل دیگر لازم نیست شما یا عزیز بیمار و والدین سالمندتان با وجود بیماری و شرایط جسمانی بد سختی رفت آمد به مراکز درمانی را تحمل کنید. پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم سرویس سرم تراپی در منزل را توسط مجرب ترین و بهترین پرستاران در بالاترین سطح کیفی برای شما عزیزان ساکن تهران و کرج فراهم می آورد. کافی است از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید یا با شماره 02191304433 تماس حاصل فرمایید.

افراد بسیاری از تزریقات می هراسند. به ویژه اگر تزریق در مکان های مخصوصی چون بیمارستان ها یا درمانگاه ها صورت بگیرد. از آن طرف عده دیگری نیز هستند که در طی پروسه درمان خود امکان مراجعه به این مراکز را ندارند. با این وجود، آیا آنها باید بخاطر شرایطشان از روند درمان و تزریق داروی مدنظر عقب بمانند؟ قطعا پاسخ منفی است. امکان تزریق سرم در منزل برای کمک به این دسته از افراد فراهم شده است. با این وجود، سوال اینجا است؛ آیا در هر شرایطی و توسط هر فردی میتوان سرم را تزریق کرد؟ برای انجام هر چه بهتر اینکار در ابتدا نیاز به ویزیت پزشک است؛ حتی ویزیت پزشک در منزل. پزشک تنها فردی است که به صورت حرفه ای میتواند مشکل را تشخیص داده و بهترین دوره درمان را تعیین کند. باقی کار نیز بر عهده پرستار خواهد بود. بدون شک یک پرستار آموزش دیده و متخصص با بالاترین دقت این کار را انجام خواهد داد. نتیجه این عمل نیز بهبود هر چه سریعتر بیمار است.

روند بدین شکل است: پرستار سوزن درون لوله نازک (کاتتر یا catheter) را از پوست عبور داده و وارد رگ می کند. پس از آن سوزن خارج می گردد، اما کاتتر در رگ باقی میماند. در انتها هم به منظور جلوگیری از حرکت یا افتادن آن، از چسب کمک گرفته می شود.

اگر چه روند تزریقات سرم عموما بدون درد است. اما همان چسباندن سوزن در مرحله ابتدایی ممکن است کمی سوزش یا درد به همراه داشته باشد. علی الخصوص اگر بد رگ باشید. یعنی عمل رگ گیری شما نسبتا کار دشواری بوده باشد. زیرا در این شرایط روند تزریق تلاش بیشتری را میطلبد.

با این حال، اگر به دلیل تجویز پزشک قادر به تزریق سرم در منزل هستید، به نظر شما بدون داشتن نسخه نیز میتوان این کار را انجام داد؟

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم بدون نسخه

همانطور که احتمالا حدس میزنید این کار شدنی نیست. متاسفانه برخی از افراد به محض بروز ضعف یا علائم بعضی از بیماری ها به مراکز درمانی مراجعه می کنند تا به صورت خودسرانه سرم دریافت نمایند. حتی بدون اینکه پزشکی آنها را ویزیت کرده باشد. اگرچه مراکز درمانی نیز وجود دارند که متاسفانه به دلیل منافع مالی به این خواسته پاسخ منفی نمی دهند. اما باید در نظر داشته باشید که این کار به هیچ وجه ایمن نیست.

سرم تنها زمانی قابل تجویز است که امکان مصرف آب یا مواد غذایی به صورت عادی و از طریق دهان امکان پذیر نباشد. بنابراین هر گونه استفاده غیر حرفه ای دیگری از آن نه تنها سودمند نیست بلکه در طولانی مدت نیز مشکل ساز خواهد بود. خواه تزریق سرم در یک مرکز درمانی انجام شود، خواه در خانه.
با این شرایط، در چه مواردی سرم تجویز می شود؟

چرا افراد به سرم نیاز پیدا می کنند؟

به منظور اصلاح الکترولیت ها، جایگزینی مایعات، درمان عفونت های قارچی و باکتریایی، انتقال خون و تزریق برخی از داروها از سرم استفاده می گردد. برای مثال، داروهایی چون آنتی بیوتیک ها، ویتامین ها و داروهای ضد قارچ در بیماری های حاد. البته لازم به ذکر است معمولا سرم را در درمان کم آبی بدن نیز به کار می برند.

سرم در بسیاری از بیماری های حاد و دردناکی چون سرطان ها، کرون، آرتریت روماتوئید، نقص ایمنی بدن، نارسایی قلب و … کاربرد دارد. همانطور که می دانید این موارد بیماری های بسیار جدی هستند. از این رو تزریق سرم نیز حتما باید توسط یک پرستار حاذق و با تجربه انجام پذیرد. حتی اگر بنابر تزریق سرم در منزل باشد.

آیا سرم کارساز خواهد بود؟

مثلا افرادی که به آنفولانزا دچار می شوند (به خصوص در سنین خیلی کم یا خیلی زیاد) به سرم نیاز پیدا خواهند کرد. البته علاوه بر سرم به دیگر داروها نیز احتیاج خواهند داشت. تجویز سرم در افراد دیگری که بر اثر ورزش زیاد دچار کم آبی بدن شده اند یا بر اثر پروازهای طولانی، خیلی خسته هستند هم کارساز خواهد بود.

به صورت کلی، اگر مشکل شما به جای تزریق، با نوشیدن مایعات فروان حل می شود، بهتر است این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، اگر حال عمومی شما به قدری آشفته است که توانایی انجام این کار را ندارید، قطعا تزریق سرم برای شما گزینه مناسب تری خواهد بود.

دلیل این امر، احتمال اتفاقاتی است که در حین تزریق رخ می دهد. برای مثال، اگر دست شما به اندازه کافی استریل نشده باشد، خطرات و عواقب غیر قابل پیش بینی در انتظار شما خواهد بود. از این رو، حدالامکان بدن خود را مرطوب نگه دارید و در شرایط حاد و خاص برای درمان از سرم استفاده کنید.

خدمات تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل چگونه است؟

برای این روش از تزریق باید به دنبال یک موسسه معتبر باشید. موسسه ای که از یک تیم پرستاری قوی و خبره تشکیل شده است و خدمات پرستاری نیز ارائه می دهد. پرستاران با تجربه و متخصص موسسه آسانیسم به شما کمک می کنند تا تزریق سرم را در محل مورد نظر خود به سادگی انجام دهید. این پرستاران نه تنها برای تزریق هر چه استریل تر سرم آموزش دیده اند، بلکه لحظه به لحظه پاسخ بیمار به سرم را مورد بررسی قرار می دهند.

به علاوه، انجام نوع تزریق از هزینه های پذیرش در مراکز درمانی و رفت و آمد به آنها می کاهد. به همین دلیل، اگر با ترس و استرس در مرورگر به دنبال موسسه ای معتبر برای تزریق سرم در منزل هستید، در نظر داشته باشید که با کمک ما، دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. متخصصین ما همواره برای خدمت رسانی به شما آماده اند.

دسترسی سریع

تزریق سرم در منزل

مناطق تحت پوشش آسانیسم

پلتفرم خدمات پرستاری و پزشکی آسانیسم، با سایر مراکز و موسسات مربوطه، در تهران و کرج همکاری دارد. هنگامی که ثبت سفارش پرستار در منزل توسط شما عزیزان، صورت می‌گیرد؛ آسانیسم برای هماهنگی‌های لازم  و ارجاع درخواست شما به موسسات  مورد نظر، با شما تماس گرفته، تا شما بتوانید موسسه دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید شما حتی می‌توانید؛  فاصله خانه خود تا مرکز را تعیین کنید.

فرقی نمی‌کند در کدام منطقه از شهر تهران زندگی می‌کنید. برای دریافت خدمات تزریق سرم در منزل تهران، کافی است از طریق یکی از راه‌های ارتباطی، سفارش خود را ثبت کنید. کادر مجرب آسانیسم در سریع‌ترین زمان ممکن، فردی متخصص  برای انجام تزریق، به منزل شما اعزام می‌کند.

دیگر نگران پیدا کردن تزریقاتی متخصص و با تجربه برای تزریق سرم در منزل نباشید. آسانیسم برای عزیزان ساکن کرج و حومه آن، خدمات تزریق سرم در منزل کرج را ارائه می‌دهد. به این‌صورت که پس از ثبت درخواست، توسط یکی از راه‌های ارتباطی مثل اپلیکیشن، سایت یا حتی تماس تلفنی، متخصصان کاربلد آسانیسم، در زمان و مکان مورد نظر شما برای خدمت رسانی حاضر می‌شوند.

چرا سپردن تزریق سرم به تزریقاتی که از طرف آشنایان معرفی می‌شوند روش مناسبی نیست؟

همانطور که می‌دانید برای رساندن مواد مغذی به بدن، مایعات، ویتامین‌ها و… از سرم استفاده می‌شود. اما تریق سرم کار هر کسی نیست! معمولا افرادی که می‌خواهند، تزریقات خود را در منزل انجام دهند، اولین راهی که برای پیدا کردن پرستار ترزریقاتی به ذهنشان می‌رسد، پرس و جو بین آشنایان و گشتن بین آگهی ها است.

اما از آنجایی که تزریق سرم از اهمیت زیادی برخوردار بوده، و هر گونه خطا ممکن است فرد را با مشکلات جدی رو به رو کند؛ باید این کار توسط  فرد متخصص و مطمئن صورت گیرد. انتخاب و جست وجوی بین آگهی‌ سایت‌هایی که برای این کار ساخته نشده‌اند؛ ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

برای دریافت این خدمات، بهتر است از مراکز و موسسات معتبر و دارای مجوز کمک بگیرید. معمولا این موسسات، دارای رضایت مشتریان، و نظارت بالا بر عملکرد پرسنل خود هستند. آسانیسم نیز به عنوان، پلتفرم خدمات پرستاری و پزشکی، آماده ارائه این سرویس، و سایر خدمات پرستاری و مراقبتی مثل پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل و … است.

کارفرمایان آسانیسم در مورد ما چه می گویند؟

کیفیت در ارائه خدمت باعث شده که درصد بالایی از کارفرمایان از آسانیسم رضایت داشته باشند و ما را به اقوام و دوستان خود معرفی نمایند که این باعث افتخار ماست.

آقای امیدیخدمات درخواستی: سرم در منزل
Read More
من درباره نشت خون و مایع دارو، زیر پوسن و بافت‌های اطراف، پس از تزریقات چیز‌هایی شنیده بودم؛ که باعث نگرانیم شده بود. اما پس از تزریق سرم در منزل خودم، توسط پرستاران آسانیسم، نگرانی و ترسم از بین رفت و فهمیدم این مشکلات تنها درصورت کم تجربه بودن و عدم تخصص فرد تزریقاتی بوجود میاد.
خانم سلطانیخدمات دریافتی: سرم در منزل
Read More
دختر من 6 ساله است و از تزریق سرم و آمپول می‌ترسه. اما با خوشرویی و خوش اخلاقی پرستاری که از طرف آسانیسم به منزل ما اعزام شده بود؛ به راحتی تزریق سرم دخترم انجام شد.
خانم گوهریخدمت دریافتی: سرم در منزل
Read More
من در حومه کرج زندگی می‌کنم و به تجویز پزشک باید یه سرم دارویی رو در موعد مقرر تزریق می‌کردم، با توجه به دور بودن منزلم از مرکز شهر، فکر این که ممکنه تزریق در اونن زمان انجام نشه باعث نگرانیم شده بود. پس از تماس با آسانیسم و ثبت درخواست، پرستار تزریقاتی، سریعا خودش رو برای انجام تزریق به منزل من رسوند. من از آسانیسم کمال تشکر رو دارم.

سئوالات متداول

این سوالات را شما در مورد سرم در منزل از ما پرسیده اید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر بود، با ما تماس بگیرید.

با توجه به اینکه تزریق سرم بنابر تشخیص پزشک زمانی ضروری است که امکان مصرف آب یا مواد غذایی به صورت عادی امکان‌پذیر نباشد، تزریق سرم در منزل نیز با تجویز پزشک انجام می‌شود وگرنه مشکل‌ساز خواهد شد.

هزینه تزریق سرم در منزل با توجه به جابه‌جایی پرستار و داروهای مصرفی مورد نیاز بیمار و دیگر موارد محاسبه می‌شود. جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید.

تزریقات سرم در منزل توسط پرستاران آموزش‌دیده و متخصصین با بالاترین دقت انجام می‌شود.

تزریق سرم در منزل برای افرادی که به بعضی از بیماری‌ها دچار می‌شوند یا دچار کم آبی بدن شده‌اند و یا به دلایلی بدنشان دچار خستگی شدید شده است، کارساز خواهد بود.

4.8/5 - (31 امتیاز)

یک پاسخ

  1. مادر من اصلا راضی به زدن سرم نبود ولی این خانومی که فرستادن جوری با مهارت سرم رو زدن که مادر من اصلا نفهمید دستشون درد نکنه ما رو راحت کردن انقدر مادر من میترسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *